Inderdaad, wat een teringwijf is dat zegquote:Op zondag 13 februari 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
Staat ook al in SHO.
En zoals ik daar ook al sprak:
Maandag staat Stennis Disgrace weer bij RTL boulevard met haar narcistische collega's de totale onschuldige BN'r te spelen.
Die gast had gewoon echt vol op haar neus moeten slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
Dat was dan weer overdreven geweestquote:Op zondag 13 februari 2022 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die gast had gewoon echt vol op haar neus moeten slaan.
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Glennis Grace aangehouden na vechtpartij in Jumbo
[ afbeelding ]
Zangeres Glennis Grace (43) is samen met haar 15-jarige zoon zaterdagavond aangehouden wegens betrokkenheid bij een incident in de Jumbo in de Westerstraat in Amsterdam. Dat bevestigt haar advocaat. Samen met een 27-jarige man worden de drie als groep verdacht van ’bedreiging, mishandeling en vernieling’Sowieso iemand die gaat roken in een supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
En met 15 jaar mag dat ookquote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Sowieso iemand die gaat roken in een supermarkt
Lastig hoor als je een mondkapje op hebtquote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef aloa het volgende:
Sowieso iemand die gaat roken in een supermarkt
Chantal Jansen: Wat kan ze zingen hequote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Vies viswijf met dito viswijfstem. Nooit begrepen wat haar zo populair heeft gemaakt.
Don't be fooled by the rocks that I gotquote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef Confetti het volgende:
Al geef je ze miljoenen, de ghetto en lagere sociale klasse-mentaliteit krijg je er nooit meer uit.
Vroeger was dat echt een volksbuurt , nu wonen er voornamelijk juppen met een rijke pappa en/of mamma die daar een optrekje hebben gekocht voor hun kroostquote:Op zondag 13 februari 2022 15:34 schreef Jan_Lul het volgende:
ze komt uit de Jordaan, wat toch gewoon het kamp van Amsterdam is.
Beterrrrrrrrr!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zangeres zit nog altijd vast op het politiebureau. Hier heeft zij ook de hele nacht doorgebracht. Ze wordt volgens de advocaat verdacht van openlijke geweldpleging.
https://www.shownieuws.nl(...)altijd-politiebureau
Ze heeft er een nachtje over geslapen GRATIS met ontbijt alleen geen deurklink aan de binnenkant![]()
![]()
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...quote:
is echt een bitch die trutquote:Op zondag 13 februari 2022 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die gast had gewoon echt vol op haar neus moeten slaan.
En dan andere kinderen gaan mishandelenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...![]()
"Niemant komp aan muh kint!!!"
"Je gaat toch geen domme dingen doen? Jij gaat domme dingen doen!"quote:Op zondag 13 februari 2022 16:23 schreef quirina het volgende:
Glennis Krijs staat al jaaaaaren bekend als viswijf hoor.
Zij is zo ordinair.
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vroeger was dat echt een volksbuurt , nu wonen er voornamelijk juppen met een rijke pappa en/of mamma die daar een optrekje hebben gekocht voor hun kroost
RTL Boulevard is er ook op zondag.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen niet vergeten popcorn to kopen voor bij RTL Boulevard
West grenst dan weer wel aan de Jordaanquote:Op zondag 13 februari 2022 16:34 schreef quirina het volgende:
Ach je hebt ook lui die in West wonen die geloven dat het de Jordaan is. Of grachtengordel..
Dat was de leukste uit heel die filmquote:Op zondag 13 februari 2022 16:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Je gaat toch geen domme dingen doen? Jij gaat domme dingen doen!"
"Ik vond jou altijd al een tikkeltje ordinair"...
Edit:
Lekker belangrijk. Is en blijft een kut stad.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.
Dat klopt , sommige denken dat het Rembrandtplein in de Jordaan ligtquote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behoorlijk geromanticeerd, en als je soms mag geloven is half Amsterdam er op gegroeid terwijl het maar een klein blokje huizen is.
Wist ik (gelukkig) oprecht nietquote:Op zondag 13 februari 2022 16:35 schreef superniger het volgende:
[..]
RTL Boulevard is er ook op zondag.
Gaat alleen om kijkcijfers. Hoe, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:52 schreef vipergts het volgende:
Dat RTL is ook wel een ordinaire tokkie zender zeg. Gedoe bij de Villa, met Barbie, the Voice en nu een medewerker die mensen mishandeld.
Liefde & vrijheid, jeweet.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een peuk opsteken, eruit geflikkerd worden en verhaal gaan halen... manmanman...![]()
BAHquote:Op zondag 13 februari 2022 17:01 schreef Draak31 het volgende:
Dit verbaast mij nou weer totaal niet. Dit soort mensen vinden dit prachtig. Lekker schoppen, bloed kan niet hoog genoeg tegen de muur spatten. Stel idioten.
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:01 schreef Draak31 het volgende:
Dit verbaast mij nou weer totaal niet. Dit soort mensen vinden dit prachtig. Lekker schoppen, bloed kan niet hoog genoeg tegen de muur spatten. Stel idioten.
Zijn er echt mensen die dit kijken? Ik heb het ongeveer 2 minuten vol gehouden.quote:
Hoezo rascistisch? Sinds wanneer zijn asocialen een ras?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.
Hij bedoelt Jumboklanten!quote:Op zondag 13 februari 2022 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit soort mensen? Beetje racistische opmerking.
Alleen omdat ze wat zwaarder zijn?quote:
"Like bloody murder"?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:49 schreef Aether het volgende:
Mag nog wel een knop bijkomen "🤯"
[ afbeelding ]
Fan gespot.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:00 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, om het toch even voor haar op te nemen. Het zijn slechts geruchten. Als er niet meer is dan dat, heb je niets.
Meer een soort Tiny en Lau...quote:Op zondag 13 februari 2022 18:12 schreef Tengano het volgende:
Ik zie Glennis nog wel eens in een Flodder 2.0 spelen
ipv Nelly Frijda
Dat zingen is bij haar zeker het probleem niet. Of beter gezegd: het enige waardoor ze jarenlang door veel mensen getolereerd is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Vies viswijf met dito viswijfstem. Nooit begrepen wat haar zo populair heeft gemaakt.
Dit gedrag goedpraten.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
In tegenstelling tot veel andere BN'ers die recentelijk negatief in het nieuws zijn gekomen, heeft Glennis zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Ze heeft nooit verborgen dat ze een redelijk asociale tokkie is, maar volgens mij wel gezellig en aardig. Tenzij je ruzie met haar hebt zoals nu blijkbaar het geval was.
Amenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef Toine51 het volgende:
Erg gezellig en aardig om een knokploeg in te schakelen om kinderen in elkaar te meppen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
In tegenstelling tot veel andere BN'ers die recentelijk negatief in het nieuws zijn gekomen, heeft Glennis zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Ze heeft nooit verborgen dat ze een redelijk asociale tokkie is, maar volgens mij wel gezellig en aardig. Tenzij je ruzie met haar hebt zoals nu blijkbaar het geval was.
Ik heb het over Glennis' voorkomen, niet over de vechtpartij die ze begon. Je moet mensen geen woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:11 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit gedrag goedpraten.Je zou je ogen uit je hoofd moeten schamen.
Ja want iemand die doorgaans gezellig en aardig is, kan zich nooit misdragen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Erg gezellig en aardig om een knokploeg in te schakelen om kinderen in elkaar te meppen.
Gezellige mensen hoor die vechtpartijtjes beginnen. Je woorden zijn misschien nog wel viezer dan ik eerst dacht. Gatver zeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb het over Glennis' voorkomen, niet over de vechtpartij die ze begon. Je moet mensen geen woorden in de mond leggen.
Als ik op mijn 15de thuis was gekomen met 'ben hardhandig de supermarkt uitgewerkt' dan zou moeders er vanuit zijn gegaan dat het terecht was geweestquote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef sp3c het volgende:
Als ik op mijn 15de thuis was gekomen met 'ben hardhandig de supermarkt uitgewerkt' dan zou moeders er vanuit zijn gegaan dat het terecht was geweest
Als ik mazzel had kreeg ik niet gewoon voor de zekerheid een draai om de oren voor ze ging bellen
Sowieso nog nietquote:Op zondag 13 februari 2022 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...
Ik zie me al aankomen thuis: "Hoi mam ik ben net de suup uitgezet omdat ik daar aan het roken was."quote:Op zondag 13 februari 2022 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zou niet eens in mij opgekomen zijn om dit thuis te vertellen...
15 Jaar... "De Jumbo vakkenvuller heeft me geslagen!!!"quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef sp3c het volgende:
Sowieso nog niet
Pa zou me vandaag de dag nog steeds uitlachen man
Dan ben je wel echt een moederskindje hoor
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
15 Jaar... "De Jumbo vakkenvuller heeft me geslagen!!!"![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gezellige mensen hoor die vechtpartijtjes beginnen. Je woorden zijn misschien nog wel viezer dan ik eerst dacht. Gatver zeg.
Wat een gekke ideetjes heb jij zeg. Iemand die minderjarigen in elkaar slaat samen met haar zoon noem ik een gemenerd ja. Dat jij dit gewoon normaal vind is bespottelijk en schandalig. En het maakt mij ziek zeg ik je, kots en kots ziek. BAHquote:Op zondag 13 februari 2022 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon dom en naef wanneer je denkt dat alleen "evil overlords" een vechtpartij beginnen. Genoeg mensen met wie je hartstikke leuk kan lachen, die foute dingen kunnen doen. En daar moeten ze natuurlijk gewoon voor worden aangepakt met de juiste straffen en het kan ook verstandig zijn dergelijke mensen, zeker wanneer onberekenbaar, in de toekomst niet in je vriendenkring te hebben.
Maar wat jij doet is de realiteit herschrijven. Iemand die iets fout gedaan heeft was dus altijd een ongezellige gemenerd, want anders wordt het te ingewikkeld voor je.
Joh stop lekker je kop in het zand en ga Care bears of My little pony kijken.
Haha, ga jij eens een cursus begrijpend lezen volgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een gekke ideetjes heb jij zeg. Iemand die minderjarigen in elkaar slaat samen met haar zoon noem ik een gemenerd ja. Dat jij dit gewoon normaal vind is bespottelijk en schandalig. En het maakt mij ziek zeg ik je, kots en kots ziek. BAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |