Hallo Shii.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef -Shii- het volgende:
Er zijn veel ontkenners, anders was dit topic al vol geweest.
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).quote:
Geh wegquote:
Bolke&Bolke!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).
Gelukkig is @SuperwormJim weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Jippie het volgende:
En @:SwJ heeft zijn leuke UI ook niet meer
Met sexy baardje UI?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig is @:superwormjim weer beschikbaar
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!quote:
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:52 schreef Jippie het volgende:
Hi! Ben ik eindelijk in de gelegenheid om te bolken zit DTS op slot
Het is een complot
Liefquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!
In opdracht van Soros zekerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.
Yvonne denk ik.quote:
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.quote:
WE WAREN ZO CLOSE!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.
quote:
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdownquote:
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
Dit of 2G?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Jippie het volgende:
[..]en door te knuffelen met
en te zingen met
komen we weer bij ons innerlijk zonder enige afstand of mondkapje
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Vast welquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]heeft Soros iets met een blauwe knoop?
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uit
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Het is nu eenmaal geven en nemen in de liefdequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!
Gewoon zeggen; Hop Hop, geef Bier!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordtquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordt
Niet per ongeluk cannabis voeren hequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
je Kan ook gewoon in de zelfhulpgroep hier blijven natuurlijkquote:
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Een paar goeie jopen kan ik wel waarderen jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Ik kijk wel uit, de Bolkes moeten niet aan de drugsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per ongeluk cannabis voeren heaangezien zowel hop als cannabis tot Hennepfamilie behoort
Een eckte favoriet heb ik niet, drink allesquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |