Welke outfit?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik lig languit op de bank tv te kijken, ik FOK! op m'n mobieltje
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Hexagon het volgende:
Knap is ze niet maar ze heet toch iets waardoor ik na een paar bier toch te nieuwsgierig zijn hoe het is om seks met haar te hebben.
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Sjee. Wat een specs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.
Fascinerendquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
Omdat ik net voor First Dates thuiskwam en op de bank neerplofte misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
@Caland Wat draag jij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
Allebei. Wat een opluchting voor zequote:
Het topic daarentegen is erg gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een tyfus saaie aflevering.
Ja af en toe heb ik dat wel eens. Een vrouw die ik met de beste wil van de wereld niet knap kan vinden maar je op een of andere manier toch wil doen.quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Oh ik die blonde met het reizuh @:DKUp
Warm badquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het topic daarentegen is erg gezellig
Ach morgen weer een inclusieve avondquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een tyfus saaie aflevering.
Neuhquote:
Ciao!quote:
rustigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Afstand en lockdown
Wat een kut excuus altijd man
Dit programma levert echt helemaal niks op nooit, waarom nemen ze de moeite nog.
Yes!quote:
Echt nietquote:
Eind deze maand ergensquote:
Misschien kunnen we @Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaartquote:
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
We zitten al in het betreffende topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zal alvast een lokroep plaatsen in het betreffende topic
De boel een beetje opzwepen
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoeldequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten al in het betreffende topic
Die is nog niet echt inclusief zoals hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een BzV-bingokaart bedoelde
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is nog niet echt inclusief zoals hier
Boer is meer iets voor lesbiennes dan voor homo's denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Fosive het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben we een homoboer komend seizoen
Transgenderboeren wellicht over 10 jaar
Wel een goed idee om dat ding eens te updatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we @:Nine. ook inzetten voor een frisse nieuwe inclusieve bingokaart
Is dat die met krulletjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Serveerster Mattia is de dochter van Wim Kieft
Leuke vondstquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
Wim heeft overal dochters.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef DKUp het volgende:
19:27quote:
Oh die is leuk.quote:
Wie was nr 2?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is trouwens op de derde plaats geëindigd om Sergio op te volgen.
Het is alleen geen donderdagquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat @:Zipportal er straks ook is, op donderdag zijn er altijd leuke kandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |