Nee hoor.quote:
Toch jammer, wordt het podium weer niet gestuct.quote:
Die hebben we het hele seizoen al.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:44 schreef Salina het volgende:
Geen likes voor mijn Murakami woordgrapjes.
Teleurstellend.
Cultuurbarbaren.
Mijn hart trilt te veel, mijn hart bonst te veel, mijn neus jeukt te veel... ik kan het allemaal gewoon niet meer aan. Laat maar liggen die pen en dat papier.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was een gewone vraag. Volgens mij sterft het uit
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die hebben we het hele seizoen al.
Wat gebeurd er zonder die strepen bij het overstappen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heeft met overstappen te maken, is rechtsom, daarom alleen aan die kant.
Zei ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef golfer het volgende:
Alles vals laten starten zodat Chinees kan winnen.
#shorttrack
Gaan rechtdoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef Nober het volgende:
Ah, deze rit zonder strepen. Eens kijken bij de overstap.
Leek mij ook weinig aan de hand.quote:
Je hebt Dubreuil toch ook gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan wel leven met Gao, maar ik had liever Dubreuil gezien.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef raptorix het volgende:
Zo rollen ze in China, grafland met hun graf mensen met hun grafcultuur.
JA DAN WEL HE!!@!quote:
Er leek echt niks aan de hand, ook de rit ervoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef ijs_beer het volgende:
Er is gerommeld met de starts. Opzichtig.
Kamers van Finland?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Na shorttrack en de kamers van Finland kan dit er ook wel bij.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef raptorix het volgende:
Zo rollen ze in China, grafland met hun graf mensen met hun grafcultuur.
Bij de starts waar je het wel kon zien zoals bij Gao en Cha werd er niet afgeschoten, dan is het wel dubieusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef franklop het volgende:
Toch wel vaker dat we bij de start niet goed zien of en wie er vals is?
Altijd denken dat het gelijk corrupt is
Helpt niet mee dat er een dubieuze actie niet werd afgeschoten voor de beeldvorming natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef franklop het volgende:
Die ervoor was wel eerder weg dan de ander. Of dat te vroeg was weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er leek echt niks aan de hand, ook de rit ervoor
Bij deze laatste hebben we de herhaling ook nog niet gezien toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef franklop het volgende:
Wie had je dan willen sturen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou je Krol naar de 500 meter sturen
Gewoon omdat het kan en hij het zelf als goede voorbereiding op de 1000 ziet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Otterspeer (lol)quote:
Voor hem was dit een trainingsrondje ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Omdat Dai Dai niet mocht?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Dan had het ijs nog een keer gerepareerd moeten worden.quote:
Water uit de verlichting? Waar zijn de sprinklers dan voor?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja als je gaat roken op je kamer vraag je erom.
Die had vals gestart idd.quote:
Dubreuil was vals.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ervoor was wel eerder weg dan de ander. Of dat te vroeg was weet ik niet.
Nummer uit het kamp.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze Chinees heeft tattoo's, dus die wordt snel gecanceld.
Nee, wel een voorbeeld van waarom China een kutland is om de OS in te organiseren.quote:
Ik ben echt totaal niet van de complotten,maar dit ging toch nergens over? Gao bewoog duidelijk en laatste rit was juist niksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef franklop het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wel een voorbeeld van waarom China een kutland is om de OS in te organiseren.
Je bent een Scandinavisch land of je bent het niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hebben ze nou een rendier meegenomen?
En terwijl die chinees flink in beweging was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik vind overigens vals geven voor een beweging sowieso zwaar overdreven.
Maar die laatste ritten vals geven sloeg ook nergens op.
Kapotte Zamboni’s zou bijvoorbeeld in een land als Canada nooit voorkomen idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wel een voorbeeld van waarom China een kutland is om de OS in te organiseren.
Dat is hun vervoer naar de stadions.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hebben ze nou een rendier meegenomen?
Per ongeluk een dwijlmachine besteld.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kapotte Zamboni’s zou bijvoorbeeld in een land als Canada nooit voorkomen idd.
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is schaatsen talent of gewoon duursport?
Techniek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is schaatsen talent of gewoon duursport?
Die Muldertjes zijn aardige jongens.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:58 schreef AgnesGru het volgende:
Kan Ronald niet vaker aanschuiven, die doet het wel prima.
Waarom zo negatief?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zelfs in het schaatstopic houdt pietjepuk zijn diarree aan posts met kutvragen vol
Leuke rubriek
Je wordt er mee geboren. De echte toppers waren al aan het schaatsen in de baarmoeder.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook ja. Maar ook dat kun je leren toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je wordt er mee geboren. De echte toppers waren al aan het schaatsen in de baarmoeder.
TJ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Ik wil met Annette naar San Francisco, met flowers in our hair.
Of Cha inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:19 schreef Starflyer het volgende:
Dubreuil bewoog veel minder dan Gao
Leugensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy is online en @:Wereldgozer ligt nog in bed te stinken. SAD.
Dat is in een andere sport en een ander topic.quote:
Ik ga niet in lege topics posten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is in een andere sport en een ander topic.
Hoezo leeg? OWS / [Shorttrack] #15 1948 BELGIEquote:
Laatste reactie 9.30.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo leeg? OWS / [Shorttrack] #15 1948 BELGIE
Raar hè.quote:
Dus ga ik daar niet lopen posten. Was toch de enige geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Raar hè.
Op een dag dat er helemaal geen shorttrack is.
Ik trek Ben heel slecht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/podcas(...)-500-meter-schaatsen
Niet waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wim reageert altijd wat later. In de middag of tegen de avond krijg je een reactie.
gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |