Inderdaad, wat een teringwijf is dat zegquote:Op zondag 13 februari 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
Staat ook al in SHO.
En zoals ik daar ook al sprak:
Maandag staat Stennis Disgrace weer bij RTL boulevard met haar narcistische collega's de totale onschuldige BN'r te spelen.
Die gast had gewoon echt vol op haar neus moeten slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
Dat was dan weer overdreven geweestquote:Op zondag 13 februari 2022 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die gast had gewoon echt vol op haar neus moeten slaan.
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Glennis Grace aangehouden na vechtpartij in Jumbo
[ afbeelding ]
Zangeres Glennis Grace (43) is samen met haar 15-jarige zoon zaterdagavond aangehouden wegens betrokkenheid bij een incident in de Jumbo in de Westerstraat in Amsterdam. Dat bevestigt haar advocaat. Samen met een 27-jarige man worden de drie als groep verdacht van ’bedreiging, mishandeling en vernieling’Sowieso iemand die gaat roken in een supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
En met 15 jaar mag dat ookquote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Sowieso iemand die gaat roken in een supermarkt
Lastig hoor als je een mondkapje op hebtquote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Chantal Jansen: Wat kan ze zingen hequote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Vies viswijf met dito viswijfstem. Nooit begrepen wat haar zo populair heeft gemaakt.
Don't be fooled by the rocks that I gotquote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef Confetti het volgende:
Al geef je ze miljoenen, de ghetto en lagere sociale klasse-mentaliteit krijg je er nooit meer uit.
Vroeger was dat echt een volksbuurt , nu wonen er voornamelijk juppen met een rijke pappa en/of mamma die daar een optrekje hebben gekocht voor hun kroostquote:Op zondag 13 februari 2022 15:34 schreef Jan_Lul het volgende:
ze komt uit de Jordaan, wat toch gewoon het kamp van Amsterdam is.
Beterrrrrrrrr!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zangeres zit nog altijd vast op het politiebureau. Hier heeft zij ook de hele nacht doorgebracht. Ze wordt volgens de advocaat verdacht van openlijke geweldpleging.
https://www.shownieuws.nl(...)altijd-politiebureau
Ze heeft er een nachtje over geslapen GRATIS met ontbijt alleen geen deurklink aan de binnenkant![]()
![]()
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...quote:
is echt een bitch die trutquote:Op zondag 13 februari 2022 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan andere kinderen gaan mishandelenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...![]()
"Niemant komp aan muh kint!!!"
"Je gaat toch geen domme dingen doen? Jij gaat domme dingen doen!"quote:Op zondag 13 februari 2022 16:23 schreef quirina het volgende:
Glennis Krijs staat al jaaaaaren bekend als viswijf hoor.
Zij is zo ordinair.
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vroeger was dat echt een volksbuurt , nu wonen er voornamelijk juppen met een rijke pappa en/of mamma die daar een optrekje hebben gekocht voor hun kroost
RTL Boulevard is er ook op zondag.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen niet vergeten popcorn to kopen voor bij RTL Boulevard
West grenst dan weer wel aan de Jordaanquote:Op zondag 13 februari 2022 16:34 schreef quirina het volgende:
Ach je hebt ook lui die in West wonen die geloven dat het de Jordaan is. Of grachtengordel..
Dat was de leukste uit heel die filmquote:Op zondag 13 februari 2022 16:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Je gaat toch geen domme dingen doen? Jij gaat domme dingen doen!"
"Ik vond jou altijd al een tikkeltje ordinair"...
Edit:
Lekker belangrijk. Is en blijft een kut stad.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.
Dat klopt , sommige denken dat het Rembrandtplein in de Jordaan ligtquote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.
Wist ik (gelukkig) oprecht nietquote:Op zondag 13 februari 2022 16:35 schreef superniger het volgende:
[..]
RTL Boulevard is er ook op zondag.
Gaat alleen om kijkcijfers. Hoe, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:52 schreef vipergts het volgende:
Dat RTL is ook wel een ordinaire tokkie zender zeg. Gedoe bij de Villa, met Barbie, the Voice en nu een medewerker die mensen mishandeld.
Liefde & vrijheid, jeweet.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...![]()
BAHquote:Op zondag 13 februari 2022 17:01 schreef Draak31 het volgende:
Dit verbaast mij nou weer totaal niet. Dit soort mensen vinden dit prachtig. Lekker schoppen, bloed kan niet hoog genoeg tegen de muur spatten. Stel idioten.
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:01 schreef Draak31 het volgende:
Dit verbaast mij nou weer totaal niet. Dit soort mensen vinden dit prachtig. Lekker schoppen, bloed kan niet hoog genoeg tegen de muur spatten. Stel idioten.
Zijn er echt mensen die dit kijken? Ik heb het ongeveer 2 minuten vol gehouden.quote:
Hoezo rascistisch? Sinds wanneer zijn asocialen een ras?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.
Hij bedoelt Jumboklanten!quote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.
Alleen omdat ze wat zwaarder zijn?quote:
"Like bloody murder"?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:49 schreef Aether het volgende:
Mag nog wel een knop bijkomen "🤯"
[ afbeelding ]
Fan gespot.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:00 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, om het toch even voor haar op te nemen. Het zijn slechts geruchten. Als er niet meer is dan dat, heb je niets.
Meer een soort Tiny en Lau...quote:Op zondag 13 februari 2022 18:12 schreef Tengano het volgende:
Ik zie Glennis nog wel eens in een Flodder 2.0 spelen
ipv Nelly Frijda
Dat zingen is bij haar zeker het probleem niet. Of beter gezegd: het enige waardoor ze jarenlang door veel mensen getolereerd is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Vies viswijf met dito viswijfstem. Nooit begrepen wat haar zo populair heeft gemaakt.
Dit gedrag goedpraten.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
In tegenstelling tot veel andere BN'ers die recentelijk negatief in het nieuws zijn gekomen, heeft Glennis zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Ze heeft nooit verborgen dat ze een redelijk asociale tokkie is, maar volgens mij wel gezellig en aardig. Tenzij je ruzie met haar hebt zoals nu blijkbaar het geval was.
Amenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Erg gezellig en aardig om een knokploeg in te schakelen om kinderen in elkaar te meppen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
In tegenstelling tot veel andere BN'ers die recentelijk negatief in het nieuws zijn gekomen, heeft Glennis zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Ze heeft nooit verborgen dat ze een redelijk asociale tokkie is, maar volgens mij wel gezellig en aardig. Tenzij je ruzie met haar hebt zoals nu blijkbaar het geval was.
Ik heb het over Glennis' voorkomen, niet over de vechtpartij die ze begon. Je moet mensen geen woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:11 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit gedrag goedpraten.Je zou je ogen uit je hoofd moeten schamen.
Ja want iemand die doorgaans gezellig en aardig is, kan zich nooit misdragen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Erg gezellig en aardig om een knokploeg in te schakelen om kinderen in elkaar te meppen.
Gezellige mensen hoor die vechtpartijtjes beginnen. Je woorden zijn misschien nog wel viezer dan ik eerst dacht. Gatver zeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb het over Glennis' voorkomen, niet over de vechtpartij die ze begon. Je moet mensen geen woorden in de mond leggen.
Als ik op mijn 15de thuis was gekomen met 'ben hardhandig de supermarkt uitgewerkt' dan zou moeders er vanuit zijn gegaan dat het terecht was geweestquote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef sp3c het volgende:
Als ik op mijn 15de thuis was gekomen met 'ben hardhandig de supermarkt uitgewerkt' dan zou moeders er vanuit zijn gegaan dat het terecht was geweest
Als ik mazzel had kreeg ik niet gewoon voor de zekerheid een draai om de oren voor ze ging bellen
Sowieso nog nietquote:Op zondag 13 februari 2022 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...
Ik zie me al aankomen thuis: "Hoi mam ik ben net de suup uitgezet omdat ik daar aan het roken was."quote:Op zondag 13 februari 2022 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...
15 Jaar... "De Jumbo vakkenvuller heeft me geslagen!!!"quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef sp3c het volgende:
Sowieso nog niet
Pa zou me vandaag de dag nog steeds uitlachen man
Dan ben je wel echt een moederskindje hoor
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
15 Jaar... "De Jumbo vakkenvuller heeft me geslagen!!!"![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gezellige mensen hoor die vechtpartijtjes beginnen. Je woorden zijn misschien nog wel viezer dan ik eerst dacht. Gatver zeg.
Wat een gekke ideetjes heb jij zeg. Iemand die minderjarigen in elkaar slaat samen met haar zoon noem ik een gemenerd ja. Dat jij dit gewoon normaal vind is bespottelijk en schandalig. En het maakt mij ziek zeg ik je, kots en kots ziek. BAHquote:Op zondag 13 februari 2022 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon dom en naef wanneer je denkt dat alleen "evil overlords" een vechtpartij beginnen. Genoeg mensen met wie je hartstikke leuk kan lachen, die foute dingen kunnen doen. En daar moeten ze natuurlijk gewoon voor worden aangepakt met de juiste straffen en het kan ook verstandig zijn dergelijke mensen, zeker wanneer onberekenbaar, in de toekomst niet in je vriendenkring te hebben.
Maar wat jij doet is de realiteit herschrijven. Iemand die iets fout gedaan heeft was dus altijd een ongezellige gemenerd, want anders wordt het te ingewikkeld voor je.
Joh stop lekker je kop in het zand en ga Care bears of My little pony kijken.
Haha, ga jij eens een cursus begrijpend lezen volgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een gekke ideetjes heb jij zeg. Iemand die minderjarigen in elkaar slaat samen met haar zoon noem ik een gemenerd ja. Dat jij dit gewoon normaal vind is bespottelijk en schandalig. En het maakt mij ziek zeg ik je, kots en kots ziek. BAH
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een gekke ideetjes heb jij zeg. Iemand die minderjarigen in elkaar slaat samen met haar zoon noem ik een gemenerd ja. Dat jij dit gewoon normaal vind is bespottelijk en schandalig. En het maakt mij ziek zeg ik je, kots en kots ziek. BAH
Het lijkt mij gepast als jij hier nu je excuses aan gaat bieden.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Ben je nu kots en kots ziek aan het worden op basis van je eigen fantasietjes?
Ik denk dat het weinig zin heeft mezelf te herhalen, maar dat ik dit gewoon normaal vind en dat ik dit niet "gemeen" vind, dat zit allemaal in dat hoofdje van je
doe niet zo vervelend johquote:Op zondag 13 februari 2022 21:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het lijkt mij gepast als jij hier nu je excuses aan gaat bieden.
Er is hier niet echt heel veel aan de hand nee. Maar we moeten elkaar scherp houden denk ik dan maar zo.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe niet zo vervelend joh
lees zijn berichtjes nog een keer langzaam of vraag alstjeblieft iemand met een minder kort lontje of hij of zij het voor je kan duiden want dit gaat echt helemaal nergens over man
nou dan is dit te scherp hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Er is hier niet echt heel veel aan de hand nee. Maar we moeten elkaar scherp houden denk ik dan maar zo.
Oke fair enough mijn excuses aan KreKkeR maar ik hou hem wel in de gaten mocht hij toch nog rare ideetjes gaan krijgen in de toekomst.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan is dit te scherp hoor
bied je excuses maar aan
En dat is ook sinds 2020 verboden, tevens dient die gozer gewoon een mondkapje te dragen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:03 schreef wizzer het volgende:
Het was een vaper volgens diverse berichten. Niet dat ik het goedpraat of goedkeur. Als mijn 15 jarige zich gedraagt zoals het Parool beschrijft, kan ie een corrigerende tik krijgen en een behoorlijk lange lockdown.
Dit had net zo goed het hoertje van Assen kunnen zijnquote:
Ach ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had net zo goed het hoertje van Assen kunnen zijn
M.a.w. er wordt van een mug een jumbo gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2022 21:15 schreef StaceySinger het volgende:
De verdenking dat Grace iemand zou hebben geschopt en geslagen herkent de advocaat niet. "Er was in die supermarkt ook een vechtpartij. Dit waren ook voor een deel kennissen van haar zoon, maar die waren niet met haar mee. Glennis heeft geprobeerd mensen tegen te houden."
Het is de Jumbo....dat hangt vol met camera's.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:15 schreef StaceySinger het volgende:
Reactie advocaat Glennis Grace
De advocaat van Glennis Grace laat weten dat Grace inderdaad is aangehouden naar aanleiding van een incident bij de Jumbo. Haar zoon zou die middag een e-sigaret hebben opgestoken in de winkel en daarbij zonder waarschuwing in de kraag zijn gegrepen. "Daarbij ontstond een vechtpartij, waarbij hij is gevallen en geduwd" vertelt advocaat Kerem Canatan.
Eenmaal thuis aangekomen vertelt de zoon van Grace het verhaal en besluit ze samen met haar zoon en een vriend verhaal te halen in de supermarkt. "In de supermarkt heeft zij de betreffende medewerkers aangesproken en werd zij door het personeel uitgelachen. Vervolgens heeft zij daarbij iemand geduwd."
De verdenking dat Grace iemand zou hebben geschopt en geslagen herkent de advocaat niet. "Er was in die supermarkt ook een vechtpartij. Dit waren ook voor een deel kennissen van haar zoon, maar die waren niet met haar mee. Glennis heeft geprobeerd mensen tegen te houden."
Jemig dit kn toch gewoon niet. Wat een ontzettend gnante vertoning zeg. Je kunt de goedkope namaak gucci spray bijna ruiken. Getsie zeg wat een nare mensen worden toch getaleerd hier op televisie.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had net zo goed het hoertje van Assen kunnen zijn
Af en toe doen 15 jarigen wel eens dingen zonder dat de ouders het weten.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:18 schreef quirina het volgende:
E sigaretten mogen trouwens niet onder de 18 jaar. Hoe komt dat joch er aan?
Kind is 15 ofzo.
Welke moeder vind dat goed,
Oh ja wacht... asocialen.
Zelfs ALS dit klopt en Glennis hier niet bij betrokken was, denk ik dat er toch behoorlijk wat schort aan de opvoeding van de zoon en bijhorende vriendenkeusquote:Op zondag 13 februari 2022 21:15 schreef StaceySinger het volgende:
"Er was in die supermarkt ook een vechtpartij. Dit waren ook voor een deel kennissen van haar zoon, maar die waren niet met haar mee. Glennis heeft geprobeerd mensen tegen te houden."
Dat zij gefaald heeft als moeder is wel duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zelfs ALS dit klopt en Glennis hier niet bij betrokken was, denk ik dat er toch behoorlijk wat schort aan de opvoeding van de zoon en bijhorende vriendenkeus
hoezo niet?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, dingen kunnen nog veranderenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat zij gefaald heeft als moeder is wel duidelijk.
Je verwacht dat ze uit de ouderlijke macht wordt gezet?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, dingen kunnen nog veranderen
Kan me niet eens meer herinneren hoe lang geleden het was dat er een rookverbod binnen gebouwen was ingevoerd. Wat een asoquote:
Ook verboden sinds juli 2020quote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren hoe lang geleden het was dat er een rookverbod binnen gebouwen was ingevoerd. Wat een aso
Edit: o wacht, het was een e-sigaret. Die produceren geen hinderlijke/schadelijke rook toch?
Zijn gewoon van de streets he. Zo doen we dat.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:16 schreef wizzer het volgende:
We weten natuurlijk niet wat dat lieve jochie tegen mama heeft gezegd. Zijn versie van het verhaal. Maar dan nog kun je op een normale manier gaan navragen hoe en wat. En daarna alsnog die corrigerende tik geven aan zoonlief en zijn zoveelste lockdown..
Ja, dan sla je een vrouw, en dan scoor je punten.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Net als Ali B. met zijn act toen Max Verstappen won.quote:Op maandag 14 februari 2022 01:01 schreef Repentless het volgende:
'Glennis Grace' valt wel echt in de buitencategorie van treurige BN'ers. Uituitend bekend door wat coversongs, niets van jezelf. Zelfs de moord op Peter de Vries greep ze aan om aandacht voor zichzelf op social media te genereren, met een "ik, ik, ik, ik, ik, ik"-filmpje.
Dat is het verschil. Gewoon even kijken wat er aan de hand is.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:16 schreef wizzer het volgende:
We weten natuurlijk niet wat dat lieve jochie tegen mama heeft gezegd. Zijn versie van het verhaal. Maar dan nog kun je op een normale manier gaan navragen hoe en wat. En daarna alsnog die corrigerende tik geven aan zoonlief en zijn zoveelste lockdown..
'De betreffende medewerker aangesproken'quote:Op zondag 13 februari 2022 21:15 schreef StaceySinger het volgende:
Reactie advocaat Glennis Grace
De advocaat van Glennis Grace laat weten dat Grace inderdaad is aangehouden naar aanleiding van een incident bij de Jumbo. Haar zoon zou die middag een e-sigaret hebben opgestoken in de winkel en daarbij zonder waarschuwing in de kraag zijn gegrepen. "Daarbij ontstond een vechtpartij, waarbij hij is gevallen en geduwd" vertelt advocaat Kerem Canatan.
Eenmaal thuis aangekomen vertelt de zoon van Grace het verhaal en besluit ze samen met haar zoon en een vriend verhaal te halen in de supermarkt. "In de supermarkt heeft zij de betreffende medewerkers aangesproken en werd zij door het personeel uitgelachen. Vervolgens heeft zij daarbij iemand geduwd."
Dit zijn inderdaad van die hysterische ouders die het altijd meteen voor hun kind opnemen, hoe fout het ook zit. Worden hele leuke mensen later.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'De betreffende medewerker aangesproken'
Aka gekrijst 'WIE HEEFT MIJN ZOON AANGERAAKT' aldus diverse getuigen
Sowieso waarom zou je verhaal halen bij een medewerker? Als je van plan bent het op een normale manier op te lossen en er zijn misstanden in het bedrijf en de manier waarom zij dingen als de correctie van klanten aanpakken, ga dan naar het bedrijf toe, stap binnen en vraag om de bedrijfsleider.
Maarja, tokkies gonna tokkie
Jazeker.quote:Op maandag 14 februari 2022 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan sla je een vrouw, en dan scoor je punten.
Komt nog wel. Worden vast verkocht aan RTL boulevard of andere rioolpersquote:Op maandag 14 februari 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
Weet je wat ik nog het vreemdste vind? Dat niemand het heeft opgenomen met zijn telefoon.
Je ziet altijd mensen filmen bij knokpartijen en bij ongelukken. Maar nu is er niet eens een filmpje.
Die gast had haar een viesharde hoek op haar ordinaire paardenbek moeten geven.quote:
Dit illustreert wel de mentaliteit van een Glennis Grace ja, meteen naar geweld grijpen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:37 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die gast had haar een viesharde hoek op haar ordinaire paardenbek moeten geven.
Kom vechten dan mongooltje.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit illustreert wel de mentaliteit van een Glennis Grace ja, meteen naar geweld grijpen.
Pauper
Ja en dan ga je alleen, of samen met je man, desnoods met je zoon erbij het gesprek aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'De betreffende medewerker aangesproken'
Aka gekrijst 'WIE HEEFT MIJN ZOON AANGERAAKT' aldus diverse getuigen
Sowieso waarom zou je verhaal halen bij een medewerker? Als je van plan bent het op een normale manier op te lossen en er zijn misstanden in het bedrijf en de manier waarom zij dingen als de correctie van klanten aanpakken, ga dan naar het bedrijf toe, stap binnen en vraag om de bedrijfsleider.
Maarja, tokkies gonna tokkie
Of Lil Kleine die de kosten van de uitvaart van het Put jongetje wil betalenquote:Op maandag 14 februari 2022 01:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als Ali B. met zijn act toen Max Verstappen won.
Dit hoort bij het leven in Amsterdam.quote:
idioten heb je overalquote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit hoort bij het leven in Amsterdam.
Heel goed. Snoei maar dan ook SNOEIhard aanpakken dit soort feeksen. Achterlijke gladiool dat het is. De wereld is niet haar speeltuin.quote:
Wat een grandioze Tokkie. Wat anderen al zeggen, dat is het niet heel 'onschuldig' wat ze gedaan heeft.quote:
quote:
pics or it did not happen debieltjesquote:
Moet je die stukjes van RTL eens lezen, alleen maar vanuit de verhaaltjes van de advocaat geschreven. Zoonlief die gewond thuiskomt, moeders die verhaal gaat halen en daarbij wordt uitgelachen en daarna zelfs nog mensen weghoudt bij een ruzie elders in de supermarkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
achterbuurtwijf is het met een achterbuurtzoontje ,electrische sigaretten roken 16 jjaar wat een maf rotjochiequote:Op maandag 14 februari 2022 08:08 schreef quirina het volgende:
Hysterische Karen Krijs uitgehangen bij de Jumbo.
Wat een roddelsite. Andere bronnen hebben het niet over doodslag overigens.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:30 schreef RAVW het volgende:
Die blijft nog wel even vast zitten ‘Poging tot doodslag’
https://dagelijkseverhale(...)poging-tot-doodslag/
Is toch sympathiek?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of Lil Kleine die de kosten van de uitvaart van het Put jongetje wil betalen![]()
BAHquote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef Draak31 het volgende:
Helemaal door 't lint dat wicht. Heb net op RTL Boulevard meer gehoord, schandalig. Ik ben half in shock. Gatverdamme zeg.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nnis-grace-twee-keerquote:
Tokkie tuig. Laat maar lekker lang in de cel zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nnis-grace-twee-keer
Vanaf 2.30 heeft Yvonne het erover
- Anthony flipt hem als hij wordt aangesproken op binnen vapen
- Mept jumbo vakkenvuller
- Struikelt over winkelmandje, schram in gezicht
- Gaat naar mama
- Mama gaat met een knokploeg van 12 man verhaal halen bij de Jumbo
- Vakkenvuller wordt voor de tweede keer geslagen
- Glennis heeft zelf ook geweld gebruikt
Mooi hoe het ook totaal afwijkt van wat hun advocaat zei.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
- Gaat naar mama
Misschien heeft hij wel vriendjes die het heel stoer vinden dat hij in de cel zit. Is toch gangster.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef Solotovski het volgende:
Je moeder erbij halen![]()
Hopelijk gaat Anthony () hier flink mee gepest worden. Pauperkind
Zijn Straat-Marokkanenfamilietaferelen dit, als het echt zo is gegaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
- Gaat naar mama
Dit soort mensen moet je hun twitter afpakken omdat lelijke mensen ook geen model kunnen wordenquote:
Dat kind van haar is nog maar net kutpuber, een paar jaar geleden was het nog gewoon een kind. En als je boven de 40 bent, kan een paar jaar geleden aanvoelen als vorige week. Dan kan ik me voorstellen dat die zoon voor haar gevoel nog steeds dat lieve kindje is en dat ze zich daarom zo verliest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:39 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zijn Straat-Marokkanenfamilietaferelen dit, als het echt zo is gegaan.
Ik kan me echter haast niet voorstellen dat Glennis zich in dat hele gebeuren zo totaal verliest, en helemaal vergeet dat ze een heel bekende Nederlander is. Lijkt me heel sterk dat het echt zo gegaan is als nu geschetst wordt haha.
BAHquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:30 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een humor zeg, oh wat leuk zeg, zo zeg. Leuk voor op je facebook. Niet hier.
Glennis wordt wss verdacht van het leiding geven aan een criminele organisatiequote:
Haar zoon heeft die middag gedreigd terug te komen met een gun en ze allemaal af te schieten…quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Glennis wordt wss verdacht van het leiding geven aan een criminele organisatie
Ze had/heeft ook een jonge toyboy als vriend toch? Die net de pubertijd achter de rug heeft..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat kind van haar is nog maar net kutpuber, een paar jaar geleden was het nog gewoon een kind. En als je boven de 40 bent, kan een paar jaar geleden aanvoelen als vorige week. Dan kan ik me voorstellen dat die zoon voor haar gevoel nog steeds dat lieve kindje is en dat ze zich daarom zo verliest.
Whutquote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar zoon heeft die middag gedreigd terug te komen met een gun en ze allemaal af te schieten…
Denk dat het zooitje daarom nog vast zit.
Mooi man, dat zulke figuren het beeld over hun weer eens zelf bevestigen..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar zoon heeft die middag gedreigd terug te komen met een gun en ze allemaal af te schieten…
Gossie, moet je nu huilen? Hier heb je een lolly..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:30 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een humor zeg, oh wat leuk zeg, zo zeg. Leuk voor op je facebook. Niet hier.
Gatverdamme zij hebben haar gewoon gedaan...quote:
Nee joh, op tv zijn het zulke aardige mensen. Die zullen nit iets fout doen.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:39 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zijn Straat-Marokkanenfamilietaferelen dit, als het echt zo is gegaan.
Ik kan me echter haast niet voorstellen dat Glennis zich in dat hele gebeuren zo totaal verliest, en helemaal vergeet dat ze een heel bekende Nederlander is. Lijkt me heel sterk dat het echt zo gegaan is als nu geschetst wordt haha.
Wat een aftandse aso's zijn het, man man man.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
- Gaat naar mama
Ja dat is best wel mietjes gedrag.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef Solotovski het volgende:
Je moeder erbij halen![]()
Hopelijk gaat Anthony () hier flink mee gepest worden. Pauperkind
Dit inderdaad. stuk voor stuk aso's.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:03 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee joh, op tv zijn het zulke aardige mensen. Die zullen nit iets fout doen.....
Toch?
Dave Roelvink?
Robin Martens?
Marc Overmars?
Lul Kleine?
Bilal Wahib?
Pffquote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
- Gaat naar mama
ach het is gewoon achterbuurt volk, trailer trash zeggen ze in de USAquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat kind van haar is nog maar net kutpuber, een paar jaar geleden was het nog gewoon een kind. En als je boven de 40 bent, kan een paar jaar geleden aanvoelen als vorige week. Dan kan ik me voorstellen dat die zoon voor haar gevoel nog steeds dat lieve kindje is en dat ze zich daarom zo verliest.
Het moet idd wel kneiter serieus zijn anders mogen ze je nooit zolang vasthoudenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Gibson88 het volgende:
"Glennis Grace komt nog niet vrij. De zangeres en twee andere verdachten in het onderzoek naar geweldsincidenten in een supermarkt, afgelopen zaterdag, blijven op last van de officier van justitie vastzitten. Dat laat de politie in Amsterdam weten. Tot het moment van een eventuele voorgeleiding of heenzending doet de politie geen verdere mededelingen."
Die komt voorlopig nog niet vrij. Dan is het allemaal niet zo heel onschuldig geweest vermoed ik zo.
Ja, de max is normaal 9 uur, dus die gaat zwaar nat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het moet idd wel kneiter serieus zijn anders mogen ze je nooit zolang vasthouden
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach het is gewoon achterbuurt volk, trailer trash zeggen ze in de USA
Met een knokploeg naar de supermarkt om wat vakkenvullers sin elkaar te slaan,, stelletje idioten
Nee inderdaad. Dit is niet 'even iemand tegenhouden'. Als losgeslagen apen cq hooligans tekeer gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het moet idd wel kneiter serieus zijn anders mogen ze je nooit zolang vasthouden
Dacht altijd dat het 3 dagen was joh. Dan is 9 uur nog relatief weinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, de max is normaal 9 uur, dus die gaat zwaar nat.
Laten ze haar maar aan het kruis nagelen. Gillen kan ze wel..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef Maron het volgende:
Zou ze dit jaar ook weer Maria spelen in The Passion..? 😏
Helemaal knetter!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is ook 3 dagen. Ze zou vandaag voorgeleid moeten worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dit is niet 'even iemand tegenhouden'. Als losgeslagen apen cq hooligans tekeer gaan.
[..]
Dacht altijd dat het 3 dagen was joh. Dan is 9 uur nog relatief weinig.
Volgensmij is het sowieso een snel aangebrand typje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Vrijwel zeker dat ze lekker met haar neus in de poeder zat waardoor haar beoordelingsvermogen een beetje was aangetast.
Dat is net zo'n gevalletje toen met die gasten met bivakmutsen in de auto bij v.d Heuvel. Die mutsen waren om hun 'werk' te kunnen doen. (quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:23 schreef timmmmm het volgende:
Het lijkt me ook dat zo'n hele supermarkt volhangt met camera's
Dat moet zo'n advocaat ook weten lijkt me, dus dan doe je zo'n statement niet als het niet waar is, wanneer je weet dat de beelden toch naar boven komen.
Is op zich ook niet nodig, de politie heeft die beelden wel natuurlijk. Dus we zullen vanzelf horen hoe de vork in de steel zitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n gevalletje toen met die gasten met bivakmutsen in de auto bij v.d Heuvel. Die mutsen waren om hun 'werk' te kunnen doen. (___!!!!! ) Advocaten verdedigen alles recht wat krom is. Helemaal als het Krijsbek Grace is, die betaalt flinke pegels.
Helaas mag de betreffende Jumbo in het kader van de geldende AVG geen beelden vrijgeven.Zou de beelden graag 's zien.
Zodra de sirene van Grace af gaat, is het wegwezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgensmij is het sowieso een snel aangebrand typje.
Je weet wat het werk van een advocaat inhoudt toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n gevalletje toen met die gasten met bivakmutsen in de auto bij v.d Heuvel. Die mutsen waren om hun 'werk' te kunnen doen. (___!!!!! ) Advocaten verdedigen alles recht wat krom is. Helemaal als het Krijsbek Grace is, die betaalt flinke pegels.
Helaas mag de betreffende Jumbo in het kader van de geldende AVG geen beelden vrijgeven.Zou de beelden graag 's zien.
Als een advocaat de slechteriken niet met hand en tand verdedigt, doet hij dat ook niet voor de onschuldigen. In de advocatuur moet het alles of niets zijn: iedereen wordt opperbest verdedigd. Iedern, al lijkt hij/zij nog zo schuldig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat kan je eten toch ? Natuurlijk weet ik wat het beroep inhoudt. Dat leg ik volgens mij ook uit in het stukje "Advocaten verdedigen alles recht wat krom is " Waarmee ik probeer aan te geven het niet altijd eens te zijn met.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je weet wat het werk van een advocaat inhoudt toch?
4 jaar school voor journalistiek gedaan en dan voor een politiebureau in de kou wachten om te zien hoe een vrouw zich achterin een taxi haastquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarom daar de hele dag als een kansloze voor de deur bivakkeren.
Free Glenace!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarom daar de hele dag als een kansloze voor de deur bivakkeren.
Het is allebei waar. Je mag maximaal 9 uur worden voorgesteld, voordat je in verzekering wordt gesteld. Die in verzekering stelling mag vervolgens maximaal drie dagen duren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is ook 3 dagen. Ze zou vandaag voorgeleid moeten worden.
Classy lady!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op grond van wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:42 schreef Maron het volgende:
Schijnt dat ze weer op vrije voeten is…
Ze is heengezonden met de twee medeverdachten, waaronder haar zoon..
De drie blijven wel verdachten…
[bron, de Telegraaf]
Jammer… van mij hadden ze nog wel een weekje langer mogen “logeren”..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:42 schreef Maron het volgende:
Schijnt dat ze weer op vrije voeten is…
Ze is heengezonden met de twee medeverdachten, waaronder haar zoon..
De drie blijven wel verdachten…
[bron, de Telegraaf]
De drie worden verdacht van openlijke geweldpleging en mishandeling in vereniging en met voorbedachten rade, aldus een woordvoerder van de politie.
Jammer… van mij hadden ze nog wel een weekje langer mogen “logeren”..
Stop met deze act.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:27 schreef Haradutas88 het volgende:
Er zijn mensen ongelooflijk gecanceld vanwege opmerkingen.
Als deze vrouw niet voor de rest van haar leven wordt gecanceld dan is er iets heel erg mis in dit land!
Glennys Grace en die zoon van haar moeten voorgoed WEGGGG uit de media!
Sisters of Soul moeten verder zonder die agressieve Glenda en The Voice moet haar meteen ontslaan als Coach.
Als mensen alleen al vanwege opmerkingen helemaal kapot worden gemaakt, dan moet Glennys Grace vanaf nu nooit meer in welk tv programma dan ook te zien zijn!!!!!!!!!!!!
eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 05:27 schreef Haradutas88 het volgende:
Als deze vrouw niet voor de rest van haar leven wordt gecanceld dan is er iets heel erg mis in dit land!
Sisters of Soul moeten verder zonder die agressieve Glenda en The Voice moet haar meteen ontslaan als Coach.
Als mensen alleen al vanwege opmerkingen helemaal kapot worden gemaakt, dan moet Glennys Grace vanaf nu nooit meer in welk tv programma dan ook te zien zijn!!!!!!!!!!!!
Ze mag inhoudelijk toch niks zeggen over de zaak en verder heeft dit portret niks te melden. Ik denk niet dat we die snel bij Beau aan tafel zien zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:27 schreef Haradutas88 het volgende:
Antilliaanse vaders zijn meestal non existentquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
Ze heeft een Antilliaanse vader. De opvoeding gaat anders bij Antilliaanse gezinnen. Misschien dat dat een rol speelt ...
'Bij Antillianen mag iedereen in het gezin zich bemoeien met een kind als het gaat om opvoeding. Opa, oma, tante enz. iedereen doet er wel aan mee. Bij Nederlanders is dat ongebruikelijk. Antillianen gaan over het algemeen wat 'ruiger' om met hun kinderen dan Nederlanders.
https://www.startpagina.n(...)landse-antilliaanse/
Glennis Grace is ook geen normaal persoon h..quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:29 schreef Mondkapje het volgende:
Kijk, alleen de moeder naar de super om te vragen wat er precies gebeurd is, daar kan iedereen inkomen, eventueel ga je stennis maken als je het er niet mee eens bent, maar je gaat niet je familie als knokploeg meenemen, dat kan gewoon niet.
en dan schreeuwen wie hep er mij zoon geslagenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:29 schreef Mondkapje het volgende:
Kijk, alleen de moeder naar de super om te vragen wat er precies gebeurd is, daar kan iedereen inkomen, eventueel ga je stennis maken als je het er niet mee eens bent, maar je gaat niet je familie als knokploeg meenemen, dat kan gewoon niet.
Had iemand dat kutkind maar opgevoed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
Ze heeft een Antilliaanse vader. De opvoeding gaat anders bij Antilliaanse gezinnen. Misschien dat dat een rol speelt ...
'Bij Antillianen mag iedereen in het gezin zich bemoeien met een kind als het gaat om opvoeding. Opa, oma, tante enz. iedereen doet er wel aan mee. Bij Nederlanders is dat ongebruikelijk. Antillianen gaan over het algemeen wat 'ruiger' om met hun kinderen dan Nederlanders.
Misschien dat jouw racistische onderbuikje ook een rol speelt...quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
Niks te maken met racisme. Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien dat jouw racistische onderbuikje ook een rol speelt...
wilde het net postenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Aether het volgende:
Aangifte tegen Glennis Grace en zoon vanwege supermarktruzie
https://nos.nl/artikel/24(...)wege-supermarktruzie
Ik weet niet of het plaatsen van een generaliserende, racistische post nou de beste manier is om te ontkennen dat racisme een rol speelt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niks te maken met racisme. Wat een onzin.
Hij heeft het over de andere manier van opvoeden. Dat zie je bij andere culturen ook. En daar gaat het dan ook vaker mis.
Moslims ook. Hebben vaak niks op met NLse normen en waarden en worden ook zo opgevoed. Logisch dat het kudtkinderen worden..
Zoek eens op wat racisme nou echt betekent. Die kaart wordt bij elke scheet getrokken. Vermoeiend, erg vermoeiend...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik weet niet of het plaatsen van een generaliserende, racistische post nou de beste manier is om te ontkennen dat racisme een rol speelt.
Dat kind van haar schijnt ook een teringjong te zijn. In ieder geval een bekende in de buurt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
Klopt. Heel vervelend dat er op Fok! steeds racistische motieven met de haren bijgesleept worden. Zo ook nu weer. 'Ze heeft een kleurtje, dus dan moet het daar wel aan liggen, want mensen met een kleurtje voeden hun kinderen anders op...' Hou toch op zeg. Het is gewoon een ordinair wijf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zoek eens op wat racisme nou echt betekent. Die kaart wordt bij elke scheet getrokken. Vermoeiend, erg vermoeiend...
Nog veel erger dus dan al bekend wasquote:Glennis Grace speelde sleutelrol bij geweldsgolf in Jumbo
Glennis Grace (44) speelde een sleutelrol bij de grove mishandeling in de Jumbo afgelopen februari. Dat melden bronnen rondom het onderzoek exclusief aan RTL Boulevard. De zangeres deelde de eerste klap uit in de Jumbo, waarna er een golf van geweld losbarstte die zich richtte op medewerkers van de supermarkt in de Amsterdamse Jordaan.
De 44-jarige zangeres, die in het echt Glenda Batta heet, meldde zich even voor negen uur ’s avonds bij de supermarkt na een incident met haar zoon eerder op de avond. Die deed met een vriend boodschappen en werd door een medewerker van de Jumbo naar buiten geleid toen hij een elektronische sigaret stond te roken bij de kassa.
Nadat de tiener door een andere ingang weer naar binnen was gekomen, werd hij nogmaals naar buiten geleid. Voordat de jongen buiten was, gooide hij een winkelmandje naar het personeel, zo zou duidelijk te zien zijn op camerabeelden. Doordat een medewerker hem vervolgens met lichte dwang richting de uitgang wilde duwen, haakte de zoon van Glennis met zijn voet achter de deur en kwam hij ten val. Daarbij verloor hij zijn schoen.
Eenmaal opgestaan gaf de zoon van de zangeres met zijn vuist de medewerker een klap op het hoofd, zo zou ook op de beelden te zien zijn. Even was er nog een discussie bij de uitgang van de supermarkt, waarbij de zoon van Glennis nogmaals n van de medewerkers een vuistslag op het hoofd gaf. Kort daarna vertrokken de twee, rond half acht.
Een klein anderhalf uur later arriveerde Glennis met de auto bij de supermarkt. Volgens bronnen rond het onderzoek, die weet hebben van videobeelden van het incident, stonden drie andere verdachten haar al op te wachten voor de Jumbo. De groep splitste zich vervolgens op en ging via twee ingangen de supermarkt in op zoek naar personeel.
Twee personeelsleden werden ingesloten door Glennis en n van de andere verdachten in een klein kantoortje. Na een korte woordenwisseling sloeg de zangeres n van de personeelsleden op het hoofd met een halfgeopende vuist. De andere medewerker werd aan zijn hoofd het kantoor uitgesleurd en mishandeld door leden van de groep. Ook een derde medewerker die te hulp schoot kreeg klappen.
Glennis gaf de medewerker in het hokje ook nog een knietje, zo melden de goed ingevoerde bronnen aan deze site. Vervolgens begon een achtervolging door de supermarkt, waarbij de groep van Glennis jacht maakte op de winkelmedewerkers.
En van de personeelsleden trok een kar met karton om, om zo te ontkomen aan zijn belager. Een ander moest een vliegende trap in het gezicht incasseren, en werd later door drie man aangevallen terwijl hij op de grond lag. De toenmalige vriend van Glennis zette zijn knie op de borst van de man en gaf hem een vuistslag in het gezicht. Bijna alle gebeurtenissen in de supermarkt zijn haarfijn vastgelegd door beveiligingscamera’s, die zijn toegevoegd aan het strafdossier.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bo-geweld-bedreiging
Dat is wel wat meer dan dat ze te vertellen had bij Jinek 🙄quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog veel erger dus dan al bekend was
wat een walgelijk wijfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog veel erger dus dan al bekend was
3 dagen. Valt nog wel mee. Bizar verhaal dit. Zijn die vakkenvullers niet allemaal een jaar of 14, 15, 16quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef Zwoerd het volgende:
Het was al overduidelijk dat er extreem geweld is gebruikt, ze hebben niet voor niets meerdere dagen vast gezeten. Ik mag toch hopen dat er nu nog een gevangenisstraf volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |