quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Jippie het volgende:
[..]en door te knuffelen met
en te zingen met
komen we weer bij ons innerlijk zonder enige afstand of mondkapje
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Vast welquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]heeft Soros iets met een blauwe knoop?
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uit
Bij pure liefde maakt een vlaai meer of minder ook niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Niet knuffelen als ik sta te vlaaien hoor! Mooooooo!"
:"Owwwww! Zingen! ITS DE SURKEL OF LAAAAAAAAIF!1!!! TJILP!"
Het is nu eenmaal geven en nemen in de liefdequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze meuren wel echt als de ziekte hoor.
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vraag ik me wel ernstig af in welke topicreeks ik nu in het weekend halve liters moet klappen. Misschien dat @:hemarookworst hier ook al over nagedacht heeft
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Halve liters melk van bolke dan hoop ik toch!!
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij een koe hebt die schultenbrau geeft dan kom ik komend weekend op bezoek!
Gewoon zeggen; Hop Hop, geef Bier!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordtquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende. Denk dat het voorlopig VF SC wordt
Niet per ongeluk cannabis voeren hequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het beest eens wat hop gaan voeren.
je Kan ook gewoon in de zelfhulpgroep hier blijven natuurlijkquote:
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Schültenbrau eigenlijk.
Een paar goeie jopen kan ik wel waarderen jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Ik kijk wel uit, de Bolkes moeten niet aan de drugsquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per ongeluk cannabis voeren heaangezien zowel hop als cannabis tot Hennepfamilie behoort
Een eckte favoriet heb ik niet, drink allesquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat Jopen jouw favoriet was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |