Zou Bergsma het zelf weten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Nederland Bergsma wel heeft ingeschreven bij de mannen en dat Kjeld Nuis of all places reserve is.
Canada niet onderschatten, die waren op de laatste World Cup sneller dan Japan. Kan best close worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:33 schreef Felagund het volgende:
Ik was even verward omdat VS niet in de loting stond, maar dit is dus die voor de vrouwen, normaal gesproken wordt dat wel een finale tussen Japan en Nederland.
Klopt inderdaad, maar eigenlijk zouden ze zich moeten schamen als ze met de olympische kampioenen op 3000 en 1500 meter en de nr. 3 van de 1500 meter zich niet voor de finale plaatsen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Canada niet onderschatten, die waren op de laatste World Cup sneller dan Japan. Kan best close worden.
Ik zou Nuis opstellen eerlijk gezegd. En dan gewoon duwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Nederland Bergsma wel heeft ingeschreven bij de mannen en dat Kjeld Nuis of all places reserve is.
Logisch, want maar 1 race vandaag. En als je de snelste bent, dan ben je al bijna zeker van zilver.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:39 schreef franklop het volgende:
Vrouwen gewoon in de sterkste opstelling, Ireen, Irene en Antwanet.
Hij kan ook de teamsprint rijden, dus ook de TP.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn precies de kwaliteiten van Jan Koopmans?
Dan krijgen ze wel een Adv.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: China haalt het niet
De race rijden ze wel uit hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: China haalt het niet
Maar daarna naar het strafkamp!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De race rijden ze wel uit hoor
Al voor de spelen positief getest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef Montov het volgende:
Johan de Wit heeft corona? Dat hoor ik voor het eerst.
Zit ie in quarantaine?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef Montov het volgende:
NOS loopt er niet mee te koop.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef Montov het volgende:
China heeft dus nog een kans!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef BasEnAad het volgende:
4 snelste tijden gaan door vandaag, dus niet de winnaars per rit.
Al voor het begin van de Spelen.quote:
Is dit niet de eerste TP van het jaar?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:05 schreef raptorix het volgende:
Van Japan ben je niet zomaar af, ze hebben dit jaar ook pech gehad.
Gelukkig kunnen ze hier geen ADV krijgen.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al voor het begin van de Spelen.
Op de 500?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet goed. Morgen Groenewoud?
Die hebben er wel op getraind.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:09 schreef Montov het volgende:
Goh, nu komen ze bij de NOS erachter hoe goed Japan is.
Was is een TP?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit niet de eerste TP van het jaar?
Dit was wel heel matig met dit team.quote:
naja 2e of 3e maakt qua loting niet uit. 3 of 4 welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ hebben een GROOT probleem
Canada rijdt bijna net zo snel als Japan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
naja 2e of 3e maakt qua loting niet uit. 3 of 4 wel
Ja want Canada is wel 4 tienden langzamer!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de tijd van Canada, denk ik dat niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Japan blijft gevaarlijker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze tijden vraag ik me af of het uitmaakt of je tegen Japan of Canada moet.
bedoelde meer in het algemeenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want Canada is wel 4 tienden langzamer!
Moeten ze daar eerst wel komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit was gewoon een trainingsrondje, in de halve finale gaan ze schroeien.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef Nober het volgende:
[..]
En het goud van Scheperkamp zometeen?
Zal inmiddels wel uitgeschaard zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden Wüst en Schouten ruzie?
Ik vraag me af of Groenewoud überhaupt zoveel minder is dan de Jong. Misschien moet je juist de sterke vierde vrouw uitspelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:15 schreef AgnesGru het volgende:
De belangrijkste vraag: gunnen ze de reserve een eventuele medaille?
Bekijk die Zaanlander filmpjes en je weet het.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden Wüst en Schouten ruzie?
Ze hebben het ijs nu expres traag gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Zorro het volgende:
Zie je wel, gaat China toch nog een Adv krijgen.
Wat debiel is want Schouten zou de eerste Nederlander ooit met 4 goud kunnen worden. Maar laat lekker waaien joh.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef Toby56 het volgende:
Hm... ik mag dit natuurlijk niet hardop denken, maar...
Schouten is al zeer tevreden en alleen nog maar bezig met de massastart.
Wüst is al tevreden dat ze goud heeft gescoord op de 1500.
Die twee hebben op dit moment daarnaast ook niet zoveel voor elkaar over.
De Jong is gewoon niet in haar beste vorm.
Het lijkt er niet op dat dit een Gouden Trio is.
Niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi. Voroninaquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Groenewoud op dit moment beter is dan Antwanet, kan een goede troef zijn. Alleen wanneer ga je die inzetten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Groenewoud überhaupt zoveel minder is dan de Jong. Misschien moet je juist de sterke vierde vrouw uitspelen.
Ik vond haar slotronden enorm tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat debiel is want Schouten zou de eerste Nederlander ooit met 4 goud kunnen worden. Maar laat lekker waaien joh.
Tweede met 4 gouden na Fanny in '48.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat debiel is want Schouten zou de eerste Nederlander ooit met 4 goud kunnen worden. Maar laat lekker waaien joh.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe het kan? Dat het al 4 jaar gesodemieter is met die TP's. Zo kan dat.
Waren er toch 3?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Tweede met 4 gouden na Fanny in '48.
16 jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
Vier.quote:
Sotsji was ook gezeik, bij de heren dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
Totaal niet. Het lijkt toch erger dan ik eerst dacht.quote:
Maar deze keer ligt het niet aan Ireen.quote:
Maar eerst analyseren!quote:
Nou inderdaad, de tering zegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:28 schreef WAvanBuren het volgende:
De shorttrackers stonden er gisteren bijna nog vrolijker bij.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Evenstar het volgende:
Bert kan ook even wat positiefs zeggen zeg. Tering wat negatief....anders maak je ze even helemaal met de grond gelijk.
Bert heeft, zo vrees ik, gelijk,quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Evenstar het volgende:
Bert kan ook even wat positiefs zeggen zeg. Tering wat negatief....anders maak je ze even helemaal met de grond gelijk.
Er was nog wel een vraag aan Wüst. Waarom begin je zo langzaam?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Toby56 het volgende:
Hahaha, Bert is goed bezig.
Maar hij stelt de enige goeie vraag.
De enige afstand met schaatsen die wel leuk is, maar daar kunnen WE dan weer geen reet vanquote:
3-voudig olympisch kampioen en dan zo worden weggereden is ook wel heel matig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Evenstar het volgende:
Dagjesmensedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Evenstar het volgende:
Groenewoud, Wijfje en Schouten had je in t'hof thuis kunnen laten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef Nober het volgende:
Groenewoud moet er bij. Gaan ze zeker niet doen?
Al ver voor die wissel hadden ze te veel achterstand. Dit lag echt niet aan de Jong, al is zij wel duidelijk de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Montov het volgende:
Maalderink steekt alles op gebrek aan agressie en gebrek aan samen trainen.
Die heeft niet door dat ze alle 3 De Jong beschermen, terwijl De Jong al de sluier oplichtte waar het fout zat.
Nee?! Vertel!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat de Polen veel pech hebben gehad?
Hij is iig objectief en durft kritische vragen te stellen. De andere verslaggevers zijn veredelde juichaapjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef Remco het volgende:
Bert stelt zich deze OS wel even op eenzame hoogte wat betreft de NOS verslaggevers.
Daarmee red je het ook niet op zo’n korte tijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef Nober het volgende:
Groenewoud moet er bij. Gaan ze zeker niet doen?
Ja, klopt... het te langzame beginnen was wel in de studio besproken... zou Wüst gewoon niet willen dat Schouten, die haar in de zeik heeft gezet een paar weken terug, 4 keer goud kan winnen? Ze stond er nu ook strontchagrijning bij. Nergens voor nodig, ze is nota bene de beste NL Olympiër aller tijden. Ga verdomme genieten en ga er nog een keer vol voor rijden!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er was nog wel een vraag aan Wüst. Waarom begin je zo langzaam?
Dat is de basis in een ploegenachtervolging, te traag starten is verliezen.
Reed toch een prima 1500.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarmee red je het ook niet op zo’n korte tijd.
Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert heeft, zo vrees ik, gelijk,
En als hij gelijk heeft, dan is het gedrag van de dames te kinderachtig voor woorden.
Het gaat gvd om Olympisch goud (misschien).
Kijk het interview maar eens terug: De Jong geeft aan dat ze het niet bij kon houden. Maalderink en kennelijk veel meer mensen hebben het niet door dat daar het pijnpunt is. "We moeten analyseren" betekent in dit geval "We gaan De Jong niet afbranden in een interview".quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hoeven niet terug te kijken. Het is wel duidelijk, Bert heeft het ook al aangestipt. Het is geen team, ze starten te traag. Meer info heb je niet nodig
Ik vind eigenlijk de 1000 leuker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige afstand met schaatsen die wel leuk is, maar daar kunnen WE dan weer geen reet van
Ja en ja. Want die schema's hebben ze eerder ook gereden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
Kan Schouten het bijhouden als Wüst gelijk hard start? Kan Wüst het bijhouden als Schouten versneld in de laatste twee rondes?
En dan heb ik het nog niet eens over Antwanet.
Ik zou graag een interview willen zien waar Jillert iedereen de schuld gaat geven van het FALEN.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Groenewoud, Wijfje en Schouten had je in t'hof thuis kunnen laten.
De Jong ook, het grootste probleem is dat het 3 individuen zijn en geen team.quote:
Met Stekelenburg als absolute koploper. Die man kan niks. Ik verdenk hem ook van vieze dingen op die kwaranten hotelkamer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is iig objectief en durft kritische vragen te stellen. De andere verslaggevers zijn veredelde juichaapjes.
Njah, ik chargeerde een beetje. Alles tot de 1500 ofzo is wel te doen ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de 1000 leuker.
Terwijl hij dat zelf is. Sinds er teams met Anema zijn is het haat en nijd. Kwantum-Panasonic in het wielrennen herleeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zou graag een interview willen zien waar Jillert iedereen de schuld gaat geven van het FALEN.
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje.
Schouten en Wüst waren paar dagen geleden nog de Queens en nu blijft hij maar trappen. Je ziet dat de Jonge al bijna jankt.
Schouten lijkt zich wel een stuk beter dan de rest te vinden.
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak ze nou met elkaar hebben getraind. Ik kan me niet voorstellen dat ze afgelopen week nog samen hebben getraind aangezien Irene zich vol richt op eigen individuele afstanden
Schouten miste in Thialf maar net de 1500-kwalificatie. En ze is in topvorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
Kan Schouten het bijhouden als Wüst gelijk hard start? Kan Wüst het bijhouden als Schouten versneld in de laatste twee rondes?
Ik denk het niet. Schouten is ten opzichte van de Japanners te traag in de start. Alle drie Japanse dames kunnen goed starten en een q1500 meter behoorlijk snel volhouden. En ze trainen als team al meer dan zes jaar in deze samenstelling.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
De Jong gaf zelf aan dat ze het niet bij kon houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Jong ook, het grootste probleem is dat het 3 individuen zijn en geen team.
Dit ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak ze nou met elkaar hebben getraind. Ik kan me niet voorstellen dat ze afgelopen week nog samen hebben getraind aangezien Irene zich vol richt op eigen individuele afstanden
Iets met een omikronnnetjequote:
Kan zijn dat ik dat gemist heb jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.
Niettemin doet hij het nog vaak genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.
Klopt, maar toch was dit onnodig.Als dit nou een interview was na de finale of halve finale, nadat ze al verslagen waren had ik hem 100% gelijk gegeven, maar dit was wel van niveautje kick a woman when she is down.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.
Jeetje. Nee toch?! Wat wreed.quote:
Nee, dat ze er niet kort genoeg op reed. Dat ligt het toch aan wat anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Jong gaf zelf aan dat ze het niet bij kon houden.
Ik geloof de antwoorden niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.
Kijk eens naar 2014. Toen hadden we 2 korte afstandsrijders met Leenstra en Ter Mors. Ik zou Leerdam erbij zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Schouten miste in Thialf maar net de 1500-kwalificatie. En ze is in topvorm.
Ze hebben het toch eerder gedaan?
Ik vond Japan vooraf de favoriet voor goud, maar NL moet gewoon echt stukken stukken beter kunnen en ze kunnen bedreigen. Als Blondin (lijkt niet in vorm) de veel snellere Canadezen kan bijhouden, dan moeten Schouten en De Jong dat tempo ook aankunnen, Zelfs de Russinnen maakten, ondanks enkele tienden achterstand, veel meer indruk met een mooi aflopend schema.
Dat vind ik zwaar overdreven, hij stelt terechte vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar toch was dit onnodig.Als dit nou een interview was na de finale of halve finale, nadat ze al verslagen waren had ik hem 100% gelijk gegeven, maar dit was wel van niveautje kick a woman when she is down.
Het is ook nooit goed he.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof de antwoorden niet.
Net als ze Antoinette verdedigen.
Ik vond dat Bert goeie vragen stelde... hij spaarde Wüst misschien een beetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje.
Schouten en Wüst waren paar dagen geleden nog de Queens en nu blijft hij maar trappen. Je ziet dat de Jonge al bijna jankt.
Schouten lijkt zich wel een stuk beter dan de rest te vinden.
Dat magquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik zwaar overdreven, hij stelt terechte vragen.
Die heeft ook corona hoorde ik net en zit zelfs in quarantaine.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Jeetje. Nee toch?! Wat wreed.![]()
En de coach van de Japanners?
Wat een nieuws.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft ook corona hoorde ik net en zit zelfs in quarantaine.
Misschien omdat ze moeite had met volgen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat ze er niet kort genoeg op reed. Dat ligt het toch aan wat anders.
Zeker. En Lotte van Beek als vierde rijdster. Ook geen stayer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kijk eens naar 2014. Toen hadden we 2 korte afstandsrijders met Leenstra en Ter Mors. Ik zou Leerdam erbij zetten.
Zo'n wanprestatie mag je kritisch zijn. Zeker na het gedoe vooraf.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vond Bert overdreven hard, uit de hoogte en respectloos.
Vanuit de bondscoach niet. Maar Wust en Schouten bepalen, dus het gaat wel gebeuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef franklop het volgende:
Zouden ze durven Groenewoud op te stellen?
Zou kunnen, maar dat bleek verder nergens op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze moeite had met volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |