Zou Bergsma het zelf weten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Nederland Bergsma wel heeft ingeschreven bij de mannen en dat Kjeld Nuis of all places reserve is.
Canada niet onderschatten, die waren op de laatste World Cup sneller dan Japan. Kan best close worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:33 schreef Felagund het volgende:
Ik was even verward omdat VS niet in de loting stond, maar dit is dus die voor de vrouwen, normaal gesproken wordt dat wel een finale tussen Japan en Nederland.
Klopt inderdaad, maar eigenlijk zouden ze zich moeten schamen als ze met de olympische kampioenen op 3000 en 1500 meter en de nr. 3 van de 1500 meter zich niet voor de finale plaatsen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Canada niet onderschatten, die waren op de laatste World Cup sneller dan Japan. Kan best close worden.
Ik zou Nuis opstellen eerlijk gezegd. En dan gewoon duwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Nederland Bergsma wel heeft ingeschreven bij de mannen en dat Kjeld Nuis of all places reserve is.
Logisch, want maar 1 race vandaag. En als je de snelste bent, dan ben je al bijna zeker van zilver.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:39 schreef franklop het volgende:
Vrouwen gewoon in de sterkste opstelling, Ireen, Irene en Antwanet.
Hij kan ook de teamsprint rijden, dus ook de TP.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn precies de kwaliteiten van Jan Koopmans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |