quote:
Bij de 2e en 4e run wel jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht dat ze altijd met de langzaamste begonnen en eindigde bij de nummer 1
4:30 uur opgestaanquote:
Dat is alleen in de laatste run zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht dat ze altijd met de langzaamste begonnen en eindigde bij de nummer 1
Tweede run ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is alleen in de laatste run zo.
Ah, dat wist ik niet.quote:
Daar begonnen ze met de top 20 omgekeerd en daarna nog de laatste 5.quote:
In run 4 mogen alleen de beste 20 meen ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar begonnen ze met de top 20 omgekeerd en daarna nog de laatste 5.
Zijn scherper dan die van de concurrentie denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De immer vermoeiende Duitse ijzers.
Wel een vuistje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:32 schreef wimderon het volgende:
Wat een dramatisch slechte run weer
4e nuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:32 schreef Aguero het volgende:
2 plekjes gewonnen maar met nog zo'n wonderstart is er nog meer mogelijk.
Ze zegt zelf ook dat ze bovenin teveel fouten maakt. In de start en de snelheid onderin moet ze dat weer goedmaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:33 schreef EinarBoe het volgende:
Wat een kamikaze-afdaling. Het leek vol met foutjes te zitten, of niet dan?
Wel een prima run uiteindelijk vergeleken met de concurrentie.
BBC isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een vreselijke commentator op Eurosport
De uitslagen gedurende het seizoen doen er niet toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een PLAK zou wel terecht zijn gezien haar seizoen. We blijven hopen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:35 schreef Nober het volgende:
[..]
De uitslagen gedurende het seizoen doen er niet toe.
Mietjequote:
En vooral bovenin. Bij die laatste 2 bochten lijkt het niet heel veel uit te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je de muur raakt dan verlies je veel snelheid volgens mij
Vooral bij Zhao wel vrij duidelijk te zien inderdaadquote:
En de ADV bij de relayquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral bij Zhao wel vrij duidelijk te zien inderdaad
Die zhao anders een stuk langzamer zijn geweest jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral bij Zhao wel vrij duidelijk te zien inderdaad
Vooral de Duitse is enorm uitgelopen en mijlen sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef Marcoss het volgende:
Verschillen wel echt enorm veel groter dan gisteren zeg
Die staat in het woordenboek als definitie van wisselvalligheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:45 schreef Felagund het volgende:
Flock had je toch ook wel een stuk beter verwacht.
Goh. Denk je niet dat ze dat tot nu gedaan heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Bos moet vanaf nu alles op alles zetten om zo snel mogelijk naar beneden te gaan
Prima coverfoto anders hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:45 schreef Felagund het volgende:
Flock had je toch ook wel een stuk beter verwacht.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Denk je niet dat ze dat tot nu gedaan heeft?
Of heeft ze het expres op haar gemak gedaan.
Te lange baan voor Nikitina plus dat zelfs op korte banen Nikitina vaak al problemen heeft om 2 goede runs te maken laat staan 4.quote:
Voorlopig heeft ze nog niet 1 goede run laten zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Te lange baan voor Nikitina plus dat zelfs op korte banen Nikitina vaak al problemen heeft om 2 goede runs te maken laat staan 4.
Het is al bijna afgelopen. Volgende en laatste run inderdaad om 14:55 (maar dan eerst de mindere goden).quote:
Er valt toch ook nog een deel af?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is al bijna afgelopen. Volgende en laatste run inderdaad om 14:55 (maar dan eerst de mindere goden).
Alleen de beste 20 mogen de 4e run, maar in omgekeerde volgorde starten ze danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er valt toch ook nog een deel af?
Ja beste twintig blijven over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er valt toch ook nog een deel af?
quote:
quote:
Wel een TR!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Waarin?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:17 schreef Nober het volgende:
Zijn we er toch weer aan het intuinen.
[ afbeelding ]
Verschil met de nummer 3 is ook wel te overbruggen zonder choke, 1 en 2 moet wel vreemd lopen inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Hopen op een mooie choke van 1 van de 3 voor Bos.
Tijd om haar beste run van de spelen te doen dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bos zal 1.01.mid nodig hebben voor een medaille denk ik
Als ik die verschillen per run zo bekijk is Bos net ietsjes sneller (als je van beide het slechste resultaat wegschrapt) maar niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verschil met de nummer 3 is ook wel te overbruggen zonder choke, 1 en 2 moet wel vreemd lopen inderdaad
Ja, maar zeker in run 3 was het verre van perfect. Als ze zelf een betere run neer kan zetten, heeft ze niet meteen een choke van die Duitse nodig. Maar dan moet dat wel gebeuren uiteraard..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als ik die verschillen per run zo bekijk is Bos net ietsjes sneller (als je van beide het slechste resultaat wegschrapt) maar niet genoeg.
Dat is waarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar zeker in run 3 was het verre van perfect. Als ze zelf een betere run neer kan zetten, heeft ze niet meteen een choke van die Duitse nodig. Maar dan moet dat wel gebeuren uiteraard..
Moeten nog 2 sprongenquote:
Eerst moet toch de nr. 20.quote:
Duiding van sport vinden ze belangrijker, om zo mensen beter "inzicht" te geven, met andere woorden: Paupers zonder rechten.quote:
Zou een prima fokker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:57 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg weet nu ook al alles van skeleton
Joris ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou een prima fokker kunnen zijn.
Kan nu niet meer fout gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:57 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg weet nu ook al alles van skeleton
Zijn de enige livequote:
ES2 ookquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:57 schreef Salina het volgende:
Nog nooit was het zo spannend voor Nederland.
*schakelt te laat in*
Dit zijn toch de mindere goden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:57 schreef Salina het volgende:
Nog nooit was het zo spannend voor Nederland.
*schakelt te laat in*
Niet op ES1 en ben niet thuis, dus alleen ES2 met vertraging. Dus maar BBC.quote:
Ik hoop ook nog een stukje commercial van Dierenlot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:00 schreef Zwansen het volgende:
“We gaan zo naar het skeleton, maar eerst nog even een interview van Erben met Shimizu”.
Van Marwijk ontslagen als bondscoach Verenigde Arabische Emiratenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben hier om een plak op te eisen.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Gremen het volgende:
Hebben die vrouwen nu echt allemaal zo een vorse achterste of komt dat meer door het camerastandpunt
Voor straf eilandje verderop helpen met stadions bouwen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Marwijk ontslagen als bondscoach Verenigde Arabische Emiraten
https://www.nu.nl/voetbal(...)bische-emiraten.html
Maar jij gaat nog niet eens van de glijbaan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben hier om een plak op te eisen.
Dat zou zo'n user zijn die het bloed onder iedereens nagels vandaan haalt.quote:
Vuurpijltje?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Gremen het volgende:
Hebben die vrouwen nu echt allemaal zo een vorse achterste of komt dat meer door het camerastandpunt
Niet headfirst in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jij gaat nog niet eens van de glijbaan af.
Misschien eens proberenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toch nog behoorlijk lang volgehouden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is dit geintje? Dan kom ik even gloryhunten
Sporthal in Peking, doe maar duur.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:03 schreef Moira het volgende:
Groetjes vanuit de sporthal
Er zijn hier een aantal aan het sterven van de stressnog 0.12 van brons verwijderd
Gogogogogogogo
20:00quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
Kaaklijn van David Coulthard?quote:
Duitsers hebben rondere ijzers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit even naar de tijden te kijken, maar Neise start echt steeds als een zeekomkommer, maar zet wel steeds de snelste tijden neer
Er is geen mixed doubles skeleton neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen ze hier ook een onderdeel bovenop elkaar liggen?
Bos ook, met zoveel fouten in run 3 toch vrij voorin zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsers hebben rondere ijzers.
Die Duitsers zijn wel vaker van het pieken op het eind.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit even naar de tijden te kijken, maar Neise start echt steeds als een zeekomkommer, maar zet wel steeds de snelste tijden neer
Ter illustratie, de zeekomkommer:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
10 minuten geleden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie, de zeekomkommer:
[ afbeelding ]
Die beïnvloeden die de ijsmeester ook?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn wel vaker van het pieken op het eind.
Zie, daar komt helemaal niks van terechtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie, de zeekomkommer:
[ afbeelding ]
Rondere ijzers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
Bij skeleton is het altijd zo dat de wat lichtere dames altijd sneller starten, hoe meer kilo's hoe harder je in het onderste deel gaatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
Noem jij Neise nu dik?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij skeleton is het altijd zo dat de wat lichtere dames altijd sneller starten, hoe meer kilo's hoe harder je in het onderste deel gaat
Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die beïnvloeden die de ijsmeester ook?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:08 schreef Caland het volgende:
Op zo’n karretje kan je ook de favela uitrijden
Makes sense
Ik vind schaatsmedailles ook een stuk minder interessantquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Max23 het volgende:
Ik ben deze hele OS nog niet zo zenuwachtig geweest.
Ook omdat we haar eerst sponsorden en op haar helm stonden
Fok?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Max23 het volgende:
Ik ben deze hele OS nog niet zo zenuwachtig geweest.
Ook omdat we haar eerst sponsorden en op haar helm stonden
Als er Nederlanders kans maken bij het curling of ritmisch ijsdansen gaan we zelfs dat kijken, zo chauvinistisch zijn we wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Skeletontopic DAGJESMENSED, dat ik nog lang genoeg mag leven om dat mee te maken.
Alleen in Friesland nemen ze schaatsen serieus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsmedailles ook een stuk minder interessant
Maar curling is best een leuke sport.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als er Nederlanders kans maken bij het curling of ritmisch ijsdansen gaan we zelfs dat kijken, zo chauvinistisch zijn we wel.
Het is de schuld van de avondsessie!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Skeletontopic DAGJESMENSED, dat ik nog lang genoeg mag leven om dat mee te maken.
@maxi-musquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen in Friesland nemen ze schaatsen serieus.
Wil jij zeggen dat je nu geen curling kijkt? Ban!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als er Nederlanders kans maken bij het curling of ritmisch ijsdansen gaan we zelfs dat kijken, zo chauvinistisch zijn we wel.
Duidelijk geen fokker.quote:
Klopt, maar niet heel populair hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar curling is best een leuke sport.
Zou wel tof zijn als we een programma krijgen Curling met de Dartsers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar curling is best een leuke sport.
Ja, ze heeft toen een seizoen met Fok!forum op haar helm geskeletonned. Ze was hier ook best vaak te vinden toen om vragen te beantwoordenquote:
De foutjes zie je toch wel? Tuurlijk moet je dat wel in vergelijking zien met andere dmv de tijden etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Maar toch, tijdens de rit heeft zo’n 98% van de mensen die dit kijkt toch geen flauw idee wanneer het goed of slecht gaat zonder dat je de tijden ziet?
Ah ja kan het mij weer herinneren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft toen een seizoen met Fok!forum op haar helm geskeletonned. Ze was hier ook best vaak te vinden toen om vragen te beantwoorden
Ruim 2,5 miljoen mensen hebben zondag op NPO1 naar de 5.000 meter schaatsen voor mannen in Peking gekeken, meldt Stichting KijkOnderzoek (SKO). Het was daarmee het best bekeken programma van de dag.quote:
Gelukkig is er nog shorttrack, dan is wat mij betreft het gewone rondjes schaatsen in ieder geval niet het minst interessante van de OWS.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsmedailles ook een stuk minder interessant
Nouja wat dat betreft is het ook niet heel anders dan een tijdrit bij het wielrennen natuurlijk. Ik heb zelf vooral geen idee waar ik op moet lettenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De foutjes zie je toch wel? Tuurlijk moet je dat wel in vergelijking zien met andere dmv de tijden etc.
Doen ze dat kijkonderzoek nog steeds met zo'n kastje?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruim 2,5 miljoen mensen hebben zondag op NPO1 naar de 5.000 meter schaatsen voor mannen in Peking gekeken, meldt Stichting KijkOnderzoek (SKO). Het was daarmee het best bekeken programma van de dag.
Friesland/Inwonersaantal
649.944 (1 jan. 2020)
Motie verworpen.
Ik let er maar vooral op of ze de boarding raken, of dat ze met de benen los van de slee moeten bijsturenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja wat dat betreft is het ook niet heel anders dan een tijdrit bij het wielrennen natuurlijk. Ik heb zelf vooral geen idee waar ik op moet letten
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Maar toch, tijdens de rit heeft zo’n 98% van de mensen die dit kijkt toch geen flauw idee wanneer het goed of slecht gaat zonder dat je de tijden ziet?
Ja, ik kreeg laatst een brief of ik mee wilde doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Doen ze dat kijkonderzoek nog steeds met zo'n kastje?
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Doen ze dat kijkonderzoek nog steeds met zo'n kastje?
Ik heb dus niet zo'n problemen met shorttrack. Sowieso zijn er eigenlijk maar een paar sporten echt leuk. Maar ik merk toch wel dat ik de baansporten stiekem leuker vind dan ik dacht. Al zijn rodelen en skeleton wel een stuk leuker dan bobsleeen en mag er wel eens iemand anders dan Duitsland winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog shorttrack, dan is wat mij betreft het gewone rondjes schaatsen in ieder geval niet het minst interessante van de OWS.
Misschien zie je me wel op tv ergens op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sporthal in Peking, doe maar duur.
Daar heb jij bij het voetbal ook geen enkel benul van zonder scorebord.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
sowquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb jij bij het voetbal ook geen enkel benul van zonder scorebord.
Extra hard juichen zoquote:
Ik vind het hier 10x makkelijker te zien of iemand snel is dan bij tijdrit wielrennen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja wat dat betreft is het ook niet heel anders dan een tijdrit bij het wielrennen natuurlijk. Ik heb zelf vooral geen idee waar ik op moet letten
Zonder de score weet ik hier toch wel hoe het PSV vergaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit nou het 'moeilijkst' van die sporten? Heb het idee dat ze hier toch wel regelmatig flink aan de randen raken of enigszins schuin gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dus niet zo'n problemen met shorttrack. Sowieso zijn er eigenlijk maar een paar sporten echt leuk. Maar ik merk toch wel dat ik de baansporten stiekem leuker vind dan ik dacht. Al zijn rodelen en skeleton wel een stuk leuker dan bobsleeen en mag er wel eens iemand anders dan Duitsland winnen.
lekkere geitenbilletjes genotquote:
Ik denk dat je bij rodelen het minste controle hebt en het makkelijkst kan crashen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is dit nou het 'moeilijkst' van die sporten? Heb het idee dat ze hier toch wel regelmatig flink aan de randen raken of enigszins schuin gaan.
Ik kom sowieso niet voor het voetbal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |