Bbq meet? Damn ik heb iets gemist kennelijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 01:33 schreef Flory het volgende:
Goh heb ook zomaar opeens hét idee waarom muis zo nasty naar mij toe was sinds jullie bbq meet.
Heb me dat serieus jaren afgevraagd aangezien ik haar niks had misdaan.
Geen 40+ meet voor mij dus, veel plezier hier nog.
Dat zal deze geweest zijn. 2011!quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Bbq meet? Damn ik heb iets gemist kennelijk
Oei al meer dan 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 april 2022 04:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal deze geweest zijn. 2011!
Topicreeks: Teun's 2011 BBQ
Hey Morguh GGquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha, goedemorgen. De laatste werkdag alweer. Koffie?
Ben je er aan toen Enginequote:
Dat is zeker waar, lekker de dag beginnen met een bakkiequote:
quote:
Hey Dotquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Morguh GG
[..]
Ben je er aan toen Engine
Het is wel een volhoudertje hequote:Op vrijdag 8 april 2022 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Ja beetje wel. Was wat laat naar bed gisteren.
Uiltje zit er nog![]()
Ja dit had ik ook niet gedachtquote:
VT1 is al geweest toch?quote:
Het wacht op mooi weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook niet gedacht
Ik verwacht iedere ochtend een lege kast te zien maar dan zit ie er toch
Hey Chanelquote:
Hou je in !!quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Hier krijgt de directeur een rondleiding dus één grote poppenkast gaande
Topquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post de resultaten wel in ons F1 topic
Laat je niet door Sly afleiden ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Begrijp werkelijk niet wat er zo grappig is aan de TT.
Ik heb nieteens iets aan sunsy gevraagd, wilde op verzoek van anderen alleen even helpen.
Maar goed, veel plezier hier nog
Flauw geklier.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Ik heb nieteens iets aan sunsy gevraagd, wilde op verzoek van anderen alleen even helpen.
Show is weer voorbij. Muziek kan weer aanquote:
Hey Flory, ik zie jou naam niet in de TT staan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
stream opquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Show is weer voorbij. Muziek kan weer aan
groter, dunner en scherper ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier weer vanaf kantoor. Heb een nieuw beeldscherm gekregen dus sinterklaas valt vroeg dit jaar.
Niets met jou te maken. o %. Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Morguh Steven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier weer vanaf kantoor. Heb een nieuw beeldscherm gekregen dus sinterklaas valt vroeg dit jaar.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Had er eentje zonder hdmi aansluiting en het was klein. Nu een mooie brede met hdmi. Kan weer wat zienquote:
Lang leve de vooruitgangquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had er eentje zonder hdmi aansluiting en het was klein. Nu een mooie brede met hdmi. Kan weer wat zien
Dit heeft toch helemaal niks met jou te maken Flory, je hoeft je echt niet aangesproken te voelen. Ik begrijp niet waarom. Gedachten kunnen soms vreemde sprongen maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Ben je alleen maar dankbaar. Ook alle anderen die me door dit onbekende doolhof heen helpen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef Flory het volgende:
Rustig aan hoor .. ik vroeg het alleen maar ffquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:03 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee nog niet. Nog even wat dingen doen en dan zal ik hem aan doen.
Oh echt?? Hoezo danquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee, maar blijkbaar zien sommigen dat anders
Misschien volgend jaarquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er nog iemand 282 miljoen euro over om een villa te kopen?
Dan staat ie nog wel te koop, dit was al met prijsverlaging.quote:
Neuh laat het dit keer aan mji voorbijgaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Haha is niet erg hoor. Vragen mag altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan hoor .. ik vroeg het alleen maar ff
Dat is een hoop geldquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heb er even over nagedacht, maar nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik wel maar dan kan ik vanavond geen Monopoly spelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dan kan ik vanavond geen Monopoly spelen
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
Je krijgt er wel een plafondschildering van Caravaggio bij, helpt dat?
En dat kan natuurlijk niet ....quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog nooit verlorenquote:
Ik kreeg altijd ruzie met mijn broertje , ging het spel door de luchtquote:
Ahh!! Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is met mijn zwager en vrouw. En toen werd mijn zwager kwaad, omdat mijn vrouw niet wilde onderhandelen en die is toen boos naar huis gegaan. Leuk spel
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd ruzie met mijn broertje , ging het spel door de lucht
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is met mijn zwager en vrouw. En toen werd mijn zwager kwaad, omdat mijn vrouw niet wilde onderhandelen en die is toen boos naar huis gegaan. Leuk spel
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Geloof niet dat ik ooit een potje afgemaakt heb. Altijd ruzie voor het zover was
Oke, toen was ik niet actief op Fok!quote:Op vrijdag 8 april 2022 04:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal deze geweest zijn. 2011!
Topicreeks: Teun's 2011 BBQ
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Een varken draaien op het spitquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke, toen was ik niet actief op Fok!
Wel een tof idee voor een meet.
Dat moet jezelf wetenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
Sorry mensen, ik zal het verkeerd hebben begrepen.
Dacht echt dat het erover ging dat ik een ava had gemaakt voor sunsy
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd ruzie met mijn broertje , ging het spel door de lucht
Toffe UI die je voor haar hebtquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
Sorry mensen, ik zal het verkeerd hebben begrepen.
Dacht echt dat het erover ging dat ik een ava had gemaakt voor sunsy
Ik vind dat het na al deze tips voor het volgende topic geregeld moet zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toffe UI die je voor haar hebt![]()
Ik heb het verder niet meegekregen![]()
Ik denk dat Sunsy nog niet zo goed weet hoe ze de gif als UI moet instellen
Volgens mij had ze al een poging gedaan, maar het plaatje was te grootquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toffe UI die je voor haar hebt![]()
Ik heb het verder niet meegekregen![]()
Ik denk dat Sunsy nog niet zo goed weet hoe ze de gif als UI moet instellen
Goed dat je niet aan poolen doet danquote:
Het heeft bij mij ook wel ff geduurdquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat het na al deze tips voor het volgende topic geregeld moet zijn
Ahhh ja dan lukt het nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij had ze al een poging gedaan, maar het plaatje was te groot
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je niet aan poolen doet dan
[ afbeelding ]
Te laat ghehequote:
Die BMW en die Streamliner. Mooie combinatie moet dat zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je niet aan poolen doet dan
[ afbeelding ]
Haha dat zie jij dan weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die BMW en die Streamliner. Mooie combinatie moet dat zijn.
quote:
Helemaal goed, en zo snelquote:
Hij is leuk!quote:
Ja en ook wel bij mezelf. Hou van de zon, heb iets met dansen en probeer altijd wel vrolijk en positief te blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij past echt mooi bij jouw username
Dan klopt hij helemaalquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja en ook wel bij mezelf. Hou van de zon, heb iets met dansen en probeer altijd wel vrolijk en positief te blijven.
Dan schrijf je de username met een @ ervoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:19 schreef Sunsy het volgende:
Dus geen idee hoe je mensen kan taggen, maar dank je wel Flory!
@Floryquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:19 schreef Sunsy het volgende:
Dus geen idee hoe je mensen kan taggen, maar dank je wel Flory!
Ook dat is gelukt!quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan schrijf je de username met een @ ervoor.
@:Sunsy
quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
hallo
![]()
https://www.gmx.at/magazi(...)m-kaninchen-36762196
Daar zijn er nog maar een paar van over?quote:
Ze zijn redelijk zeldzaam inderdaad. Paar jaar geleden heb ik nog met een soortgelijke Calif gevlogen. Die had geen straalmotor maar een propeller. Die roteerde overigens eerder dan de jet uitvoering.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zijn er nog maar een paar van over?
Smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Zo meteen gaat er ook wat vliegen![]()
spaceX
Echt welquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet echt kan kijken vanmiddag. De lancering zelf wel maar de hele aanloop is eigenlijk net zo leuk om te volgen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ik moet altijd zo lachen om die ninja's
Was toen ze die lift in gingenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist dan want ze zitten al zie ik.
Elon Maskquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was toen ze die lift in gingen![]()
Ik moet altijd weer denken aan die eerste keer met dragon crew , die ninja's en Elon Mask
Lancering naar het ISS iets na vijf vanmiddag. Puzzie mag de ninja's uitleggenquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef Sunsy het volgende:
Haha is het raar als ik zeg, dat ik geen idee heb waar het over gaat? Vliegen? Ninja's?
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Zo meteen gaat er ook wat vliegen![]()
spaceX
Dat zal ik niet meer vergetenquote:
Ja dat was goedquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal ik niet meer vergeten![]()
Ik heb toen in een deuk gelegen
Oh sorry helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:07 schreef Sunsy het volgende:
Haha is het raar als ik zeg, dat ik geen idee heb waar het over gaat? Vliegen? Ninja's?
De ninja zijn al geweestquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik ga even kijken hoor, al weet ik niet wat die ninja's zijn
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was goed
Die verwijzingen naar 420 en 69 zijn ook altijd grappig.
Ik kijk gewoon naar die stream met die zuuperds hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lancering naar het ISS iets na vijf vanmiddag. Puzzie mag de ninja's uitleggen
Zijn ze al tipsy?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar die stream met die zuuperds hoor
Valt zowaar mee tot nu toequote:
quote:
Correctie, er is een dame aangehaakt nu die duidelijk wat teveel rum in haar thee heeft gemikt vanochtendquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt zowaar mee tot nu toe
Lekker zwammen doen ze al wel
Ze zijn natuurlijk anders niet uit elkaar te houden in die pakkiesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Correctie, er is een dame aangehaakt nu die duidelijk wat teveel rum in haar thee heeft gemikt vanochtend
Oké dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lancering naar het ISS iets na vijf vanmiddag. Puzzie mag de ninja's uitleggen
Ze hebben gewoon plezierquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef pullup het volgende:
Hmm![]()
Na wat minuutjes luisteren moet ik concluderen dat ze toch weer allemaal kachel zijn
Hey Mazquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan schrijf je de username met een @ ervoor.
@:Sunsy
Anjelikaquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Correctie, er is een dame aangehaakt nu die duidelijk wat teveel rum in haar thee heeft gemikt vanochtend
Leuke manier om de lotto trekking bekend te maken. Wie is het reservegetal?quote:
80 (?) Meter viel hij diep ... zijn hart stond stil maar zijn Pontiac liepquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
Oops .. hij staat weer gelukkig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
80 (?) Meter viel hij diep ... zijn hart stond stil maar zijn Pontiac liep
Wow wowquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wel even een snoekduikjequote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
oje niet bestquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kon wel weer lopen maar heeft wel opgegeven ... Maar met langzaam rijden win je geen wedstrijd ...quote:
dat kloptquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon wel weer lopen maar heeft wel opgegeven ... Maar met langzaam rijden win je geen wedstrijd ...
Was dit in circuit Sarthe vandaag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ie goed weg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Ronde Baskenland , net voordat ik het postte ..quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was dit in circuit Sarthe vandaag?
Die kneuzen hebben het er zelf naar gemaaktquote:
Oh DTS nog dicht ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
het kann niet closed,wanneer jemand
Free Freshfruit zegt
Hou toch op man!! Sloeg nergens op wat ze dedenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
het kann niet closed,wanneer jemand
Free Freshfruit zegt
Ik hoopte vannacht vet te scoren met een single oneliner ... maar helaasquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik denk niet dat er hier veel mensen om DTS geven.
Misschien volgende maand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoopte vannacht vet te scoren met een single oneliner ... maar helaas
Heb je teruggelezen ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou toch op man!! Sloeg nergens op wat ze deden
Omdat het een stel kleuters zijn die alleen maar ruzie makenquote:
Toch niet Eddy Evenepoel weer mag ik hopen voor em?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Ronde Baskenland , net voordat ik het postte ..
Hamilton was hetquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toch niet Eddy Evenepoel weer mag ik hopen voor em?
Okay zal vast weer zijn auto de schuld gevenquote:
Nee L. Hamilton...quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toch niet Eddy Evenepoel weer mag ik hopen voor em?
Ksssstquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]fruit kann niet altjd
gebannt werden en het
zijn reacties gewezen
Ik heb het niet over hemquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]fruit kann niet altjd
gebannt werden en het
zijn reacties gewezen
Hoe ging je sollicitatie Dees? Was dat vandaag?quote:
Hoe is het gesprek gegaan Deisyy?quote:
Ja dat was vanmiddag en ging wel redelijk goed, en zij waren ook positief, maar aan het eind van het gesprek bleek het om een fulltime functie te gaan en dat is niet wat ik wil, dus ga ga hem niet worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie Dees? Was dat vandaag?
Ik drink een biertje meequote:
Ah ok. Wel fijn dat ze positief waren in elk geval.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was vanmiddag en ging wel redelijk goed, en zij waren ook positief, maar aan het eind van het gesprek bleek het om een fulltime functie te gaan en dat is niet wat ik wil, dus ga ga hem niet worden.
Dus op naar het volgende gesprek.
Gezellig! Cheers! Heb je iets speciaals onder de dop?quote:
Was niet eens omdat ik heel veel dronk, maar me beter voel zonderquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed van je, dry 2022? Hoe dat zo?
O, dat is jammer, op naar de volgende dan zoals je zegt Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was vanmiddag en ging wel redelijk goed, en zij waren ook positief, maar aan het eind van het gesprek bleek het om een fulltime functie te gaan en dat is niet wat ik wil, dus ga ga hem niet worden.
Nope gewoon een blikje Hertog Janquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Cheers! Heb je iets speciaals onder de dop?
Inderdaad, en fijn om de ervaring van een sollicitatiegesprek weer te hebben, dat was voor mij 23 jaar geleden voor het laatstquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Wel fijn dat ze positief waren in elk geval.
Spannend!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat in het vat zit.....quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is op zich al een goede reden. Ik mag nog even wachten.
Jij deed volgens mij een week met een fles, of in ieder geval heel lang. Maar als je jezelf er beter door voelt is het genoeg voordeel om niet meer te drinkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was niet eens omdat ik heel veel dronk, maar me beter voel zonder
Ja hoor, ik ziet ook niet op een schopstoel, alles op het gemak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is jammer, op naar de volgende dan zoals je zegt Gaat vast goed komen
23 jaar is nog al watquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en fijn om de ervaring van een sollicitatiegesprek weer te hebben, dat was voor mij 23 jaar geleden voor het laatst
Staat jouw huis al te koop?
Ook lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope gewoon een blikje Hertog Jan![]()
Proost
Ik dronk alleen wijn in het weekend, maar merkte wel dat ik toeleefde naar dat weekend en dat voelde niet goed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij deed volgens mij een week met een fles, of in ieder geval heel lang. Maar als je jezelf er beter door voelt is het genoeg voordeel om niet meer te drinken
Waar ik nu werk ben ik 16 jaar geleden gekomen via een keukentafelgesprek, dus dat telt niet echt. In de vacature stond 20-36 uur, ik had in mijn motivatiebrief geschreven dat ik op zoek ben naar een parttime functie, ergens is er iets fout gegaan met interpretatiequote:Op vrijdag 8 april 2022 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
23 jaar is nog al watvoor het "oefenen" is dat wel fijn inderdaad. Hadden ze niet in de vacature erbij gezet voor hoeveel uur ze iemand zochten?
Nee nog niet. Nog steeds druk bezig met uit/opruimen en dingetjes hier en daar opknappen. Ik heb weinig tijd want werk is ook enorm druk. Ik denk over twee weken dat het klaar is voor de fotograaf in elk geval.
Jammer dat het toch niet is wat je wilde, maar zo'n sollicitatie is gelijk ook een goede training voor volgende gesprekken. Dat ze positief waren zegt wel veelquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n glaasje dan echt prettig om te ontspannen en ik vind het best netjes als je alleen in het weekend drinkt, maar als het niet goed voelt en het ook nog eens voor je schildklier beter is.....quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dronk alleen wijn in het weekend, maar merkte wel dat ik toeleefde naar dat weekend en dat voelde niet goed.
Plus dat het ook niet goed is voor mijn schildklier.
In het begin vond ik het nog best wel lastig, en een maand geleden dacht ik :'ach laat ik een flesje prosecco kopen' zit minder alcohol in etc' Maar toch daarna tot de conclusie gekomen dat het niet goed voelde![]()
Soms mis ik het wel om een wijntje te drinken
Ja hoor, zo zie ik het ook. Ben jij ook weer op zoek naar ander werk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat het toch niet is wat je wilde, maar zo'n sollicitatie is gelijk ook een goede training voor volgende gesprekken. Dat ze positief waren zegt wel veel
Ik bekijk wel wat vacaturesquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, zo zie ik het ook. Ben jij ook weer op zoek naar ander werk?
Fijn idee ook dat je geen haast hebt, dan is de kans het grootst op een leuke baan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bekijk wel wat vacaturesMaar heeft voor nu niet heel veel haast om op stel en sprong iets anders te hebben. Ik wil uiterlijk eind mei/begin juni wel iets anders hebben gevonden.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ik nu werk ben ik 16 jaar geleden gekomen via een keukentafelgesprek, dus dat telt niet echt. In de vacature stond 20-36 uur, ik had in mijn motivatiebrief geschreven dat ik op zoek ben naar een parttime functie, ergens is er iets fout gegaan met interpretatie
Huizenmarkt is nog wel gek, alleen de regio waar ik woon is altijd iets achterbleven bij de rest van Nederland en sowieso bij het Westen. Hopelijk is alles over twee weken klaar. Ik ga ook een schoonmaakbedrijf inhuren om de beneden boel en badkamer boven eens goed en spotless te maken. Ik ben niet de beste schoonmaakster. Op het oog is het netjes maar het moet wel een keer goed gedaan wordenquote:Wel goed dat je dat soort dingen allemaal doet, dat is goed voor de verkoop, al is de huizenmarkt nog steeds helemaal gek. En over twee weken is best wel al snel. Is er in jouw regio gemakkelijk iets te huren?
Je pakt het grondig aan, ik denk ook wel dat de schoonmaakkosten zichzelf weer terug verdienen. En toch wel fijn weer een nieuwe start op een andere plek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zeg dat welMaar je bent niet al te teleurgesteld hopelijk. Je had nog meer ijzers in het vuur ook.
[..]
Huizenmarkt is nog wel gek, alleen de regio waar ik woon is altijd iets achterbleven bij de rest van Nederland en sowieso bij het Westen. Hopelijk is alles over twee weken klaar. Ik ga ook een schoonmaakbedrijf inhuren om de beneden boel en badkamer boven eens goed en spotless te maken. Ik ben niet de beste schoonmaakster. Op het oog is het netjes maar het moet wel een keer goed gedaan worden![]()
Al met al aardig wat werk maar goed, het moet toch gebeuren.
Huren is lastig, ook hier. Maar ik ga uit van een eventuele huisoverdracht in September of zo, dus dan moet ik wel iets kunnen vinden.
ja ik denk dat die investeringen zich wel terug verdienen. Ik maak het ook niet te gek hoor. Bijvoorbeeld dak van garage is lek. Dat laten we dus zo, en daarom is de vraagprijs iets lager. Zelfde met het buitenschilderwerk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pakt het grondig aan, ik denk ook wel dat de schoonmaakkosten zichzelf weer terug verdienen. En toch wel fijn weer een nieuwe start op een andere plek.
Ik drink ook niet veel af en toe een wijntje, maar drink ook al meer dan een jaar nu geloof ik helemaal niets meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dronk alleen wijn in het weekend, maar merkte wel dat ik toeleefde naar dat weekend en dat voelde niet goed.
Plus dat het ook niet goed is voor mijn schildklier.
In het begin vond ik het nog best wel lastig, en een maand geleden dacht ik :'ach laat ik een flesje prosecco kopen' zit minder alcohol in etc' Maar toch daarna tot de conclusie gekomen dat het niet goed voelde![]()
Soms mis ik het wel om een wijntje te drinken
Oei, beste val.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jammer zeg, maar wel fijn dat het een positief gesprek was. Hopelijk heb je snel iets wat wel bij je past.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je binnen de regio verhuizen waar je nu woont of wil je ergens anders heen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik denk dat die investeringen zich wel terug verdienen. Ik maak het ook niet te gek hoor. Bijvoorbeeld dak van garage is lek. Dat laten we dus zo, en daarom is de vraagprijs iets lager. Zelfde met het buitenschilderwerk.
Nieuwe start is wel fijn. Hoewel ik mijn plekje hier verschrikkelijk ga missen. Ik woon wel heel erg fijn verder. Maar dat hoort erbij. En ik vind vast wel een nieuw mooi plekje.
Wat vervelend dat je daar last van hebt. Snap wel dat je dat er niet altijd voor over hebt, voor een wijntje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink ook niet veel af en toe een wijntje, maar drink ook al meer dan een jaar nu geloof ik helemaal niets meer
Is niet goed voor het boezemfibrileren
Maar soms heb ik best wel zin in een lekker glaasje wijn hoor, alleen heb ik de fibrileren er niet voor over.
Nee, heb ik er helemaal niet voor over, dus dan maar alleen water met bubbelsquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:43 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je daar last van hebt. Snap wel dat je dat er niet altijd voor over hebt, voor een wijntje.
Ja precies, daar kan je ook van genieten en lol mee hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik er helemaal niet voor over, dus dan maar alleen water met bubbels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |