Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef hhh38 het volgende:
De NOS heeft gewoon 3 heats doodgezwegen nu?
Alles voor hèt verhaal achter de sportquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Lekker praten, duiden en analyseren, daarom kijk ik graag naar NOS Studio Sport!
Ze hebben het er zelfs over gehad in een artikel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Lekker praten, duiden en analyseren, daarom kijk ik graag naar NOS Studio Sport!
https://nos.nl/peking2022(...)terspelen-bij-de-nosquote:Waarom wordt er soms geschakeld naar de studio als er ook live sport is?
Allereerst omdat we keuzes maken, maar ook omdat we bij NOS Sport het verhaal bij de wedstrijd willen meegeven. Waar gaat het om? Op wie moet ik letten? Dus achtergronden van de sporters, voorbeschouwingen van experts en analyses over de kanshebbers en hoofdrolspelers.
Sport zelf moet je inderdaad niet willen zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Dat doen ze maar als er geen live sport isquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles voor hèt verhaal achter de sport
Hier sluit ik me wel bij aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |