Ik kan me niet voorstellen dat enige sporter daar op zit te wachten, overigens zelf een trauma met een verkeerde medaillequote:
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef MC-M het volgende:
Grimmig sfeertje hier tussen Kamp Nuis en Kamp Anti Nuis.
Dat kan helemaal niet, Nuis doet niet mee.quote:
En dan kijken wat de Amerikaan daar kan. Maar gezien de huidige individuele prestaties mag die blij zijn met 1.10 ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:55 schreef AgnesGru het volgende:
We noteren alvast een 1.07 hoog voor Krol op de 1000m.
Gebaseerd op een wereldbekerwedstrijd in Salt Lake?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Felagund het volgende:
Krol nu wel favoriet op de 1000 meter.
Denk dat het nog wel kan, Mantia is alleen hier volkomen kut vanwege de Amerikaanse ziektequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
Over vier jaar is Nuis net zo oud als Mantia nu is, zal me benieuwen
Met corona kan alles.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, Nuis doet niet mee.
Hein.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima show. Hopelijk kan Krol het wél op de 1000.
Due geeft die assistente van Reggeborgh een veeg. Wie is dit?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef BasEnAad het volgende:
Nuis bezoekt wat Chinese hoertjes vanavond
En hier de bevestiging dat dat slachtoffergedoe volstrekt willekeurig is.quote:
Voor een diploma?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:00 schreef TheVulture het volgende:
We schrijven Femke Kok ook maar alvast op voor de 500m
Dat verbaasde mij ook al ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef Meridiaan het volgende:
De namen worden vrij aardig uitgesproken trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |