Misschien tijdens de rit nog even snel terugblikken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Nober het volgende:
Vervelend dat de NOS nu ook de B finale moet uitzenden.
Dit jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, ik had eerst 5 maar dacht toen dat er wel 2 Koreanen of Nederlanders door zouden gaan
Ja, weer een reclameblok minder!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:06 schreef Nober het volgende:
Vervelend dat de NOS nu ook de B finale moet uitzenden.
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:07 schreef Redefine het volgende:
Deze halve finale is heel veel zwakker dan de tweede. Bij de relay.
Alles kan in shorttrack.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?
Ik denk dat dat naast China de vier beste landen zijn.
Maar WE zijn toch wereldkampioen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft niet optimaal geloot zullen we maar zeggen. Tegen Korea en Hongarije ben je behoudens valpartijen wel kansloos. En daar zit denk ik ROC dan ook nog bij?
Ja wel samen met China de beste vijf ja. Waarbij Nederland in normale doen niet per se kansloos was. Maar ja dat zijn ze dit toernooi vooralsnog nou net nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot nu toe wel succesvoller dan het judo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:11 schreef Benny het volgende:
Shorttrack is toch wel een beetje het Judo van de Winterspelen voor Nederland
Gehinderd door China.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop niet dat het een oeigoer was die viel
In de finale had je nog grote kans dat China en Korea elkaar eruit zouden kegelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
Dit maakt het eigenlijk nog erger dat die tweede halve finale veel beter is.
Die doen niet mee aan de Spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop niet dat het een oeigoer was die viel
Sowieso een enkeltje strafkamp inderdaad.quote:
De tweede halve finale wordt dus sterker dan de finale, dat is wel matig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
Dit maakt het eigenlijk nog erger dat die tweede halve finale veel beter is.
En helaas niet eens ongebruikelijk bij de relay.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede halve finale wordt dus sterker dan de finale, dat is wel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |