Goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet wel netjes vriend. Afplakken, stuclopers plaatsen, aftapen, verfen, etc. daarna nog een keer want ik moet alles nog een keer doen..quote:
oke oke voorstirjk hoeft toch niet netjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het moet wel netjes vriend. Afplakken, stuclopers plaatsen, aftapen, verfen, etc. daarna nog een keer want ik moet alles nog een keer doen..
Tuurlijk wel! De voorbereiding is het halve werk! Die voorstrijk is overigens net zo duur als de aflakquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke oke voorstirjk hoeft toch niet netjes
9016 is toch verkeerswit ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb extra extra extra ultra mat finish gekocht. Want mooi. in RAL9016De voorstrijk ook laten mengen in RAL9016
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoedquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! De voorbereiding is het halve werk! Die voorstrijk is overigens net zo duur als de aflakSikkens. Fucking ¤100,- voor 5 liter. voor zowel de voorstrijk als de latex
Idioot duur dat spul als je een beetje redelijk spul wilt hebben dan...
Ligt eraan. Als je een sloeberondergrond plaats heb je kans op strepen en vlekken. Ik wil een strak vlak aan wit (verkeerswit 9016) dus ik heb een pot primer gekocht. En ik hoop de latex net zo netjes op te kunnen brengen als nuquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoed
ja dat weet ik nog uit de tijd dat ik voor een rolluikenfabrikant werkte...quote:
Het schijnt nogal een probleem te zijn om een latex zo op een gestukte muur op te brengen. Dat levert strepen of vlekken op. Daarom breng je eerst een 'primer' aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb ff moeite met plaatsen wat er gebeurt als je de voorstrijk niet perfect hebt aangebracht maargoed
Tegenwoordig zitten we in het tijdperk 'ultra mat'quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog uit de tijd dat ik voor een rolluikenfabrikant werkte...
maar dat was meestal dan ook hoogglans..
ok omdat het anders teveel zuigt ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het schijnt nogal een probleem te zijn om een latex zo op een gestukte muur op te brengen. Dat levert strepen of vlekken op. Daarom breng je eerst een 'primer' aan.
das niks nieuws hoor, gewoon zelfde tex in een andere verpakkingquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten we in het tijdperk 'ultra mat'
Yesh! Gestucte muren zuigen de latex de muur inquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok omdat het anders teveel zuigt ofzo
Hier heb je een stickerquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Anyhow, ik heb mijn stinkende best gedaan (letterlijk, want ik stink een uur tegen de wind in), om de primer al streeploos op te brengen
Thanks, maar het ziet er niet verkeerd uit toch? En dat is pas de primer!quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier heb je een sticker
[ afbeelding ]
het zijn echt kei kleine foto's ik kan het niet goed beoordelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, maar het ziet er niet verkeerd uit toch? En dat is pas de primer!
Op een foto kan je het soberso niet beoordelen... Neem je wijf hiermee naartoe en dan beoordelen we het samenquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zijn echt kei kleine foto's ik kan het niet goed beoordelen
tis 1 uur des nachts man!quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op een foto kan je het soberso niet beoordelen... Neem je wijf hiermee naartoe en dan beoordelen we het samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |