Wiklund was ik eerst ook vergeten, die reed ook een goede 3000 meter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef EinarBoe het volgende:
Lalenkova leek wel goed in vorm op de 3km en Sato was dit jaar wel goed in de WB. En Lollobrigida, die kan dit ook wel op zwaar ijs.
Goede loting voor Wiklund? Die kan achter Bowe aanrijden.quote:
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Takagi krijgt een lekkere eerste kruising.
Golubeva is ook wel snel toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.
Vorige OS dweilden ze bij elk onderdeel tenminste 1x volgens mij.quote:
Foutje van organisatie dan waarschijnlijk in dat andere documentquote:
Bij die 1.49 dit jaar in Salt Lake C lag ze na 300 meter 0,24 voor op Golubeva. Dat lijkt mij ideaal voor haar mocht het verschil nu weer even groot zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.
Hmm ja Ter Mors was destijds ook voor een dweil bedenk ik me.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef EinarBoe het volgende:
Vorige OS dweilden ze bij elk onderdeel tenminste 1x volgens mij.
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij die 1.49 dit jaar in Salt Lake C lag ze na 300 meter 0,24 voor op Golubeva. Dat lijkt mij ideaal voor haar mocht het verschil nu weer even groot zijn?
Oke, afwachten dus. Als ze er al dicht op zit is het zeker met snelheidsverschil weer verre van ideaal inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.
Lijkt me voor Golubeva wel aangeraden om hard genoeg te openen om het geen lastige kruising te laten worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.
Die zit na de dweil -> afgeschreven voor een medaille.quote:
Die zal wel echt een straatlengte achter liggen op 700m. Maar misschien komt ze dichtbij genoeg om de laatste kruising profijt te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede loting voor Wiklund? Die kan achter Bowe aanrijden.
Die is toch juist meer sprintster geworden de laatste jaren?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Dit lijkt me meer een 1500 voor vrouwen met inhoud dan voor sprinters.
Heb best een goed gevoel over Wüst eigenlijk
En ook nog 1 van Zaanlander. Altijd tegen Jillertquote:Op zondag 6 februari 2022 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer na de dweilpauze een Nederlandse.
Dit is geen toeval meer maar pure BEFLIKKERING!
Bij de 5000 meter voor mannen stonden ook interessante dingen. Wisten jullie dat Nils van der Poel aan ultrarunnen doet? Of dat Engebråten de Potato chips king wordt genoemd?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:09 schreef Montov het volgende:
Bondige informatie over de schaatssters:
https://olympics.com/beij(...)----FNL-000100--.pdf
Over Marijke Groenewoud: "Worked as a baker before focusing fully on speed skating."
Ik ben benieuwd of de commentatoren die pdf's ook doorlezen voor info om te vertellen tijdens de race.
Ik mis hier wel iets.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de 5000 meter voor mannen stonden ook interessante dingen. Wisten jullie dat Nils van der Poel aan ultrarunnen doet? Of dat Engebråten de Potato chips king wordt genoemd?
quote:Op maandag 7 februari 2022 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mis hier wel iets.
[ afbeelding ]
Duidelijk niet door de NOS gemaakt.
Bij de 3000 meter stond het er wel bij.quote:WIKLUND Ragne NOR
First-time Olympian. Was 1st in 1500m at 2021 WSDCh (19th in 2019); 4th in 3000m at 2021; 6th in 500m in 2021; 4th in team pursuit in 2021. Was 6th allround at 2021 ECh. Was 3rd (B-division) in 1000m at 2021/22 Salt Lake City, UT WCup, 3rd in 3000m. First NOR woman to win world title in 83 years. Competes in orienteering, has won a medal in JWCh.
I second thatquote:
Gratis vakje op de bingoquote:Op maandag 7 februari 2022 09:04 schreef TheVulture het volgende:
Sporters die niet weten waar hun Olympische medailles zijn gebleven blijft toch ook wel een leuke rubriek
Ian White-esquequote:Op maandag 7 februari 2022 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
Zjak heeft een schrikbarende haarlijn.
Dat gaat al niet meer lukkenquote:
Ja ik vond dit gewoon wel heel nuttig om te zienquote:Op maandag 7 februari 2022 09:16 schreef Mansjester het volgende:
Wel goed dat ze een keer wat meer analyseren op technisch gebied, in plaats van altijd maar die containerbegrippen eruit gooien.
Knop omzetten en taken uitvoeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:16 schreef Mansjester het volgende:
Wel goed dat ze een keer wat meer analyseren op technisch gebied, in plaats van altijd maar die containerbegrippen eruit gooien.
Ja die setting is in theorie leuk bedacht maar in de praktijk helemaal kut, ze hadden beter voor een knusse huiskamer-setting kunnen kiezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Bloedirritant trouwens die ijsbaan op de achtergrond.
Ik zeg jaquote:Op maandag 7 februari 2022 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
Gaan we de start van de eerste rit missen?
Hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Bloedirritant trouwens die ijsbaan op de achtergrond.
1. Wustquote:
Teckel Messiquote:Op maandag 7 februari 2022 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die setting is in theorie leuk bedacht maar in de praktijk helemaal kut, ze hadden beter voor een knusse huiskamer-setting kunnen kiezen.
Nah, Bowe gaat voor de 1000, de 1500 is te ver tegenwoordigquote:
Yup. Al komt er weinig van werk op dit momentquote:Op maandag 7 februari 2022 09:28 schreef hhh38 het volgende:
Thuiswerken is wel echt fantastisch met deze tijden
Niet ons probleem. Moeten ze maar meer salaris gevenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Al komt er weinig van werk op dit moment
Nee, halfuur eerder had beter geweest dan had ik het af kunnen kijken, overlap met biatlon.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:30 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen![]()
De tijden van het schaatsen zijn eigenlijk ideaal.
Kreeg geen geld voor inrichten thuiswerkplek. Komen ze nu opeens met dat het nu voor nieuwe aanvragen wel kan. Maar met terugwerkende kracht wordt er niet gekeken.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet ons probleem. Moeten ze maar meer salaris geven
En waarom mag je dan geen nieuwe aanvraag doen?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Kreeg geen geld voor inrichten thuiswerkplek. Komen ze nu opeens met dat het nu voor nieuwe aanvragen wel kan. Maar met terugwerkende kracht wordt er niet gekeken.
Dus ze bekijken het maar.
Meer dan een half uur dan. Zo nog dweilpauze etc. We zijn niet voor 11u00 klaar denk ik, terwijl biatlon al om 10u00 begintquote:Op maandag 7 februari 2022 09:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, halfuur eerder had beter geweest dan had ik het af kunnen kijken, overlap met biatlon.
Gewoon vrij nemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:28 schreef hhh38 het volgende:
Thuiswerken is wel echt fantastisch met deze tijden
Biatlon kijkenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, halfuur eerder had beter geweest dan had ik het af kunnen kijken, overlap met biatlon.
Wie zitten er eigenlijk wel van de NOS in Beijing, want ik zag Cees Juffermans vandeweek wel in het stadion zitten?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:34 schreef Jason22 het volgende:
De BBC commentatoren zitten wel ter plekke.
Scherp, dweil ja. Nou ja het is niet anders, gooi het schaatsen wel op tweede scherm.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meer dan een half uur dan. Zo nog dweilpauze etc. We zijn niet voor 11u00 klaar denk ik, terwijl biatlon al om 10u00 begint
Erben zit er volgens mij ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk wel van de NOS in Beijing, want ik zag Cees Juffermans vandeweek wel in het stadion zitten?
De parel Erbenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk wel van de NOS in Beijing, want ik zag Cees Juffermans vandeweek wel in het stadion zitten?
Volgens mij hij en Joris van den Berg inderdaad en een handvol journalisten. Leon Haan en Jan Roelfs zijn ook in Nederland.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was de correspondent in China toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En nog een vent, geen idee hoe die heet, maar werd bij camera weggetrokken bij opening.
Dat is China-correspondent die zit er altijd welquote:Op maandag 7 februari 2022 09:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En nog een vent, geen idee hoe die heet, maar werd bij camera weggetrokken bij opening.
Duitsers zijn sowieso best afgegleden in veel wintersporten momenteel.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef TheVulture het volgende:
De Oost-Duitse school is wel definitief verdwenen uit Duitsland
Yup, alleen in het rodelen, bobben en de Noordse Combi doen ze nog echt mee lijkt het, de rest is meer subtopquote:Op maandag 7 februari 2022 09:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso best afgegleden in veel wintersporten momenteel.
Half recht stuk achter Van Gennip op vaste schaatsen!quote:Op maandag 7 februari 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter dan de snelste tijd op het WK Junioren!
In het schansspringen in principe ook wel, alleen viel het gisteren op de normale schans zwaar tegen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, alleen in het rodelen, bobben en de Noordse Combi doen ze nog echt mee lijkt het, de rest is meer subtop
Goede vraag. Maar ben er nog niet klaar meequote:Op maandag 7 februari 2022 09:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En waarom mag je dan geen nieuwe aanvraag doen?
Peerfiguur?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef Salina het volgende:
Blijf ze maar plaatsen hoor, die Instagrambeelden.
sluikreclame voor ikeaquote:
Bijna vergeten.quote:
Tweede scherm aangezetquote:
Individuele wedstrijd vrouwen.quote:
Vaak zit het wat verspreid in de eerste helft, ik heb de startlijst van vandaag nog niet gezien.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zitten de favorieten meer aan het begin of meer aan het eind van het startveld?
Checkquote:
Door heel het veld wel. Roeiseland startnr. 1.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zitten de favorieten meer aan het begin of meer aan het eind van het startveld?
Wiklund de hele rit niet tegenkomen en dan wellicht ingehaald worden in de laatste 200 meter, dat is niet bepaald een mooie lotingquote:Op maandag 7 februari 2022 09:59 schreef golfer het volgende:
Na de dweil gaat het echt beginnen. Mooi loting voor Bowe.
Gemiste kans; bezorgde bezorgersquote:Op maandag 7 februari 2022 10:01 schreef AllesKaputt het volgende:
die onze bezorgers met veel zorg bezorgen
Weten we pas na de rit van Wüst denk ik. Maar het is echt wel zwaarder dan Thialfquote:Op maandag 7 februari 2022 10:01 schreef EinarBoe het volgende:
Lalenkova valt tegen. Is het dan toch slecht ijs?
De moeilijkste om te winnen wel denk ik, met de meeste tegenstand.quote:
Misschien bedoelt ie het uiterlijk van de schaatstersquote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
De moeilijkste om te winnen wel denk ik, met de meeste tegenstand.
Even zes keer dierenlot.nl noemen, omdat we anders misschien vergeten waar de reclame voor isquote:Op maandag 7 februari 2022 10:03 schreef golfer het volgende:
Na die schijtirritante Dierenlotreclames hebben ze nu dus ook een irritante Dierenlijnreclame gevonden. Daar tussenin is er ook een beetje plek voor schaatsen.
Ah, dat zou goed kunnen idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie het uiterlijk van de schaatsters
Is zij de dochter van Renate?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:07 schreef StephanL het volgende:
Ken Groenewoud nog niet echt. Nieuwe lichting
Bij de MS wel denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 10:06 schreef Nober het volgende:
Zou het wel goed zijn voor de duodynamiek als Groenewoud ook goud pakt?
Ik stond 4 jaar geleden in het Olympisch stadionquote:Op maandag 7 februari 2022 10:07 schreef Redefine het volgende:
Blijft wel apart dat je gaat schaatsen op de Jaap Ede baan terwijl er Olympisch schaatsen bezig is.
Dan kan het wel. Maar lijkt mij niet heel relaxed kijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond 4 jaar geleden in het Olympisch stadion, af en toe stoppen om het grote scherm te bekijken.
Renate Groenewoud ken ik niet.quote:
Bedankt voor het beeldquote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Erben net zo enthousiast hyper klaarkomt als dat hij praat, dan weten ze 3 dorpen verderop dat ie gespoten heeft
Zit net te ontbijtenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Erben net zo enthousiast hyper klaarkomt als dat hij praat, dan weten ze 3 dorpen verderop dat ie gespoten heeft
Zijn niet eens favoriet dus niet echt sprake van een mokerslag als ze hier geen goud halen wat mij betreft.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
De belangrijkste vraag: Krijgt het Nederlandse schaatsen vandaag weer een mokerslag?
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
De belangrijkste vraag: Krijgt het Nederlandse schaatsen vandaag weer een mokerslag?
Geen medaille zou wel een MOKERSLAG zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn niet eens favoriet dus niet echt sprake van een mokerslag als ze hier geen goud halen wat mij betreft.
Volgens Erben wel denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn niet eens favoriet dus niet echt sprake van een mokerslag als ze hier geen goud halen wat mij betreft.
Dat waren de mannen op de 5 ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als de beste slecht achtste wordt wel. Als ze geen medaille winnen, dan zou dat ook weer niet zo'n schok zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
Dat wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen medaille zou wel een MOKERSLAG zijn
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de beste slecht achtste wordt wel. Als ze geen medaille winnen, dan zou dat ook weer niet zo'n schok zijn.
quote:
Ik ko-ko-ko-ko aaah te laat.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wordt die dan zo depressief dat die niet meer kan werken tijdens de OS.quote:
Volgens Erben wel vrees ikquote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Erben. Maar die neemt niemand hier serieus.quote:
En een keer goud.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Tietloze Jutta Leerdam komt volgens mij maar twee keer in actie deze OS. Ter info @:de_boswachter
Het moet natuurlijk wel gezellig blijven...quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef franklop het volgende:
Oei, Tuitert zei iets negatiefs. Snel weg sussen
Woestquote:
Nee, maar als je van schaatsen houdt blijf je ook niet de hele OS thuis.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan het wel. Maar lijkt mij niet heel relaxed kijken.
Dat zijn de leukstequote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Slotrit met Golubeva. Gezien de tattoo's een vermoeden van ordinair.
Bij mooi weer kan ik het mij inderdaad wel voorstellen jaquote:Op maandag 7 februari 2022 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar als je van schaatsen houdt blijf je ook niet de hele OS thuis.
De baan is hier nog maar een maand open. Het is dat ze vandaag lekker vroeg schaatsen en ik alles kan zien. Anders had ik het geskipt. Zo lekker in de zon de baan op.
Een mens moet ook nog werkenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mooi weer kan ik het mij inderdaad wel voorstellen jaAl zou ik dan zelf na de race gaan. Maar ja dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk.
Maar dan begin je meestal wel eerder dan tien uurquote:
Dan wint ze toch?quote:
De extra gast zit er grotendeels wel voor spek en bonen bij ja.quote:
Het goud is binnen!quote:
Komt omdat ze na de dweil moest.quote:
Bij schaatsen is dat zeker geen gelul. Zeker niet bij laaglandbanenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:21 schreef golfer het volgende:
Binnenbocht, buitenbocht...gelul.
Gewoon hard schaatsen en het niet op de loting binnen of buiten gooien.
Zin in een ziedende Schouten dan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:24 schreef AgnesGru het volgende:
Groenewoud gaat gewoon voor goud op de MS.
Dit is een mooie trainingsrit ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:24 schreef AgnesGru het volgende:
Groenewoud gaat gewoon voor goud op de MS.
Die wordt na dit falen toch al naar een Oeigoeren Kamp gestuurdquote:
Die kijkt wat feitelijk waar is en zegt dan het tegenovergestelde.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:25 schreef franklop het volgende:
'Schade beperkt gehouden in de laatste ronde '
Ze was sneller Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |