En kamp vlaggetje mag niet eens mee doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef MC-M het volgende:
Grimmig sfeertje hier tussen Kamp Nuis en Kamp Anti Nuis.

Is zeer goed hoor zeker. Ik had niet het idee dat hij in zou storten verder maar hij zal uiteraard teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zilver voor Krol is toch prima? Ik las hier door vrijwel iedereen gedacht dat hij zou sterven.

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Sabata het volgende:
WonderWüst en HeldKjeld. Viva Reggeborg

Dor hout.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit zien lachen, wat een zuur wijf

Ik kan me niet voorstellen dat enige sporter daar op zit te wachten, overigens zelf een trauma met een verkeerde medaillequote:

Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef MC-M het volgende:
Grimmig sfeertje hier tussen Kamp Nuis en Kamp Anti Nuis.

Dat kan helemaal niet, Nuis doet niet mee.quote:

En dan kijken wat de Amerikaan daar kan. Maar gezien de huidige individuele prestaties mag die blij zijn met 1.10 ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:55 schreef AgnesGru het volgende:
We noteren alvast een 1.07 hoog voor Krol op de 1000m.

Gebaseerd op een wereldbekerwedstrijd in Salt Lake?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Felagund het volgende:
Krol nu wel favoriet op de 1000 meter.

Denk dat het nog wel kan, Mantia is alleen hier volkomen kut vanwege de Amerikaanse ziektequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
Over vier jaar is Nuis net zo oud als Mantia nu is, zal me benieuwen

Met corona kan alles.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, Nuis doet niet mee.

Hein.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima show. Hopelijk kan Krol het wél op de 1000.

Due geeft die assistente van Reggeborgh een veeg. Wie is dit?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef BasEnAad het volgende:
Nuis bezoekt wat Chinese hoertjes vanavond

En hier de bevestiging dat dat slachtoffergedoe volstrekt willekeurig is.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |