Kan zijn dat zelfs Poetin het nog niet weet. Misschien als er bepaalde condities wel of niet worden behaald geeft hij het startsein.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Fugazi_ het volgende:
Voor de kenners hier…
Gaat het echt gebeuren of is dit nog steeds blufpoker?
Het gaat sowieso gebeuren, de vraag is hoe ver in Oekraïne.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Fugazi_ het volgende:
Voor de kenners hier…
jawel hoor. Een individu heeft een keuze. We zijn geen borg en nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en aardig, maar zo heeft het nooit gewerkt in de moderne geschiedenis van de mens.
dat is niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
In hoeverre is dit te vergelijken met de spanningen uit de Koude Oorlog?
dat hangt ervanaf wie fakenieuws verspreid en in hoeverre dit geloofd wordt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef Fugazi_ het volgende:
Voor de kenners hier…
Een groeiende minderheid wel. Moldaviërs zijn een uitgevonden volk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:51 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik denk dat de Moldaviërs daar wat van vinden. Zij willen geen Roemenië zijn.
Zondag denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:11 schreef Document1 het volgende:
Wanneer is de eindceremonie van OS?
De twintigste, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:11 schreef Document1 het volgende:
Wanneer is de eindceremonie van OS?
Interessant.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:06 schreef halfway het volgende:
Flightradar geeft geen enkel vliegtuig meer boven oost Oekraïne weer.
Heerlijk ironische redeneringquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een groeiende minderheid wel. Moldaviërs zijn een uitgevonden volk.
Ja dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:20 schreef sp3c het volgende:
Het lijkt me niet heel bijzonder dat ze na mh17 het zekere voor het onzekere nemen
Om 'eenheid' uit te stralen laten we ons misbruiken door de Amerikanen die weer uit zijn op bloedvergieten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vladimir Putin said nothing during a phone call with French president, Emmanuel Macron, on Saturday that indicated he was preparing to invade Ukraine, an official in the French presidency said.
The official told reporters after Macron and Putin spoke on the phone for nearly 90 minutes:
We see no indication in what President Putin says that he is going to go on the offensive.
We are nevertheless extremely vigilant and alert to the Russian (military) posture in order to avoid the worst.
France would, however, now be recommending that French nationals avoid trips to Ukraine, the official said.
The Guardian.
Wat nou als je de VS gewoon opzij schuift en Frankrijk laat dealen met poetin. Lijkt me beter
Hoe zijn de Amerikanen uit op bloedvergieten terwijl het de Russen zijn die meer dan 100000 troepen verzameld hebben aan de grens?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Om 'eenheid' uit te stralen laten we ons misbruiken door de Amerikanen die weer uit zijn op bloedvergieten.
Eventueel Trump meevragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vladimir Putin said nothing during a phone call with French president, Emmanuel Macron, on Saturday that indicated he was preparing to invade Ukraine, an official in the French presidency said.
The official told reporters after Macron and Putin spoke on the phone for nearly 90 minutes:
We see no indication in what President Putin says that he is going to go on the offensive.
We are nevertheless extremely vigilant and alert to the Russian (military) posture in order to avoid the worst.
France would, however, now be recommending that French nationals avoid trips to Ukraine, the official said.
The Guardian.
Wat nou als je de VS gewoon opzij schuift en Frankrijk laat dealen met poetin. Lijkt me beter
Ja wat gaat ie doen? Golfen? Aangezien ie niet officieel iets kan regelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |