Hij heeft last van A(m)nesi(e)quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze heeft al een kind strani. Met een Italiaan notabene.
Je verwacht het niet.quote:
Oh ja!quote:
Dat maakt me niet uit. Ik heb gisteren een tijdje gesproken met een ontzettend knap meisje waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt ouder dan 25 was, bleek ze 35 met vier(!) kinderen. Hoe dan!?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dat is best indrukwekkend.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou uit mijn hoofd op de zomerspelen roeier Steven Redgrave en kanovaarster Birgit Fischer. Die laatste won zelfs op zes Spelen goud.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe gaat het met je?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
Dat maakt me niet uit. Ik heb gisteren een tijdje gesproken met een ontzettend knap meisje waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt ouder dan 25 was, bleek ze 35 met vier(!) kinderen. Hoe dan!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
Ik was er ook vrij zeker van dat ik een post van Redefine met de tekst 'vol' zag staan maar nu is 'ie weg.
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.
Ach wat maakt het uitquote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.
Welke reputatiequote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!
Die laatste is wel twee jaar te vroeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, de kinderen waren 11, 7, 3 en 1.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Yesse het volgende:
Zulke mensen zouden ontslagen moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Joah. Klein beetje beter. Probeer toch wel wat dingen voor werk te doen. (Ik kan praktisch nog niks, maar goedquote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe gaat het met je?
Zou het wat uitmaken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!
Datte.quote:
Die kan nooit tevreden zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef Em31 het volgende:
Bij De Jong zit het mentaal echt niet zo lekker
Jij dacht laat ik mijn oude reputatie maar weer eens waarmakenquote:
Jee, echt vervelendquote:Op maandag 7 februari 2022 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joah. Klein beetje beter. Probeer toch wel wat dingen voor werk te doen. (Ik kan praktisch nog niks, maar goed) zorgen dat ik trainingen digitaal kan bijwonen is iig het minste.
Maar ben wel snel buiten adem nog steeds, en volume bij praten is lastig.
Nou, het legt natuurlijk wel wat druk op jouw schouders.quote:
Oké, ik offer me wel op om een keertje met haar in gesprek te gaan hierover.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef Em31 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, het legt natuurlijk wel wat druk op jouw schouders.![]()
In het vorige topic hebben we immers geleerd dat de kleinste frustraties tot enorme medailleregens kunnen leiden.
En misschien is dit wel zo klein dat jij het niet eens als frustrerend ervaart, maar ik (en vermoedelijk Strani ook) verwacht nu wel een aantal olympische gouden medailles op jouw naam de komende spelen.
Ach Paulienquote:
Ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]Ik ben benieuwd welke sport hij gaat kiezen om z'n woede in kwijt te kunnen.
Nee het moet iets individueels zijn vind ikquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik hoop wel dat het een beetje iets spectaculairs is, niet olympisch voetbal of zo.
Ik ookquote:
Zeker, komt ook leuk overquote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Groenewoud heeft een veel gezondere mentaliteit dan A De Jong.
Simon Amman is van mijn leeftijd en staat er nog steeds. Dus er is nog hoop voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, het legt natuurlijk wel wat druk op jouw schouders.![]()
In het vorige topic hebben we immers geleerd dat de kleinste frustraties tot enorme medailleregens kunnen leiden.
En misschien is dit wel zo klein dat jij het niet eens als frustrerend ervaart, maar ik (en vermoedelijk Strani ook) verwacht nu wel een aantal olympische gouden medailles op jouw naam de komende spelen.
Vooral omdat je vader een grote bijdrage heeft geleverd aan haar succesquote:
Tja Bert Maalderink he.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
Mooie beelden hoor. Ik zou wel graag hebben gezien dat de interviewer gewoon even stil was gebleven.
Gewoon blij met die vijfde plek.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat zij teveel met een sportpsycholoog heeft gepraat. Sommigen doen dat te weinig, maar zij is zó overdreven analytisch dat ze gewoon vergeet om hard te schaatsen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef Em31 het volgende:
Ze moet er beter van worden, niet slechter.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik offer me wel op om een keertje met haar in gesprek te gaan hierover.
Ja, maar hij is vermoedelijk wel iets eerder begonnen met trainen dan jij.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Simon Amman is van mijn leeftijd en staat er nog steeds. Dus er is nog hoop voor mij.
Tja, je moet dat maar kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Hij won op zijn 20e al twee keer goud. Dus ik heb al een achterstandquote:Op maandag 7 februari 2022 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar hij is vermoedelijk wel iets eerder begonnen met trainen dan jij.
Het is ook niet makkelijk inderdaad. Weet ik zelf ook alles van.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tja, je moet dat maar kunnen.
Ik zie het bij m’n zoon. Hij heeft ook zo verschrikkelijk veel last van die druk en kan dat niet kwijt
Precies, opschieten dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij won op zijn 20e al twee keer goud. Dus ik heb al een achterstand
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moet er beter van worden, niet slechter.
Vijf halve finales in een land van zo'n 30.000 inwoners.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
San Marino geeft ons volgende week ook een soort San Remo
Oh op die manier zal het wel positief werken jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja (mentaal) coachen wordt m'n werk dus in principe zou ik wel voor enige verbetering moeten kunnen zorgen
Zitten ook veel buitenlanders bijquote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vijf halve finales in een land van zo'n 30.000 inwoners.
Hebben ze iedereen die wel eens een microfoon heeft vast gehouden uitgenodigd ofzo?
Ja, dat zou de herkenbaarheid een stuk beter maken!quote:Op maandag 7 februari 2022 12:36 schreef Em31 het volgende:
Apart eigenlijk dat ze bij shorttrack bijna geen oranje op die pakken hebben
Inderdaad, of dat is het probleem? Dat als ze zo snel gaan anderen ook niet zien dat jij het bent?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zou de herkenbaarheid een stuk beter maken!
Dan zou ik gewoon een pak met ijskleuren aantrekken, dat ze je helemaal niet zien.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, of dat is het probleem? Dat als ze zo snel gaan anderen ook niet zien dat jij het bent?
Of dat slaat nergens op
Een uitstekend idee.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een pak met ijskleuren aantrekken, dat ze je helemaal niet zien.
Bijna net zo spannend als een ESF finalequote:Op maandag 7 februari 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Godsamme wat een ramp is dit, word je toch te zenuwachtig van.
Nee vooral het shorttrackenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre ik deze OS overleef
Ja, daar had ze geluk.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg bijna een hartaanval bij de bijna val van Schulting
Daarom kijk ik dit nietquote:Op maandag 7 februari 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Godsamme wat een ramp is dit, word je toch te zenuwachtig van.
Je hoort veel mensen zeggen "geluk dwing je af". Maar geluk of pech is inderdaad wel een factor...quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit toch wel een sport die erg van geluk afhangt of je wint.
Als je op plek 3 ligt en er vervolgens wordt afgereden, terwijl je nog kans had op bij de eerste twee plekken zou kunnen komen, heb je inderdaad gewoon pech.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Yesse het volgende:
De stofzuiger
[..]
Je hoort veel mensen zeggen "geluk dwing je af". Maar geluk of pech is inderdaad wel een factor...
Dat maakt het ook wel interessant / leukquote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
Tjongejonge.
Deze sport lijkt ook gewoon nog niet helemaal 'klaar' of zo. Alsof ze slechts een eerste draft hebben gemaakt van hoe de sport er uit zou kunnen zien en dat we daar nu met z'n allen naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |