komt goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is mijnheer, ander keertje dan...
is dat een oefening of een showquote:
Nee, dat is Airpower. Daarvan zijn er 10.000 of meerquote:
Ow, dit is een oefening. Frisian flag. Stond al jaren op de planning, maar Corona... Hier doet de gehele NAVO aan mee. Mooi om te zien, maar zeer serieze oefening hoor. Zitten tig van landen en vliegtuigen in Leeuwarden nuquote:
okok lijkt net alsof ze alleen maar opstijgenquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dit is een oefening. Frisian flag. Stond al jaren op de planning, maar Corona... Hier doet de gehele NAVO aan mee.
In Leeuwarden is het een beestenboel nu denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okok lijkt net alsof ze alleen maar opstijgen
oh door Freshfruit natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In Leeuwarden is het een beestenboel nu denk ik
Hey Stoor. 😘hoe is het met je pa?quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een 'Parker Premier' voor mijn vader besteld met inscriptie... Ik dacht, Ik doe eens gek![]()
hij is zijn muren witter dan wit aan het schildrenquote:
Ja ik zag het, doet hij goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij is zijn muren witter dan wit aan het schildren
g0dm0rg0nquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, doet hij goed![]()
Morguh Maan
heeeeeeeeeeeee lullo heb je nog geneuckt??quote:
nee ben maagdquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeee lullo heb je nog geneuckt??
Misschien wil @Braddie wel ?quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
vanaf mandaag kann ik
over dag niet meer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |