SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat 'vrijheid' eigenlijk betekend in NL...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Van plan om op stap te gaan? Dat gaat zomaar niet meneertje. Heeft u daar wel een vergunning voor? Heeft u de gebruikersvoorwaarden wel eens gelezen?
Regelzucht en gemicromanage.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ow, dat is best veel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, gedoe.
9 klasgenoten ook thuis, dat is eigenlijk gemiddeld al sinds de kerstvakantie, denk ik. Vorige week op een moment zelfs 13 thuis![]()
Ze heeft ook al bijna twee weken klachten. Niet echt ziek, maar wel constant hoofdpijn, keelpijn, hoestje, misselijk. Dus ja, wat doe je dan?![]()
Ja, dat gerommel heb ik ook. Maar zelftesten blijven negatief.
Vriendin van mijn dochter is 10 dagen geleden positief getest maar nog steeds behoorlijk ziek. Zo mild is het dus ook weer niet.![]()
![]()
Cijfertjes
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Worden ze handmatig geteld vandaag?
Duurt nog zo'n 40-45 minuutjes.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hier een superblije puber vanochtend met een positieve zelftest. Hoera! Ik hoef niet naar gym!
Die kop vol snot en hoofdpijn heeft ze er graag voor over blijkbaar.![]()
Insert [boze Sméagol]quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
VERPLICHT!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik had liefst de hele dag gym.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Hier een superblije puber vanochtend met een positieve zelftest. Hoera! Ik hoef niet naar gym!
Loopt dat vaccineren van kindjes (5-12) eigenlijk een beetje storm?
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Specularium het volgende:
Geen tieten posten, dat vindt Google niet leuk.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon![]()
![]()
![]()
Zondag ochtend middag standaard koppijn in die periode.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Die kop vol snot en hoofdpijn heeft ze er graag voor over blijkbaar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De brieven van onze kinderen liggen in de oudpapier container.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wie is die Google en waar heeft hij ooit gespeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Specularium het volgende:
Geen tieten posten, dat vindt Google niet leuk.![]()
Lekker gifje hoor @Lenny_Leonard
''Hier stond een gifje''
Marc Bonten zegt dat het voor het OMT er voorlopig op zit...... Wat gaan we met het FOK! OMT doen?
@Lenny_Leonard @Zipportal![]()
Vrees dat het tegenvaltquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.![]()
ik zag 4% ergensJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Herkenbaar. Mijn jongste is nu ook ineens gek op zijn zus.![]()
Hij zei laatst: "Ja, straks een pandemie meegemaakt en heb ik het zelf niet gehad. Lekker stoer verhaal voor mijn kleinkinderen later."
![]()
![]()
Blehh...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zeg even dat je geen dickpics wil anders is je inbox straks volquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Te laat. Al verstuurd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zeg even dat je geen dickpics wil anders is je inbox straks volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Als ik de vader was geweest van dit kind in plaats van de moeder dan had ik de melkboer in elkaar geslagen.quote:![]()
Ben het vaak met je eens geweest, vaak ook niet, maar deze motie steun ik echt 100%.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
![]()
![]()
Bedankt, vriend. Erg jammer dat het niet mag. Flodder is ALTIJD relevant. @JR-Style-93 .quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Oliver23 het volgende:
Lekker gifje hoor @:Lenny_Leonard
''Hier stond een gifje''
Marc Bonten zegt dat het voor het OMT er voorlopig op zit...... Wat gaan we met het FOK! OMT doen?
@:Lenny_Leonard @:Zipportal
Ik speel de vraag over het FOK! OMT door naar @chratnox .![]()
Wappie duindorpquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.
check deze @Zipportal![]()
We weten het niet, achterstanden, chaos... laten we het aantal voor vandaag gewoon vaststellen op 17 miljoen.![]()
Inderdaad, duurt. lang.quote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Werken als in: worden de doelstellingen bereikt die bij de invoering van het ctb door de overheid gesteld zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Definieer 'werken'.
Het onderzoek van de TU Delft toont wel aan dat het een effect heeft. Werkt het dan. of niet? De vraag of het voldoende werkt om de ermee gepaard gaande inperking van de bewegingsvrijheid te verantwoorden, en dat is een politieke vraag. Op dit moment is er eigenlijk maar één antwoord op die vraag mogelijk, maar helaas is dat nog niet helemaal tot in Den Haag doorgedrongen.
Het onderzoek van de TU toont m.i. niets aan. Dat is een ex ante analyse en daarmee in de basis niet meer dan een uitgesproken verwachting. Wat ik mij afvroeg is, of er ook al iets van een ex post evaluatie is waaruit blijkt dat een ctb in de praktijk daadwerkelijk verschil maakt voor de verspreiding van het virus in de samenleving en voor de zorgbelasting.Never explain, never apologize.![]()
Natuurlijk een enorm record omdat ze nu wat meer achterstallige administratie meenemen; kan de media even los gaan met dramatische headlines.![]()
![]()
Aan de kant gezet door het OMT? Ons advies is: geen maatregelen, geen Rutte.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Persco zonder Rutte.
Dit is gespeeld.![]()
Rutte:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Persco zonder Rutte.
Dit is gespeeld.![]()
![]()
TR gezet. Het beleid moet eenduidig zijn. Ook dit zijn tieten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Veel te lang.
Dus voor @:AlwaysHappy en mij in tussentijd:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Veel te lang.
Dus voor @:AlwaysHappy en mij in tussentijd:
[ afbeelding ]
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik ga de deur vast dichtlassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Natuurlijk een enorm record omdat ze nu wat meer achterstallige administratie meenemen; kan de media even los gaan met dramatische headlines."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik denk het niet, maar er moet wel bijgezegd worden dat ik bij god niet zou weten hoe je dat moet doen. In Duitsland is in een aantal deelstaten 2G bijvoorbeeld gemeengoed, en in Engeland niet. Maar de uitkomsten daarvan kun je weer onmogelijk met elkaar vergelijken, want daarvoor zijn er veel te veel andere storende factoren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Lurf het volgende:
[..]
Werken als in: worden de doelstellingen bereikt die bij de invoering van het ctb door de overheid gesteld zijn?
Het onderzoek van de TU toont m.i. niets aan. Dat is een ex ante analyse en daarmee in de basis niet meer dan een uitgesproken verwachting. Wat ik mij afvroeg is, of er ook al iets van een ex post evaluatie is waaruit blijkt dat een ctb in de praktijk daadwerkelijk verschil maakt voor de verspreiding van het virus in de samenleving en voor de zorgbelasting.
Of je zou, als real-life-experiment, een paar grote evenementen laten plaatsvinden waar je wel en geen 1-2-3-4G gaat gebruiken - maar zelfs dat is zo goed als onmogelijk in een tijd waar je letterlijk op iedere straathoek besmet kan raken. Een soort fieldlabs, zeg maar. Waar we ook zo veel mee gedaan hebben.
Maar laat ze het verder uitzoeken met al die G's. Het voegt niets toe en is onredelijk belastend. Opzouten.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Wat ik niet zo goed begrijp is het wachten tot dinsdag, waarom kan die persconferentie niet eerder of iig de versoepelingen eerder?![]()
Omdat OMT advies, Catshuisberaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef Tarado het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is het wachten tot dinsdag, waarom kan die persconferentie niet eerder of iig de versoepelingen eerder?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
De 'mildheid' van Omicron lijkt hem dan ook meer te zitten in de toegenomen immuniteit binnen de populatie (vaccins + besmettingen) dan in het feit dat het virus zelf milder is geworden. In ongevaccineerde nog niet besmette personen lijkt de ziektelast ongeveer hetzelfde te zijn als bij Delta.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow, dat is best veel.![]()
Ja, dat gerommel heb ik ook. Maar zelftesten blijven negatief.
Vriendin van mijn dochter is 10 dagen geleden positief getest maar nog steeds behoorlijk ziek. Zo mild is het dus ook weer niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goede keuze wel om daar te blijven hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas... die is blijven hangen bij mijn gifje.![]()
![]()
Hoe zit dat met mensen die in 2020 besmet zijn geweest of februari vorig jaar gevaccineerd en geen booster.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De 'mildheid' van Omicron lijkt hem dan ook meer te zitten in de toegenomen immuniteit binnen de populatie (vaccins + besmettingen) dan in het feit dat het virus zelf milder is geworden. In ongevaccineerde nog niet besmette personen lijkt de ziektelast ongeveer hetzelfde te zijn als bij Delta.
Hebben die het minder moeilijk?
Verschil ook wel dat omicron itt eerdere varianten amper in de longen komt.![]()
Helaas was deze genoemde meid (14) gevaccineerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De 'mildheid' van Omicron lijkt hem dan ook meer te zitten in de toegenomen immuniteit binnen de populatie (vaccins + besmettingen) dan in het feit dat het virus zelf milder is geworden. In ongevaccineerde nog niet besmette personen lijkt de ziektelast ongeveer hetzelfde te zijn als bij Delta.
Mijn dochter ook overigens.![]()
'De afwezigheid van Rutte geeft een beeld van normaliteit.'
Nee, het geeft aan dat Rutte weer eens duikt op het moment dat er ernstige twijfel is gerezen over een beleid van zijn kabinet dat de hele samenleving frustreert. En wat samenhangt met een langdurige maatschappijverandering die niet alleen een kwestie van VWS is. Surprise surprise.
'Hij is op dat moment in de Eerste Kamer verantwoording aan het afleggen.'
Een persconferentie kan op elk moment worden ingelast, desnoods met spoed, desnoods eerder.![]()
Elmoooooooooooo!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Data-analist van het RIVM kan niet wachten om de achterstallige besmettingen toe te voegen aan het aantal van vandaag![]()
![]()
Die zouden er beter tegen moeten kunnen dan mensen met nog geen enkele immuniteit. Best beschermd tegen ernstige ziekte zijn de volledig geprikten nog steeds.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe zit dat met mensen die in 2020 besmet zijn geweest of februari vorig jaar gevaccineerd en geen booster.
Hebben die het minder moeilijk?
Verschil ook wel dat omicron itt eerdere varianten amper in de longen komt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Het lukt momenteel niet om het hoge aantal meldingen wat binnenkomt vanuit de teststraten te verwerken in het systeem van de meldingsplichtige ziekten van de GGD en de meldingen door te geven aan het RIVM. Daardoor is er op dit moment onderraportage. Er wordt hard gewerkt aan oplossingen om deze achterstand in te lopen en te verhelpen![]()
Whut?quote:![]()
Dat is ff wat anders dan Oliver net postte!![]()
![]()
Dacht dat ze nog ff het laatste achterstandje aan het wegtypen waren.![]()
![]()
Mijn oudste neefje van 22 is er ook een week goed beroerd van geweest. En die was ook volledig geprikt (en geboosterd maar hij testte de dag na zijn booster positief dus die had nog geen tijd gehad zijn werk te doen).quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas was deze genoemde meid (14) gevaccineerd.
Mijn dochter ook overigens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als de pandemie voorbij is komen we hier om 15.15 cijfers checken allemaal gifjes posten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind dat het hier, ja... helemaal uit de hand loopt.
GroetjesIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind dat het hier, ja... helemaal uit de hand loopt.
Groetjes
Net nu jij terug bent.... Wat zegt dat?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
Jongens, fijn dat er bijna geen covid nieuws is, maar kunnen we weer een beetje optopic?![]()
Ongevoeliger dan Miss Sly voor mijn gifje.
Erg jammer.![]()
![]()
Eens. Laten we ons op de cijfers focussen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
Jongens, fijn dat er bijna geen covid nieuws is, maar kunnen we weer een beetje optopic?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eens. Laten we ons op de cijfers focussen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die 2 dingen zouden inherent aan elkaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is wat gezelliger in het topic.Zelfs in Nederland zijn we er binnenkort vanaf.
![]()
![]()
That is great and certainly not terrible.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Gifjes gallore.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is wat gezelliger in het topic.Zelfs in Nederland zijn we er binnenkort vanaf.
Gifjes unchained!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Exact.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Nee, het geeft aan dat Rutte weer eens duikt op het moment dat er ernstige twijfel is gerezen over een beleid van zijn kabinet dat de hele samenleving frustreert. En wat samenhangt met een langdurige maatschappijverandering die niet alleen een kwestie van VWS is. Surprise surprise.
Een persconferentie kan op elk moment worden ingelast, desnoods met spoed, desnoods eerder.
markie mark trekt zijn handjes af van het hele covid gezeur. Bang dat het in zijn bek terugkomt als een boomerang.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nou, misschien krijg je nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Klopt.
Duurt nog zo'n 40-45 minuutjes.
'wat later' is geen UUR!!!
instert [Boze smeagol].'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Bijna verkiezingen, dan moet je wel een beetje aan de beeldvorming denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Red_85 het volgende:
Exact.
markie mark trekt zijn handjes af van het hele covid gezeur. Bang dat het in zijn bek terugkomt als een boomerang.![]()
Mark flikkert Ernst gewoon voor de bus, als die weer rare dingen zegt of laat zien op de persco is het dan vooral zijn probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Een persconferentie kan op elk moment worden ingelast, desnoods met spoed, desnoods eerder.![]()
https://www.rivm.nl/nieuw(...)ikbaar-via-open-data
RIVM gaat vaccinatiecijfertjes per wijk beschikbaar maken
Schilderswijk, de Bijlmer en Overvecht![]()
![]()
![]()
![]()
+40k-45kquote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dan kunnen we mooi onderbouwen om welke wijken we een hek moeten zetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.rivm.nl/nieuw(...)ikbaar-via-open-data
RIVM gaat vaccinatiecijfertjes per wijk beschikbaar maken
Schilderswijk, de Bijlmer en Overvecht![]()
![]()
Heel mooi."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
'Cijfers komen tussen 16.00 uur en 16.30 uur'quote:
Zal wel om 17.38 uur komen ofzo
_____
Mijn autisme kan dit uitblijven van de cijfers niet handelen trouwens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alleen nog erin en eruit met een CTB!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan kunnen we mooi onderbouwen om welke wijken we een hek moeten zetten.
Heel mooi.Zonder wrijving geen glans![]()
45quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn autisme kan dit uitblijven van de cijfers niet handelen trouwens.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nolk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
- 346.324 nieuw gemelde positieve testen
- 210 nieuwe ziekenhuisopnames
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens
Prachtige cijfersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens![]()
![]()
![]()
Stevigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdensJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
0 doden
RIVMGODEN KOEKOEKquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
Zo die hebben even klem gezeten in de pijplijn, maar ze zijn er door. Alle 346Kquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens
Tap tap tap![]()
Haha een droom die uitkomt, was het maar elke dag zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
![]()
Ik denk dat we de piek nu wel hebben gehad, hoger als dit zal het niet meer worden
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:
flopshow[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nog te weinig om een 450k grapje te maken
_____
Wij zijn de wereldkampioenenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Helaas zijn we blij gemaakt met een dode mus. Dit was een 'grapje'quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Een van de maatregelen is inderdaad voor 1 april geen grapjes makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, het duurt nog zo'n 8 weken tot 1 april hoor!![]()
![]()
quote:
Erg gelachen.
Dus like gegeven."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
VALSE TUSSENSTAND BAN!!11When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Verdomme!1 !11quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Helaas zijn we blij gemaakt met een dode mus. Dit was een 'grapje'
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mooie Kappa jas wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe ik keek nadat ik las dat het een grap was
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
CLASSICquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Straks komen we er bij de parlementaire enquête achter dat die cijfers in werkelijkheid ook nergens op sloegen maar dat gewoon iemand op gevoel elke dag een willekeurig getal in zat te vullen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De park checken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Albertogodquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die stomme losbandige Belgen hebben er maar 13.000 of zo vandaag
Het Fok!OMT is minstens zo relevant als Flodder. Ik heb serieus 3 keer moeten kijken of ik niet in het SC topic zatquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, vriend. Erg jammer dat het niet mag. Flodder is ALTIJD relevant. @:jr-style-93 .
Ik speel de vraag over het FOK! OMT door naar @:chratnox .![]()
![]()
Ook meteen een aantal vrienden de cijfers ge-appt. Nu moet ik weer vertellen dat ik in Fake News ben getrapt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De shirtsponsor voelt dan toch wat misplaatstquote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
NUL DRAAGVLAKWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Wel bijzonder dat dit soort mensen door de bubbel waar ze inzitten denken dat ze zelf wel draagvlak hebben.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Gelukkig zijn ''we'' net zo relevant als Flodderquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het Fok!OMT is minstens zo relevant als Flodder. Ik heb serieus 3 keer moeten kijken of ik niet in het SC topic zat![]()
![]()
Hoger kunnen ze niet tellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef pullup het volgende:
Die stomme losbandige Belgen hebben er maar 13.000 of zo vandaagTap tap tap![]()
Even het gras metooenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ''we'' net zo relevant als Flodder
[ afbeelding ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lekker nat gras.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Willem van der Veer is de naam van de Icoonquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is die bolle z'n camera verloren?
Maar inderdaad, waar is zijn camera .....![]()
![]()
Het was zaterdag GRUWELIJK nat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is die bolle z'n camera verloren?![]()
Laatste update: 08-02-2022 - 16:50
Totaal aantal besmettingen: 394759
Gemeentes met +5 besmettingen:
12044 Amsterdam
9431 Tilburg
8643 Rotterdam
7653 's-Gravenhage
7545 Arnhem
7544 Almere
7102 Ede
6119 's-Hertogenbosch
5739 Utrecht
5639 Eindhoven
3958 Enschede
3922 Groningen
3830 Oss
3688 Nijmegen
3580 Zaanstad
3501 Haarlem
3488 Leeuwarden
3415 Land van Cuijk
3405 Breda
3201 Meierijstad
3192 Barneveld
3074 Apeldoorn
2996 Haarlemmermeer
2953 Zwolle
2885 LelystadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
0 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat ziet er uit als een gezond iemand die op zijn immuniteit vertrouwt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Willem van der Veer is de naam van de Icoon
Maar inderdaad, waar is zijn camera .....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef _serial_ het volgende:
12044 Amsterdam
9431 Tilburg
8643 Rotterdam
7653 's-Gravenhage
7545 Arnhem
7544 Almere
7102 Ede
6119 's-Hertogenbosch
5739 Utrecht
5639 Eindhoven
3958 Enschede
3922 Groningen
3830 Oss
3688 Nijmegen
3580 Zaanstad
3501 Haarlem
3488 Leeuwarden
3415 Land van Cuijk
3405 Breda
3201 Meierijstad
3192 Barneveld
3074 Apeldoorn
2996 Haarlemmermeer
2953 Zwolle
2885 LelystadJjAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
![]()
12044 Amsterdam
9431 Tilburg
8643 Rotterdam
7653 's-Gravenhage
7545 Arnhem
7544 Almere
7102 Ede
6119 's-Hertogenbosch
5739 Utrecht
5639 Eindhoven
3958 Enschede
3922 Groningen
3830 Oss
3688 Nijmegen
3580 Zaanstad
3501 Haarlem
3488 Leeuwarden
3415 Land van Cuijk
3405 Breda
3201 Meierijstad
3192 Barneveld
3074 Apeldoorn
2996 Haarlemmermeer
2953 Zwolle
2885 Lelystadsteviger dam daarnetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
12044 Amsterdam
9431 Tilburg
8643 Rotterdam
7653 's-Gravenhage
7545 Arnhem
7544 Almere
7102 Ede
6119 's-Hertogenbosch
5739 Utrecht
5639 Eindhoven
3958 Enschede
3922 Groningen
3830 Oss
3688 Nijmegen
3580 Zaanstad
3501 Haarlem
3488 Leeuwarden
3415 Land van Cuijk
3405 Breda
3201 Meierijstad
3192 Barneveld
3074 Apeldoorn
2996 Haarlemmermeer
2953 Zwolle
2885 Lelystad394k?...😵SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
![]()
17 tot en met 23 januari.
Variant percentage verschil met vorige meting
Omikron
98,2%
3,5 meer
Delta
1,8%
3,5 minder![]()
Goede gok van Jordi
We zijn nu echt wereldkampioen![]()
![]()
![]()
Ede gaat van de kaart.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Uiloze user juicht voor een user met een UI.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Oriente het volgende:
Hahahahah Jordi zat nog close ook
Gaaf land![]()
Half Ede is de klosquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Oriente het volgende:
Hahahahah Jordi zat nog close ook
Gaaf land![]()
![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bijna 400k genot
Stel je was een tijdreiziger uit eind 2020 waar 10k besmettingen een groot probleem was, dan zou je wel schrikken nu. Maar wij moeten snel hierna toch wel naar beneden gaan weer?![]()
![]()
12044 Amsterdam
9431 Tilburg
8643 Rotterdam
7653 's-Gravenhage
7545 Arnhem
7544 Almere
7102 Ede
6119 's-Hertogenbosch
5739 Utrecht
5639 Eindhoven
3958 Enschede
3922 Groningen
3830 Oss
3688 Nijmegen
3580 Zaanstad
3501 Haarlem
3488 Leeuwarden
3415 Land van Cuijk
3405 Breda
3201 Meierijstad
3192 Barneveld
3074 Apeldoorn
2996 Haarlemmermeer
2953 Zwolle
2885 LelystadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
![]()
nog hoger verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Momo het volgende:
Stel je was een tijdreiziger uit eind 2020 waar 10k besmettingen een groot probleem was, dan zou je wel schrikken nu. Maar wij moeten snel hierna toch wel naar beneden gaan weer?
Kerken zijn open toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Familiefeest geweest of wat?Tap tap tap![]()
Toen was vegeta nog heel wat. Nu hebben we perfect omicron cell cijfers.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Momo het volgende:
Stel je was een tijdreiziger uit eind 2020 waar 10k besmettingen een groot probleem was, dan zou je wel schrikken nu. Maar wij moeten snel hierna toch wel naar beneden gaan weer?![]()
1076 Urkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Familiefeest geweest of wat?
Zou zomaar 1 familie kunnen zijn![]()
Je belt de wijkagent maar. Hup.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uiloze user juicht voor een user met een UI.![]()
dat is het dagcijfer voor Tilburg...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toen was vegeta nog heel wat. Nu hebben we perfect omicron cell cijfers.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja dit blijft ook wel schattig met deze aantallenZonder wrijving geen glans![]()
Maar de cijfers kloppen toch gewoon??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Media hebben wat om te smullen nu. Panic mode!![]()
Een zesde plek als het gaat om besmettingen per 100.000 inwonersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Urk zit inmiddels alweer voor het vierde rondje in de molen.![]()
![]()
Delta moet op de transferlijst wil het nog aan spelen toe gaan komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
17 tot en met 23 januari.
Variant percentage verschil met vorige meting
Omikron
98,2%
3,5 meer
Delta
1,8%
3,5 minder
En verder: GE-WEL-DI-GE cijfers!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik verwacht wel een we onderbreken dit programma voor ! Type berichtgeving op de tv en dystopische clickbait online.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Media hebben wat om te smullen nu. Panic mode!![]()
Natte droom voor OMT leden die doomsday willen voorspellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een we onderbreken dit programma voor ! Type berichtgeving op de tv en dystopische clickbait online.![]()
En jullie willen geen ctb!! De modellen van Profeet Jacco beginnen uit te komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Natte droom voor OMT leden die doomsday willen voorspellen.![]()
Geen 450k, ze hadden beter nog een paar dagen kunnen wachten met die inhaalactie.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Dit zijn evenveel besmettingen als het totaal tot 6 november 2020...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
En jullie willen geen ctb!! De modellen van Profeet Jacco beginnen uit te komen.
Als we dan kijken naar de ziekenhuisopnames dan heb ik er wel een goed gevoel bij
Ach, zo lang er maar tribunalen komen, is het wel prima zo.
niet echt natuurlijk..Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Waarom nu pas?quote:De positieve coronatests die in de afgelopen drie weken nog niet waren geregistreerd, zijn tussen maandagochtend en dinsdagochtend alsnog doorgegeven aan het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat kreeg daardoor 394.759 meldingen van positieve tests.
De achterstand stond maandag nog op 191.000 gevallen, maar die is dinsdag weggewerkt door een nieuwe manier van werken. De resultaten gingen vanuit de laboratoria naar de GGD'en, en daarna via de bron- en contactonderzoekers naar het RIVM. Die doorstroom stokte. Daarom gaan de uitslagen voortaan "rechtstreeks vanuit de teststraten naar het RIVM".Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
@_serial_ wat zie je in de grafiekjes?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
400k godver wat lekker. Je vindt het bijna jammer dat het om een inhaalslag gaat.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Grappig... De 100.000 op een dag hebben we nooit gehaald.
3 februari is/blijft met 94.163 besmettingen op een dag koploper![]()
Die werk ik vanavond wel eventjes goed bij.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:15 schreef Benny het volgende:
Grappig... De 100.000 op een dag hebben we nooit gehaald.
3 februari is/blijft met 94.163 besmettingen op een dag koploperJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
![]()
Voor het nageslacht. Heel het land zwart omdat elke gemeente meer dan 750 besmettingen per 100.000 inwoners over 7 dagen gemeld heeft. Dat is niet eerder gebeurd![]()
Tilburg op het podium!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef _serial_ het volgende:
12044 Amsterdam
9431 Tilburg"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat zou betekenen dat we gisteren wel 200.000 positieven hebben gehad. Want maar 191.000 achterstand.quote:
Geloof het niet zo
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik vind dat best racistisch. Dus zwart is slecht! 😇quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht. Heel het land zwart omdat elke gemeente meer dan 750 besmettingen per 100.000 inwoners over 7 dagen gemeld heeft. Dat is niet eerder gebeurd![]()
@Sylvanasimonsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Lafaard Rutte laat Kuipers het vuile werk doen, zo kennen we hem weer. Valt niks meer te halen bij die persconferentie.![]()
The day has come!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens
Eerste dag geen doden sinds lang volgens mij.
Is gespeeld. Open!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aan de kant gezet door het OMT? Ons advies is: geen maatregelen, geen Rutte.dat klopt toch nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The day has come!
Eerste dag geen doden sinds lang volgens mij.
Is gespeeld. Open!![]()
Duh...quote:
Trap er nog even in.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
210 opnames.. met de nieuwe rekenmethode?quote:
Die nog hoger moet lijken?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Laat @DireStraigts7 het maar niet horen....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Virus is nu wel echt laf, IFR van 0.001 zeker.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat is er Ferd?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Na die grap van Jordi zat ik inmiddels al niet meer op te letten, tot ik nu net bijna de crackers uitspuugde die ik zat te eten na het zien van de echte cijfers. Hij zat er verdomme nog onder ook.![]()
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Begon officieel in '39 hoor. Dus prima (Y)quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
jij had alles sowieso wel negatief voor Rutte uitgelegd denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Lafaard Rutte laat Kuipers het vuile werk doen, zo kennen we hem weer. Valt niks meer te halen bij die persconferentie.
Ik bedoel waarschijnlijk hebben ze een positief verhaal (versoepelingen) dat Rutte er niet bij is, geeft wmb aan dat we steeds meer terug gaan naar een "normale" situatie. Dus dit is iets wat onder de minister van volksgezondheid valt, en wat niet belangrijk genoeg is om de MP bij te betrekken.
Die heeft weer andere dingen om zich mee bezig te houden.
Maar goed je kunt het natuurlijk ook anders uitleggen als je Rutte graag wil slaan.![]()
Teflon Markquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Lafaard Rutte laat Kuipers het vuile werk doen, zo kennen we hem weer. Valt niks meer te halen bij die persconferentie.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Waar is de discussie gebleven over terug naar normaal met een vaccinatiegraad van 90+% en weet ik hoeveel doorgemaakte besmettingen ondertussen.
Met deze aantallen kunnen we toch wel stoppen met dat geneuzel om de hele samenleving lastig te vallen met maatregelen om 2 cijfers achter de komma minder besmettingen te hebben.![]()
Kuipers, de held van Nederland.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker man.
Dit is niet meer te mitigeren, stop ermee en gooi alles open.
hij zegt gewoon alles open en geen maatregelen meer, gewoon een persco van 30 sec![]()
![]()
Ik zie nu dat mijn QR-code geldig is tot 29 april. Maar Omicron is het spreekwoordelijke breekijzer dat de QR-maatschappij vóór die tijd gaat openbreken. Komt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAT DE FUCK!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19 nieuwe IC-opnames
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie nu dat mijn QR-code geldig is tot 29 april. Maar Omicron is het spreekwoordelijke breekijzer dat de QR-maatschappij vóór die tijd gaat openbreken. Komt goed!krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Booster verloopt (voorlopig) niet dus geen datumquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Was dat garpje van Jor_di nog aan de conservatieve kant ook![]()
_____
Tjah.quote:
GGD is toch wel de storende en vertragende factor. In alles.
Bureaucratische nonsens daar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Misschien moeten we weer wat cirkels tekenen in de parken als het wat warmer wordt. Is dat drankverbod er trouwens nog na 8 uur bij supermarkten? Anders maken we daar even 7 uur van. Gaat vast helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker man.
Dit is niet meer te mitigeren, stop ermee en gooi alles open.![]()
![]()
_____
Opnamereden 1 tot en met 7 februari 2022, IC afdelingen:
Opnamereden 1 tot en met 7 februari 2022, Verpleegafdelingen:![]()
![]()
Maar wat hoop ik dat die CTB ellende voor april in elkaar stort; ook binnen de EU. Bespaart me het halen van de booster.![]()
Je doet het voor je naasten
Je doet het voor je eigen gezondheid
Je doet het om de zorg te ontlasten
Je doet het voor je groene vinkje.
Absurd systeem. Werkelijk.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Echtparen van het strand wegjagen met drones.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer wat cirkels tekenen in de parken als het wat warmer wordt. Is dat drankverbod er trouwens nog na 8 uur bij supermarkten? Anders maken we daar even 7 uur van. Gaat vast helpen.
Helpt ook.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Tja dat bleek al in december bij de cijfers van Zuid Afrika en wat later Engeland & Denemarken. Maar om de 1 of andere reden vertrouwt en kijkt het OMT / RIVM niet echt naar andere landen. Dat is vanaf het begin van de epidemi al zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was toch eigenlijk vanaf het begin wel duidelijk dat verzet tegen Omikron zinloos was.![]()
Rozendaal.quote:
Zo 2 jaar lang eens per 4 weken een besmetting en zo sta je bovenaan.
Respect.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ondanks veel besmettingen in Urk, de laatste vijf weken geen overlijdens, wel 12 ziekenhuisopnames gemeld en in totaal 24 mensen overleden en dat met een vaccinatiegraad van 34%.![]()
Ja, ze kijken wel naar die landen. Om maar de minimaalste verschillen te kunnen ontdekken en dan te zeggen 'het is niet te vergelijken met NL en onze situatie hoor. ECHT. NIET'. Allemaal om baantjes te beschermen van onderzoekers die er vervolgens weer 4 maanden over willen doen om de boel te rekken en hun eigen relevantie te kunnen ten toon spreiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Tja dat bleek al in december bij de cijfers van Zuid Afrika en wat later Engeland & Denemarken. Maar om de 1 of andere reden vertrouwt en kijkt het OMT / RIVM niet echt naar andere landen. Dat is vanaf het begin van de epidemi al zo.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja de regels hebben 15% invloed op de besmettingen, dat kan net de drempel zijn voor overvolle ziekenhuizen, dus dat laten we nog zo tot de zomer.
400k - 15% = 340k![]()
![]()
Mooi he. Die nieuwe corona.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:32 schreef mir1986 het volgende:
Ondanks veel besmettingen in Urk, de laatste vijf weken geen overlijdens, wel 12 ziekenhuisopnames gemeld en in totaal 24 mensen overleden en dat met een vaccinatiegraad van 34%.
Zo mak als een dijklammetje. Maar ga nog maar wel je boostertje halen hoor. Zal ome pfizer echt super blij zijn. Maar dat doe je natuurlijk voor je naasten en je eigen gezondheid....
Riight.
Vaccineren lekker bij de risicogroepen laten. En val de rest van de samenleving er niet meer mee lastig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?![]()
Waarom ben jij altijd zo traag van begrip?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?![]()
Hier hebben we een term voor he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo traag van begrip?
'Spuit 11'.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Eindtijd is ook zichtbaar met alleen de basisvaccinatie(s), dus zonder booster; 270 dagen na de laatste prik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3![]()
Exponentiële groei, we gaan er allemaal aanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?Alius aliud dicit![]()
![]()
Topshow
Dat ze hier toch op gekomen zijn héquote:
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Eerst maar eens zien. Nog maandenlang met QR-checks, mondkappen en afstandsregels rondlopen vind ik persoonlijk nog steeds niet vrij en ongedwongen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.![]()
Zeer degelijke analyse Marinoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niks mee te maken. Klein bommetje. @:lenny_leonard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Omikron wordt even flink de samenleving door gejaagd.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
* Wederom een daling van ruim 12% in de Engelse ziekenhuizen
* Besmettingcijfers dalen nu fors in het VK![]()
De hele brief van Ernst aan de kamer met korte termijn aanpak en een doorkijk naar lange termijn:
https://www.rijksoverheid(...)jk-lange-termijn.pdfVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zullen het Red Team en de zerocovidians inmiddels al aan het zuurstof zitten met de hoeveelheid besmettingen?![]()
Ik vind Ernst maar een engnek. Ik had nog zo gehoopt op iets nieuws, hij was immers geen politicus, maar hij gedraagt zich typisch als zo'n enge D66'er.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik vind dit wel een beetje naïef.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind Ernst maar een engnek. Ik had nog zo gehoopt op iets nieuws, hij was immers geen politicus, maar hij gedraagt zich typisch als zo'n enge D66'er.
De beste man komt uit de ziekenhuiswereld, als bestuurder.
Wat had je gedacht dan?
Kuipers is precies wat ik er van gedacht heb, en waarvoor ik al meerdere mensen 'gewaarschuwd' heb. Die dachten dat dit een verlossing van de focus van Hugo de Jonge zou zijn.
Terwijl Kuipers nog meer ziekenhuis-bril meeneemt, en alsnog een bestuurder is (net als Hugo).
Maar hey!! Hij is een vakminister. Dat willen we toch zo graag?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.quote:inzet van publiekscommunicatie van de Rijksoverheid blijft zich de komende
maanden richten op het informeren van het brede publiek en specifieke
doelgroepen over maatregelen, ventileren, vaccinatie, mondkapjes, (zelf)testen,
quarantaine, en het gebruik van het coronatoegangsbewijs. Door het bieden van
concrete handelingsperspectieven maken we zichtbaar wat in deze fase wel
mogelijk is, stimuleren we de naleving van maatregelen, het volgen van de
basisregels en de gedragsadviezen.
Eindstand komt het er op neer dat we de komende jaren aan de boosters en ctb vastzitten als het aan Ernst ligt.![]()
Zo dat is positief, uhum, dus nog steeds aan het CTB vastzitten ondanks de max 70 doden per week. Lekker vooruitzicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.
Eindstand komt het er op neer dat we de komende jaren aan de boosters en ctb vastzitten als het aan Ernst ligt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: