Duh...quote:
210 opnames.. met de nieuwe rekenmethode?quote:
Laat @DireStraigts7 het maar niet horen....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Virus is nu wel echt laf, IFR van 0.001 zeker.
Wat is er Ferd?quote:
Begon officieel in '39 hoor. Dus prima (Y)quote:
jij had alles sowieso wel negatief voor Rutte uitgelegd denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Lafaard Rutte laat Kuipers het vuile werk doen, zo kennen we hem weer. Valt niks meer te halen bij die persconferentie.
Teflon Markquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Lafaard Rutte laat Kuipers het vuile werk doen, zo kennen we hem weer. Valt niks meer te halen bij die persconferentie.
Kuipers, de held van Nederland.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker man.
Dit is niet meer te mitigeren, stop ermee en gooi alles open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT DE FUCK!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
- 346.324 nieuw gemelde positieve testen
- 210 nieuwe ziekenhuisopnames
- 19 nieuwe IC-opnames
- 0 nieuwe overlijdens
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie nu dat mijn QR-code geldig is tot 29 april. Maar Omicron is het spreekwoordelijke breekijzer dat de QR-maatschappij vr die tijd gaat openbreken. Komt goed!krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Booster verloopt (voorlopig) niet dus geen datumquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3
Tjah.quote:
Misschien moeten we weer wat cirkels tekenen in de parken als het wat warmer wordt. Is dat drankverbod er trouwens nog na 8 uur bij supermarkten? Anders maken we daar even 7 uur van. Gaat vast helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker man.
Dit is niet meer te mitigeren, stop ermee en gooi alles open.
Echtparen van het strand wegjagen met drones.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer wat cirkels tekenen in de parken als het wat warmer wordt. Is dat drankverbod er trouwens nog na 8 uur bij supermarkten? Anders maken we daar even 7 uur van. Gaat vast helpen.
Tja dat bleek al in december bij de cijfers van Zuid Afrika en wat later Engeland & Denemarken. Maar om de 1 of andere reden vertrouwt en kijkt het OMT / RIVM niet echt naar andere landen. Dat is vanaf het begin van de epidemi al zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was toch eigenlijk vanaf het begin wel duidelijk dat verzet tegen Omikron zinloos was.
Rozendaal.quote:
Ja, ze kijken wel naar die landen. Om maar de minimaalste verschillen te kunnen ontdekken en dan te zeggen 'het is niet te vergelijken met NL en onze situatie hoor. ECHT. NIET'. Allemaal om baantjes te beschermen van onderzoekers die er vervolgens weer 4 maanden over willen doen om de boel te rekken en hun eigen relevantie te kunnen ten toon spreiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Tja dat bleek al in december bij de cijfers van Zuid Afrika en wat later Engeland & Denemarken. Maar om de 1 of andere reden vertrouwt en kijkt het OMT / RIVM niet echt naar andere landen. Dat is vanaf het begin van de epidemi al zo.
Mooi he. Die nieuwe corona.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:32 schreef mir1986 het volgende:
Ondanks veel besmettingen in Urk, de laatste vijf weken geen overlijdens, wel 12 ziekenhuisopnames gemeld en in totaal 24 mensen overleden en dat met een vaccinatiegraad van 34%.
Waarom ben jij altijd zo traag van begrip?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?
Hier hebben we een term voor he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo traag van begrip?
Eindtijd is ook zichtbaar met alleen de basisvaccinatie(s), dus zonder booster; 270 dagen na de laatste prik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijgt je die eindtijd alleen te zien met een herstelbewijs?, want ik zie het nl niet in mijn code, behalve de datum laatste booster en 3/3
Exponentile groei, we gaan er allemaal aanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Er zijn vandaag 394.000 mensen positief getest. Is dit een correctie? Een hoop testen van afgelopen week waren nog niet meegeteld?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef polderturk het volgende:
Dat ze hier toch op gekomen zijn hquote:
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.quote:
Eerst maar eens zien. Nog maandenlang met QR-checks, mondkappen en afstandsregels rondlopen vind ik persoonlijk nog steeds niet vrij en ongedwongen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.
Zeer degelijke analyse Marinoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niks mee te maken. Klein bommetje. @:lenny_leonard
Omikron wordt even flink de samenleving door gejaagd.quote:
Ik vind dit wel een beetje naef.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind Ernst maar een engnek. Ik had nog zo gehoopt op iets nieuws, hij was immers geen politicus, maar hij gedraagt zich typisch als zo'n enge D66'er.
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.quote:inzet van publiekscommunicatie van de Rijksoverheid blijft zich de komende
maanden richten op het informeren van het brede publiek en specifieke
doelgroepen over maatregelen, ventileren, vaccinatie, mondkapjes, (zelf)testen,
quarantaine, en het gebruik van het coronatoegangsbewijs. Door het bieden van
concrete handelingsperspectieven maken we zichtbaar wat in deze fase wel
mogelijk is, stimuleren we de naleving van maatregelen, het volgen van de
basisregels en de gedragsadviezen.
Zo dat is positief, uhum, dus nog steeds aan het CTB vastzitten ondanks de max 70 doden per week. Lekker vooruitzicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.
Eindstand komt het er op neer dat we de komende jaren aan de boosters en ctb vastzitten als het aan Ernst ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |