Maar goed ook. Die had het wel voor elkaar gekregen om hier zijn tweedequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En Sjink deed niet eens mee.
En wil er nog iemand een auto delen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na al die valpartijen kunnen ze wel een traplift gebruiken.
Maar mn Siu Yuk of Foe Yong Hai dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef raptorix het volgende:
Hebben we niet wat handige Chinese obers van zo rond de 1.60 in Nederland? Het lijkt me niet heel handig om Shorttrackers met het lichaam van een Basketballer heen te sturen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is dit voor taal? Doe dat op fok.be
Ik voel me onveilig nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vieslang is dat. Ik vind dat enorm intimiderend.
Das maar 8 cm langer dan ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vieslang is dat. Ik vind dat enorm intimiderend.
Schouten is 1.68 en Sablikova geloof ik iets langer, dus zo klein zijn ze nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
1.88 maar. Valt best mee, maar de andere vrouwen zijn gewoon heel klein haha.
Ik ben nog 1 centimer groter, maar meer lichaam van een Rugybyer, anders had ik me zelf wel ingeschreven, slechter als dit kon niet.quote:
I.p.v. de losersvlucht. De losersauto.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wil er nog iemand een auto delen?
Ik moet eerst nog maar eens zien of ik nog wel kan schaatsen. Er is geen winterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nog 1 centimer groter, maar meer lichaam van een Rugybyer, anders had ik me zelf wel ingeschreven, slechter als dit kon niet.
Ik ben magischquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vlinder van 1 meter 80, maak dat de kat wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |