Welke outfit?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik lig languit op de bank tv te kijken, ik FOK! op m'n mobieltje
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef Hexagon het volgende:
Knap is ze niet maar ze heet toch iets waardoor ik na een paar bier toch te nieuwsgierig zijn hoe het is om seks met haar te hebben.
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Sjee. Wat een specs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Donkere jeans, wit vneck t-shirt en een grijze hoody.
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap zijn er weinig. Maar wel een leuk uiterlijk toch.
Fascinerendquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel die kleine blonde brildraagster he
Omdat ik net voor First Dates thuiskwam en op de bank neerplofte misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
@Caland Wat draag jij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom geen chillbroek en eventueel een badjas over die hoodie?
Allebei. Wat een opluchting voor zequote:
Het topic daarentegen is erg gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een tyfus saaie aflevering.
Ja af en toe heb ik dat wel eens. Een vrouw die ik met de beste wil van de wereld niet knap kan vinden maar je op een of andere manier toch wil doen.quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Oh ik die blonde met het reizuh @:DKUp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |