Ik heb altijd wel een zwak voor Boutin, leuk meisje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef TheVulture het volgende:
Boutin is ook best een kut op schaatsen toch?
'Desmet heeft tijdens de reclame een Advance gekregen, Sarault ook. Waarom is nog onduidelijk en er zijn ook geen beelden van'quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Wedden dat ze alles wat ze missen gewoon doodzwijgen
Met zijn kloofquote:
Vervelende man, wel een aardig programma volgens mij.quote:
Sander op zoek naar de kloof. Oh en daarna komt de beleggingsreclame van oud-quote man Sander Schimmelpik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervelende man, wel een aardig programma volgens mij.
Afhankelijk van de tijd gaan ze die nog wel uitzenden alsof het dan nog live is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Wedden dat ze alles wat ze missen gewoon doodzwijgen
Het is wel ietwat hypocriet, ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sander op zoek naar de kloof. Oh en daarna komt de beleggingsreclame van oud-quote man Sander Schimmelpik.
Verhoeven ziet deze OS overduidelijk voor het eerst Shorttrackquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Die mannelijke commentator op ES is trouwens echt niet te doen
Voorbeschouwen op de mannen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze teruggaan naar heat 8 weet men genoeg. Gewoon alles negeren
Die was toch niet al te sterk bezig in die heat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Max23 het volgende:
Oh een advance, dan is Koreaanse Kim er ook uit dus
Vraagt die nu wat een advanced betekent?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Die mannelijke commentator op ES is trouwens echt niet te doen
Ja, of hij wil de sport duiden voor Tante Annie uit Schubbekutteveen, maar godnondeju wat irritant.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verhoeven ziet deze OS overduidelijk voor het eerst Shorttrack
ja hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Vraagt die nu wat een advanced betekent?
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij vroeg wat een "advantage" wasquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Doet me denken aan die commentator bij het WK Junioren in Innsbruckquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Klinkt wel als een oud-rijdster eigenlijk... geen idee wie het isquote:
Ja, maar dat weet hij op zich al wel want hij deed de eerdere dagen óók het commentaar bij Shorttrack op ES.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef hhh38 het volgende:
De NOS heeft gewoon 3 heats doodgezwegen nu?
Alles voor hèt verhaal achter de sportquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Lekker praten, duiden en analyseren, daarom kijk ik graag naar NOS Studio Sport!
Ze hebben het er zelfs over gehad in een artikel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Lekker praten, duiden en analyseren, daarom kijk ik graag naar NOS Studio Sport!
https://nos.nl/peking2022(...)terspelen-bij-de-nosquote:Waarom wordt er soms geschakeld naar de studio als er ook live sport is?
Allereerst omdat we keuzes maken, maar ook omdat we bij NOS Sport het verhaal bij de wedstrijd willen meegeven. Waar gaat het om? Op wie moet ik letten? Dus achtergronden van de sporters, voorbeschouwingen van experts en analyses over de kanshebbers en hoofdrolspelers.
Sport zelf moet je inderdaad niet willen zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Dat doen ze maar als er geen live sport isquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles voor hèt verhaal achter de sport
Hier sluit ik me wel bij aan.quote:
Rappen moet je sowieso niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit moet je niet doen als je blank bent.
Niet per definitie mee eens, maar dit is wel heel treurig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rappen moet je sowieso niet doen.
En Bergsm.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef hhh38 het volgende:
De grote concurrent van Roes is Van der Poe?
In de krant kan je geen vlog laten zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, stond vandaag een heel verhaal in de courant. Daar kwam hij wel wat sympathieker over.
Komt uit Liwwadden, zie ik. Ooit tegengekomen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, stond vandaag een heel verhaal in de courant. Daar kwam hij wel wat sympathieker over.
Online krant wel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de krant kan je geen vlog laten zien
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt uit Liwwadden, zie ik. Ooit tegengekomen?
Gemist, wat is er met hem?quote:
En niet rappen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de krant kan je geen vlog laten zien
Allebei sluit ik ook niet uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Sjinkie wint goud of wordt voor lange, lange tijd in een TBS-kliniek opgeborgen.
Hij is best rap.quote:
Hij denk dat ie rapper is. En dan heb ik het niet over zijn snelheid op de baan.quote:
Joris is een spoken word artistquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Niet verrassend dat Joris fan is van rappende vloggers
Hij had het risico moeten nemen om die Canadees voorbij te gaan denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Redefine het volgende:
Roes bleef veel te lang achter die (op dat moment) nummer vier hangen.
Wat een poepsport dit, nul consequentie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Starflyer het volgende:
Mazzel voor Liu. Er zijn er voor minder uitgehaald.
En Liu is ook Chinees natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef Jorwol het volgende:
Ach ja werd geen Chinees benadeeld, dus geen PEN natuurlijk
Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een poepsport dit, nul consequentie.
Lijkt me niet zo handig voor de relayquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
Teleurstelling hoor, ik kijk niet voor jan doedel naar deze kermis
Wij willen juichen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
Teleurstelling hoor, ik kijk niet voor jan doedel naar deze kermis
Nee. Alleen bij nog een gele kaart.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Meridiaan het volgende:
Is het einde toernooi als hij een penalty krijgt, gezien de gele kaart?
Nee. Twee keer PEN is geel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Meridiaan het volgende:
Nee, dan moet hij voor straf dickpics streamen naar het grote scherm.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Meridiaan het volgende:
Is het einde toernooi als hij een penalty krijgt?
Nee, pas bij 2x geelquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij voor straf dickpics streamen naar het grote scherm.
1 PEN per afstand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 PEN voor Knegt inzetten was eigenlijk wel heel naief he
Truequote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar de advance voor Dubois?
Ik had er 0quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 PEN voor Knegt inzetten was eigenlijk wel heel naief he
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
Knegt was goed tot zijn kachelmoment.
Dat dacht ik ookquote:
Gelooft niemand weg met die actquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En toch is hij toch echt Hongaars.
Chinese vader, dacht ikquote:
Ren wordt advanced waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
Nou ben benieuwd. Leek mij eerder al een PEN voor Ren. Maar daarna gebeurd het andersom. Dus de vraag wat ze kiezen.
Zou ik ook denkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
PEN Hamelin
ADV Brit en Italiaan
Ik zat nog bij de vorige heatquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik bedoelde wel Hamelin en geen Dubois?
Babbelzieke Hassan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sifan Hassan klinkt ook Nederlands. TYPISCH NEDERLANDS. @:Nober
Deze race kunnen ze iets van vijf momenten bekijken. Dus duurt nog wel even ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat nu niet om goudquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Voor tijdens het wachtenIs dit een transformer? Kie-ka-koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor tijdens het wachtenDie kont ziet er in dr schaatspak nog wel groter uit eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we dachten dat het bij die medaille van Knegt al druk wasquote:
Voor tijdens het wachtenStukje citygirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |