quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef raptorix het volgende:
Die Chinees kan gelijk ticket boeken naar het Oeigoerenkamp.
Lijkt beter te zijn dan 4 jaar geleden. Toen was het wel heel close.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vind het toch wel weer ontzettend knap hoe Nuis na die tegenslag op de 1000 hier ontzettend schroeit.
Hoeft toch niet meer te rijden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef Felagund het volgende:
Nuis flikkert nog bijna met zijn hoofd op het ijs.
Krol schroeit iedereen de moeder op de 1000quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kamervragen voor Zjak Orie. Waardeloos gepiekt
Ja. Die heeft die teleurstelling omgezet in adrenaline.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vind het toch wel weer ontzettend knap hoe Nuis na die tegenslag op de 1000 hier ontzettend schroeit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilfred is niet leuk.
Verworpen.
Dat zou mooi zijn. En daar dan Hein en Kai op twee een drie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Krol schroeit iedereen de moeder op de 1000
Zilver voor Krol is toch prima? Ik las hier door vrijwel iedereen gedacht dat hij zou sterven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kamervragen voor Zjak Orie. Waardeloos gepiekt
Erg knap na die teleurstelling. Kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die heeft die teleurstelling omgezet in adrenaline.
Ik had zelf het gevoel na zijn 1500 meter bij het OKT dat Nuis weleens hier zou kunnen winnen.
Bzzzzzzzzzt bzzzzzzzzquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilfred is niet leuk.
Verworpen.
Hij moet nog wel naar de podiumceremonie.quote:
De broddelwerken van Orie kennen geen eind.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Sabata het volgende:
WonderWüst en HeldKjeld. Viva Reggeborg
Sow.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, alle wijven zijn het zelfde.
En kamp vlaggetje mag niet eens mee doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef MC-M het volgende:
Grimmig sfeertje hier tussen Kamp Nuis en Kamp Anti Nuis.
Is zeer goed hoor zeker. Ik had niet het idee dat hij in zou storten verder maar hij zal uiteraard teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zilver voor Krol is toch prima? Ik las hier door vrijwel iedereen gedacht dat hij zou sterven.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Sabata het volgende:
WonderWüst en HeldKjeld. Viva Reggeborg
Dor hout.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit zien lachen, wat een zuur wijf
Ik kan me niet voorstellen dat enige sporter daar op zit te wachten, overigens zelf een trauma met een verkeerde medaillequote:
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef MC-M het volgende:
Grimmig sfeertje hier tussen Kamp Nuis en Kamp Anti Nuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |