quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Laat Bos maar vierde worden, dan heb ik 2 punten voor Nostradamus.
Zo egoistisch ben ik dan ook wel weer
Even quoten ditquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Als Bos een medaille pakt dan geef ik een fok abo cadeau!
Een sigaar uit eigen doos?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Aan @Skeletonster?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Aan haarzelf?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
De coach wel.quote:
Valt eigenlijk nog wel mee, behalve dat het een serieuze kans op een medaille buiten de schaatsonderdelen is. Dat klopt eigenlijk ook wel.quote:
Al zoveelquote:
Dat is jouw gemis.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:20 schreef golfer het volgende:
Die Playboy met Flock hoef ik niet perse te zien.
Verkeerde topicquote:
Halverwege de baan starten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe begin je hier eigenlijk mee? Ik neem aan dat je niet meteen headfirst van zo'n baan af gaat roetsen als kind.
Meeste komen uit atletiek of andere sporten. Bos komt uit het bobsleeen. Ze deed nog mee vroeger met Jeugdwinterspelen in de bob.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe begin je hier eigenlijk mee? Ik neem aan dat je niet meteen headfirst van zo'n baan af gaat roetsen als kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |