quote:
Alsof NOS cameras heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef Nober het volgende:
Irritant die NOS camera telkens naar Wüst tijdens de rit.
Ik denk dat dat fysiek onmogelijk is.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Nou Antoinette, haal dat chagrijn van je gezicht... je hebt in ieder geval een plak
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat fysiek onmogelijk is.
6x goud, noem het maar niks.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Als er een Japans vlaggetje achter Wust had gestaan had niemand dit bijzonder gevonden. Walgelijk.
Ik begreep dat ze volgend jaar richt op WK Junioren.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef RipCity het volgende:
Die Pechstein ging toch ook door tot haar 65ste
Erben begint op Richard "Oh oh oh" van der Made te lijkenquote:
Heel gek dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Als er een Japans vlaggetje achter Wust had gestaan had niemand dit bijzonder gevonden. Walgelijk.
Deze staat er eigenlijk boven vind ik dan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Deze past wel in het rijtje van de gouden races van Timmer, Wust zelf en Van Velde
Dutch Japan sandwichquote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Screenshot voor het nageslacht
[ afbeelding ]
Technische sport, terug naar WLR jijquote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Moeten WIJ vraagtekens plaatsen bij deze bijzondere pieken?
Toch mogelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat fysiek onmogelijk is.
De prestaties sowieso wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze staat er eigenlijk boven vind ik dan.
Ja eigenlijk ook wel eensquote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze staat er eigenlijk boven vind ik dan.
Zal Wust toevallig ook een schildklieraandoening hebben?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen met een mondkap behalve de onschendbare Nederlandersquote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou even niet knuffelen met die Japansen, straks heb je corona
Het Wonder van Beijingquote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Gretzl het volgende:
En de lach. De lach op het gezicht van Antoinette de Jong
Ik denk niet dat Wüst dat nu nog een probleem vindt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou even niet knuffelen met die Japansen, straks heb je corona
En terminale astmaquote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zal Wust toevallig ook een schildklieraandoening hebben?
Altijd, hier kunnen de Russen nog wat van leren.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Dafne Schippers kuurtje?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Dan moet je daarna wel douchen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef StephanL het volgende:
Sow ik wil ook een zoen van Antoinette
De ploegenachtervolging welquote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wüst dat nu nog een probleem vindt.
Als ze niet de eerste rit na de dweil had gehad, had ze misschien wel brons gehaald.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Groenewoud op 0,15 van brons. Dat had niemand verwacht na haar race.
Hij heeft weer een shirt aanquote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef Bugno3 het volgende:
Tuitert zit er niet echt stoicijns bij.
Dat heeft ze zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor straf twee maanden in stilteretraite.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef Bugno3 het volgende:
Tuitert zit er niet echt stoicijns bij.
Beetje meeliften op andermans succesquote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef franklop het volgende:
Toch weer een gouden plak voor april 1986. Doen Ireen, Sven en ik goed
Dat hebben ze allemaal toch? Engebraten zat gisteren ook de hele tijd met medicijnen voor zijn "astma".quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat maakt het nog eens extra knapquote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hebben we er wel voor overquote:
Ik gebruik zelfs doping om het kijken vol te houdenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Al was het nog wat ik zei. Moelijk in te schatten wat er op dit ijs mogelijk was.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Groenewoud op 0,15 van brons. Dat had niemand verwacht na haar race.
Heb je daar een foto van? Dan zou ik die even op insta plaatsenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn Ireen![]()
Ik heb haar ooit live gezien bij de junioren tijdens het NK sprint in 2004 en toen zag je al dat ze heel bijzonder was
Gokken is voor proleten.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
Wat een hoop trieste figuren hier zegJe zou maar een keer respect hebben voor iemand die bijna 20 jaar lang aan de top mee kan doen
Nee, gewoon zeiken, beschuldigen van doping en zuur lopen doen.
Capslock genotquote:
Heb je weer per ongeluk in de spiegel gekeken?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
Wat een hoop trieste figuren hier zegJe zou maar een keer respect hebben voor iemand die bijna 20 jaar lang aan de top mee kan doen
Natuurlijk niet. Wie zegt dat?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Montov het volgende:
Op de 1000m gaat Wust geen medaille halen.
Op dit ijs sluit ik niets uit. Die 27'er was vrij imposant.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Montov het volgende:
Op de 1000m gaat Wust geen medaille halen.
Is dit je eerste kennismaking met het fenomeen troll?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik zeik alleen op Lewis, die verdient hetquote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je weer per ongeluk in de spiegel gekeken?![]()
Lastig ja. Vooralsnog voor de echte toppers niet top maar wel goed. Voor de subtop is het een slechte baan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef Meridiaan het volgende:
En toch weet ik nog steeds niet hoe ik de snelheid van deze baan moet inschatten.
Ja. Plus een Bowe die weer faalt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op dit ijs sluit ik niets uit. Die 27'er was vrij imposant.
Ze heeft het fantastisch gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
Die faalt eigenlijk altijd toch op de OSquote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Plus een Bowe die weer faalt.
De DRS bleef haken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef Hankster het volgende:
“Takagi heeft haar topsnelheid niet gebruikt”
Alsof het een knopje is.
Bedankt Annette.
FTFYquote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is dit je eerste kennismaking met het fenomeen trollFok!?
Dit is pas een mokerslag.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef ijs_beer het volgende:
Erben niet afgevoerd. Teleurstellend.
Daar zou Karsten zich echt niet voor lenenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tuitert lijkt me het type dat vogels gaat spotten en Ayahuasca gaat drinken met Karsten Kroon.
Annette mist wat IQ punten, kan ze ook niks aan doenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef Hankster het volgende:
“Takagi heeft haar topsnelheid niet gebruikt”
Alsof het een knopje is.
Bedankt Annette.
Dat deed Jansen ook en die won goud op de 1000 in zijn laatste rit!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die faalt eigenlijk altijd toch op de OS
Die gaat naar Juttaquote:
Nah daarom. Velen rijden echt heel traag, ik had niet gedacht dat de Jong het podium zou halen met die tijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig ja. Vooralsnog voor de echte toppers niet top maar wel goed. Voor de subtop is het een slechte baan.
Een 4de plek erbij.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw super gaaf! Grootste wintersportster ooit?
Zie in de medaillespiegel (schaatsen) aller tijden dat Skoblikova tweede staat met 6x goud, maar 0x zilver en brons. Zij won altijd goud als ze meedeed? Of viel ze ook vaker compleet buiten de podiumplaatsen?
Drink je dat? Ik dacht roken ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tuitert lijkt me het type dat vogels gaat spotten en Ayahuasca gaat drinken met Karsten Kroon.
Mijn amoreuze schaatskennis is wat roestig tegenwoordig, maar zij en Tuitert zijn toch exen?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Annette mist wat IQ punten, kan ze ook niks aan doen
3x geen podium.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Zie in de medaillespiegel (schaatsen) aller tijden dat Skoblikova tweede staat met 6x goud, maar 0x zilver en brons. Zij won altijd goud als ze meedeed? Of viel ze ook vaker compleet buiten de podiumplaatsen?
Martina Sablikova? Die heeft wel zilveren medailles gepaktquote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Was toch met Kramer?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn amoreuze schaatskennis is wat roestig tegenwoordig, maar zij en Tuitert zijn toch exen?
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die faalt eigenlijk altijd toch op de OS
Tuitert is al heeeeeeeel lang met Heleen van Goozen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn amoreuze schaatskennis is wat roestig tegenwoordig, maar zij en Tuitert zijn toch exen?
Ze heeft allebei gehad.quote:
Nee Skoblikova.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Martina Sablikova? Die heeft wel zilveren medailles gepakt
En geëindigd met een verhuizer?quote:
'60, '64 en '68quote:Op maandag 7 februari 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan uit Toby56-tijdperk?
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even gegoogled. Maar Tuitert was ergens in 2010 met Van Goozen en Kramer met Gerritsen, Tuitert en Gerritsen hebben toen een scheve schaats gereden. Tuitert is daarna weer teruggekomen bij Van Goozen, tussen Kramer en Gerritsen was het over.quote:
Er op stampen, want die is dan toch van jou.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Zou dat poppetje stuk gooien, zit vast camera of andere afluiterapparatuur in.
Daar dacht ik ook meteen aan. Die zal haar vast nog wel kennen uit 1953 toen ze op de Jaap Eden Baan voor het eerst de 1500m schaatste onder de 2:30 ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze mag de schoenen van Anni Friesinger en Annemarie Thomas nog niet poetsen hoorquote:
Schaatswereld is over het algemeen een grote orgie dus niets valt uit te sluitenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tuitert is al heeeeeeeel lang met Heleen van Goozen.
Van Beek was ook een gewild matras toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze mag de schoenen van Anni Friesinger en Annemarie Thomas nog niet poetsen hoor
'Gewild' kan ik me bij haar moeilijk voorstellenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Beek was ook een gewild matras toch?
Meerdere op een avond, dat waren de tijden in Heerenveenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Beek was ook een gewild matras toch?
Dat is dan weer voordeel van eerder een goede tijd neerzetten. Dwing je je tegenstander voluit te gaan met kans op foutjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef Montov het volgende:
Takagi had ook nog een paar misslagen op het laatste rechte stuk. Dat zal geen 4 tienden zijn geweest, maar het zat dicht bij elkaar.
Denk wel dat de afstand uitmaakt. Op kortere afstanden kan het een voordeel zijn vroeg een tijd neer te zetten, op langere afstanden lijkt het me een nadeel.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan weer voordeel van eerder een goede tijd neerzetten. Dwing je je tegenstander voluit te gaan met kans op foutjes.
Klopt jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk wel dat de afstand uitmaakt. Op kortere afstanden kan het een voordeel zijn vroeg een tijd neer te zetten, op langere afstanden lijkt het me een nadeel.
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meerdere op een avond, dat waren de tijden in Heerenveen
Biatlon, maar dat is ook al beslistquote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef butz0rs het volgende:
Zeer knap van Wust.
Is er verder geen sport bezig, nos zit nog steeds in de studio?
En dat mogen ze niet live uitzenden, geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Biatlon, maar dat is ook al beslist
@Mani89 heeft beetquote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
Discovery+ godenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat mogen ze niet live uitzenden, geloof ik
Beetje een caveman vibe, Denk dat er wel wat dames rondschaatsen die daar voor vallen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Bob de Jong populair zijn geweest?
Vroeger toen nos.nl gewoon 5 livestreams tegelijk hadquote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat mogen ze niet live uitzenden, geloof ik
Ze zei zaterdag nog bij het interview dat het niet in haar hoofd zat.. als dat zo is, ga je dat normaal niet zo benoemen, zou ik zeggen..quote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef OmniRocket het volgende:
Die Antoinette kan wel een goede pyscholoog gebruiken.
Borckinkquote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Laten we niet vergeten dat we in de jaren 80 en 90 echt naar gouden Olympische medailles moesten zoeken, op Van Gennip en Veldkamp na... ongekende luxe nog steeds dat we al sinds 1998 zoveel succes hebben
Niet als ze een veulen wilt krijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:20 schreef TheVulture het volgende:
De Jong is ook pas 26 he, die kan gewoon nog 4 jaar mee
Albertville was 1x goud toch van Veldkamp?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Laten we niet vergeten dat we in de jaren 80 en 90 echt naar gouden Olympische medailles moesten zoeken, op Van Gennip en Veldkamp na... ongekende luxe nog steeds dat we al sinds 1998 zoveel succes hebben
Wimderon heet dus Thomas Hogeling in het echt.quote:
De dropboxnaam was een pseudoniem?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Wimderon heet dus Thomas Hogeling in het echt.
Allemaal schijnbewegingenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De dropboxnaam was een pseudoniem?
Doorsnee fitnessleeghoofd.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef RipCity het volgende:
Die Henry schut is ook een lulletje rozenwater hè..
Precies, wat een (sport)vrouwquote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun je een hekel hebben aan deze vrouw?![]()
Bert doet het gewoon nog steeds prima.quote:
Denk dat Bert een relletje eruit wilde slepen/quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef Montov het volgende:
Groenewoud wordt als een buitenlandse sporter behandeld. "Wat vind je van de Nederlandse winnaar?"
BIZAR gewoonquote:Op maandag 7 februari 2022 11:31 schreef Mansjester het volgende:
MINDSET is wel echt het grootste modewoord van het moment he
Fijn dat je dat zo zeker weet. Bel jij de paus even om je wijze inzichten te delen, dan kan ik komende zondag lekker uitslapen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:27 schreef Mansjester het volgende:
Nee, Paulien zit niet in een wolk in de hemel. Die is dood en krijgt hier niks meer van mee
Door COVID is het hier wel China-lightquote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef franklop het volgende:
Commentatoren zitten dus niet in Peking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |