abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203484942
Voor wie er nog niet zo bekend mee is: skeleton is de sport waarbij men op een sleetje, liggend op de buik, door het ijskanaal dendert. Tijdens de Olympische Spelen in St Moritz, de geboorteplaats van de sport, stond het in 1928 en 1948 al op het programma, daarna werd het pas in 2002 een permanente olympische sport.

Bij de vrouwen hebben we zowaar een kanshebber op olympisch eremetaal. Kimberley Bos (voormalig FOK!ster) bleek in de World Cup de meest constante en pakte, naast enkele dagzeges, ook de eindoverwinning. Kan ze dit omzetten naar een PLAK? We zullen het op zaterdag 12 februari weten.

10 februari
02:30 - 03:24 uur: Heren Heat 1
04:00 - 04:55 uur: Heren Heat 2

11 februari
02:30 - 03:24 uur: Dames Heat 1 w/
04:00 - 04:55 uur: Dames Heat 2 w/
13:20 - 14:14 uur: Heren Heat 3
14:55 - 15:40 uur: Heren Heat 4

12 februari
13:20 - 14:14 uur: Dames Heat 3 w/
14:55 - 15:40 uur: Dames Heat 4 w/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:34:00 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203518083
Hup Kimberley
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203547064
Ik weet niet of die trainingen wat zeggen, maar Bos komt als 18e in de eerste run en 14e in de tweede run naar beneden, dus dat lijkt me niet heel lekker voor het vertrouwen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203547133
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 05:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of die trainingen wat zeggen, maar Bos komt als 18e in de eerste run en 14e in de tweede run naar beneden, dus dat lijkt me niet heel lekker voor het vertrouwen
Kan me ook voorstellen dat je training gebruikt om wat dingen uit te proberen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 februari 2022 @ 09:20:46 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203548288
Ik zag de resultaten ook... Laten we er van uitgaan dat het alleen maar beter kan
Musica Español
Come On
pi_203556832
We noteren de snelste tijd voor Dan Zhao in de tweede trainingsrun bij de dames @heywoodu
pi_203557885
quote:
Column Kimberley Bos: Spoedcursus olympische baan Beijing

EDE Kimberley Bos uit Ede neemt voor de tweede keer in haar loopbaan deel aan de Olympische Winterspelen. In haar sport skeleton is ze de laatste jaren uitgegroeid tot een serieuze kanshebber op een medaille tijdens de Spelen in de Chinese hoofdstad Beijing. De komende tijd schrijft Bos exclusief voor Ede Stad.nl een column.

We zitten inmiddels een kleine twee weken in Beijing en mijn Olympische wedstrijd komt dichterbij nu. Komende vrijdag en zaterdag kom ik in actie. Nu ik dit schrijf hebben we nog drie officiële trainingen op de baan te gaan. We hebben tot nu toe twee keer op de baan mogen trainen. Dat wil zeggen dat je twee keer naar beneden mag per training. Voor we vrijdag aan onze eerste heat beginnen, heb ik dus tien afdalingen gemaakt. Het leek mij wel leuk om jullie eens wat meer uit te leggen over de baan.

Eén ding is in ieder geval al uniek; vanaf het Olympische dorp kun je de bobsleebaan zien. Als ik aan het ontbijt zit, kan ik uitkijken over de baan. Dat is toch wel iets bijzonders, dat het dorp echt direct naast de baan ligt. Dat maakt dat de reis naar de baan ook niet zo lang is. Ik wist al wel dat dat uitzicht zo zou zijn. In oktober zijn we hier al voor een testevent geweest, waarbij iedereen voor het eerst kennis kon maken met de baan. Toch is alles nu eigenlijk anders en dat komt voornamelijk door de weersomstandigheden.

Het weer heeft veel invloed in onze sport. Dat komt omdat de kou, of juist de warmte, veel invloed heeft op het ijs. Toen we hier in oktober waren, was het rond de 10 graden. Nu is het hier in de nachten juist rond de -10 graden en zit het overdag in de buurt van het nulpunt. Het ijs is daardoor heel koud en dat is ook wel even wennen. Daar moet je bijvoorbeeld ander materiaal voor gebruiken en we zijn intussen dus ook aan het uitzoeken wat het beste werkt. Alle factoren moeten in de komende drie dagen nog gefinetuned worden.

Zoals gezegd hebben we nu twee keer op de baan getraind en dat ging eigenlijk wel lekker. Ik heb genoeg fouten gemaakt en er zijn ook zeker dingen om van te leren, maar dat hoort er nu eenmaal bij in het begin. We moeten nu anticiperen op dat de baan anders is dan in oktober. Dat is wel vergelijkbaar bij wat we bij normale World Cup-wedstrijden ook moeten doen. Alleen heb je dan al heel veel ervaring op zo’n baan. Dat gaat dan een stuk makkelijker dan hier, want hier zijn we pas één keer eerder geweest en nu moeten we toch opnieuw gaan uitvogelen wat we op bepaalde punten moeten doen.

Al met al gaat het echter ook maar om een paar bochten. Zo zijn de vierde, zesde en dertiende bocht echt heel anders dan vier maanden geleden, maar gaat de rest op zich wel oké. Daar zijn we dus veel mee bezig en dat doen we niet alleen op de baan zelf. Ook in het appartement. Daar kijken we naar video’s van de afdalingen en maken we tekeningen van de bochten, om te bekijken wat we zouden kunnen doen en proberen. Zo testen we theorieën uit. Die passen we vervolgens in de volgende training toe om te kijken of het werkt.

Tot slot is er nog één ding ook anders dan normaal; de media-aandacht. Bij World Cup-wedstrijden lopen er alleen op de wedstrijddag wat cameramensen rond. Hier zijn ze er al vanaf de eerste training constant bij. Dan merk je wel dat je op de Spelen bent. En ze houden mij natuurlijk ook in de gaten na een seizoen zoals ik dat gehad heb. Dat is ook heel logisch, maar ook wel weer typisch. Ik heb dan ook al aardig wat interviews gedaan en mensen uitgelegd wat ik van de baan vind en waar het nog beter kan. Dat is soms nog best lastig, omdat er nu ook meer mensen zijn die niet vaak bij skeleton komen, maar ik doe mijn best. En die aandacht voor onze sport maakt het ook weer leuk.

Kimberley

https://www.edestad.nl/sp(...)mpische-baan-beijing
leven zoals het leven is
pi_203557950
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:10 schreef wimderon het volgende:
We noteren de snelste tijd voor Dan Zhao in de tweede trainingsrun bij de dames @:heywoodu
Zhao Dan, dat is goed van haar!
pi_203564069
Vandaag 3e en 4e training gehad, Bos als 22e in training 3, maar in de 4e training keurig 4e. Het begint er dan volgens mij op te lijken :Y

Ik denk wel dat we hier het ouderwetse thuisvoordeel gaan zien, die Chinese Zhao is echt heel stabiel
pi_203578065
Bos maakt ook in de laatste training niet echt indruk, nu al de 6e tijd en we zijn nog niet op de helft. Hermann nu aan de leiding voor onze Oostenrijkse Playmate en Loelling.
pi_203578078
Definitief einde tijdperk Bos
Jack does it in real time...
pi_203578367
Wanneer is skeleton op tv te zien eigenlijk? Ik kom het nergens tegen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:10:27 #13
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203578370
Bos 9de
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:11:53 #14
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203578384
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:09 schreef 22 het volgende:
Wanneer is skeleton op tv te zien eigenlijk? Ik kom het nergens tegen.
Zie OP!
  Redactie Sport woensdag 9 februari 2022 @ 08:26:55 #15
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203578528
Als ik de resultaten zo zie, zie ik Bos geen rol van betekenis spelen helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 februari 2022 @ 08:27:38 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203578535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik de resultaten zo zie, zie ik Bos geen rol van betekenis spelen helaas.
Trainingen zeggen zo weinig joh, in World Cups zie je vaak ook totaal andere resultaten dan de trainingen doen vermoeden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport woensdag 9 februari 2022 @ 08:28:26 #17
pi_203578542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Trainingen zeggen zo weinig joh, in World Cups zie je vaak ook totaal andere resultaten dan de trainingen doen vermoeden.
Zal wel een indicatie geven toch? Of kun je het beter gewoon in de prullenbak doen?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 februari 2022 @ 08:35:55 #18
284411 crew  heywoodu
pi_203578608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zal wel een indicatie geven toch? Of kun je het beter gewoon in de prullenbak doen?
Zonder de details te weten (hoe vol zijn ze bij de start gegaan, welk materiaal met welke afstelling werd er gebruikt, etc) is het voor ons denk ik vrij nutteloos ja, hoewel de atleten en coaches er ongetwijfeld iets mee kunnen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_203578772
verkeerde topiuqe
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203578878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zonder de details te weten (hoe vol zijn ze bij de start gegaan, welk materiaal met welke afstelling werd er gebruikt, etc) is het voor ons denk ik vrij nutteloos ja, hoewel de atleten en coaches er ongetwijfeld iets mee kunnen :P
Kan een baan de ene dag ook veel sneller liggen dan een dag later bijvoorbeeld?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 februari 2022 @ 09:03:21 #21
284411 crew  heywoodu
pi_203578972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:55 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Kan een baan de ene dag ook veel sneller liggen dan een dag later bijvoorbeeld?
Zeker, hoewel hier wel genoeg geld in zal zitten om die verschillen wat beperkt te houden.
pi_203580266
Ben benieuwd, trainingsresultaten schieten bij iedereen wel alle kanten uit vooralsnog, dus zal inderdaad een hoop uitproberen en testen zijn.
pi_203580312
Ik heb hierbij, maar eigenlijk nog meer bij bobslee, nooit echt het 'winter' gevoel. Ja, het is in de winter, en er ligt ijs op die baan. Maar het straalt zo weinig winter uit. Als je dit in de zomer zou uitzenden zou ik het ook normaal vinden.
pi_203580785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:08 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb hierbij, maar eigenlijk nog meer bij bobslee, nooit echt het 'winter' gevoel. Ja, het is in de winter, en er ligt ijs op die baan. Maar het straalt zo weinig winter uit. Als je dit in de zomer zou uitzenden zou ik het ook normaal vinden.
Omdat je alleen de baan ziet en niets van de omgeving?
pi_203580850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:08 schreef EinarBoe het volgende:
Bij schaatsen, shorttrack en ijshockey wel?
pi_203580887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij schaatsen, shorttrack en ijshockey wel?
Ook minder ja. Curlen ook niet echt. Eigenlijk alles wat binnen is. Buitenschaatsen heeft dan weer enorm het wintergevoel.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Omdat je alleen de baan ziet en niets van de omgeving?
Ja, daar zal het wel aan liggen.
pi_203580973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ook minder ja. Curlen ook niet echt. Eigenlijk alles wat binnen is. Buitenschaatsen heeft dan weer enorm het wintergevoel.
[..]
Ja, daar zal het wel aan liggen.
Snap ik wel een beetje al heb ik dat veel meer bij de indoorsporten. Ik vind het ook altijd zo raar dat het WK IJshockey in mei gehouden wordt.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 18:20:24 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_203586941
Sprinten, op de slee duiken en meteen goed liggen. Elke correctie vreet tijd op de skeleton
De kunst van... Vandaag de skeleton. Vrijdag begint Kimberley Bos in alle vroegte (02.30 uur Nederlandse tijd) aan haar olympische campagne. Enige durf is een vereiste.

Het is een wat morbide benaming voor wat op de keper beschouwd een afdaling op een sleetje is, skeleton. Het zou te maken hebben met het uiterlijk van een vroege versie, eind 19de eeuw, van een metalen slee, waarvan het buizenstelsel associaties opriep met een geraamte. Een andere theorie voor de benaming houdt het op een variatie van kjelke, Noors voor slee, uitgesproken als ‘shell-ke’.

Hoe dan ook, tamelijk eng ziet het er sowieso uit, met het hoofd naar voren, op de buik liggend op een plateautje, met snelheden tot 130 kilometer naar beneden razen door een spekgladde baan vol bochten. Het hoofd bevindt zich slechts enkele centimeters boven het ijs, deelnemers dragen een bitje om schade aan het gebit voor te zijn. Skeleton is de antipode van het rodelen, waarbij de sporter juist ruggelings op de slee ligt.

Medaillekandidaat
Het is een onderdeel dat nu ook in Nederland de aandacht trekt. Kimberley Bos uit Ede is op z’n minst medaillekandidaat, ze won het afgelopen seizoen de wereldbeker. Waar in die wedstrijden twee runs volstaan, zijn op olympisch niveau vier afdalingen voorgeschreven. Skeleton is pas sinds 2002 een vast onderdeel van de Winterspelen. De sport stond in 1928 en 1948 op het programma, beide keren in Sankt Moritz, maar werd daarna geschrapt.

Het plateau, door bobsleeërs geregeld wat geringschattend het dienblad genoemd, is gemaakt van koolstofvezel. De lengte loopt uiteen van 80 tot 120 centimeter. Aan de zijkant zijn bumpers gemonteerd die de klappen moeten opvangen als de slee de opstaande randen van de baan raakt; het is zaak dat te voorkomen. Het gewicht is aan banden gelegd om te hoge snelheden te voorkomen: voor vrouwen mag de slee niet zwaarder zijn dan 35 kilo en atleet en slee samen mogen niet meer wegen dan 92 kilo. De maxima voor mannen zijn 43 en 115.

Correctie vreet tijd
De start is van groot belang, niet zelden bepalend. Ruw berekend: een tiende seconde tijdwinst boven betekent drie tienden beneden. De skeletonner rent met de slee aan de hand om na enkele tientallen meters de twee grepen vast te pakken en zich op het glijtuig te werpen en de armen langs het lichaam te plaatsen – en dat allemaal het liefst juist op het moment dat de volle snelheid is bereikt. De slee moet zich op het moment van de sprong niet te ver voor of achter het lichaam bevinden – correctie vreet tijd. Eenmaal onderweg kan de slee worden bijgestuurd met bewegingen van het lichaam. Kimberley Bos gebruikt vooral knieën en schouders. Het inzetten van voeten geldt als uiterste middel. Van het ijs blijf je liever af.

Belangrijk werk is al verricht voor de start. Naast schuurpapier om elke oneffenheid op de ijzers te verwijderen, is een niet te veronachtzamen attribuut in de reiskoffer van skeletonners een sleutel. Daarmee kunnen ze de bolling van de ‘runners’ onder de slee wijzigen. Met enkele rotaties veranderen zowel wrijving als grip. Hoe boller het ijzer komt te staan, hoe kleiner de oppervlakte die in contact komt met het ijs. Dat is goed voor de snelheid, maar het gaat ten koste van de bestuurbaarheid. Deze sporters vinden toch ook dat je het niet enger moet maken dan strikt nodig is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 februari 2022 @ 02:28:04 #29
284411 crew  heywoodu
pi_203593305
We gaan beginnen :9
  donderdag 10 februari 2022 @ 02:32:03 #30
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203593309
Present
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 februari 2022 @ 02:33:23 #31
284411 crew  heywoodu
pi_203593311
Martin Haven op de Player jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Komt het toch nog goed :D
  PR en moderator donderdag 10 februari 2022 @ 02:40:59 #32
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_203593318
Even een tvp'tje voor Kimberley. Hoop dat de NOS uitzendt (neem aan van wel toch ivm medaillekansen) want heb geen Discovery+ abo hiervoor
Fuck the EBU.
pi_203593319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:40 schreef Moira het volgende:
Even een tvp'tje voor Kimberley. Hoop dat de NOS uitzendt (neem aan van wel toch ivm medaillekansen) want heb geen Discovery+ abo hiervoor
Wellicht.
  donderdag 10 februari 2022 @ 02:44:48 #34
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203593321
Dukurs valt tegen :o
pi_203593322
0,62 :{ .
  PR en moderator donderdag 10 februari 2022 @ 02:48:47 #36
288245 crew  Moira
pi_203593324
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wellicht.
Meh voor de zekerheid toch maar weer genomen, wil geen risico lopen iets van Kimberley te missen. Schooi die 6 ekkies wel weer ergens anders weg :')
Fuck the EBU.
pi_203593326
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:48 schreef Moira het volgende:

[..]
Meh voor de zekerheid toch maar weer genomen, wil geen risico lopen iets van Kimberley te missen. Schooi die 6 ekkies wel weer ergens anders weg :')
Elk ekkie waard ^O^ .
  PR en moderator donderdag 10 februari 2022 @ 02:53:53 #38
288245 crew  Moira
pi_203593327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Elk ekkie waard ^O^ .
Vond ik voor de Zomerspelen toch meer het geval dan nu :D
Fuck the EBU.
pi_203593341
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:53 schreef Moira het volgende:

[..]
Vond ik voor de Zomerspelen toch meer het geval dan nu :D
Mwah, itt tot bij de zomerspelen hebben ze nu echt bij elke stream commentaar.
pi_203593346
Yan met tig fouten en een hoog startnummer derdes :D
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 februari 2022 @ 04:44:34 #41
284411 crew  heywoodu
pi_203593378
Wow, Grotheer is echt megaveel beter dan de rest :o
pi_203593524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 02:40 schreef Moira het volgende:
Ongetwijfeld, al zijn de voortekenen uit de 6 trainingen verre van goed
pi_203600525
Trainingen zeggen niet alles, maar als ze echt goed was geweest hier hadden we dat daar toch al deels moeten zien.
pi_203606526
Ik lees net haar verhaal op nu.nl. Maar ik had een flinke deja vu. Is Kimberley geen FOK!er die een aantal jaar geleden hier haar verhaal deed? Dat ze hier ook anderen wist te enthousiasmeren voor de sport?

Zo ja, weet iemand dat topic nog?
pi_203606684
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 04:44 schreef heywoodu het volgende:
Wow, Grotheer is echt megaveel beter dan de rest :o
Jammer dat het verschil zo groot is ja, want verder is het ongemeen spannend.
  donderdag 10 februari 2022 @ 22:49:11 #46
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203606821
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:31 schreef Benny het volgende:
Ik lees net haar verhaal op nu.nl. Maar ik had een flinke deja vu. Is Kimberley geen FOK!er die een aantal jaar geleden hier haar verhaal deed? Dat ze hier ook anderen wist te enthousiasmeren voor de sport?

:Y
We hebben haar zelfs een beetje gecrowdfund
Musica Español
Come On
pi_203606985
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:31 schreef Benny het volgende:

https://forum.fok.nl/topicchain/last/6262
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:04:44 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:11:11 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203607083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]
En @:Skeletonster
Denk echt niet dat Fok! door de Chinese vuurWall heenkomt
Musica Español
Come On
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:13:11 #50
262211 hhh38
pi_203607103
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 23:11 schreef chufi het volgende:

[..]
Denk echt niet dat Fok! door de Chinese vuurWall heenkomt
Ze is ook vast wel eens vaker gementioned de afgelopen 5 jaar :P
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:14:40 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203607114
Misschien werkt het op Insta?!
Musica Español
Come On
pi_203607782
Volgens FOK! en de NOS is dit een gegarandeerd medaille voor ons. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 01:54:43 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203607784
4 races zijn het...
Musica Español
Come On
  vrijdag 11 februari 2022 @ 01:55:28 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203607786
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:54 schreef chufi het volgende:
4 races zijn het...
straks 2 en morgen 3 en 4
Musica Español
Come On
pi_203607817
Goedenacht :W
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 02:31:14 #56
451829 crew  H.Vviv
pi_203607820
:W
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:32:11 #57
288245 crew  Moira
pi_203607821
Go Kim *O*

Ik ga zaterdag met de familie & vrienden in de sporthal in Ede kijken :D *O*
Fuck the EBU.
pi_203607822
Bos al over een paar minuten.
#superniger2020
pi_203607824
Braziliaanse ondanks een fout flink sneller dan de Britse
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:35:16 #60
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607825
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:53 schreef superniger het volgende:
Volgens FOK! en de NOS is dit een gegarandeerd medaille voor ons. w/
Had ze wel wat beter moeten trainen.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:35:46 #61
288245 crew  Moira
pi_203607827
Wat is het huidige baanrecord op deze baan? :o
Fuck the EBU.
pi_203607829
BOS NU
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:36:48 #63
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607830
w/
pi_203607831
Matige run van onze Bos.
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:37:45 #65
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607832
Veel foutjes -O-
pi_203607833
Niet best.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:38:05 #67
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203607834
Matig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_203607835
En dit is een medaillekandidaat?
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:38:34 #69
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203607836
NEE, dit is een teleurstelling
pi_203607837
Zonde hoor, zaten wat fouten in, maar gezien haar trainingstijden viel het nog mee.
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 02:38:48 #71
451829 crew  H.Vviv
pi_203607838
Veel fouten en dan valt de tijd nog eigenlijk best mee ten opzichte van de Chinese.
pi_203607839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:38 schreef superniger het volgende:
En dit is een medaillekandidaat?
Niet meer.
pi_203607840
-O-
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:39:29 #74
288245 crew  Moira
pi_203607841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:39 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Niet meer.
Nu al niet meer? Met nog 3 runs te gaan?
Fuck the EBU.
pi_203607842
Op naar het snowboarden met Shaun White.
#superniger2020
pi_203607843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:39 schreef Moira het volgende:

[..]
Nu al niet meer? Met nog 3 runs te gaan?
Nee, dit is gespeeld.
pi_203607844
Tellen ze alle 4 runs bij elkaar op?

Mag je een run schrappen?
#superniger2020
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:40:48 #78
288245 crew  Moira
pi_203607845
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nee, dit is gespeeld.
Heh, hoezo dan? :o
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:41:07 #79
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203607846
Nicotone is sowieso niet goed voor je
pi_203607847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:40 schreef superniger het volgende:
Tellen ze alle 4 runs bij elkaar op?

Mag je een run schrappen?
Ja alles telt, geen schrap

Ze zat vrij dicht op de Chinese en die was in de training soms echt retesnel, dus zo slecht is dit niet. Bos beste tijd in de trainingen was 1.02.21 dus dan valt dit echt mee. Die Chinese ging al hoog in de 1.01 naar beneden
pi_203607848
Ah, de playmate :9 .
pi_203607850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:40 schreef Moira het volgende:

[..]
Heh, hoezo dan? :o
Ik overdrijf. :P
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:42:46 #83
288245 crew  Moira
pi_203607852
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:42 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik overdrijf. :P
Het is te laat voor sarcasme :'(
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:42:58 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607853
Flock valt ook tegen. Misschien valt het nog mee voor Bos.
pi_203607854
Flock en Nikitina flink langzamer dan Bos in ieder geval
pi_203607856
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:42 schreef Moira het volgende:

[..]
Het is te laat voor sarcasme :'(
Ja maar, ik ben net wakker :@ .
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:44:00 #87
288245 crew  Moira
pi_203607857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ja maar, ik ben net wakker :@ .
Het is ook te vroeg voor sarcasme :'(
Fuck the EBU.
pi_203607858
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah, de playmate :9 .
Die Oostenrijker?
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:45:10 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607859
Hermann sneller
pi_203607860
Hermann kort achter de Chinese, maar denk dat we kunnen stellen dat Bos in ieder geval haar kansen niet compleet heeft verknoeit, zeker die start was echt de beste van het veld
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:46:01 #91
288245 crew  Moira
pi_203607861
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:45 schreef Starflyer het volgende:
Hermann sneller
en maar 2 honderdste langzamer dan de Chinese :o
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:46:52 #92
288245 crew  Moira
pi_203607862
Hebben de Chinezen sowieso niet een flink voordeel op deze baan, aangezien zij de enige zijn die langer dan deze paar weken op de baan konden oefenen?
Fuck the EBU.
pi_203607863
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:44 schreef superniger het volgende:

[..]
Die Oostenrijker?

Ja
pi_203607864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:46 schreef Moira het volgende:
Hebben de Chinezen sowieso niet een flink voordeel op deze baan, aangezien zij de enige zijn die langer dan deze paar weken op de baan konden oefenen?
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:47:45 #95
288245 crew  Moira
pi_203607866
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
RIGGED
Fuck the EBU.
pi_203607868
Nou nou nou nou nou.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:49:39 #97
288245 crew  Moira
pi_203607870
Oef de Italiaanse laat 't uit d'r klauwen glijden op het laatst
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:49:59 #98
269690 -Sisyphus-
*zoekt tevergeefs betekenis*
pi_203607871
Die Italiaanse is een wilde. :o
pi_203607872
Hoe sneller je start hoe minder je slee onder controle hebt daarna lijkt het wel. Italiaanse vergooit het ook in de run na een flitsstart
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 02:51:41 #100
451829 crew  H.Vviv
pi_203607878
Nog steeds op het podium *O*
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:53:36 #101
288245 crew  Moira
pi_203607880
Hoezo zijn er eigenlijk geen bocht 7 en 8 op de baan? Van 6 gaat 'ie naar 9?
Fuck the EBU.
pi_203607881
Dit is ongunstig voor onze Kimberly.
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 02:53:47 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607882
Rahneva sneller -O-
pi_203607883
Canadese het snelst, zo zag het er niet uit in de run :o
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:54:05 #105
288245 crew  Moira
pi_203607884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:51 schreef H.Vviv het volgende:
Nog steeds op het podium *O*
Van korte duur ;(
Fuck the EBU.
pi_203607889
Belgische ook ietsje sneller
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:56:05 #107
288245 crew  Moira
pi_203607890
Ah ik gun Meylemans ook wel een set goeie runs O+
Fuck the EBU.
pi_203607892
Daar ging een wekker :') .
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:58:23 #109
288245 crew  Moira
pi_203607893
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Daar ging een wekker :') .
Ik checkte m'n telefoon al _O- :')
Fuck the EBU.
pi_203607895
Loelling nu, dit is ook wel een indicatie voor Bos
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 02:59:50 #111
284411 crew  heywoodu
pi_203607897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:50 schreef TheVulture het volgende:
Hoe sneller je start hoe minder je slee onder controle hebt daarna lijkt het wel. Italiaanse vergooit het ook in de run na een flitsstart
Dat is wel vrij standaard voor Margaglio :+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 03:00:51 #112
284411 crew  heywoodu
pi_203607899
Nicole _O_
pi_203607900
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel vrij standaard voor Margaglio :+
Ah ok

Loelling naar plek 3 en die had echt een prutstart trouwens, maar de rest van de run was prima
  vrijdag 11 februari 2022 @ 03:01:57 #114
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607901
Zit dicht bij elkaar.
pi_203607902
Er zijn nog 3 runs, maar eigenlijk was het lekker geweest als Kimberley een tiende sneller was. Dan hield ze de aansluiting met plek 2 t/m 6.
pi_203607904
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:02 schreef TheArt het volgende:
Er zijn nog 3 runs, maar eigenlijk was het lekker geweest als Kimberley een tiende sneller was. Dan hield ze de aansluiting met plek 2 t/m 6.
Bedankt Seven.
pi_203607906
Bos naar plek 8, Uehlander ook net iets sneller...
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:05:21 #118
288245 crew  Moira
pi_203607907
Pohh ik hoop dat de 2e run me straks iets meer gerust gaat stellen
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 03:05:30 #119
284411 crew  heywoodu
pi_203607908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ah ok

Loelling naar plek 3 en die had echt een prutstart trouwens, maar de rest van de run was prima
Je pakt wel twee goede voorbeelden :T

Margaglio is echt hét voorbeeld van een superstart en matige run, terwijl Lölling hét voorbeeld is van een trage start en snaarstrakke run :Y

Nikitina en Herrman zouden ook wel in die verdeling vallen, of Tararychenkova en Flock bijvoorbeeld.
pi_203607910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je pakt wel twee goede voorbeelden :T

Margaglio is echt hét voorbeeld van een superstart en matige run, terwijl Lölling hét voorbeeld is van een trage start en snaarstrakke run :Y

Nikitina en Herrman zouden ook wel in die verdeling vallen, of Tararychenkova en Flock bijvoorbeeld.
Vond de starttijd van Bos ook uitstekend trouwens, het is dat ze een paar fouten maakte maar hier zit echt nog wel muziek in voor een eventuele medaille
pi_203607911
Narracott verassend snel ondanks die grote fout in het begin
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:09:15 #122
288245 crew  Moira
pi_203607913
Netjes hoor, van Narracott
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 03:09:43 #123
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607915
9de nu. Narracott ook sneller
pi_203607917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Vond de starttijd van Bos ook uitstekend trouwens, het is dat ze een paar fouten maakte maar hier zit echt nog wel muziek in voor een eventuele medaille diploma
Ook prachtig :) .
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:11:31 #125
288245 crew  Moira
pi_203607920
Kim glipt langzaam naar de onderste helft :o Maar goed, met maar een halve seconde verschil die je zo in een halve run weg kan gooien of juist bij kan winnen ligt alles nog open :o
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:13:32 #126
288245 crew  Moira
pi_203607926
Kiek dat dan, Britse verliest gewoon een volle seconde in de laatste paar bochten :o
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:15:44 #127
288245 crew  Moira
pi_203607929
Kim blijft 10e met nog 4 te gaan
Fuck the EBU.
pi_203607930
Ach ja, iemand moet laatste staan.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 03:18:37 #129
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:15 schreef Moira het volgende:
Kim blijft 10e met nog 4 te gaan
Dat was ze ook bij de vorige wedstrijd hier, dacht ik.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:24:13 #130
288245 crew  Moira
pi_203607939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Ach ja, iemand moet laatste staan.
Tannenbaum wilde er graag met die eer vandoor gaan
Fuck the EBU.
pi_203607941
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:24 schreef Moira het volgende:

[..]
Die zal wel bont en blauw zijn gok ik zo _O-
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:26:03 #132
288245 crew  Moira
pi_203607945
Is de startlijst elke heat hetzelfde? Dus Kim straks ook weer 4e?
Fuck the EBU.
pi_203607946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef Moira het volgende:
Is de startlijst elke heat hetzelfde? Dus Kim straks ook weer 4e?
Nee volgens mij dan op volgorde van de ranking
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 03:26:42 #134
288245 crew  Moira
pi_203607947
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ohja hij zegt net dat ze als 10e start idd
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 03:33:50 #135
284411 crew  heywoodu
pi_203607955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja in run twee met de beste als laatste, in run drie start de nummer één en gaat het zo omhoog en in run vier is het volgens mij de top-20 die dan nog over is en waar we van 20 naar 1 gaan.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 03:34:06 #136
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203607956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 03:24 schreef Moira het volgende:

[..]
Oh Tannenbaum, oh Tannenbaum.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_203607962
We zijn weer terug *O*

We kunnen een streep zetten door Nikitina na twee runs
pi_203607964
Flock ook weer met een paar grote fouten
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:15:36 #139
288245 crew  Moira
pi_203607965
Hup Kim *O*
Fuck the EBU.
pi_203607969
Veel fouten tot nu toe, Chinese Li wint een paar plaatsen, maar vooralsnog geen indrukwekkende run gezien
pi_203607973
Heb mijn vlaggetje erbij gepakt. w/
#superniger2020
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:22:04 #142
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607974
Kanakina ook langzamer in deze run.

Nu Bos w/
pi_203607975
Helaas pindakaas.
Mag blij zijn met een top 8 plek.
#superniger2020
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 04:23:52 #144
451829 crew  H.Vviv
pi_203607976
Vrij solide run
pi_203607977
Dit is een toprun van Bos _O_

Ze was in de training nooit sneller volgens mij
pi_203607978
Stuk beterder.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:23:59 #147
288245 crew  Moira
pi_203607979
YES!
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:24:12 #148
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607980
Goede run van Bos. Met 1.02.22 0.3s sneller dan de 1ste run.
pi_203607981
Top, zo heurt het :7
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:25:29 #150
288245 crew  Moira
pi_203607982
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 04:24 schreef Starflyer het volgende:
Goede run van Bos. Met 1.02.22 0.3s sneller dan de 1ste run.
Was in de 1e heat goed geweest voor de 3e plek, dus dat is alvast brons-materiaal O+
Fuck the EBU.
pi_203607984
Uehlander in ieder geval voorbij
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:28:18 #152
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607989
Neise 0.03s sneller dan Bos -O-
pi_203607990
Neise dik in de fout onderin maar toch 0.18 voor op Bos, da's balen
pi_203607992
Faernstadt ook langzamer dan Bos, dus sowieso al 2 plekken gewonnen
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:30:51 #155
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607993
Fernstaedt achter Bos ^O^
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:32:24 #156
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203607995
Meylemans ook voorbij
pi_203607996
We zetten een streep door Meylemans
pi_203607999
Hermann ook met veel fouten onderin, maar net sneller dan Bos. Da's toch ook een kwestie van materiaal denk ik hoor, als je die topsnelheden van de Duitses ziet
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:35:18 #159
288245 crew  Moira
pi_203608000
Hermann wel consistent
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:35:43 #160
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203608001
Hermann niet sneller, maar wel nog steeds ervoor.
pi_203608002
Loelling ook met fouten en ook daar loopt Bos flink op 1, 4e overall nu
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:37:32 #162
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203608003
Loelling nog maar 0.01s voor Bos.
pi_203608005
Ook op de Chinese loopt Bos in, maar nog niet genoeg om er voorbij te gaan
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:39:55 #164
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203608006
Zhao ook nog steeds ervoor. Maar Bos nog steeds 2de snelste achter Neise in deze run.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:41:29 #165
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203608010
Ook ingelopen op Narracott
pi_203608011
Narracott is ook langzamer, maakt een hoop fouten maar de marge is groot genoeg
pi_203608012
Jammer van de eerste run. Maar hiermee kan Bos misschien nog naar een PLAK
pi_203608013
Rahneva verkloot het compleet
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 04:43:57 #169
451829 crew  H.Vviv
pi_203608014
Dat was niet best van Rahneva.
pi_203608015
Bos opgeklommen naar plek 6 en alles is nog mogelijk.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:44:47 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203608016
Morgen maar hopen op een betere dag 0.39 achter op #1
Musica Español
Come On
  vrijdag 11 februari 2022 @ 04:44:47 #172
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203608017
Rahneva choket, dus Bos nu 6de overall en 2de in deze run. Nog twee van dit soort runs en ze heeft een kans op een medaille.
pi_203608018
Bos toch wel geprofiteerd van fouten
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:45:17 #174
288245 crew  Moira
pi_203608019
Gaat alvast goed zo :7
Fuck the EBU.
pi_203608020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 04:43 schreef TheVulture het volgende:
Rahneva verkloot het compleet
4 consistente runs is praktisch onmogelijk bij skeleton. Hopelijk heeft Kimberley haar slechte run al gehad :+
pi_203608021
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 04:44 schreef chufi het volgende:
Morgen maar hopen op een betere dag 0.39 achter op #1
Die 2e run was gewoon erg goed hoor, en je ziet de rest ook fouten maken. Ze is op iedereen ingelopen, behalve Neisse. Alles is nog mogelijk
pi_203608022
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 04:45 schreef franklop het volgende:

[..]
4 consistente runs is praktisch onmogelijk bij skeleton. Hopelijk heeft Kimberley haar slechte run al gehad :+
Ja als 1.02.55 haar slechtste run is dan is het prima, Rahneva kwam al in de 1.03 uit
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:51:15 #178
288245 crew  Moira
pi_203608026
Zaterdag gaat ze gewoon in de 1:01's sleeën :7
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:54:36 #179
288245 crew  Moira
pi_203608028
Tannenbaum heeft geen goeie dag :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 04:57:04 #180
288245 crew  Moira
pi_203608030
Ok slaap lekker tot zaterdag *O*
Fuck the EBU.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 11 februari 2022 @ 06:37:45 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203608095
Mooi *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 07:01:20 #182
284411 crew  heywoodu
pi_203608144
Mimi ;( Dat was wel echt heel zuur

Netjes van Bos en vooral Narracott, ik dacht eigenlijk dat St Moritz een uitschieter was maar dit is indrukwekkend _O_
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 07:22:02 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_203608186
Onze Kimberley _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 februari 2022 @ 08:10:22 #184
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203608427
Prima gedaan ^O^
pi_203608449
Niet normaal hoe eigenlijk iedereen heen en weer stuitert op deze baan :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 februari 2022 @ 08:13:58 #186
284411 crew  heywoodu
pi_203608453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Dat is wel een beetje skeleton-eigen :P
pi_203608460
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje skeleton-eigen :P
Ja, oké, maar had het gevoel dat het nu wel extreem was toch? Ot het komt omdat ik normaal alleen een samenvatting zie :D
  vrijdag 11 februari 2022 @ 08:19:56 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203608480
Ik moet er niet aan denken om zo naar beneden te gaan.
pi_203608540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Die eerste run van Bos was wat dat betreft wel bijzonder. Zó veel fouten en nog goed erbij.

Volgens mij daalt die Chinese nog het netste af. En de Duitse dames, maar die hebben dan weer een matige start.
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 08:53:40 #190
pi_203608762
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:39 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Niet meer.
Run 1 gezien, dat vind ik zwaar overtrokken als je met zoveel foutjes alsnog maar op drie tienden staat.

Maar ze zal wel moeten schroeien in de andere runs. (Run 2 nog niet gezien dus ik loop wat achter op de zaken)
pi_203608818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Run 1 gezien, dat vind ik zwaar overtrokken als je met zoveel foutjes alsnog maar op drie tienden staat.

Maar ze zal wel moeten schroeien in de andere runs. (Run 2 nog niet gezien dus ik loop wat achter op de zaken)
Halve seconde toch? Na run 1 dan
  Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 09:00:28 #192
pi_203608843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Halve seconde toch? Na run 1 dan
Ging om het brons, natuurlijk. Halve seconde is wel veel, al ligt het dicht bij elkaar.
pi_203609363
Spannende race wel bij de dames, kan nog veel gebeuren morgen. Neise maakt een goede indruk, jammer van die fout in het laatste gedeelte, had erg dicht bij Naracott kunnen komen.
pi_203609402
Bos is gewoon erg goed, zeker nog kansrijk voor de medailles. ^O^
pi_203614428
Grotheer kan nu enkel zichzelf nog verslaan. Tretiakov met een sterke run mengt zich in de strijd om brons.
pi_203614704
Waar kan ik Skeleton zien? Op Ned 1 is alleen schaatsen
Edit: ik heb het al gevonden

[ Bericht 12% gewijzigd door 22 op 11-02-2022 13:53:39 (Gevonden) ]
pi_203615090
Oei DSQ wordt dat briefje.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_203615359
Spanning voor zilver en brons
pi_203615902
ik zit klaar
pi_203615910
Ik gun Team GeeBee geen medaille.
#superniger2020
pi_203615919
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:55 schreef superniger het volgende:
Ik gun Team GeeBee geen medaille.
Rondere ijzers wel.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:00:19 #202
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203615968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Rondere ijzers wel.
Gelukkig kunnen ze hier niemand uit de baan beuken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_203615981
Kimberley zit wel goed in elkaar mentaal. Goede tweede run.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_203615994
TR 1.00.00 _O_
pi_203616026
40 km per uur rennen? :o
pi_203616031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:03 schreef franklop het volgende:
TR 1.00.00 _O_
Niets meer aan veranderen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:07:50 #207
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_203616032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:07 schreef franklop het volgende:
40 km per uur rennen? :o
Heuvel af?
Géén kloon van tvlxd!
pi_203616038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:07 schreef Montov het volgende:

[..]
Heuvel af?
Fair enough. Lijkt me nog snel. Zeker in die 20? meter?
pi_203616039
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:07 schreef Montov het volgende:

[..]
Heuvel af?
Dat haal je nog niet, denk ik :D
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:09:57 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616052
Blijft wel apart dat de Britten deze sport wel echt omarmt hebben en bij de overige wintersporten maar moeilijk meekomen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:10:52 #211
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef franklop het volgende:

[..]
Fair enough. Lijkt me nog snel. Zeker in die 20? meter?
Lijkt mij inderdaad sterk om op zo'n kort stuk die snelheid te halen.
pi_203616078
Ik zou alleen maar in mn broek schijten op zo'n slee.
pi_203616082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:56 schreef Madhouse11 het volgende:
Hij zegt alleen geen oorlog in oekraïne zonder partij te kiezen.
pi_203616088
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:09 schreef Redefine het volgende:
Blijft wel apart dat de Britten deze sport wel echt omarmt hebben en bij de overige wintersporten maar moeilijk meekomen.
Materiaal is toch wel belangrijk bij deze sport? Daar zijn de Britten sowieso wel goed in, zie ook het baanwielrennen.
Album top 100 2024
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:14:05 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Materiaal is toch wel belangrijk bij deze sport? Daar zijn de Britten sowieso wel goed in, zie ook het baanwielrennen.
Ja. Maar is bij rodelen ook wel. En daar doen ze amper mee.
pi_203616128
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Maar is bij rodelen ook wel. En daar doen ze amper mee.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. In het rodelen is het waarschijnlijk ook lastig om de Duitsers te verslaan, wellicht is dat hun motivatie om vooral bij het skeleton mee te doen?
Album top 100 2024
pi_203616131
Ik dacht dat sturen voornamelijk met de schouders ging?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:20:10 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:16 schreef Felagund het volgende:

[..]
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. In het rodelen is het waarschijnlijk ook lastig om de Duitsers te verslaan, wellicht is dat hun motivatie om vooral bij het skeleton mee te doen?
Waarschijnlijk wel. Waarbij geld uitgeven aan Wintersport niet echt aan de Britten besteed is. Dus dan zullen ze het wel alleen hier aan doen.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:20:28 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616151
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:16 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat sturen voornamelijk met de schouders ging?
Dat dacht ik ook.
pi_203616173
Bij die helm van Gassner denk ik aan de Cobra Commander "retreat!! retreat!!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 15:23:10 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203616223
Met wat geluk kan Yin nog naar top 4.

Maar baan lijkt wat sneller.
pi_203616235
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Arman is nog maar 32? Jeetje.
Dat komt wel heel dichtbij.
pi_203616270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook.
Skeleton sleds are steered using torque provided by the head and shoulders.
pi_203616272
Dukurs :{ .
pi_203616285
"We zetten een streep door Martins"
pi_203616299
YAN sneller dan YIN
pi_203616305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef Sabata het volgende:
YAN sneller dan YIN
Wat is knotsgek in het Chinees?
Album top 100 2024
pi_203616306
Spannond.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:33:36 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616309
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef franklop het volgende:

[..]
Skeleton sleds are steered using torque provided by the head and shoulders.
Dus wel gewoon met de schouders. Hoofd wist ook wel.
pi_203616316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:33 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat is knotsgek in het Chinees?
Fēngkuáng de
pi_203616323
Yan met een PLAK!
pi_203616324
Bozje moi, die doerak Tretiakow toch
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 15:35:00 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_203616331
Dag Tretjakow

pi_203616336
Jan de Chinees.
Album top 100 2024
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:35:29 #236
262211 hhh38
pi_203616339
Yin en Yan in totale harmonie
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:35:48 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203616343
Yan met medaille.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203616351
Ah de volgende Cobra Commander
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 15:36:31 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_203616362
Even naar de ARD geschakeld

pi_203616369
Jungk is dus de Roglic van het skeleton.
Album top 100 2024
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:37:03 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616370
Dan toch liever een Duitser die wint. Skeletoners die winnen omdat ze al wel hebben kunnen trainen op de hun eigen baan vind ik niet heel leuk.
pi_203616375
Jungk schneller als Yin und Yan. Ein IRRENHAUS!!!!
pi_203616380
Op naar de 59,99!
pi_203616381
Leuk voor China.
#superniger2020
pi_203616384
Zijn we er weer ingetuind.
pi_203616385
Oranje helm, bekende van Lara?
pi_203616406
Als hij wel gekke dingen doet nog steeds goud voor Duitsland, want ze staan al aan de leiding.
Album top 100 2024
pi_203616407
ES IST DIE EINS ZWEI!!! Hij stond wel even op twee ijzers, pfoeh
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:39:24 #249
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616409
Als hij geen gekke dingen doet, is weer voor het eerst goud voor Duitsland bij het Skeleton. Jungk is geen Duitser?
pi_203616411
RIP Nostradamus
pi_203616412
Grotheer vloog nog even door de lucht :D
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 15:39:54 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203616415
Weer Duits goud, niet goed voor het internationale skeleton.
pi_203616416
Boh.
pi_203616425
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de eerste keer dat ze goud daarbij pakken toch?
Album top 100 2024
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:40:25 #255
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_203616426
Ongekende Duitse overmacht op de bobsleebaan. _O_
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:40:43 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Felagund het volgende:
Als hij wel gekke dingen doet nog steeds goud voor Duitsland, want ze staan al aan de leiding.
Bij een te grote fout van Grotheer zou Jungk gediskwalificeerd worden ofzo.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:41:03 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203616439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ja.
pi_203616448
Wat een schitterende triomf van Grotheer. _O_ _O_
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 15:42:00 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203616456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik roep maar wat (met rodelen in het achterhoofd).
pi_203616471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Zowel de vrouwen als de mannen hebben nog nooit een gouden medaille gehaald op de OS.
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 15:46:30 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203616505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:43 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Zowel de vrouwen als de mannen hebben nog nooit een gouden medaille gehaald op de OS.
Ja ik zit er naast, het was ook eigenlijk een grapje maar een mislukte naar het blijkt.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:48:48 #262
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203616531
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik roep maar wat (met rodelen in het achterhoofd).
Andere bond!
pi_203618176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:56 schreef Madhouse11 het volgende:
Zoals ik zei, het was alleen een bericht tegen oorlog.

Er komt geen straf voor de oekraiener
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:29:59 #264
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203620060
Gelukkig zijn de 3e en 4e run morgen op een menselijke tijd ...
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 21:05:15 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_203620509
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
Gelukkig zijn de 3e en 4e run morgen op een menselijke tijd ...
Hoe laat ?

vrijdag 11 februari 2022 @ 21:07:51 #266
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203620534
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoe laat ?

Gewoon de NOS aanzetten dan mis je niets

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 21:09:28 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_203620550
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:07 schreef chufi het volgende:

[..]
Gewoon de NOS aanzetten dan mis je niets

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tijd. Tijdens het zaterdagse visje.

pi_203626842
:M :lijstje:
pi_203626939
Ze gaan zo ‘sfeer proeven’ bij de baan met Jeroen Stekelenburg!
leven zoals het leven is
pi_203626950
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Jason22 het volgende:
Hij gaat zelf in een sleetje naar beneden?
Album top 100 2024
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:35:28 #271
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203626974
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Jason22 het volgende:
Hij is helemaal met de trein en auto gegaan :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:38:04 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203627005
Wat doet een technisch directeur skeleton op een gemiddelde werkdag buiten de OS om? :?
pi_203627019
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet een technisch directeur skeleton op een gemiddelde werkdag buiten de OS om? :?
Er zijn natuurlijk wel meer wedstrijden, al betwijfel of die daarbij aanwezig is.
Album top 100 2024
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:40:41 #274
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203627032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk wel meer wedstrijden, al betwijfel of die daarbij aanwezig is.
Ja, snap ik, maar de sport is in Nederland nou weer niet zo groot dat je als land daarvoor helemaal een technisch directeur zou moeten aanstellen toch?
pi_203627042
quote:
Hij is ook directeur bij een performance bedrijf.
leven zoals het leven is
pi_203627044
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ja, snap ik, maar de sport is in Nederland nou weer niet zo groot dat je als land daarvoor helemaal een technisch directeur zou moeten aanstellen toch?
Lijkt mij ook niet, maar volgens mij is hij ook gewoon verantwoordelijk voor het bobsleeën (en rodelen), dat maakt het wat logischer.
Album top 100 2024
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:42:30 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203627051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:33 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij gaat zelf in een sleetje naar beneden?
Hopelijk sleet die dan op een legoblokje.
pi_203627155
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:42 schreef Redefine het volgende:

[..]
Hopelijk sleet die dan op een legoblokje.
Gewoon op de kant is genoeg.
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 februari 2022 @ 11:52:22 #279
284411 crew  heywoodu
pi_203627168
quote:
Het zal ongetwijfeld niet zijn enige baan zijn, maar iemand 'moet' het toch doen om te zorgen dat je niet met een situatie zit waarbij de atlete en coach zelf álles moeten regelen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 februari 2022 @ 11:53:26 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203627182
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het zal ongetwijfeld niet zijn enige baan zijn, maar iemand 'moet' het toch doen om te zorgen dat je niet met een situatie zit waarbij de atlete en coach zelf álles moeten regelen.
En hij is er natuurlijk ook gewoon voor de bobbers
pi_203627796
En de jinx.

Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 februari 2022 @ 12:55:44 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203627907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:46 schreef Nober het volgende:
En de jinx.

[ afbeelding ]
Dat zeiden ze ruim voor de Spelen ook al hoor.
pi_203627927
Ga de derde run missen. Hopelijk op tijd voor de 4e
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 februari 2022 @ 12:58:07 #284
284411 crew  heywoodu
pi_203627942
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]
En volledig terecht, laten we eerlijk zijn.
pi_203627946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En volledig terecht, laten we eerlijk zijn.
Logisch gezien het seizoen ja.
Album top 100 2024
pi_203627952
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Je weet dat als Jeroen Stekelenburg er staat, het mis gaat. (Alhoewel je weet dat pas echt zeker als Dione op die berg stond).
leven zoals het leven is
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:03 #287
482080 AgnesGru
pi_203628130
Schakelt de NOS op tijd over naar het skeleton?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 februari 2022 @ 13:15:53 #288
284411 crew  heywoodu
pi_203628144
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Schakelt de NOS op tijd over naar het skeleton?
Daar hebben we de Eurosport Player voor met Martin Haven *O*
  Redactie Sport zaterdag 12 februari 2022 @ 13:17:36 #289
pi_203628163
Op naar de BBC
pi_203628167
Daar gaat ze
pi_203628169
Langzamer
pi_203628177
Oh laat maar, is de herhaling :@
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:19:11 #293
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203628181
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:19 schreef Meridiaan het volgende:
_O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203628190
quote:
Gelachen
pi_203628193
quote:
:D
pi_203628194
Discovery+ genot
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:20:14 #297
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_203628195
Rensenbrink op de paal! :o
Géén kloon van tvlxd!
pi_203628196
:lijstje:
pi_203628198
quote:
:D
Album top 100 2024
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:20:59 #300
482080 AgnesGru
pi_203628200
quote:
Handig he dat live logo ;)
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:21:07 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203628202
NOS is er nu ook bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')