Wiklund was ik eerst ook vergeten, die reed ook een goede 3000 meter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef EinarBoe het volgende:
Lalenkova leek wel goed in vorm op de 3km en Sato was dit jaar wel goed in de WB. En Lollobrigida, die kan dit ook wel op zwaar ijs.
Goede loting voor Wiklund? Die kan achter Bowe aanrijden.quote:
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Takagi krijgt een lekkere eerste kruising.
Golubeva is ook wel snel toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.
Vorige OS dweilden ze bij elk onderdeel tenminste 1x volgens mij.quote:
Foutje van organisatie dan waarschijnlijk in dat andere documentquote:
Bij die 1.49 dit jaar in Salt Lake C lag ze na 300 meter 0,24 voor op Golubeva. Dat lijkt mij ideaal voor haar mocht het verschil nu weer even groot zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk je? Ligt daar normaal gesproken al ruim een halve seconde voor.
Hmm ja Ter Mors was destijds ook voor een dweil bedenk ik me.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef EinarBoe het volgende:
Vorige OS dweilden ze bij elk onderdeel tenminste 1x volgens mij.
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij die 1.49 dit jaar in Salt Lake C lag ze na 300 meter 0,24 voor op Golubeva. Dat lijkt mij ideaal voor haar mocht het verschil nu weer even groot zijn?
Oke, afwachten dus. Als ze er al dicht op zit is het zeker met snelheidsverschil weer verre van ideaal inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.
Lijkt me voor Golubeva wel aangeraden om hard genoeg te openen om het geen lastige kruising te laten worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de Europese Wereldbekers was het duidelijk meer.
Die zit na de dweil -> afgeschreven voor een medaille.quote:
Die zal wel echt een straatlengte achter liggen op 700m. Maar misschien komt ze dichtbij genoeg om de laatste kruising profijt te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede loting voor Wiklund? Die kan achter Bowe aanrijden.
Die is toch juist meer sprintster geworden de laatste jaren?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Dit lijkt me meer een 1500 voor vrouwen met inhoud dan voor sprinters.
Heb best een goed gevoel over Wüst eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |