Hallo Shii.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef -Shii- het volgende:
Er zijn veel ontkenners, anders was dit topic al vol geweest.
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).quote:
Geh wegquote:
Bolke&Bolke!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).
Gelukkig is @SuperwormJim weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Jippie het volgende:
En @:SwJ heeft zijn leuke UI ook niet meer
Met sexy baardje UI?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig is @:superwormjim weer beschikbaar
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!quote:
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:52 schreef Jippie het volgende:
Hi! Ben ik eindelijk in de gelegenheid om te bolken zit DTS op slot
Het is een complot
Liefquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!
In opdracht van Soros zekerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.
Yvonne denk ik.quote:
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.quote:
WE WAREN ZO CLOSE!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.
quote:
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdownquote:
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
Dit of 2G?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Jippie het volgende:
[..]en door te knuffelen met
en te zingen met
komen we weer bij ons innerlijk zonder enige afstand of mondkapje
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Vast welquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]heeft Soros iets met een blauwe knoop?
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uit
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Het is nu eenmaal geven en nemen in de liefdequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!
Gewoon zeggen; Hop Hop, geef Bier!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordtquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordt
Niet per ongeluk cannabis voeren hequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
je Kan ook gewoon in de zelfhulpgroep hier blijven natuurlijkquote:
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Een paar goeie jopen kan ik wel waarderen jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Ik kijk wel uit, de Bolkes moeten niet aan de drugsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per ongeluk cannabis voeren heaangezien zowel hop als cannabis tot Hennepfamilie behoort
Een eckte favoriet heb ik niet, drink allesquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Bij een terugval is zo'n zelfhulpgroep wel fijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
je Kan ook gewoon in de zelfhulpgroep hier blijven natuurlijk
Bolkquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij een terugval is zo'n zelfhulpgroep wel fijn.
Nu heb ik een gedicht gemistquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Jippie het volgende:
Kan @:Paul geen alternatieve scorelijst bijhouden
Ja niet eerlijk, o neequote:
Hij wil vast nog wel 1 maken tochquote:
met die tijd ga ik meer weblojes maken voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt nu denk ik toch veel tijd over zonder DTS?
Mmm eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
met die tijd ga ik meer weblojes maken voor jou
Was da weblojesquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
met die tijd ga ik meer weblojes maken voor jou
Bolke&Bolke waren zo in schok dat ze niks meer uit konden brengen. Bij de heropening wordt de schade ingehaaldquote:
Arme Bolke en Bolke ,geef ze maar een knuffel van mijquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke waren zo in schok dat ze niks meer uit konden brengen. Bij de heropening wordt de schade ingehaald
Ik ook broeder.quote:
Als je er pas na drie dagen achter komt dat DTS dicht is, valt het met die verslaving ook nog wel meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar misschien wel beter zo. Ik werd ook een beetje DTS verslaafd
Ik ben een 'weekend DTS'er'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je er pas na drie dagen achter komt dat DTS dicht is, valt het met die verslaving ook nog wel mee
Ah, dus we hebben te maken met een deeltijdverslaving...quote:
Die heeft een maandbanquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef Zucht. het volgende:
Heb ik wat gemistwaar is het tofste spelletje
De shii, is dat de opvolger van de Wii? Maar dan voor vrouwen, zoals een strijkijzer?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef -Shii- het volgende:
Er zijn veel ontkenners, anders was dit topic al vol geweest.
Wie weet wat een plezier ze dan hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, de Bolkes moeten niet aan de drugs
Gohquote:Op donderdag 7 april 2022 15:53 schreef Maanvis het volgende:
ze gaan even schorsen omdat de minister niet weet hoe de openbaarmaking van documenten wettelijk geregeld is
omehenkquote:
fake newsquote:Op donderdag 7 april 2022 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dts is allang weer levend en we zoeken nieuwe leden
Verkeerd gedacht 🤣quote:
Hey Marioquote:
Hey Grrrrrrrr als het tegenzit hoef je deze maand weer geen gedichtje te makenquote:
Ja is echt nodig hierquote:
Gezeur waar wij niks mee te maken hebben en toch pakken ze ons het spelletje af😴quote:
Stomquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr als het tegenzit hoef je deze maand weer geen gedichtje te maken
Bolk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Gaat toch wel weer open mag ik hopen? Heb nu trillende handjes.
Arme jij. Er zijn genoeg andere sc waar dezelfde zitten als in dts.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
GC / [VIV #276]Borrelnootje in da housequote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Maar daar krijg je geen puntenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Er zijn genoeg andere sc waar dezelfde zitten als in dts.
Slaap je daar minder om dan? Het is ook niet zo dat je rijk wordt of zo van die punten.quote:
Met punten ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonder punten is het echt maar dom gelul haha
Ik vind het leuk om te spelen, maar als het er niet is mis ik het ook niet.quote:
Gaat vast wel weer open vandaag of morgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ikke wel had er net twee ingehaald mario in het vizier
Dus jij was wel in je elementquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef 4-elements het volgende:
Vond het wel een leuk element, die punten. Ben gek op spelletjes, vandaar.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap je daar minder om dan? Het is ook niet zo dat je rijk wordt of zo van die punten.
Jazeker. Dit is 1 van mijn 4 elementen.quote:
Typisch dat drie crewleden het nu verpest hebben dan.quote:
Hoe kom je daar nu bij dan? IK heb geen crewlid het zien verpesten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch dat drie crewleden het nu verpest hebben dan.
En wat zijn de andere 3?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jazeker. Dit is 1 van mijn 4 elementen.
Oeps, dan beter niet doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:53 schreef 4-elements het volgende:
Dat kan ik vanwege mijn geheimhoudingsplicht tegenover de nobele elementen niet zeggen.
DodenTopicSpelquote:
Maak je niet druk Mario. Komt vanzelf wel weer.quote:
free murpquote:
Vandaag of morgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast wel weer open vandaag of morgen
EN zo niet dan niet toch
fuck, we gaan dus niet neuken?quote:
Freshfruit was gebanned wegens bans niet besproken op dit forum geloof ik en de modjes konden er niet tegen dat de TT "Free Freshfruit" was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Watskeburt met DTS? Ik denk, kom ff kijken, maar... dicht?
15km van jequote:
oke dan neuk ik je vrouw welquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice. Maar ik neuk niet met mannen
Wat een neukmodjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Freshfruit was gebanned wegens crewbash geloof ik en de modjes konden er niet tegen dat de TT "Free Freshfruit" was.
Die slaapt, maar ieder z'n ding. Ik heb een goed alarmsysteem en een grote knuppelquote:
Ik heb een grotere knuppelquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die slaapt, maar ieder z'n ding. Ik heb een goed alarmsysteem en een grote knuppel
Ik heb wel een biertje over. dat wel, maar mijn vrouw krijg je nietquote:
en je knuppel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb wel een biertje over. dat wel, maar mijn vrouw krijg je niet
Of het geweer het? dat is een verassingquote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb vandaag 7uur lopen voorstrijkenHet begint ergens op te lijken...
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet wel netjes vriend. Afplakken, stuclopers plaatsen, aftapen, verfen, etc. daarna nog een keer want ik moet alles nog een keer doen..quote:
oke oke voorstirjk hoeft toch niet netjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het moet wel netjes vriend. Afplakken, stuclopers plaatsen, aftapen, verfen, etc. daarna nog een keer want ik moet alles nog een keer doen..
Tuurlijk wel! De voorbereiding is het halve werk! Die voorstrijk is overigens net zo duur als de aflakquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke oke voorstirjk hoeft toch niet netjes
9016 is toch verkeerswit ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb extra extra extra ultra mat finish gekocht. Want mooi. in RAL9016De voorstrijk ook laten mengen in RAL9016
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoedquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! De voorbereiding is het halve werk! Die voorstrijk is overigens net zo duur als de aflakSikkens. Fucking ¤100,- voor 5 liter. voor zowel de voorstrijk als de latex
Idioot duur dat spul als je een beetje redelijk spul wilt hebben dan...
Ligt eraan. Als je een sloeberondergrond plaats heb je kans op strepen en vlekken. Ik wil een strak vlak aan wit (verkeerswit 9016) dus ik heb een pot primer gekocht. En ik hoop de latex net zo netjes op te kunnen brengen als nuquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoed
ja dat weet ik nog uit de tijd dat ik voor een rolluikenfabrikant werkte...quote:
Het schijnt nogal een probleem te zijn om een latex zo op een gestukte muur op te brengen. Dat levert strepen of vlekken op. Daarom breng je eerst een 'primer' aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoed
Tegenwoordig zitten we in het tijdperk 'ultra mat'quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog uit de tijd dat ik voor een rolluikenfabrikant werkte...
maar dat was meestal dan ook hoogglans..
ok omdat het anders teveel zuigt ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het schijnt nogal een probleem te zijn om een latex zo op een gestukte muur op te brengen. Dat levert strepen of vlekken op. Daarom breng je eerst een 'primer' aan.
das niks nieuws hoor, gewoon zelfde tex in een andere verpakkingquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten we in het tijdperk 'ultra mat'
Yesh! Gestucte muren zuigen de latex de muur inquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok omdat het anders teveel zuigt ofzo
Hier heb je een stickerquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Anyhow, ik heb mijn stinkende best gedaan (letterlijk, want ik stink een uur tegen de wind in), om de primer al streeploos op te brengen
Thanks, maar het ziet er niet verkeerd uit toch? En dat is pas de primer!quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier heb je een sticker
[ afbeelding ]
het zijn echt kei kleine foto's ik kan het niet goed beoordelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, maar het ziet er niet verkeerd uit toch? En dat is pas de primer!
Op een foto kan je het soberso niet beoordelen... Neem je wijf hiermee naartoe en dan beoordelen we het samenquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zijn echt kei kleine foto's ik kan het niet goed beoordelen
tis 1 uur des nachts man!quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op een foto kan je het soberso niet beoordelen... Neem je wijf hiermee naartoe en dan beoordelen we het samen
Dat is mijnheer, ander keertje dan...quote:
komt goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is mijnheer, ander keertje dan...
is dat een oefening of een showquote:
Nee, dat is Airpower. Daarvan zijn er 10.000 of meerquote:
Ow, dit is een oefening. Frisian flag. Stond al jaren op de planning, maar Corona... Hier doet de gehele NAVO aan mee. Mooi om te zien, maar zeer serieze oefening hoor. Zitten tig van landen en vliegtuigen in Leeuwarden nuquote:
okok lijkt net alsof ze alleen maar opstijgenquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dit is een oefening. Frisian flag. Stond al jaren op de planning, maar Corona... Hier doet de gehele NAVO aan mee.
In Leeuwarden is het een beestenboel nu denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okok lijkt net alsof ze alleen maar opstijgen
oh door Freshfruit natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In Leeuwarden is het een beestenboel nu denk ik
Hey Stoor. 😘hoe is het met je pa?quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een 'Parker Premier' voor mijn vader besteld met inscriptie... Ik dacht, Ik doe eens gek![]()
hij is zijn muren witter dan wit aan het schildrenquote:
Ja ik zag het, doet hij goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij is zijn muren witter dan wit aan het schildren
g0dm0rg0nquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, doet hij goed![]()
Morguh Maan
heeeeeeeeeeeee lullo heb je nog geneuckt??quote:
nee ben maagdquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeee lullo heb je nog geneuckt??
Misschien wil @Braddie wel ?quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
vanaf mandaag kann ik
over dag niet meer spelen
Kan je over al doen. Ga je tellen ff fok openen tellen en weer dicht doen 🤣quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis wel het zo random fok! Openen even wat posten en weer dicht doen.
Reageer liever positief op marioquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je over al doen. Ga je tellen ff fok openen tellen en weer dicht doen 🤣
Dat kan je overal toch doen. 😉quote:
……….."………..quote:
Pvp 🤣quote:
Hey Raf. Hoe is het?quote:
Matig, maar wou weer even in DTS posten maar dat kan blijkbaar niet.quote:
O dat is minder dat je beroerd in bed hebt gelegen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, maar wou weer even in DTS posten maar dat kan blijkbaar niet.
Paar dagen beroerd in bed gelegen, dus niet op Fok! en dan is topic stuk.
Dicht is stuk, kapot, naar de klote etc.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder dat je beroerd in bed hebt gelegen.
DTS is niet kapot maar dicht.
O oke. 😉quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dicht is stuk, kapot, naar de klote etc.
Ik was er op dat moment ook niet bij. Maar er is wel veel negatief gedoe steeds helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Maar watskeburt? Is imho gewoon een slowchat, heb nooit echte negativiteit gezien.
Hey Stoor 👍quote:
Hey Stoorquote:
Stabielquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey StoorJa gaat lekker, en met jou?
Boh dat is wel nice hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
StabielLekker aan het lessen geweest met de motor op de weg
Fantastisch man!
Ik kan niet wachten om mijn eigen motort op te halen!
Dit beest heb ik besteldquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Boh dat is wel nice hoorIk zie je wel verschijnen op de TT
Ik hou van kleur, maar dit ziet er erg strak uit hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit beest heb ik besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar ik vond deze er wel zo retestrak uitzien!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou van kleur, maar dit ziet er erg strak uit hoor
Ja niks mis mee, mag je best trost op zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vond deze er wel zo retestrak uitzien!
Lekker bezig rookworststadbewonerquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Ben ook weer wat stappen verder met de verbouwing. Gisteren de primer erop gesmeerd. Hierna (morgen of maandag) afkitten en volgende weekafsauzen. Daarna nog wat afwerklatjes enz.![]()
Hoop werk zo, maar wel leuk om het allemaal zelf te maken(het wc-hok waar het eigenlijk allemaal mee begon staat er niet op
, maar dat heb ik al genoeg gepost)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ze zich aan de leverdatum houden. Schijnt nogal een probleem te zijn met chips (dat was bekend), maar de kabelbomen komen normaalgesproken uit Oekraïne...quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niks mis mee, mag je best trost op zijn
Ik ben er trots op. Hard werken wordt in dit geval wél beloondquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker bezig rookworststadbewoner
Ben er bang voorquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoop dat ze zich aan de leverdatum houden. Schijnt nogal een probleem te zijn met chips (dat was bekend), maar de kabelbomen komen normaalgesproken uit Oekraïne...
Terwijl die motor in het oostblok schijnbaar zo uit de showroom geleverd wordt. Levertijd van een paar dagenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben er bang voorAlles is een puinhoop door die ellende
Het vervoer van alles ligt op op z'n kop, zie ook maar weinig buitenlandse vrachtwagens hierquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Terwijl die motor in het oostblok schijnbaar zo uit de showroom geleverd wordt. Levertijd van een paar dagenHier minstens 4 maanden..
Voor ontgroening naar de TTquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet erg hoor, want ik heb mijn examen op 14 juniDus komt wel redelijk uit. en dat ga ik natuurlijk de eerste keer halen!
Het wordt nog veel erger hoor. Nu merken we er nog 'weinig' van. Maar reken er maar op dat alles 50 tot misschien wel 100% duurder wordt. Alles door zo'n klote kutland als Ruslandquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het vervoer van alles ligt op op z'n kop, zie ook maar weinig buitenlandse vrachtwagens hier
Ja lekker gevoel, dat heb ik nu ook in mijn nieuwe huis, nu ik er eindelijk woonquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben er trots op. Hard werken wordt in dit geval wél beloond
Dat is geen ontgroeningquote:
Die kans zit er dik in, ik zag vandaag de diesel bij de pomp onder de 1,90 en ik schrok er gewoon vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het wordt nog veel erger hoor. Nu merken we er nog 'weinig' van. Maar reken er maar op dat alles 50 tot misschien wel 100% duurder wordt. Alles door zo'n klote kutland als Rusland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |