Rappen moet je sowieso niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit moet je niet doen als je blank bent.
Niet per definitie mee eens, maar dit is wel heel treurig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rappen moet je sowieso niet doen.
En Bergsm.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef hhh38 het volgende:
De grote concurrent van Roes is Van der Poe?
In de krant kan je geen vlog laten zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, stond vandaag een heel verhaal in de courant. Daar kwam hij wel wat sympathieker over.
Komt uit Liwwadden, zie ik. Ooit tegengekomen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, stond vandaag een heel verhaal in de courant. Daar kwam hij wel wat sympathieker over.
Online krant wel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de krant kan je geen vlog laten zien
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt uit Liwwadden, zie ik. Ooit tegengekomen?
Gemist, wat is er met hem?quote:
En niet rappen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de krant kan je geen vlog laten zien
Allebei sluit ik ook niet uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Sjinkie wint goud of wordt voor lange, lange tijd in een TBS-kliniek opgeborgen.
Hij is best rap.quote:
Hij denk dat ie rapper is. En dan heb ik het niet over zijn snelheid op de baan.quote:
Joris is een spoken word artistquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Niet verrassend dat Joris fan is van rappende vloggers
Hij had het risico moeten nemen om die Canadees voorbij te gaan denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Redefine het volgende:
Roes bleef veel te lang achter die (op dat moment) nummer vier hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |