Gohquote:Op donderdag 7 april 2022 15:53 schreef Maanvis het volgende:
ze gaan even schorsen omdat de minister niet weet hoe de openbaarmaking van documenten wettelijk geregeld is
omehenkquote:
fake newsquote:Op donderdag 7 april 2022 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dts is allang weer levend en we zoeken nieuwe leden
Verkeerd gedacht 🤣quote:
Hey Marioquote:
Hey Grrrrrrrr als het tegenzit hoef je deze maand weer geen gedichtje te makenquote:
Ja is echt nodig hierquote:
Gezeur waar wij niks mee te maken hebben en toch pakken ze ons het spelletje af😴quote:
Stomquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr als het tegenzit hoef je deze maand weer geen gedichtje te maken
Bolk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Gaat toch wel weer open mag ik hopen? Heb nu trillende handjes.
Arme jij. Er zijn genoeg andere sc waar dezelfde zitten als in dts.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
GC / [VIV #276]Borrelnootje in da housequote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Maar daar krijg je geen puntenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Er zijn genoeg andere sc waar dezelfde zitten als in dts.
Slaap je daar minder om dan? Het is ook niet zo dat je rijk wordt of zo van die punten.quote:
Met punten ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonder punten is het echt maar dom gelul haha
Ik vind het leuk om te spelen, maar als het er niet is mis ik het ook niet.quote:
Gaat vast wel weer open vandaag of morgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ikke wel had er net twee ingehaald mario in het vizier
Dus jij was wel in je elementquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef 4-elements het volgende:
Vond het wel een leuk element, die punten. Ben gek op spelletjes, vandaar.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap je daar minder om dan? Het is ook niet zo dat je rijk wordt of zo van die punten.
Jazeker. Dit is 1 van mijn 4 elementen.quote:
Typisch dat drie crewleden het nu verpest hebben dan.quote:
Hoe kom je daar nu bij dan? IK heb geen crewlid het zien verpesten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch dat drie crewleden het nu verpest hebben dan.
En wat zijn de andere 3?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jazeker. Dit is 1 van mijn 4 elementen.
Oeps, dan beter niet doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:53 schreef 4-elements het volgende:
Dat kan ik vanwege mijn geheimhoudingsplicht tegenover de nobele elementen niet zeggen.
DodenTopicSpelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |