Je zat er niet ver naastquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef franklop het volgende:
Half uur voorbeschouwing en dan alle 3 onderuit zo
Zou wel beter zijn, dit wordt niets.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Remco het volgende:
Kunnen WE ons nog terug trekken voor de relay?
Inderdaad, gewoon blijven staan was waarschijnlijk genoeg geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had wellich tijdsnelste kunnen zijn...
Naar het dorpsplein, dan kunnen we tomaten gooien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alledrie tegelijk voor camera graag. Excuses voor het volk.
Wel terecht, zeker die valpartij van Dylan was echt oliedom.quote:
Finishen zonder PEN was al heel wat geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk de 500 is niet echt de afstand van de Nederlanders maar je mag best een kwartfinaleplaats verwachten hoor
2x NO TIME en 1x PEN (lol)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finishen zonder PEN was al heel wat geweest.
En Sjink deed niet eens mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finishen zonder PEN was al heel wat geweest.
Na al die valpartijen kunnen ze wel een traplift gebruiken.quote:
Announce Wibi Soeradiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef raptorix het volgende:
Hebben we niet wat handige Chinese obers van zo rond de 1.60 in Nederland? Het lijkt me niet heel handig om Shorttrackers met het lichaam van een Basketballer heen te sturen.
1,88 valt wel meequote:
Maar goed ook. Die had het wel voor elkaar gekregen om hier zijn tweedequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En Sjink deed niet eens mee.
En wil er nog iemand een auto delen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na al die valpartijen kunnen ze wel een traplift gebruiken.
Maar mn Siu Yuk of Foe Yong Hai dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef raptorix het volgende:
Hebben we niet wat handige Chinese obers van zo rond de 1.60 in Nederland? Het lijkt me niet heel handig om Shorttrackers met het lichaam van een Basketballer heen te sturen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is dit voor taal? Doe dat op fok.be
Ik voel me onveilig nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vieslang is dat. Ik vind dat enorm intimiderend.
Das maar 8 cm langer dan ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vieslang is dat. Ik vind dat enorm intimiderend.
Schouten is 1.68 en Sablikova geloof ik iets langer, dus zo klein zijn ze nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
1.88 maar. Valt best mee, maar de andere vrouwen zijn gewoon heel klein haha.
Ik ben nog 1 centimer groter, maar meer lichaam van een Rugybyer, anders had ik me zelf wel ingeschreven, slechter als dit kon niet.quote:
I.p.v. de losersvlucht. De losersauto.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wil er nog iemand een auto delen?
Ik moet eerst nog maar eens zien of ik nog wel kan schaatsen. Er is geen winterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nog 1 centimer groter, maar meer lichaam van een Rugybyer, anders had ik me zelf wel ingeschreven, slechter als dit kon niet.
Ik ben magischquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vlinder van 1 meter 80, maak dat de kat wijs.
Officieel 13.04quote:
Ik dacht er nog aan!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die van Jens? Die heeft een schaats in zn bakkes gehad
12.55 Vrouwen 1000m halve finalequote:
Ik zet in op een pingel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen Korea en Hongarije, dat wordt niks.
31 jaar terug voor mij, maar weet zeker dat ik het nog wel kan, gewoon kwestie van op been blijven, dan had ik het al beter gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar eens zien of ik nog wel kan schaatsen. Er is geen winter
En ook nog Rusland.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen Korea en Hongarije, dat wordt niks.
De vrouwen doen het geweldig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ik durf bijna niet te kijken na dat gestuntel van de mannen.
Een relay kan heel anders zijn. Maar ik geloof er ook niks van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ik durf bijna niet te kijken na dat gestuntel van de mannen.
Enige die haar misschien kunnen verslaan zijn Fontana en Velzeboerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef Redefine het volgende:
Schulting heel makkelijk. Die kan eigenlijk vandaag alleen zichzelf uitschakelen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef Felagund het volgende:
Netjes van Schulting, jammer van DeSmet.
2equote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef Felagund het volgende:
Netjes van Schulting, jammer van DeSmet.
Ja. Al denk ik dat Schulting te hard zal gaan voor Fontana.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige die haar misschien kunnen verslaan zijn Fontana en Velzeboer
Rijdt een heel sterk toernooi.quote:
Dat ook weer niet. Ze deden het namelijk de rest van het seizoen wel prima.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Noc nsf mag wel wat strenger gaan selecteren bij de heren shorttrack en wat a-statussen intrekken...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi een-tweetje van Schulting/Desmet
Ja, wij zijn een beetje het Ajax van de OS.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zien andere landen NL als onsportieve/slechte rijders gezien groot aantal penalties?
Joris moet je eigenlijk met geluid uit luisteren.quote:
5 tenzij ADVquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:04 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel nationaliteiten in finale?
4quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:04 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel nationaliteiten in finale?
Dat ja, ik had eerst 5 maar dacht toen dat er wel 2 Koreanen of Nederlanders door zouden gaanquote:
Misschien tijdens de rit nog even snel terugblikken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Nober het volgende:
Vervelend dat de NOS nu ook de B finale moet uitzenden.
Dit jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, ik had eerst 5 maar dacht toen dat er wel 2 Koreanen of Nederlanders door zouden gaan
Ja, weer een reclameblok minder!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Nober het volgende:
Vervelend dat de NOS nu ook de B finale moet uitzenden.
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:07 schreef Redefine het volgende:
Deze halve finale is heel veel zwakker dan de tweede. Bij de relay.
Alles kan in shorttrack.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?
Ik denk dat dat naast China de vier beste landen zijn.
Maar WE zijn toch wereldkampioen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?
Ja wel samen met China de beste vijf ja. Waarbij Nederland in normale doen niet per se kansloos was. Maar ja dat zijn ze dit toernooi vooralsnog nou net nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot nu toe wel succesvoller dan het judo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:11 schreef Benny het volgende:
Shorttrack is toch wel een beetje het Judo van de Winterspelen voor Nederland
Gehinderd door China.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop niet dat het een oeigoer was die viel
In de finale had je nog grote kans dat China en Korea elkaar eruit zouden kegelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
Dit maakt het eigenlijk nog erger dat die tweede halve finale veel beter is.
Die doen niet mee aan de Spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop niet dat het een oeigoer was die viel
Sowieso een enkeltje strafkamp inderdaad.quote:
De tweede halve finale wordt dus sterker dan de finale, dat is wel matig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
Dit maakt het eigenlijk nog erger dat die tweede halve finale veel beter is.
En helaas niet eens ongebruikelijk bij de relay.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede halve finale wordt dus sterker dan de finale, dat is wel matig.
Een beetje zoals Kazachstan in 2014quote:
Dinigeer Yilamujiangquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan de Spelen
nou nou nouquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Mansjester het volgende:
KANKER JURY SPORT ALLEMAAL OPDOEKEN
We missen niets. Gewoon pech, twee schaatsers die elkaar aantikken en China valt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel heel erg hoor. Of we missen wat.
Hoe dan?quote:
Sowquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Mansjester het volgende:
KANKER JURY SPORT ALLEMAAL OPDOEKEN
Normaal volgt er nog een extra beeld na de uitslag waarop het gebaseerd is. Maar dat doen ze bewust maar even nietquote:
dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef Remco het volgende:
Is er nu kans op een finale met 6 landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |