Ja er valt bijna niets te winnen op dit schemaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
De lat ligt weer onmenselijk hoog.
Dat kost hem het goud straks, aldus Tuitert.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:30 schreef Nober het volgende:
Niet de handen op de rug richting de finish.
Dit is ook zijn enige kans.quote:
Slotronde wint Mantia wel een volle secondequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja er valt bijna niets te winnen op dit schema
Die Noor deed het goed hoor! Pfff.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat die Noor er niet heel ver achter zat doet me vermoeden dat dit geen gouden race is
Of de rest laat het gewoon liggen nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat die Noor er niet heel ver achter zat doet me vermoeden dat dit geen gouden race is
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:31 schreef potjecreme het volgende:
@:nattekat zou je een andere TT kunnen maken?
Streep toegevoegdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:31 schreef potjecreme het volgende:
@:nattekat zou je een andere TT kunnen maken?
Gewoon 0.3 sneller dan tijdens het OKT in Thialf, dus gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk wint die de 1000 meter.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:33 schreef Doevelaer het volgende:
Jammer. Gunde het Krol een stuk meer.
Wel erg knap gereden van Kjeld
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
Hoezo is deze gast niet sympathiek? Sprak net best vriendelijk in interview?
Dat was echt een lachwekkende opmerking jaquote:
'we gaan nu naar beelden van Nuis en Krol kijken'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan nu naar acht outsiders kijken"![]()
Het is geen pessimisme, ik hoop dat Ning het doet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje jammer weer dit pessimisme.
*tussenrondequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef Max23 het volgende:
Nuis pakt het vooral in de voorlaatste ronde eigenlijk. In de slotronde had hij maar 0,1 minder verval dan dat Krol had
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan nu naar acht outsiders kijken"![]()
Beetje jammer weer dit verraad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is geen pessimisme, ik hoop dat Ning het doet.
Hij heeft hard gewerkt aan die act.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
Hoezo is deze gast niet sympathiek? Sprak net best vriendelijk in interview?
De sleutelquote:
Waarom moeten we altijd maar alleen voor Nederlanders juichen?quote:
Als alleen Ning het doet is er niks aan de hand voor Krolquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is geen pessimisme, ik hoop dat Ning het doet.
Toch een Europese titel gepakt!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:37 schreef wimderon het volgende:
De techniek van Swings ziet er weer ouderwets matig uit dit toernooi. Dat was eerder dit seizoen veel beter.
Niet per se, maar gewoon niet voor Chinaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom moeten we altijd maar alleen voor Nederlanders juichen?
Moeten niet. Maar heel raar om te doen is het ook niet. In andere landen met favorieten juichen ze ook niet voor buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom moeten we altijd maar alleen voor Nederlanders juichen?
Die eerste kruising heeft hem misschien nog wel meer opgeleverd uiteindelijk. Krol had geen hulp.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef Max23 het volgende:
Nuis pakt het vooral in de voorlaatste ronde eigenlijk. In de slotronde had hij maar 0,1 minder verval dan dat Krol had
Tegenspreken doen ze veel vaak. Maar nu gewoon binnen één zinquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
Mantia heeft maar 1 kans..
Maar hij rijdt ook de 1000. MS en TP
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Dit word de eerste keer in mn leven dat ik ga juichen voor een Amerikaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Dit word de eerste keer in mn leven dat ik ga juichen voor een Amerikaan
We hebben het wel steeds over het matige ijs, maar uiteindelijk worden op iedere afstand OR's gereden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:39 schreef Marcoss het volgende:
Nuis wel enorm sterk hoor, zeker op dit ijs (en Krol ook prima)
Je juicht toch gewoon voor sporters die je aanspreken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten niet. Maar heel raar om te doen is het ook niet. In andere landen met favorieten juichen ze ook niet voor buitenlanders.
Alleen daarom al juich ik voor Nuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:
Als Nuis wint dan worden er veel users MAD.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:
Al drie Spelen op rij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef wimderon het volgende:
De Amerikanen vallen tot nu toe allemaal vies tegen zeg.
Sinds Davis en Hedrick is het eigenlijk wel erg matig ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef Redefine het volgende:
Amerikaanse schaatsers hebben al jaren niet meer de echte Amerikaanse spirit op de Spelen hè. Falen nu al een aantal Spelen op rij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef wimderon het volgende:
De Amerikanen vallen tot nu toe allemaal vies tegen zeg.
Gelukkig is Wust van 1 april en niet 1 februari.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef wimderon het volgende:
Mantia is in een paar weken te oud geworden ja, Herbert.
Valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:
Ja. Je zag bij het OKT en EK dat ze er weer stonden toen het moest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Stavanger waren vooral Nuis en Krol totaal niet in vorm.
Iedereen KWAAD en WOEDENDquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Redefine het volgende:
WUST.quote:
Je hebt gelijk, dat zijn ze nu al.quote:
Disciplinequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:44 schreef byah het volgende:
waarom is tegenwoordig armen op de rug een prestatie?
Die heeft het echt goed gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ning rijdt ook maar 2 tienden sneller dan bosker
Gelukkig is Nuis een Nederlander, anders waren er laptops gesneuveldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |