quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Laat Bos maar vierde worden, dan heb ik 2 punten voor Nostradamus.
Zo egoistisch ben ik dan ook wel weer
Even quoten ditquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Als Bos een medaille pakt dan geef ik een fok abo cadeau!
Een sigaar uit eigen doos?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Aan @Skeletonster?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Aan haarzelf?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
De coach wel.quote:
Valt eigenlijk nog wel mee, behalve dat het een serieuze kans op een medaille buiten de schaatsonderdelen is. Dat klopt eigenlijk ook wel.quote:
Al zoveelquote:
Dat is jouw gemis.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:20 schreef golfer het volgende:
Die Playboy met Flock hoef ik niet perse te zien.
Verkeerde topicquote:
Halverwege de baan starten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe begin je hier eigenlijk mee? Ik neem aan dat je niet meteen headfirst van zo'n baan af gaat roetsen als kind.
Meeste komen uit atletiek of andere sporten. Bos komt uit het bobsleeen. Ze deed nog mee vroeger met Jeugdwinterspelen in de bob.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe begin je hier eigenlijk mee? Ik neem aan dat je niet meteen headfirst van zo'n baan af gaat roetsen als kind.
Kimberley begon met bobsleeën.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
En wat spijlen aan de zijkant.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
Het zou voor het spanningselement wel leuker zijn als ze geen helmpje op hadden
Er staan scouts bij de glijbaan van Ballorig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Er staan scouts bij de glijbaan van Ballorig.
Bitje uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
En is naakt niet aerodynamischer?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
En een machinegeweer voor als ze niet snel genoeg zijn. Stukje Squid Game.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
Marco B zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds een keer voor het eerst de baan in. Bij het schansspringen hebben ze ook kleinere schansen, bij dit lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste komen uit atletiek of andere sporten. Bos komt uit het bobsleeen. Ze deed nog mee vroeger met Jeugdwinterspelen in de bob.
Er zal vast ergens een jeugdbaan of zo liggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds een keer voor het eerst de baan in. Bij het schansspringen hebben ze ook kleinere schansen, bij dit lijkt me niet.
Om het oefenen te starten heb je natuurlijk geen baan nodig.
Headfirst erin smijten. Kijken naar reactie benedenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds een keer voor het eerst de baan in. Bij het schansspringen hebben ze ook kleinere schansen, bij dit lijkt me niet.
Om het oefenen te starten heb je natuurlijk geen baan nodig.
Metalen plaat die de baan blokkeert na een bepaalde tijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En een machinegeweer voor als ze niet snel genoeg zijn. Stukje Squid Game.
Eerste helft wel erg goed. Tweede deel zakte het wat in.quote:
Op een gegeven moment was het te duidelijk waar het heen ging.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste helft wel erg goed. Tweede deel zakte het wat in.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zal vast ergens een jeugdbaan of zo liggen?
Een paar landmijnen in de baan die ze moeten ontwijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Metalen plaat die de baan blokkeert na een bepaalde tijd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan krijgen we handmatige metingen door zestig mensen langs de baan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk zou je straftijd moeten krijgen als je de muur raakt
Misschien kan @:capuchon_jongen deze sport eens onder de loep nemen
Eens, was meer van hetzelfde. Seizoen 2 hoeft voor mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mateusz Sochowicz kan hier niet om lachen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Metalen plaat die de baan blokkeert na een bepaalde tijd.
Af en toe een splitsing. Als je de verkeerde neemt eindig je in een ravijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een paar landmijnen in de baan die ze moeten ontwijken.
Ik kan me daar ook weinig bij voorstellen. Bij Alice in Borderlands dan wel iets meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens, was meer van hetzelfde. Seizoen 2 hoeft voor mij dan ook niet.
Eerst de Canadese nogquote:
Nog 1 ervoor.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:28 schreef Zorro het volgende:
Voetballen kon ie ook al niet, die Anthony Loelling
Klopt dit? @tong80quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:28 schreef Zorro het volgende:
Voetballen kon ie ook al niet, die Anthony Loelling
Ze zal er wel meer voor moeten blijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zal in ieder geval die Canadese voor moeten blijven voor een PLAK
Bedankt Sven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zal in ieder geval die Canadese voor moeten blijven voor een PLAK
Gecontroleerd is ook een aspect.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk geen dikke mensen tussen
Zou denken dat dat sneller gaat
Die is net geweest, de oudste deelnemer notabene. Geen idee hoe ze heet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
En ze kunnen rollen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
En vroeg zwanger.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Toch knap
Meestal worden Kimberleys kapster ofzo
Minder weerstand dan glijden?quote:
Botsen aan het eind is niet zo'n drama.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:33 schreef Redefine het volgende:
De botsingen zaten nu alleen aan het eind. En leken haar niet extreem veel tijd te kosten.
Eensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:35 schreef Redefine het volgende:
Samen met het goud van Wüst de mooiste medaille voor mij.
Lijkt me sterk.quote:
En volgens @tong80 was fok dood!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ HEBBEN DIT MOGELIJK GEMAAKT ALLEN
Sympathieke sportster ook!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:35 schreef Redefine het volgende:
Samen met het goud van Wüst de mooiste medaille voor mij.
In before sjuut.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Botsen aan het eind is niet zo'n drama.
Bos pakt de lapo van het podium.quote:
Waarin?quote:
Vanwege ONZE fietsen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb persoonlijk wel liever een Australisch goud dan een Duits goud.
Zonder grote fout idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Brons was het hoogst haalbare voorafgaand aan deze run, laten we eerlijk zijn
Eens hoor, zeker als het exotische landen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze hebben wel genoeg sleemedailles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |