Je krijgt het resultaat dus nu meteen al?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:02 schreef Arizona het volgende:
Weer in de wachtruimte na een vingerprik. Mogelijk iets met mijn galblaas. Als ik hoge onstekingswaarden heb nemen ze sneller actie en bij lage krijg ik binnenkort een echo van mijn buik.
Ik ben nog steeds erg bang.
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je krijgt het resultaat dus nu meteen al?
En hebben ze ook galstenen geopperd?
Sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:02 schreef Arizona het volgende:
Weer in de wachtruimte na een vingerprik. Mogelijk iets met mijn galblaas. Als ik hoge onstekingswaarden heb nemen ze sneller actie en bij lage krijg ik binnenkort een echo van mijn buik.
Ik ben nog steeds erg bang.
Ok, succes Ari!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.
Blue screen of Death?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, na de nodige browsercrashes nu eens een volledige crash van Windows. Dat is eigenlijk veel spannender, doet helemaal niks het meer, alleen de uitknop.
Daar heeft mijn moeder ook eens last van gehad, de galblaas. Dat kan nog behoorlijk heftige pijnen geven, weet ik nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.
Niet eens, matige crash eigenlijk.quote:
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens, matige crash eigenlijk.![]()
Gewoon ineens niks meer doen en nergens meer op reageren.
Krijg je na een tijdje een melding dat windows niet meer werkt en dan wordt het scherm zwart, maar daar heb ik dit keer niet op gewacht. (het is niet de eerste keer, computer begint oud te worden.)
quote:
Balenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
50% korting op het bedrag wat het anders zou zijn geweest. Dus eerst de gezinskorting en dan 50%.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil jullie even een kort vraagstuk voorleggen.
Bij onze vereniging is het zo dat een tweede (en verder) lid van een gezin korting krijgt op de contributie.
Vanwege de lockdown (duurde 1,5 maand) geven we alle leden in het eerste kwartaal 50% korting op de contributie.
Echter hoe zouden jullie dit met elkaar verrekenen. Eerst de gezinskorting en daarna 50%. Of eerst 50% en daarna de gezinskorting?
Zo heb ik het nu ook berekend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
50% korting op het bedrag wat het anders zou zijn geweest. Dus eerst de gezinskorting en dan 50%.
Is de korting 50% van de normale prijs (dus bijv. een gezinslid dat normaal 8 euro zou betalen in plaats van 10, zou nu 5 euro betalen), of is het 50% van wat ze zouden betalen n gezinskorting, dus neerkomende op 4 euro?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij onze vereniging is het zo dat een tweede (en verder) lid van een gezin korting krijgt op de contributie.
Vanwege de lockdown (duurde 1,5 maand) geven we alle leden in het eerste kwartaal 50% korting op de contributie.
Echter hoe zouden jullie dit met elkaar verrekenen. Eerst de gezinskorting en daarna 50%. Of eerst 50% en daarna de gezinskorting?
De prijs voor de andere leden van het gezin komt toch op hetzelfde uit. Of je nou eerste de 50% doet en daarna de normale korting of andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de insteek van de echo is vooral om te kijken of er galstenen zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
Onstekingswaarden waren licht verhoogd maar nog steeds laag. Ik krijg pijnstillers voor als ik weer zulke buikpijn krijg en ze gaan met een week of 2 een echo maken van mijn buik.
Ik ben nog niet eens zozeer bang voor galstenen maar wel dat ze op die echo dan weer veel ergere dingen zien.
/hypochonder4life
Snap wel dat je er druk om maakt. Maar hopelijk valt de echo mee. En hopelijk nog meer dat de pijnstillers helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
Onstekingswaarden waren licht verhoogd maar nog steeds laag. Ik krijg pijnstillers voor als ik weer zulke buikpijn krijg en ze gaan met een week of 2 een echo maken van mijn buik.
Ik ben nog niet eens zozeer bang voor galstenen maar wel dat ze op die echo dan weer veel ergere dingen zien.
/hypochonder4life
Normale prijs is 29,50. Na gezinskorting is het 27,-.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is de korting 50% van de normale prijs (dus bijv. een gezinslid dat normaal 8 euro zou betalen in plaats van 10, zou nu 5 euro betalen), of is het 50% van wat ze zouden betalen n gezinskorting, dus neerkomende op 4 euro?
Ik vermoed dat die korting een vast bedrag is en geen percentage.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
De prijs voor de andere leden van het gezin komt toch op hetzelfde uit. Of je nou eerste de 50% doet en daarna de normale korting of andersom
Nee, dat is niet gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
De prijs voor de andere leden van het gezin komt toch op hetzelfde uit. Of je nou eerste de 50% doet en daarna de normale korting of andersom
De gezinskorting is inderdaad een vast bedrag per kwartaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die korting een vast bedrag is en geen percentage.
Ik zou overigens iedereen 50% korting geven op wat ze normaal betalen. Al kan je daar wel het soort gezeik mee krijgen als bij de hypotheekrenteaftrek, waar mensen met een groter huis meestal in absolute termen meer voordeel hebben.
Ah ok ja. Ik zou dat toch even nachecken of dat de bedoeling is maar zo ja, dan lijkt het me wel de juiste manier van berekenen jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normale prijs is 29,50. Na gezinskorting is het 27,-.
De leden die normaal 29,50 moeten nu 14,75 betalen. Dus is dat opzicht zouden gezinskorting-leden nu 13,50 moeten betalen.
Zo heb ik het nu berekend. Dus de 50% korting over het bedrag na de gezinskorting. Maar toen ik het bij de eerste persoon tegen kwam, ging ik even twijfelen over de juiste wijze van berekenen.
Wat voor vereniging gaat het om eigenlijk? Volleybal?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen zeiken toch wel.
Maar als vereniging zijn we niet verplicht om deze korting te geven natuurlijk.Maar wij doen het wel, omdat we in die periode ook geen zaalhuur hadden.
ongeveer 8,5% korting op totaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Het is wel een wat karige gezinskorting hoor
badmintonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor vereniging gaat het om eigenlijk? Volleybal?
Dus de RiJkEn hebben een voordeel van 14,75 en de armoedzaaiers maar 13,50?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normale prijs is 29,50. Na gezinskorting is het 27,-.
De leden die normaal 29,50 moeten nu 14,75 betalen. Dus is dat opzicht zouden gezinskorting-leden nu 13,50 moeten betalen.
Zo heb ik het nu berekend. Dus de 50% korting over het bedrag na de gezinskorting. Maar toen ik het bij de eerste persoon tegen kwam, ging ik even twijfelen over de juiste wijze van berekenen.
Eh, zeker een jaar of tien.quote:
Ja maar dan gaat om een bedrag en een percentage. Ik dacht dat het beide percentages warenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gelijk aan elkaar.
(29,50 -/- 2,50) -/- 50% = 13,50
29,50 - 50% -/- 2,50 = 12,25
Sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
/hypochonder4life
Ja dat zag ik net. Ging zelf uit van percentages bij beiden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die korting een vast bedrag is en geen percentage.
Ik zou overigens iedereen 50% korting geven op wat ze normaal betalen. Al kan je daar wel het soort gezeik mee krijgen als bij de hypotheekrenteaftrek, waar mensen met een groter huis meestal in absolute termen meer voordeel hebben.
Dat is voor een pc behoorlijk oud ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, zeker een jaar of tien.
Ga vechten danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net. Ging zelf uit van percentages bij beiden.
Dan is het logischquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, zeker een jaar of tien.
Ik heb nu ook gekozen voor het eerste.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat om een bedrag en een percentage. Ik dacht dat het beide percentages waren![]()
Ik zou overigens uitgaan van het eerste. Het is niet gebruikelijk om kortingen te combineren. Dus heb het hoogste bedrag.
uh.. nee, want iedereen betaald evenveel contributie, of je nu een armoedzaaier bent of een bankdirecteur.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus de RiJkEn hebben een voordeel van 14,75 en de armoedzaaiers maar 13,50?
[ afbeelding ]
Zou het anders hier nog steeds mooi weer zijn, denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:51 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht, in de tijd van Caesar was het wl mooi weer in Nederland. Zonde dat ze die Romeinen hebben verjaagd.
Nou ga maar na, is het vaak mooi weer in Itali?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou het anders hier nog steeds mooi weer zijn, denk je?
Op die echo zullen ze waarschijnlijk galstenen zien, die kunnen dan weer de veroorzaker zijn van een eventuele lichte ontsteking. Dat is meteen het meest stomme aan galstenen, ze kunnen op twee manieren pijn geven, van zichzelf en door soms een ontsteking te veroorzaken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
/hypochonder4life
Bankdirecteuren broeden heul niet als konijnenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nee, want iedereen betaald evenveel contributie, of je nu een armoedzaaier bent of een bankdirecteur.
Als we in een land zouden wonen met Rome als hoofdstad, zou het altijd mooi weer zijn. Dat is inderdaad wel correct.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:51 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht, in de tijd van Caesar was het wl mooi weer in Nederland. Zonde dat ze die Romeinen hebben verjaagd.
Klopt!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar de insteek van de echo is vooral om te kijken of er galstenen zijn?
Vroeger gingen computers gewoon 20 jaar mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor een pc behoorlijk oud ja.
Beste post van de dagquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op die echo zullen ze waarschijnlijk galstenen zien, die kunnen dan weer de veroorzaker zijn van een eventuele lichte ontsteking. Dat is meteen het meest stomme aan galstenen, ze kunnen op twee manieren pijn geven, van zichzelf en door soms een ontsteking te veroorzaken.
Eigenlijk zouden ze verboden moeten worden.
Dat is op zich wel bemoedigend denk ikquote:
*start petitie om de Romeinen terug te halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ga maar na, is het vaak mooi weer in Itali?
Dat dacht ik ook!
En dan wordt de pizza ook nog eens veel goedkoper en beter! En Pizza Hawa zal voor altijd verbannen worden in Nederlandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*start petitie om de Romeinen terug te halen.
Ik probeer mezelf ook gerust te stellen met dit soort gedachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zich wel bemoedigend denk ikErnstigere dingen in die omgeving zijn ook behoorlijk zeldzaam en al helemaal op jouw leeftijd.
De oude Romeinen waren juist heel erg van de aparte combinaties, die zouden waarschijnlijk dolenthousiast worden van een pizza met ananas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wordt de pizza ook nog eens veel goedkoper en beter! En Pizza Hawa zal voor altijd verbannen worden in Nederland
Ik hou van pizza hawaiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wordt de pizza ook nog eens veel goedkoper en beter! En Pizza Hawa zal voor altijd verbannen worden in Nederland
Wij helpen je er wel aan herinneren als je het nodig hebtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf ook gerust te stellen met dit soort gedachtenMaar met mijn hypchondrie is dat fucking lastig
Maar Pizza Hawaii 😔quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een zr kwalijke stelling over mensen die zich niet meer kunnen verdedigenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De oude Romeinen waren juist heel erg van de aparte combinaties, die zouden waarschijnlijk dolenthousiast worden van een pizza met ananas.
quote:
Ja dt soort dingen zou ik dus echt niet meer hardop zeggen als de Romeinen weer terug zijnquote:
Ja hallo, ze zijn toch zeker zelf gevallen? Daar ga ik geen medelijden mee hebben hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een zr kwalijke stelling over mensen die zich niet meer kunnen verdedigen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij helpen je er wel aan herinneren als je het nodig hebt
Watje!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja dt soort dingen zou ik dus echt niet meer hardop zeggen als de Romeinen weer terug zijn
Ja is ook eigenlijk wel zo. En n opmerking over hun moeder of hun schoenen en het is direct dramaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, ze zijn toch zeker zelf gevallen? Daar ga ik geen medelijden mee hebben hoor.![]()
"Ooh, kijk ons eens het machtigste rijk ter wereld zijn. Oh help, barbaartjes, nu zijn we verloren."
Watjes waren het.
quote:
Gewoon een andere nieuwe naam geven die we in het geheim hebben.quote:
Die komen toch niet verder tot de Rijn. Anders jagen we ze wel weer terug naar waar ze vandaan komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja dt soort dingen zou ik dus echt niet meer hardop zeggen als de Romeinen weer terug zijn
Kijk, deze man denkt in oplossingen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een andere nieuwe naam geven die we in het geheim hebben.
Precies, veel te gevoelig allemaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook eigenlijk wel zo. En n opmerking over hun moeder of hun schoenen en het is direct drama
Zeker. De 1500 meter duurt gevoelsmatig altijd wel wat te lang.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef Strani het volgende:
De 1000m is wel een mooie balans met shorttrack eigenlijk. Niet de chaos van de 500m maar nog steeds lekker kort en spannend.
Ach we zeggen ook altijd van alles over jou, terwijl er weten dat jij toch niet in staat bent om jezelf te verdedigenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een zr kwalijke stelling over mensen die zich niet meer kunnen verdedigen
Hmm het is meer dat ik er voor kies dat niet te doen. Maar als dat ooit verandert is het snel gedaan met die onzinquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach we zeggen ook altijd van alles over jou, terwijl er weten dat jij toch niet in staat bent om jezelf te verdedigen
Je moet niet te vroeg piekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Em31 het volgende:
Per ongeluk een wereldrecord rijden in de kwartfinale, toch mooi.
Geen ijsbaan bittequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Meteen de A-status afnemen van al die mannen. Laat ze maar een baan zoeken
Ja ja niet willen is gewoon een kwestie van niet kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm het is meer dat ik er voor kies dat niet te doen. Maar als dat ooit verandert is het snel gedaan met die onzin
Nee, het is een kwestie van weten dat ik het aankan terwijl je dat van een eventuele vervanger als schandpaal nog maar moet zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ja niet willen is gewoon een kwestie van niet kunnen.
Ja, maar erg boeiend is dat bij het shorttrack ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Em31 het volgende:
Per ongeluk een wereldrecord rijden in de kwartfinale, toch mooi.
Die piekte te laat in het seizoen.quote:
Roest lijkt ook wel echt het nietsvermoedende slachtoffer in dit alles h, omdat hij nou toevallig de meest directe rivaal is van Van der Poel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ik zocht op Twitter op Roest om nog een stukje van zijn race te zien (was niet thuis), kom je tweets tegen uit Zweden, die zien hem daar als asshole. Roest
Dan zie je mooi hoe iedereen z'n eigen kant kiest.
Inderdaad, gaat toch nergens over. Bijna sneu voor hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Roest lijkt ook wel echt het nietsvermoedende slachtoffer in dit alles h, omdat hij nou toevallig de meest directe rivaal is van Van der Poel.
Wat heeft Roest nu weer verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ik zocht op Twitter op Roest om nog een stukje van zijn race te zien (was niet thuis), kom je tweets tegen uit Zweden, die zien hem daar als asshole. Roest
Dan zie je mooi hoe iedereen z'n eigen kant kiest.
Nederland is de grote boosdoener, op zijn plek gezet door de grote Van der Poel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat heeft Roest nu weer verkeerd gedaan
En Roest de kwade genius achter het Nederlandse complot?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederland is de grote boosdoener, op zijn plek gezet door de grote Van der Poel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat was inderdaad een stuk mooier geweest jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat toch nergens over. Bijna sneu voor hem.en ook grappig om te zien hoe ze op Nederland reageren, terwijl we hier gewoon zouden juichen voor Van der Poel. Maar dat krijg je natuurlijk al snel als je steeds wint.
Qua karakters had ik liever Kramer vs Van der Poel gehad
Wat weet ik nou helemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt! Het zou me niet eens verbazen als we dit jaar meer medailles winnen met shorttrack dan met langebaan trouwens.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm het is meer dat ik er voor kies dat niet te doen. Maar als dat ooit verandert is het snel gedaan met die onzin
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Roest de kwade genius achter het Nederlandse complot?Iemand die er z onschuldig uitziet moet idd wel een evil genius zijn. Dat kan bijna niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kijk nou maar uitquote:
Je hebt zitten rellen in het vorige topic?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk nou maar uitAnders is het relletje van het vorige topic kinderspel in vergelijking met wat deze SC mee gaat maken.
Nee ik bedoelde ook d'n ijsbeerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt zitten rellen in het vorige topic?![]()
Dan was dat idd niet veel soeps, dat ik het niet eens gezien heb. Meestal gooi ik bij een herkenbare rel mijn Canadese vuilnisbaksmijtert er wel even doorheen.
Oh, dat zou ik geen rel willen noemen.quote:
NIETESquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef Strani het volgende:
Wel apart eigenlijk dat het maar drie duizendsten is maar je kon het met het blote oog eigenlijk toch wel waarnemen.
Ja ok maar als ik aan chte rellen uit het verleden ga refereren komen er alleen maar problemen van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik geen rel willen noemen.
Fijn dat jij alvast de jinx op je wil nemen vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit gaat goedkomenSchulting redt deze Olympische dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik begrijp deze keuze ook wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ok maar als ik aan chte rellen uit het verleden ga refereren komen er alleen maar problemen van.
Van te voren wordt vast tegen de commentatoren gezegd dat het niet uitgezonden wordt in Belgi en dat er veel Belgen ook naar de NOS kijken.quote:
Ik wilde nt hetzelfde postenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben Zweden weer ingehaald op de medaillespiegel![]()
Suzanne bedankt
Suzanne bedankt
Suzanne Suzanne Suzanne bedankt
quote:
Met 93 punten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben Zweden weer ingehaald op de medaillespiegel![]()
Suzanne bedankt
Suzanne bedankt
Suzanne Suzanne Suzanne bedankt
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met 93 punten?![]()
Oh nee, wacht. Ik denk aan iets anders waarbij we beter waren dan Zweden.
Skeleton en kunstschaatsen dacht ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit een beetje door het programma te kijken de komende dagen, maar doen er nog Nederlanders mee in iets anders dan schaatsen of echt alleen dit?
We hebben ook nog bobslee en alpineskieen, maar geen idee welke dag die in actie komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Skeleton en kunstschaatsen dacht ik?
Ik zie het nu ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Skeleton en kunstschaatsen dacht ik?
Ah ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We hebben ook nog bobslee en alpineskieen, maar geen idee welke dag die in actie komen
Wat was die vierde plek ook alweer? Die Snowboardster?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja.
https://teamnl.org/gekwal(...)rspelen-beijing-2022
Kunnen we toch nog iets meer dan alleen schaatsen.
Niet dat we bij de rest echt voor de prijzen lijken te gaan, maar we doen iig mee.
Bos kan bij de skeleton nog een medaille pakken, moet ze wel twee echte goede runs nog neerzetten, maar dat kan ze wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja.
https://teamnl.org/gekwal(...)rspelen-beijing-2022
Kunnen we toch nog iets meer dan alleen schaatsen.
Niet dat we bij de rest echt voor de prijzen lijken te gaan, maar we doen iig mee.
Alpineskin voor die man zo te zien zondag heel vroeg. Vrouw is al geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ah ja.
Zondagnacht bobslee.
Alpineskin zie ik zo niet.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat was die vierde plek ook alweer? Die Snowboardster?
Michelle dekker jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat was die vierde plek ook alweer? Die Snowboardster?
Je mag gewoon haar naam gebruiken hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag gewoon haar naam gebruiken hoor.
Ik ben blij dat ik je niet teleurstel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht het al toen ik op invoeren had geklikt. Duurde nog best lang.
Dit is echt zo’n @Strani reactiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag gewoon haar naam gebruiken hoor.
Of probeert die Koreaanse Schulting naar achteren te trekken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
Hier heeft Thijs wel een punt trouwens. Ik neem aan dat de uitslag al vast staat, dus nu mag dit wel onderzocht worden
[ twitter ]
Waarschijnlijk omdat ze beide wat zaten te trekken/duwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
Hier heeft Thijs wel een punt trouwens. Ik neem aan dat de uitslag al vast staat, dus nu mag dit wel onderzocht worden
[ twitter ]
Want die hebben wij wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
Voor Belgi is dit pas de zevende medaille op de winterspelen ooit.
Daarmee doen ze het voor een land zonder hoge wintersportbergen alsnog erg goed.
Er is nog een ander beeld waarop je Schulting duidelijk aan de arm van die Koreaanse ziet trekken. Nou ken ik de regels niet, misschien had de Koreaanse de verkeerde lijn ofzo, kan ook nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of probeert die Koreaanse Schulting naar achteren te trekken?
Lees er verder niet echt iets over, dus zal wel een reden hebben dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is nog een ander beeld waarop je Schulting duidelijk aan de arm van die Koreaanse ziet trekken. Nou ken ik de regels niet, misschien had de Koreaanse de verkeerde lijn ofzo, kan ook nog.
Nee, Nederland is het enige niet-wintersport land in de top 10 van het all-time medailleklassement. Heel erg knap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want die hebben wij wel.
Lang leve de uitvinding van het kunstijsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Nederland is het enige niet-wintersport land in de top 10 van het all-time medailleklassement. Heel erg knap.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lang leve de uitvinding van het kunstijs
Nederland heeft wel de ideale omstandigheden voor natuurijs. Niet te warm, niet te koud, veel stilstaand water door het vlakke landschap. In Belgi is het meeste oppervlaktewater al stromend, waardoor je geen ijslaag krijgt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want die hebben wij wel.
Rutte is een komiek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!
Vegt met een G?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee hoi, hee hee. Lachen joh! *nog meer joviale geluiden* *fiets weg met appel in de hand*quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de altijd inhoudsloze juichlaven stemmen weer vrolijk op de VVD bij de volgende verkiezingen, want die man doet het toch zo goed en zo leuk altijd!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee hoi, hee hee. Lachen joh! *nog meer joviale geluiden* *fiets weg met appel in de hand*
![]()
Overal wel een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En de altijd inhoudsloze juichlaven stemmen weer vrolijk op de VVD bij de volgende verkiezingen, want die man doet het toch zo goed en zo leuk altijd!
De VVD is de partij van ouwe lullen die aan de Vecht een sigaar zitten te roken, en van de mensen die dat willen zijn, dus geheel onlogisch is zijn reactie niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:36 schreef ijs_beer het volgende:
Verder de stuitende arrogantie om zo tegen de president van DNB in te gaan.
Is dat die president die klaagde dat Nederland vermogen lager belast dan de omringende landen, terwijl Belgi en Duitsland helemaal geen vermogensbelasting hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:36 schreef ijs_beer het volgende:
Verder de stuitende arrogantie om zo tegen de president van DNB in te gaan.
Dit klinkt wel als het leven dat @Strani leeft trouwensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die verschillen worden de laatste jaren bijna geheel veroorzaakt het ECB-beleid, waar alle centrumpartijen in de praktijk achter staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:38 schreef Hamlapjes het volgende:
De eerste beleidsmatige reactie van de VVD over het afschieten van die vermogensbelasting is ook niet 'hoe kunnen we op een goede manier belasting heffen op vermogens' maar 'laten we minder geld uitgeven!'
Want de verschillen zijn nog niet groot genoeg of zo
Klopt, ja, is een ziekte die ook wel een beetje wordt veroorzaakt door een tekort aan binding met de politiek en de invloed van politieke besluiten, vrees ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Overal wel een beetje hetzelfde.
Wordt in dit land vaak genoeg gelachen over Amerikanen en Engelsen die steeds maar op de leuke kandidaat stemmen ipv op de inhoud, maar hier komt een groot deel ook niet veel verder dan 'Hij lacht zo lekker makkelijk' ed.
Ja, ECB-beleid heeft hier flinke invloed op en de hele economische situatie nu is ook wel een beetje een perfect storm, met de pandemie en al het geld wat in de economie is gepompt. Maar je gaat in mijn ogen wel heel snel voorbij aan een paar structurele, specifieke zaken voor Nederland door alleen naar de ECB te wijzen. Ongelijkheidsproblemen gaan we met ander Nederlands beleid niet oplossen, maar het is wel te verzachten en de VVD kiest daar (logischerwijs ook wel) niet voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die verschillen worden de laatste jaren bijna geheel veroorzaakt het ECB-beleid, waar alle centrumpartijen in de praktijk achter staan.
En dat leven kn ook van jou zijn Em.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als het leven dat @:Strani leeft trouwens
Nee wij moeten hier hard werken hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat leven kn ook van jou zijn Em.
Terug in de tijd reizen dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg vandaag een mailtje dat ik voor 9-2-22 moet betalen voor de zending.
Dan zouden de mannen van het shorttrack ook wel willen.quote:
Toch blijft het me verbazen. Zeker na de laatste verkiezingen, waar nb precies dezelfde partijen de regering in gestemd worden die vlak daarvoor nog moesten aftreden. Om dan te beginnen met zo'n beetje de laagste vertrouwenscijfers ooit gemeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Klopt, ja, is een ziekte die ook wel een beetje wordt veroorzaakt door een tekort aan binding met de politiek en de invloed van politieke besluiten, vrees ik
Mailtje terugsturen of ze je eerst ook alvast de betalingsbevestiging van 9-2-22 willen sturen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg vandaag een mailtje dat ik voor 9-2-22 moet betalen voor de zending.
Kijk nou eens naar @Redefine - als jij hier naartoe komt moet die arme drommel helemaal alleen voor het geld zorgen in Nederland en het hier naartoe sturen. Zielig hquote:
Zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zojuist paaseitjes met pindakaas vulling gekocht![]()
Jaaaquote:
Ho ho, al mij geld gaat naar Nigeria hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar @:Redefine - als jij hier naartoe komt moet die arme drommel helemaal alleen voor het geld zorgen in Nederland en het hier naartoe sturen. Zielig h
Wordt toch wel uitnodigend zo h
Ik heb het van deze maand nog niet ontvangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho, al mij geld gaat naar Nigeria heAl krijg ik dat vanzelf wel weer in veelvoud terug van die Nigeriaanse kroonprins.
Nog een leuker feitje is dat bijna de helft van die gouden medailles (23) de afgelopen drie Spelen, inclusief Peking, zijn behaald,quote:
Rutte laat altijd weer zien dat die ver van de werkelijkheid af staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet die heel vaak ja. Alles is verschrikkelijk, maar het is bij hem vooral een woord zonder betekenis.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
Je moet er overigens eens op letten hoeveel Rutte de term verschrikkelijk gebruikt bij bepaalde zaken... Zaken die mis gaan zijn altijd verschrikkelijk bij hem. Zegt heel veel over hoeveel hij daadwerkelijk met bepaalde kwesties op heeft en een gebrek aan inleving heeft.
Van de HEMA?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zojuist paaseitjes met pindakaas vulling gekocht![]()
Precies. Rutte kan fout op fout maken waar elke gewone minister allang voor was gevallen. En hij kan staan liegen bij de vleet. Maar het blijft toch wel zo'n sympathieke man die er goed op staat in het buitenland dus prima voor veel mensen. Plus dat diezelfde mensen dan vaak roepen 'Maar wie moet het dan anders doen?' alsof er geen enkele kandidaat is om hem te vervangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Overal wel een beetje hetzelfde.
Wordt in dit land vaak genoeg gelachen over Amerikanen en Engelsen die steeds maar op de leuke kandidaat stemmen ipv op de inhoud, maar hier komt een groot deel ook niet veel verder dan 'Hij lacht zo lekker makkelijk' ed.
Las het ja. Ze zijn al een paar jaar bezig er alles aan te doen het vertrouwen van het volk kwijt te raken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ook een leuke rubriek, VWS bleek adviezen OMT aangepast te hebben in begin van de crisis. Oa. over mondmaskers in de verpleeghuiszorg.
Zweep erover. Letterlijk.
En daarna die vervelende Jennifer Ewbankquote:
Ook echt spertoevallig dat hij er bij de volgende persconferentie niet bij is hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Rutte kan fout op fout maken waar elke gewone minister allang voor was gevallen. En hij kan staan liegen bij de vleet. Maar het blijft toch wel zo'n sympathieke man die er goed op staat in het buitenland dus prima voor veel mensen. Plus dat diezelfde mensen dan vaak roepen 'Maar wie moet het dan anders doen?' alsof er geen enkele kandidaat is om hem te vervangen.
Ja, 187 partijen en er zou niet een politicus te vinden zijn die de taak van Rutte over kan nemen. Je gaat je afvragen hoe dit land nog bestaat na al die jaren zonder hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Rutte kan fout op fout maken waar elke gewone minister allang voor was gevallen. En hij kan staan liegen bij de vleet. Maar het blijft toch wel zo'n sympathieke man die er goed op staat in het buitenland dus prima voor veel mensen. Plus dat diezelfde mensen dan vaak roepen 'Maar wie moet het dan anders doen?' alsof er geen enkele kandidaat is om hem te vervangen.
Fredrick Obateru Akinruntan was een voormalig koning van Nigeria.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het van deze maand nog niet ontvangen.
Ik bedoel: ga vooral zo door
Ach, dan had die de moeilijke vragen wel doorgespeeld. Of er met een groot verhaal omheen gepraat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna die vervelende Jennifer Ewbank
[..]
Ook echt spertoevallig dat hij er bij de volgende persconferentie niet bij is he
Oh ik was al gezaptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna die vervelende Jennifer Ewbank
[..]
Ook echt spertoevallig dat hij er bij de volgende persconferentie niet bij is he
Jij dacht nog even snel rijk te worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Verdraaid, @:redefine is iets op het spoor
Ik hoop het wel, al verwacht ik geen invasie vanaf zee eerlijk gezegd.quote:
Is goed. Ik pak de agenda er even bij. Voor het schaatsen hebben we een uur staan, daarna nog anderhalf uur shorttrack. En daarna nog per overige sport een kwartier. Voldoende?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef Strani het volgende:
Zullen we nog even schaatsen nabeschouwen trouwens?
Oei, gaat het lukken in zo weinig tijd?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed. Ik pak de agenda er even bij. Voor het schaatsen hebben we een uur staan, daarna nog anderhalf uur shorttrack. En daarna nog per overige sport een kwartier. Voldoende?
"We hebben gewonnen en niet gewonnen."quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, gaat het lukken in zo weinig tijd?
Er zit nog best wat rek in de tijd. Anders komen we er nog wel op terug bij WVTTK.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, gaat het lukken in zo weinig tijd?
Nee nee, we gaan het straks hebben over hyaluronzuur!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed. Ik pak de agenda er even bij. Voor het schaatsen hebben we een uur staan, daarna nog anderhalf uur shorttrack. En daarna nog per overige sport een kwartier. Voldoende?
Dat staat inderdaad ook een uur voor ingepland.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee nee, we gaan het straks hebben over hyaluronzuur!
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb straks een vergadering.
Ik heb ze bij de Jumbo gehaald, maar zullen vast dezelfde zijn.quote:
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Jumbo gehaald, maar zullen vast dezelfde zijn.
Joris was weer eens ouderwets irritant. Hij schreeuwde soms zo hard dat mijn kat ervan schrokquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van te voren wordt vast tegen de commentatoren gezegd dat het niet uitgezonden wordt in Belgi en dat er veel Belgen ook naar de NOS kijken.
Nu zeiden de commentatoren iets van:
"Laten we niet vergeten dat De Smet brons heeft"
"Vind je het heel erg als ik daar niet op gelet hebt?"
Herbert dan bij de 10 van Roestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joris was weer eens ouderwets irritant. Hij schreeuwde soms zo hard dat mijn kat ervan schrok
Jamin heeft dit jaar ook weer een aantal nieuwe smaken, wil ik ook nog wel eens wat van proberenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef Em31 het volgende:
‘Mijn’ Hema had ze niet meer en die waren altijd het lekkerst![]()
Jumbo heeft ook veel eigen smaken dus kan die ook zijn, ik zal eens op onderzoek gaan.
Volgende week zaterdag dacht ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zat te kijken wanneer het supersaturday is. Deze zaterdag zijn er wel veel voorrondes en finales, maar de finales zijn niet echt van traditioneel goede landen... Misschien dan 5 Maart met FdC enzo.
Qua hoeveelheid misschien wel (Maar eerlijk gezegd is alleen Noorwegen daarvan toch cht interessant?)quote:
Het is redelijk verdeeld vind ik over zaterdagen, vorige week, deze week en de komende paar weken is er elke keer wel een aantal shows op zaterdag.quote:
Heb je die nog niet gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ga m'n booster eens proberen te halen.
Zou best kunnen ik volg het niet helemaal goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid misschien wel (Maar eerlijk gezegd is alleen Noorwegen daarvan toch cht interessant?)
Polen en Slovenie hebben ook wel een paar nummers die top 10 zouden kunnen eindigen met goede uitvoering.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid misschien wel (Maar eerlijk gezegd is alleen Noorwegen daarvan toch cht interessant?)
Polen en Sloveni, top 10. Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Polen en Slovenie hebben ook wel een paar nummers die top 10 zouden kunnen eindigen met goede uitvoering.
Ook zoiets jaquote:
River voor Polen en Luma voor Sloveniquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Polen en Sloveni, top 10. Weet je dat heel zeker?
Hoe durf je. Echt, HOE DURF JE.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij kijkt trouw naar Litouwen natuurlijk. Hoewel, dat is dit weekend toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe durf je. Echt, HOE DURF JE.
#WOEDEND
Klopt, en om eerlijk te zijn kijk ik helemaal niks. Maar Sloveni oninteressant noemen is echt een schande. Een SCHANDE zeg ik je!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij kijkt trouw naar Litouwen natuurlijk. Hoewel, dat is dit weekend toch?
't is goed met je.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, en om eerlijk te zijn kijk ik helemaal niks. Maar Sloveni oninteressant noemen is echt een schande. Een SCHANDE zeg ik je!
quote:De Russische president Vladimir Poetin zou definitief de beslissing hebben genomen om binnenkort Oekrane binnen te vallen. Dat melden verslaggevers van de Amerikaanse nieuwszenders PBS en CNN vrijdag op basis van bronnnen.
Weet je dit heel zeker?quote:
oh ja leuk. daar gaan we dan.quote:
quote:
Zou heel onwerkelijk zijn ja. Dat gaan we als geheel continent wel merken....quote:
Niet te geloven ditquote:
Accepteren niet maar als Putin dit echt gaat doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:04 schreef Em31 het volgende:
Krijg er serieus buikpijn van.wat kunnen ze nog doen? Gaat dit gewoon dan maar geaccepteerd worden.
Zou hij ook op fok posten? , haal regelmatig van deze onzin weg hierquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Wil iedereen met twitter deze drol even rapporteren?
[ twitter ]
Het ‘makkelijkste’ is keihard terugslaan als hij iets doet, maar dan riskeer je escalatie. Putins doelstelling is niet zo moeilijk te raden, gewoon wat extra grond/concessies zonder er veel voor te moeten doen. Een groot conflict is immers ook niet in zijn belang.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Accepteren niet maar als Putin dit echt gaat doen![]()
Hoeveel mogelijkheden zijn er om hem te stoppen.
Iedereen heeft recht op een mening momo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou hij ook op fok posten? , haal regelmatig van deze onzin weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |