abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203448661
Viel me op dat hier nog geen topic over is.

Vanuit het hele land zijn vrachtwagenchauffeurs naar Ottawa (zetel van de overheid) getrokken om de stad te blokkeren.

Sinds vorige week zagen we er al beelden over, het ziet er erg indrukwekkend uit.

Trudeau zou de stad ondertussen hebben verlaten.

Plaats hier al het nieuws over dit protest.

Wat beelden van de stad in deze video:

https://www.bitchute.com/video/gi952rh390zp/

Dronebeelden van de vrachtwagens;

https://www.bitchute.com/video/nscPYSbo2Fpl/

Bericht van de NOS https://nos.nl/index.php/(...)rum-ottawa-blokkeren
pi_203448741
Zijn er maar een paar, kan niet elk protestje gaan volgen.
pi_203448745
oh, bnw, never mind.
pi_203448750
Is gewoon onderdeel van het plan. Dankzij de stakende truckers zijn straks de winkels leeg en kan de overheid daar martial law instellen om de foodsupply te waarborgen door middel van het leger inzetten.

#BNW :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203449910
pi_203450106
Canadian Prime Minister Justin Trudeau tests positive for Covid-19

https://edition.cnn.com/2(...)eau-covid/index.html

gewoon een leugen, hij zit gewoon verstopt. :M
pi_203452929
Ziet er toch vrij massaal uit allemaal.

dinsdag 1 februari 2022 @ 13:00:55 #9
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203458079
Da’s toch helegaar geen BNW?
pi_203458112
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:00 schreef Mano_ het volgende:
Da’s toch helegaar geen BNW?
Eigenlijk gewoon NWS, maar dan krijg je weer dat gezeur dat we geen extreemrechtse bronnen mogen plaatsen (proest).

Verder hangen dit soort protesten wel samen met de ontwikkelingen en spanningen in de wereld naarmate steeds meer mensen ervan overtuigd raken dat hun overheden niet het beste met hun voorhebben (en daar gaat BNW in wezen wel over).
pi_203464220
twitter
pi_203466801
Vrijheid is '' toxic ''

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203467777
twitter
pi_203485176

oO/
pi_203486163
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijheid is '' toxic ''

[ twitter ]
Justin Trudeau heeft de truckers 'racisten' en 'vrouwenhaters' genoemd op televisie.
pi_203486330
twitter

Je verzint het toch niet.
pi_203487802
quote:
Politie Ottawa overweegt leger in te zetten tegen demonstranten
De politie in het Canadese Ottawa overweegt het leger in te zetten om een einde te maken aan de coronademonstratie die er plaatsvindt. Het protest tegen de coronamaatregelen begon vorige week met duizenden vrachtwagenchauffeurs en bestaat nu nog uit een "vastberaden en turbulente" groep mensen, stelt de politiechef van Ottawa, Peter Sloly.

"De meeste demonstranten zijn vertrokken. Wat overblijft is een groep van zeer gedreven individuen", aldus de politiechef. Om ervoor te zorgen dat ook deze mensen vertrekken, overwegen de autoriteiten momenteel alle mogelijkheden, "waaronder ook steun van het leger".

De autoriteiten vrezen dat er komend weekend opnieuw meer demonstranten naar de stad trekken, nadat er afgelopen weekend al 15.000 mensen voor grote ongeregeldheden zorgden bij het Canadese parlementsgebouw. De aanleiding voor de betogers was een vaccinatieplicht voor vrachtwagenchauffeurs die de grens oversteken, maar het protest richtte zich al snel in heel het land tegen alle coronabeperkingen die zijn ingevoerd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aine-2g-beleid-ernst
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203488549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling van dit "protest", straks ook lege schappen in de winkels zodat de schuld kan worden afgeschoven op de truckers.

De enige effectieve manier van protesteren is burgerlijke ongehoorzaamheid, massaal met zn alle de mondkapjes dumpen, qr codes verwijderen. de media negeren en je zaak weer opengooien, zonder regels en aangepaste openingstijden.
Dan kunnen ze niks meer klaarspelen..

Maar ja , helaas nog teveel types die nog steeds blind in de overheid geloven.
pi_203489124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat was de bedoeling van dit "protest", straks ook lege schappen in de winkels zodat de schuld kan worden afgeschoven op de truckers.

De enige effectieve manier van protesteren is burgerlijke ongehoorzaamheid, massaal met zn alle de mondkapjes dumpen, qr codes verwijderen. de media negeren en je zaak weer opengooien, zonder regels en aangepaste openingstijden.
Dan kunnen ze niks meer klaarspelen..

Maar ja , helaas nog teveel types die nog steeds blind in de overheid geloven.
OLM
Our Lives Matter
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203489240
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
OLM
Our Lives Matter
Zo is het..
Laten we beginnen met het afbreken van de walgelijke teststraten. Of de fik erin.
pi_203494508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zo is het..
Laten we beginnen met het afbreken van de walgelijke teststraten. Of de fik erin.
Ja hoor, roep maar op tot geweld..

Op ieder ander forum was je geband voor het leven, hier mag je het vrij roepen... Maar hier word je dan weer geband als je om een bron vraagt _O-
pi_203495266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ja hoor, roep maar op tot geweld..

Op ieder ander forum was je geband voor het leven, hier mag je het vrij roepen... Maar hier word je dan weer geband als je om een bron vraagt _O-
Ga weg overheidstroll
pi_203497500
Justin Trudeau kreeg nep vaccine.

https://www.bitchute.com/video/0buuHGUx2oiw/
pi_203499367

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:17:10 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203503813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[ twitter ]

Je verzint het toch niet.
Wat een klootzak ook, die Trudeau.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203506441
pi_203519017
GoFundme accepteert nu ook geen donaties meer voor de truckers. De reden die ze opgeven is omdat het geen protest meer is maar een bezetting.
Ik raad een ieder aan om GoFundMe links te laten liggen, het is een bedrijf met een duidelijke agenda.
pi_203519050
twitter

Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
pi_203531986
Trucker Fr33dom Convoy – come on, it’s a Psy-Op! (updated Jan. 29)

At a first glance, it might look as a good thing. Yeah, they’re doing a strike against vaccine mandates and other fascist government crap. Sure, but never forget that they always control both sides. That is called Controlled Opposition. No movement will be allowed unless they control it. It is that simple.

First, their logotype they use on social media was made by Mobile Marketing, as in MM, as in ‘33’ when flipped. Classic sign of a Freemasonic company. The logo itself has the typical circle formed by three sixes, just like Google Chrome and so many other graphical logotypes. So, there is your 666, or ‘Number of the Beast’ right in your face. And a double at that, since ‘freedom’ sums to 66 as well.
It also has the ‘Dove of Freedom’ symbol made in black and red (like the devil), we will get to the dove in a minute.

gaat verder

https://bartoll.se/2022/01/staged-fr33dom-convoy-psy-op/

edit: interessante link verder
oa dit

Then we have the infamous Illuminati: New World Order Card Game from Steve Jackson that was released in 1995. Or simply, "Illuminati Card Game" for short. This card game was based on old documents that partly was disclosed in "Silent Weapons for Quiet Wars" - the plans of the ruling elite and the secret societies. Note that the illustration says "Truckers on Strike" and "Long Haul Strike."
Note that it mentions "CFL AIO" which reduces to 35. Same as Dave Steenburg's birthday of March 5 (35). And Dave was on the news for his 'Soldiers of Odin' 35-days after Justin Trudeau's birthday, and Justin is a Catholic-Jesuit (and Catholic reduces to 35.)

[ Bericht 25% gewijzigd door koosbasterd op 06-02-2022 00:56:40 ]
pi_203535096
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
Dit dus. Schandalig en schrikbarend het optreden van GoFundMe. Ook dat blijkt weer een politieke hack te zijn die bijvoorbeeld alles toestonden tijdens de BLM-rellen in de zomer van 2020, maar nu ineens heel correct gaat doen. Haha, wat een grap. GoFundMe is simpelweg net zoals veel van die Silicon Valley bedrijven, links en progressief georiënteerd. En men vindt alles in lijn met dat gedachtegoed prima, maar als het maar als het iets anders betreft wordt er een stokje voor gestoken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203535462
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.

Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203536957
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.

Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Wapperts?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203539118
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?

Hoe zit het trouwens met een land zoals Oostenrijk waar jezelf injecteren met een experimenteel goedje een plicht is geworden?
Ik heb overigens niet een vooraanstaande politicus schande zien spreken over vaccinatieverplichting met een vaccin in de experimentele fase. Vind je het niet apart dat daar nog steeds nauwelijks kritiek op is vanuit de EU?
Waarom zou dat toch zijn?
pi_203539217
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?

Hoe zit het trouwens met een land zoals Oostenrijk waar jezelf injecteren met een experimenteel goedje een plicht is geworden?
Ik heb overigens niet een vooraanstaande politicus schande zien spreken over vaccinatieverplichting met een vaccin in de experimentele fase. Vind je het niet apart dat daar nog steeds nauwelijks kritiek op is vanuit de EU?
Waarom zou dat toch zijn?
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.

Dat de EU vasthoudt aan de coronapas, is inderdaad teleurstellend. Maar is dat werkelijk alles wat je hebt? Want jij liep hier twee jaar lang te verkondigen dat de coronaregels nooit meer zouden verdwijnen en dat de QR-code voor horeca en evenementen een blijvertje was.
pi_203539905
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.

Dat de EU vasthoudt aan de coronapas, is inderdaad teleurstellend. Maar is dat werkelijk alles wat je hebt? Want jij liep hier twee jaar lang te verkondigen dat de coronaregels nooit meer zouden verdwijnen en dat de QR-code voor horeca en evenementen een blijvertje was.
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.
Kortom je claimt de overwinning terwijl de hoogste overheidslaag het nog steeds blijft vasthouden.
Even voor de duidelijkheid ik hoop nog steeds vurig dat ik er naast zit, door deze flauwekul kan ik al maanden niet meer sporten laat staan dat ik wat leuks kan doen met mijn vriendin of de kinderen.
pi_203540673
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.
Kortom je claimt de overwinning terwijl de hoogste overheidslaag het nog steeds blijft vasthouden.
Even voor de duidelijkheid ik hoop nog steeds vurig dat ik er naast zit, door deze flauwekul kan ik al maanden niet meer sporten laat staan dat ik wat leuks kan doen met mijn vriendin of de kinderen.
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.

Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.

Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.

Met je Great Reset. Laat me niet lachen.
pi_203541100
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.

Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.

Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.

Als hij ze liever niet had gehad dan hoefde hij ook niet voor te stellen om het in de gereedschapskist te houden laat staan het te implementeren.
Als zelfs wetenschappelijk onderzoek hem niet kan overtuigen, wat dan wel?
2G heeft niets met gezondheid of wetenschap te maken, voor een ieder die Rutte een beetje kent is het duidelijk dat QR codes een ander doel dienen.

Overigens is testen voor toegang alles behalve praktisch. De jongste die bij mij woont gaat niet naar de opvang en mijn vriendin werkt om mij heen. We hebben nauwelijks tijd om even te testen om dan maar ergens op anderhalve meter met een mondkapje op ongezellig in een restaurant te zitten.
Ik eis onvoorwaardelijke vrijheid en dat zou een ieder moeten doen, gevaccineerd of ongevaccineerd.
pi_203542296
quote:

[..]

Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.
pi_203542349
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @:Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.
Stuur je nou je forumvriendje op me af, @Chivaz?
pi_203542391
Nee hoor, Koos. Ik benoem simpelweg het objectief waarneembare. In de bres springen voor ideologische medestanders zijn AMV-praktijken.
pi_203545045
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203545318
twitter
pi_203551058
  maandag 7 februari 2022 @ 12:18:51 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203551460
quote:

[..]

Nederland is gewoon altijd druk met er over discussiëren, daardoor duren dingen die nodig zijn veel te lang en als al niet meer hoeft ...
Dus verwacht eind van jaar, mits er geen gruwelijke variant is, dat we weer vrolijk met de hele familie kerst kunnen vieren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203556272
quote:
18s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ze pakken nu brandstof af van de vrijheidslievende truckers. Nu is het moment voor ze om de rug recht te houden, ze zijn immers goed bezig big Tech is tegen en de overheid van Canada is tegen. Dat betekent dat ze uitzonderlijk goed bezig zijn.
pi_203559184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Justin Trudeau heeft de truckers 'racisten' en 'vrouwenhaters' genoemd op televisie.
dat geloof ik niet dat de truckers dat zijn. Geen wonder dat Trudeau ergens verstopt zit met als smoes dat hij corona zou hebben.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203560073
  maandag 7 februari 2022 @ 20:42:25 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203560111
Lol dit is gewoon controlled opposition

Heb ik gelezen op Niburu
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203560540
Justin Trudeau in His Secret Ottawa Bunker Live Footage Hiding From Canada Freedom Convoy 2022.mp4

https://ugetube.com/watch(...)weICUQasRuYwc1U.html
pi_203563065

weer een voorspelling van de simpsoms? trudeau op de vlucht.

pi_203563483
twitter
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:06:26 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203568811
quote:
:D
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
pi_203569741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
pi_203572152
twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Ali_boo op 08-02-2022 17:32:53 ]
pi_203594878
twitter

Nadat de politie al eerder de brandstof afpakte van de truckers pakken ze nu het brandhout af.
Zijn er nog steeds mensen over die moeite hebben met het woord covidfascisme?
pi_203595005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203595578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid :D
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.

Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
pi_203595966
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.
Verkiezingen ... :')
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon

quote:
Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
pi_203596196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
uhm ok..
quote:
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.

Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
pi_203596286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef The_End het volgende:
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?

quote:
Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
pi_203596947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef UncleScorp het volgende:
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?
Ik vind dat mensen zich aan de afgesproken regels moeten houden. Het interesseert me geen reet waarvoor ze demonstreren.
quote:
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
en ook die gaat verdwijnen
pi_203596971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef The_End het volgende:
en ook die gaat verdwijnen
ok mr glazen bol ... en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
pi_203597025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ok mr glazen bol ...
_O- Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
quote:
en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Griep verdwijnt ook niet (in de nabije toekomst)
pi_203597074
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:31 schreef The_End het volgende:

_O- Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee ;)
pi_203597438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee ;)
Er is in NL zo goed als geen draagvlak voor vaccinatieplicht, dus ik zie even niet hoe jij dat voor je ziet.

Daarnaast zullen de maatregelen in rap tempo verdwijnen (waarschijnlijk merendeel eind deze maand), waarna ook de noodzaak van de QR code verdwijnt. Sowieso vind ik het hele QR verhaal echt een bullshit maatregel. Ik kan me niet voorstellen dat dat ook maar een ziekenhuisopname heeft voorkomen.
pi_203598768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Zijn wil opleggen...

Gaat over een paar hele fundamentele grondrechten maar okay.
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.

Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.

I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:38:00 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203599505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Zinloze vergelijking
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.

Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
pi_203599841
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.

Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203600472
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.

Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.

I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
pi_203600738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.

Enorm beangstigend ook.

Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
pi_203600754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.

Enorm beangstigend ook.

Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
pi_203600777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
Dat is leuk _O-

Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.

Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
pi_203600901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is leuk _O-

Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.

Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
pi_203600974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.

Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
pi_203601526
quote:
81s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt,
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
pi_203601562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
_O- wat.

Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
pi_203602163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- wat.

Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
pi_203602182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
_O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 18:19:48 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203602454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.

:P
pi_203602529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:19 schreef theguyver het volgende:

[..]
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.

:P
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
  donderdag 10 februari 2022 @ 18:42:19 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203602824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
pi_203603575
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
Kies uw tijd en plaats :D
pi_203603900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:

[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
Plaats hier uw advertentie
pi_203605968
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
pi_203606448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
pi_203606962
twitter

vers van de pers.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:36:42 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203608092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Meh als je andere beelden ziet bouwen ze er een leuk feestje van.

Denk dat beetje 50/50 is..
pi_203608295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
Nogmaal, welke aanpassingen.
pi_203617623
twitter

Covidfascist Trudea houd zijn voet nog steeds stijf, toegeven is natuurlijk gezichtsverlies en een enorme klap tegen het covidfascisme die de westerse wereld in zijn greep heeft.
Honk Honk en doorrrrrrrrrr……….
pi_203617698
twitter
pi_203617761
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:42:04 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203617876
Geld van crowdsourcing in beslag nemen, politie afsturen op burgers die eten en diesel komen brengen uit steun, dreigen met wegnemen van de kinderen, wegnemen van hun werk etc.

Maar je bent verder geen fascistische leider hoor Trudeau, het ligt allemaal aan de anderen!

Doe nog ff blackface anders :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:02:14 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203618713
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203619581
twitter
pi_203619713
quote:
81s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.

Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:10:08 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203619763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Fake fucking news.

Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.

Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.

Hoop dat je van pek en veren houdt.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:46:05 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203620266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fake fucking news.

Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.

Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.

Hoop dat je van pek en veren houdt.
Denk eerder dat volk beetje opgesplitst is 50/50 naar niet precies maar denk dat je me wel begrijpt.
pi_203620967
quote:

[..]
Lol.
pi_203621972
quote:
Jij denkt dat die polls waarde hebben. K leuk.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 22:51:31 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203622194
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij denkt dat die polls waarde hebben. K leuk.
This web survey was conducted from February 4 to February 6, 2022, with 1,546 Canadians and 1,005 Americans, 18 years of age or older, randomly recruited from LEO’s online panel.

Vind dit wel raar..
Waarom niet alleen Canada?
pi_203623184
de amerikanen denken dat ze het ook kunnen.

4 Maart Trucker convoy van California naar Washington.
https://www.politico.com/(...)thers-steam-00007135
_O_

pi_203623472
twitter
pi_203623590
quote:

[..]
Jij hebt duidelijk niet de livestreams gezien, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
pi_203625827
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Weet je al wat er aangepast is in de grondwet?
pi_203630646
Shit is going down

twitter
pi_203631101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:23 schreef The_End het volgende:

[..]
Weet je al wat er aangepast is in de grondwet?
weltrusten.
pi_203631321
Ondertussen in Frankrijk

twitter
pi_203631441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
weltrusten.
Je bent er ook achter gekomen dat het niet waar was wat je zei. Goed zo. ^O^
pi_203631519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:50 schreef The_End het volgende:

[..]
Je bent er ook achter gekomen dat het niet waar was wat je zei. Goed zo. ^O^
elke noodwet zet de grondwet buitenspel.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 20:01:06 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203633363
twitter

hmz :wtf:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203634136
pi_203640573
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
elke noodwet zet de grondwet buitenspel.
Dat is niet waar en je geeft dus toe dat de grondwet niet is aangepast.
pi_203650944
Het is ze gelukt:

quote:
De Canadese politie heeft de blokkade van de belangrijkste grensovergang met de VS beëindigd. De Ambassador Bridge die het Canadese Windsor verbindt met het Amerikaanse Detroit werd een weeklang geblokkeerd door truckers, die zich verzetten tegen het Canadese coronabeleid. De laatste demonstranten werden aan het begin van de middag (lokale tijd) van de brug verwijderd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)test-truckers-convoy
pi_203652572
  zondag 13 februari 2022 @ 23:07:57 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203653108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Ali_boo het volgende:
Ondertussen in Frankrijk

[ twitter ]
In Frankrijk protesteert men al, als de prijs van de croissants is gedaald.
pi_203667683
twitter
pi_203668703
quote:
Trudeau is een enge communist.
pi_203672381
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:34:22 #124
189978 controlaltdelete
pi_203672452
twitter

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203672485
quote:
Oef er ging er iemand off-script, die krijgt ontslag.
Een journalist in 2022 moet activistisch zijn, niet met feiten komen, dan lig je er zo uit.
pi_203673052
quote:
Het is zeker wanbeleid, ik ben wel benieuwd wat Trudeau de covidfascist nu wilt gaan doen. De truckers vertrekken niet meer en dat is maar goed ook want ze hebben het gelijk aan hun zijde.
Er is eigenlijk nog maar 1 optie voor Trudeau en dat is aftreden, een vliegtuig pakken naar Cuba en daar dictator worden. Kan hij daar gaan bouwen aan zijn progressieve utopie, hopelijk is Klaver de ali-expres Trudeau bereid om hem te volgen naar Cuba.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:33:19 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673135
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:37:14 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673186
Maar dit dus :

quote:
Justin Trudeau is authorizing banks to unilaterally freeze accounts of Truckers and people who support the Truckers on the basis of suspicion alone, no court order required, with legal immunity.
Heel normaal gedrag.
Get woke, go broke!
pi_203673293
twitter
pi_203673406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
FFs ik wou hem net posten
pi_203673436
Hoe lang zal het duren voor we in NL soortgelijke taferelen krijgen

twitter

twitter
pi_203673668
Gaat het vast goed doen.

dinsdag 15 februari 2022 @ 15:20:47 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674549
twitter

Verrassend is het niet, wat een engnek.
Get woke, go broke!
pi_203674941
Er waren tijden dat progressief Nederland zowat klaarkwam toen Trudeau op het toneel verscheen. Wat is deze fascist hard door de mand gevallen, jammer dat er in de Nederlandse talkshows zo weinig gesproken word over de val van de progressieve helden in Canada en Nieuw Zeeland.
pi_203675747
twitter
pi_203676356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:45 schreef Chivaz het volgende:
Er waren tijden dat progressief Nederland zowat klaarkwam toen Trudeau op het toneel verscheen. Wat is deze fascist hard door de mand gevallen, jammer dat er in de Nederlandse talkshows zo weinig gesproken word over de val van de progressieve helden in Canada en Nieuw Zeeland.
VVD waren altijd de conservatieven... Ik dacht dat D66 liberaal was altijd maar dat is slechts medisch ethisch het geval.

Ondemocratisch technocratisch zijn ze.

Heb daar wel genoeg van.
pi_203685422
quote:
Michaela ^O^

Omg dat zoveel mensen gewoon meegaan in al die giftige corona-apps ... and for what -O-
  woensdag 16 februari 2022 @ 11:30:16 #140
189978 controlaltdelete
pi_203687431
twitter

O+
  woensdag 16 februari 2022 @ 13:12:51 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203688700
Maar er is geen eenkennige moderatie op de social media hoor, echt niet. Als je je aan de regels houdt blablabla.

Defiant Ls is net geschorst omdat hij het lef had om 2 tweets van tiran Trudeau onder elkaar te zetten:

Dus je mag nu zelfs iemand niet meer quoten als dat tegen de poltieke voorkeur van de site gaat. Hij beledigt niemand, hij verspreidt geen fake news, hij laat 2 feitelijke quotes van Trudeau zien: BAN!!!
Get woke, go broke!
pi_203691060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar er is geen eenkennige moderatie op de social media hoor, echt niet. Als je je aan de regels houdt blablabla.

Defiant Ls is net geschorst omdat hij het lef had om 2 tweets van tiran Trudeau onder elkaar te zetten:

[ afbeelding ]

Dus je mag nu zelfs iemand niet meer quoten als dat tegen de poltieke voorkeur van de site gaat. Hij beledigt niemand, hij verspreidt geen fake news, hij laat 2 feitelijke quotes van Trudeau zien: BAN!!!
En de progressieven zagen dat het goed was.
pi_203691178
twitter

Dit zijn de gevolgen als je protesteert tegen de overheid om slechts je vrijheid terug te krijgen.
Je bankrekening word bevroren, je word uitgemaakt voor racist en fascist en je krijgt geen steun van de zogenaamde beschaafde landen die vooraan staan om Orban te veroordelen.
Wat walg ik de laatste 2 jaar van onze hypocriete politici, covidfascisten en neo communisten.
pi_203691434
twitter
GiveSendGo is gehacked en de gegevens zijn niet geheel onverwacht via Twitter verspreid.
Mensen zijn nu bang voor de covidfascisten die dreigen met geweld en niet schuwen om ook daadwerkelijk gewelddadig te zijn.
pi_203696470
twitter

Dit is dus de hacker die achter de hack van GiveSendGo zit. Een bekende hacker die blijkbaar in dienst van overheden en verschillende veiligheidsdiensten heeft zitten hacken.
Als blijkt dat hij in opdracht van de Canadese overheid GiveSendGo heeft gehacked dan is dat een schandaal van epische proporties.
pi_203696531
twitter

De positie van Trudeau is volstrekt onhoudbaar, noemt vreedzame demonstranten maar weer eens nazi’s etc. Walgelijke vent.
pi_203698121
twitter

Let op als je als Trumpsupporter grote bedragen overmaakt naar mensen die vreedzaam protesteren tegen een ronduit facistische overheid dan moet je oppassen volgens deze minister.
Het masker is compleet gevallen, geen loyaliteit naar de burger en vrijheid maar all in voor Schwab en het WEF.
pi_203698196
twitter

quote:
All Canadians have the right to peaceful protests. Individuals engaged in preventing vehicles from crossing into Canada and the United States are not “peaceful protestors” as that term should not be applied to activities preventing the flow of essential goods by those who have illegally seized control and impede access to public infrastructure.

The vehicle blockades spreading across border points and highways throughout the country are costing shippers and retailers significant losses while also impairing the hard work of truck drivers who continue to keep our essential goods moving throughout the supply chain during this critical time. Canadians should also keep in mind that many of these vehicles and individuals involved in the blockades are not operating heavy trucks or are associated with the trucking industry.

“The patience of drivers and the vast majority of the trucking industry regarding these blockades has long-since expired. The trucking industry and its drivers are paying a heavy price for the unlawful actions of those who choose to politicize and target our borders and highways and choke off trade between Canada and the United States. Their actions simply hurt Canadians and they have shown a blatant disregard for all the lives they are impacting,” says Stephen Laskowski, president of the Canadian Trucking Alliance.

Drivers who are simply trying to make a living and get home to their families have been stuck at blocked border crossings for four to eight hours, many of whom have gone without access to washrooms or food.

“Many of those who are protesting having their lives disrupted by certain policies are, in turn, ironically disrupting the lives of their fellow Canadians,” says Laskowski. “Whether it’s the dedicated truck driver who’s stuck at the border and unable to get home to his or her family; or the factory worker who is sent home from work because critical products and raw materials aren’t being delivered, the only people who these blockades hurt are the hard-working Canadians who have kept our nation moving,” says Laskowski.

“This is simply not sustainable for the industry, its customers, and ultimately, the consumer.”

To protect the health and welfare of the 300,000 truck drivers who are committed to moving Canada’s domestic and international trade – as well as the economic viability of all companies in the supply chain – CTA is calling on all levels of government across Canada to put an action plan in place to end current blockades and prevent future disruptions at our nation’s ports of entry and the critical road infrastructure leading to critical trade arteries.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 februari 2022 @ 06:07:14 #149
451005 Grems
Clown World
pi_203698202
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:56 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[..]

https://www.washingtonpos(...)otests-global-study/

"Titled “World Protests: A Study of Key Protest Issues in the 21st Century,” the study comes from a team of researchers with German think tank Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) and the Initiative for Policy Dialogue, a nonprofit organization based at Columbia University and adds to a growing body of literature about our era of increasing protests. Looking closely at more than 900 protest movements or episodes across 101 countries and territories, the authors came to the conclusion that we are living through a period of history like the years around 1848, 1917 or 1968 “when large numbers of people rebelled against the way things were, demanding change.”

But why? Here, the authors highlight one particular problem: democratic failure. Their research found that a majority of the protest events they recorded — 54 percent — were prompted by a perceived failure of political systems or representation. Roughly 28 percent included demands for what the authors described as “real democracy,” the most of any demand found by the researchers. Other themes included inequality, corruption and the lack of action over climate change. But the study’s authors say policymakers do not respond adequately.

“Too many leaders in government and business are not listening. The vast majority of protests around the world advance reasonable demands already agreed upon by most governments. People protest for good jobs, a clean planet for future generations, and a meaningful say in the decisions that affect their quality of life,” said Sara Burke, senior expert on global economic policy at the FES and an author on the study."

"Perhaps the key argument from the study is that as protests increase, leaders should take them more seriously. Roughly 42 percent of protests in the study were judged as successful, though that varied significantly by region and the type of protests and included partial successes -- a higher figure than some other studies. If our era of protests continues, that suggests many more protesters are going to get at least some of what they want.

"Protests around the world have been getting a dubious reputation lately," said Michael Bröning, director of the FES New York office. "We need to understand that protests are not a verboten behavior but a core tenet of democracy. What we need is nothing short of a global rehabilitation of protest.""

pi_203698223
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203698238
twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 17-02-2022 06:44:08 ]
  donderdag 17 februari 2022 @ 06:37:13 #152
451005 Grems
Clown World
pi_203698244
quote:
pi_203698252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 06:37 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  donderdag 17 februari 2022 @ 06:45:58 #154
451005 Grems
Clown World
pi_203698257
quote:

quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 06:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Reeeee ik ben het er niet mee eens :( :( :(
pi_203698263
  donderdag 17 februari 2022 @ 06:54:06 #156
451005 Grems
Clown World
pi_203698278
quote:
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:30:39 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203704136
De bullshit die je wist die zou komen, vrijheid is white supremacy en racistisch!!

HONK HONK!!!!!!
Get woke, go broke!
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:33:54 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203704172
Trudeau's Justice Minister on convoy supporters: “If you are a member of a pro-Trump movement who's donating... you ought to be worried” about your bank account being frozen.

Maar je staat aan de goeie kant als anti-trucker hoor, FASCISM FTW! *O*.
Get woke, go broke!
pi_203704728
Jullie denken onze bankrekeningen te bevriezen ? Wij gaan er met het geld vandoor ! _O-

Bankrun of Canada _O_

twitter
pi_203704747
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
De bullshit die je wist die zou komen, vrijheid is white supremacy en racistisch!!

[ afbeelding ]

HONK HONK!!!!!!
Carefull now, Honk Honk staat gelijk aan Heil Hitler

donderdag 17 februari 2022 @ 15:14:38 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203704750
De bevolking staat dan ook totaal niet achter de truckers!

(c) de gebruikelijke fascistadepten op FOK!

:').
Get woke, go broke!
pi_203705031
twitter

Zelfs Ilhan Omar vind dat de journalisten te ver zijn gegaan.
pi_203705274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef Ali_boo het volgende:
Jullie denken onze bankrekeningen te bevriezen ? Wij gaan er met het geld vandoor ! _O-

Bankrun of Canada _O_

[ twitter ]
Toch maar aan de bitcoin dan, helaas dat overheden je telfoon wel zullen hacken en de software illegaal maken voor encryptie en de politie je telefoon komt checken op straat om te kijken of er geen foute software op staat als het zo ver komt.

Politiestaat, het valt me echt gigantisch tegen dat overheden met dit gemak grondwetten anaal kunnen penetreren met splinterige honkbalknuppels zonder glijmiddel.
  donderdag 17 februari 2022 @ 15:53:05 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203705334
Antifa hacker Aubrey Cottle, die de lijst van mensen die gedoneerd hebben aan givesendgo openbaar maakte, is daar apetrots op en schept er in een stream over op. Overal worden nu mensen lastig gevallen omdat ze een tientje hebben overgemaakt naar iets waar ze achter stonden. Journalisten doen hetzelfde, zie post van (zelfs) Omar

Dat zijn dus mensen die andere mensen kapot willen maken omdat ze een andere mening hebben. En toch elke keer maar blijven volharden dat je aan de goeie kant staat.

Je bent gewoon een fascist, kom er gewoon eens eerlijk voor uit dan ook.
Get woke, go broke!
pi_203705845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Antifa hacker Aubrey Cottle, die de lijst van mensen die gedoneerd hebben aan givesendgo openbaar maakte, is daar apetrots op en schept er in een stream over op. Overal worden nu mensen lastig gevallen omdat ze een tientje hebben overgemaakt naar iets waar ze achter stonden. Journalisten doen hetzelfde, zie post van (zelfs) Omar

Dat zijn dus mensen die andere mensen kapot willen maken omdat ze een andere mening hebben. En toch elke keer maar blijven volharden dat je aan de goeie kant staat.

Je bent gewoon een fascist, kom er gewoon eens eerlijk voor uit dan ook.
Vooral dit. Het is echt hilarisch. En betreffende journalisten is het natuurlijk vrij logisch, die bestaan in de MSM tegenwoordig voor een groot deel uit Linksige ideologen.
pi_203706023
twitter

Zie hier de NYT die protesten goedkeuren als ze maar niet protesteren tegen hun gedroomde beleid.
pi_203706067
Uiteraard. Het is namelijk geen feitelijke berichtgeving, het is ideologisch. Daarom kunnen veel links en progressief georiënteerden zich ook zo goed vinden in outlets zoals de New York Times, daar wordt aan de lopende band hun fantasierijke wereldbeeld bevestigt als de zogenaamd feitelijke realiteit.
pi_203706073
twitter

Ik kan dit alleen maar toejuichen, blijven pushen net zolang tot de bastaardzoon van Castro zijn biezen pakt.
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:00:36 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203706089
De rellen die tientallen doden hebben opgeleverd in de naam van BLM werden ook door alles en iedereen met goedkeuring bekeken, en daar hebben ook heel veel mensen, ook celebs en politici openbaar aan gedoneerd.

En die worden nu overal onderzocht omdat ze het geld gewoon gejat hebben en er kapitale panden van gekocht hebben :').

Hoe duidelijk moet je het hebben qua bias?

Hypocriet zooitje :r.
Get woke, go broke!
pi_203706102
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Uiteraard. Het is namelijk geen feitelijke berichtgeving, het is ideologisch. Daarom kunnen veel links en progressief georiënteerden zich ook zo goed vinden in outlets zoals de New York Times, daar wordt aan de lopende band hun fantasierijke wereldbeeld bevestigt als de zogenaamd feitelijke realiteit.
Om vervolgens heel hypocriet Fox News te bekritiseren vanwege hun voorkeur voor rechts.
En helaas blijft het niet bij kritiek, men probeert met alle macht outlets van rechtse snit te bannen van het internet en de TV.
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:03:16 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203706127
En helemaal verwondelijk, links, je weet wel de partij van en voor de werkende klasse, de arbeiders, staat nu massaal achter de fascistische overheid van Canada en tegen dus daadwerkelijk de "arbeiders".

Waar is het toch misgegaan? :').
Get woke, go broke!
pi_203706159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef HeatWave het volgende:
De rellen die tientallen doden hebben opgeleverd in de naam van BLM werden ook door alles en iedereen met goedkeuring bekeken, en daar hebben ook heel veel mensen, ook celebs en politici openbaar aan gedoneerd.

En die worden nu overal onderzocht omdat ze het geld gewoon gejat hebben en er kapitale panden van gekocht hebben :').

Hoe duidelijk moet je het hebben qua bias?

Hypocriet zooitje :r.
Links vind geweld en vandalisme prima, zolang het maar is ter ondersteuning van hun eigen agenda. Dan heiligt het doel de middelen. In alle anderen gevallen moet men natuurlijk op hysterische wijze moord en brand schreeuwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Om vervolgens heel hypocriet Fox News te bekritiseren vanwege hun voorkeur voor rechts.
En helaas blijft het niet bij kritiek, men probeert met alle macht outlets van rechtse snit te bannen van het internet en de TV.
Inderdaad, dat is immers ook het hele idee: links en progressief georiënteerde outlets en media zijn feitelijk en objectief. En rechtsgeoriënteerd is zogenaamde misinformatie.
pi_203706252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
En helemaal verwondelijk, links, je weet wel de partij van en voor de werkende klasse, de arbeiders, staat nu massaal achter de fascistische overheid van Canada en tegen dus daadwerkelijk de "arbeiders".

Waar is het toch misgegaan? :').
Het is jaren geleden al mis gegaan met links. Met als gevolg Brexit, Trump en hier in eigen land de PVV.
Links heeft weinig op met arbeiders, ze vinden het maar vervelende schreeuwers die niet zo moeten zeuren @Kijkertje noemt ze graag domvolk. Ze weten immers niet wat goed voor hun is, linkse politici kunnen dat veel beter inschatten en daarom verwachten ze ook onvoorwaardelijk je stem.
pi_203706291
Dat klopt helemaal. Links is allang niet meer wat het schijnbaar vroeger was. Het zijn nu salonsocialisten, veelal globalistisch ingestelde hoogopgeleide elite, die vooral bezig zijn met virtue signaling. Het zijn mensen die termen zoals 'Latinx' gebruiken in plaats van 'Latino', 'zwangere mensen' in plaats van 'vrouwen' en vinden dat jouw 7-jarige kind lessen moet krijgen over gender en seksualiteit. De arbeidersklasse kijkt men op neer, dat zijn domme heidenen die moreel verwerpelijk worden geacht.
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:23:25 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203706311
Ja, dat Latinx is een prima voorbeeld, volgens een enquete onder latino's geeft echt vrijwel iedereen aan niet zo aangesproken te willen worden. Maar die blanke wokies blijven het door hun strot rammen, want die weten het idd beter dan die domme bruintjes :').
Get woke, go broke!
pi_203706348
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt helemaal. Links is allang niet meer wat het schijnbaar vroeger was. Het zijn nu salonsocialisten, veelal globalistisch ingestelde hoogopgeleide elite, die vooral bezig zijn met virtue signaling. Het zijn mensen die termen zoals 'Latinx' gebruiken in plaats van 'Latino', 'zwangere mensen' in plaats van 'vrouwen' en vinden dat jouw 7-jarige kind lessen moet krijgen over gender en seksualiteit. De arbeidersklasse kijkt men op neer, dat zijn domme heidenen die moreel verwerpelijk worden geacht.
Ik blijf het zeggen een linkse partij in Nederland die opkomt voor de belangen van de burgers, paal en perk stelt aan immigratie en stopt met het woke geleuter kan met een charismatische leider zomaar de grootste partij in Nederland worden.
Trump had dat ook goed door in de VS, die richte zich ook op de arbeiders in de minder bevolkte delen van de VS en luisterde naar hun zorgen.
De GOP verandert langzaam maar zeker in een brede arbeiderspartij van rechtse snit. De enorme stroom propaganda etc is de enige reden dat Biden zit waar hij nu zit.
Deze kanteling komt er nu ook aan in Canada, hoe langer Trudeau zijn poot stijf houd hoe meer de publieke opinie zich zal keren tegen hem, zijn partij en uiteindelijk de ideologie.
pi_203706813
twitter
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:13:02 #178
451005 Grems
Clown World
pi_203707661
https://www.economist.com(...)hings-worse/21807707

"Canada’s reputation for impeccable politeness is taking a knocking. In recent weeks crowds of lorry-drivers and other Canadians protesting against covid-19 restrictions have blocked public highways and camped outside parliament in Ottawa. Many wave placards reading “Fuck Trudeau”, referring to their youthful prime minister, though the expletive often appears with a maple leaf as an asterisk. Nastier messages have cropped up, too. One or two protesters carried flags emblazoned with swastikas, perhaps to suggest, absurdly, that Canada’s covid restrictions are akin to Nazism."

"A wise government would listen to them and respond politely, taking their complaints seriously and patiently explaining why covid restrictions, though onerous, are necessary for the time being.

Justin Trudeau has done the opposite. First, he refused to meet them. Then, seizing on the fact that a few of the protesters appear to be bigots, he attempted to put all of them outside the boundaries of reasonable debate by condemning “the anti-Semitism, Islamophobia, anti-black racism, homophobia and trans phobia that we’ve seen on display in Ottawa over the past number of days”."

Media die eerlijk is over het feit dat het er één of twee zijn?

F in chat voor Trudy.
pi_203707874
Deze mensen zijn levensgevaarlijk en moeten aangepakt worden

twitter
  vrijdag 18 februari 2022 @ 00:56:44 #180
451005 Grems
Clown World
pi_203712935
twitter
pi_203712978
twitter

twitter

:W
pi_203712990
twitter
pi_203713012
quote:
Dit vind je wel een goede vergelijking zeker? :D

twitter

Overigens:

twitter
pi_203713014
twitter

twitter

twitter

Lekker figuur ook :|W

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 18-02-2022 02:53:05 ]
pi_203713018
twitter

twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 18-02-2022 02:36:40 ]
pi_203713039
pi_203720201
I
quote:
Freedom to infect...
Rofl typisch dat de gevaxxten niet willen inzien dat zij evengoed besmet kunnen worden en besmettelijk zijn voor anderen ... maar hey ... zij hebben de magische QR en mogen overal vrij binnen en buiten...hence de besmettingscijfers.

Goh en 2 weken problemen...als de regering alles dichtgooide voor langere tijd was het wel ok?
pi_203721628
De enige reden waarom het zo lang duurt, is omdat de regering systematisch een aanzienlijk deel van de bevolking simpelweg negeert.
pi_203721809
quote:
Toen de staat bereid was om allerlei restricties op te leggen toen had een ieder begrip. Helaas is het covidfascisme nu onderdeel van de westerse wereld en is democratie en recht op demonstreren nu aan banden gelegd.
@Kijkertje geloof je nu werkelijk dat je aan de juiste kant van de geschiedenis staat? Zo ja, wanneer vind jij dat we ooit eens terug naar normaal kunnen gaan?
En als je niet terug naar normaal wilt gaan hoe hoop jij dan dat de wereld eruit gaat zien?
pi_203722828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toen de staat bereid was om allerlei restricties op te leggen toen had een ieder begrip. Helaas is het covidfascisme nu onderdeel van de westerse wereld en is democratie en recht op demonstreren nu aan banden gelegd.
@:Kijkertje geloof je nu werkelijk dat je aan de juiste kant van de geschiedenis staat? Zo ja, wanneer vind jij dat we ooit eens terug naar normaal kunnen gaan?
En als je niet terug naar normaal wilt gaan hoe hoop jij dan dat de wereld eruit gaat zien?
Als demonstraties gevolgen hebben voor de economie heeft de overheid het recht om in te grijpen. Zo eenvoudig is dat.
pi_203723060
quote:
81s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als demonstraties gevolgen hebben voor de economie heeft de overheid het recht om in te grijpen. Zo eenvoudig is dat.
:')

We hebben het hier specifiek over een bepaalde verregaande wetgeving die alleen ingezet kan worden bij.... Praktisch oorlog.
pi_203723153
quote:

[..]
Demonstraties tegen de overheid hebben vaak gevolgen voor de economie. Een demonstratie heeft weinig nut als het mensen niet raakt, dat is ook heel de reden waarom je in Nederland braaf naar het Malieveld verwezen word.
Maar mijn vraag blijft staan, wanneer vind jij het eens genoeg met verplichtingen en maatregelen?
pi_203723203
quote:
Ah want illegaal, maar als de staat je business sloopt is het legaal.
pi_203723290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik blijf het zeggen een linkse partij in Nederland die opkomt voor de belangen van de burgers, paal en perk stelt aan immigratie en stopt met het woke geleuter kan met een charismatische leider zomaar de grootste partij in Nederland worden.
Trump had dat ook goed door in de VS, die richte zich ook op de arbeiders in de minder bevolkte delen van de VS en luisterde naar hun zorgen.
De GOP verandert langzaam maar zeker in een brede arbeiderspartij van rechtse snit. De enorme stroom propaganda etc is de enige reden dat Biden zit waar hij nu zit.
Deze kanteling komt er nu ook aan in Canada, hoe langer Trudeau zijn poot stijf houd hoe meer de publieke opinie zich zal keren tegen hem, zijn partij en uiteindelijk de ideologie.
Nieuwe wegen was dat, maar men vond die kerel niet charismatisch genoeg denk ik.
pi_203728217
quote:

[..]
Ja jij zou er zelfs op schieten zeker ?
pi_203729187
Een heleboel organisatoren van de truckersdemonstraties zijn vandaag gearresteerd in Canada.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 22:13:02 #197
451005 Grems
Clown World
pi_203729859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een heleboel organisatoren van de truckersdemonstraties zijn vandaag gearresteerd in Canada.
Meestal niet zo'n goede zet, als regime zijnde.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 22:14:02 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203729882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')

We hebben het hier specifiek over een bepaalde verregaande wetgeving die alleen ingezet kan worden bij.... Praktisch oorlog.
Of in dit geval een pandemie.
Paar honderd truckers en land is verdeeld..
Nja je zal er maar wonen en door die truckers dus zelf in de problemen komen.

In Nederland hadden we heel erg milde regels in tegenstelling tot andere landen, en dan nog wouden mensen verkassen..
pi_203730780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Of in dit geval een pandemie.
Paar honderd truckers en land is verdeeld..
Nja je zal er maar wonen en door die truckers dus zelf in de problemen komen.

In Nederland hadden we heel erg milde regels in tegenstelling tot andere landen, en dan nog wouden mensen verkassen..
Nee, niet voor wat we nu hebben. Zwaar illegaal.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:18:32 #200
451005 Grems
Clown World
pi_203730838
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
en dan nog wouden mensen verkassen..
Beste wat ik ooit gedaan heb.

Het stille goedkeuren van deze acties door de rest van het Westen spreekt boekdelen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:34:56 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203731069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, niet voor wat we nu hebben. Zwaar illegaal.
Wat is zwaar illegaal?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:36:51 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203731088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:18 schreef Grems het volgende:

[..]
Beste wat ik ooit gedaan heb.

Het stille goedkeuren van deze acties door de rest van het Westen spreekt boekdelen.
Mexico toch?
Nja beter dan de VS en noord Korea.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:40:11 #203
451005 Grems
Clown World
pi_203731132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Mexico toch?
Nja beter dan de VS en noord Korea.
En Nederland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Denemarken, België, het VK etc etc
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:43:41 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203731184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Grems het volgende:

[..]
En Nederland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Denemarken, België, het VK etc etc
:D eh nee!

Waarom...

Na de Verenigde Staten is de belangrijkste bestemming voor Mexicaanse emigranten Canada, gevolgd door Duitsland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, België, Zwitserland en Nederland.

Gaan ze dan juist daar heen dan..
Bedoel ik snap het wel, ze zijn al blij dat iemand in het land wil wonen IPV vertrekken :D

[ Bericht 26% gewijzigd door theguyver op 18-02-2022 23:50:30 ]
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:49:52 #205
451005 Grems
Clown World
pi_203731271
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D eh nee!
Zeer zeker wel.

Er blijkt een walgelijk, verwrongen karkas onder de maskers van Westerse regenten te zitten.

Blijkt die grote mond tegenover Poetin, Assad, Erdogan door de jaren heen gewoon een kwestie van ordinaire penisnijd te zijn geweest.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:55:13 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203731340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef Grems het volgende:

[..]
Zeer zeker wel.

Er blijkt een walgelijk, verwrongen karkas onder de maskers van Westerse regenten te zitten.

Blijkt die grote mond tegenover Poetin, Assad, Erdogan door de jaren heen gewoon een kwestie van ordinaire penisnijd te zijn geweest.
Oh ja dat is het!

Enige dat Mexico goed heeft gedaan in de afgelopen tig jaar was een middelvinger naar Trump op steken toen die een muur wou gaan bouwen, en zei dat Mexico dit ging betalen..

That's it..

Living conditions in Mexico are challenging for many of its residents. As defined by the Mexican government, about 33% of the population lives in "moderate poverty" and another 9% lives in "extreme poverty." That means that more than 40% of the population lives in poverty, and the numbers are trending upward

Dus een rijke westerling is meer dan welkom.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:56:51 #207
451005 Grems
Clown World
pi_203731360
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh ja dat is het!
Absoluut.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 01:09:15 #208
451005 Grems
Clown World
pi_203731973
twitter

Rare namen voor extreemrechtse white supremacists :')
  zaterdag 19 februari 2022 @ 02:32:33 #209
451005 Grems
Clown World
pi_203732109
pi_203733689
quote:

[..]

Ja kijk ze es stoer wezen ...
pi_203735455
De protesten en vooral de reactie van covidfascist Trudeau maken een ding heel duidelijk. De westerse wereld is niet tegen tirannie en onderdrukking en opstaan voor democratie, opkomen voor rechten is slechts een slogan.
De realiteit is dat de burgers maar vervelende mensen zijn die slechts dienen om te stemmen zodat hun megalomane plannen gelegitimeerd kunnen worden. Geweld, intimidatie en inperken van vrijheden zijn de wapens van de fascisten tegen het vrije volk van het westen. Uiteraard gesteund door de media en de usefull idiots die nog steeds menen dat overheden het beste met ons voor hebben.
Laat de gebeurtenissen in Canada en Australië een les voor ons zijn. Laat je niet bedrogen worden door de covidfascisten, de covidfascisten zijn verenigd onder het WEF en hebben gewacht op een kans zoals Corona om hun zieke plannen uit te rollen. Corona is/was nooit de crisis, het waren onze overheden en media die ons uiteindelijk in een crisis hebben gestort doormiddel van leugens en verraad.
Gooi aub die achterlijke app van je telefoon, luister niet meer naar figuren zoals Rutte en stem elke politici weg die ook maar enigszins iets te maken heeft met het WEF.
Het gaat niet meer om links of rechts maar om goed of slecht.
Bereid je zelf goed voor, probeer zoveel mogelijk cash geld thuis te hebben en zorg dat je in goede gezondheid bent en de middelen hebt om jezelf te verdedigen.
We gaan moeilijke tijden tegemoet en de enige manier om dit te stoppen is doormiddel van burgerlijke ongehoorzaamheid, we hebben nu een klein beetje vrijheid terug maar ondertussen likken onze vijanden hun wonden en komen ze hard terug met onder andere een coronapas die eventueel op het werk ingezet kan worden.
pi_203735597
quote:
Canadese politie pakt zeker honderd betogers op in Ottawa, 'situatie onder controle'
De politie in de Canadese hoofdstad Ottawa heeft afgelopen dag zeker honderd deelnemers van het zogeheten 'Freedom Convoy' gearresteerd. Ze worden verdacht van verschillende misdrijven, zoals het veroorzaken van schade aan andermans eigendommen. Ook zijn minstens twintig voertuigen weggesleept.

"We hebben de situatie onder controle en gaan door met het vrijmaken van onze straten", zei het waarnemend hoofd van de lokale politie. "Dat zullen we dag en nacht doen." Ondanks de politieactie staan er nog altijd tientallen vrachtwagens buiten het centrum van Ottawa. Het is de verwachting dat de politie nog het hele weekend nodig heeft om het hele gebied te ontruimen.
https://nos.nl/artikel/24(...)uatie-onder-controle
Bijna voorbij
pi_203735774
twitter
pi_203741364
quote:
De politie in de Canadese hoofdstad Ottawa heeft, nadat vrijdag al meer dan honderd arrestaties werden verricht, de demonstranten die bij het parlement protesteren verder teruggedrongen. Agenten zetten onder meer pepperspray en flitsgranaten in om een einde te maken aan het 'vrijheidskonvooi'. Meerdere mensen zijn aangehouden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijft-dalen~a8043e9b/
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:51:19 #215
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203741709
Trudeau blijkt een closet fascist te zijn
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203742206
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203743304
pi_203743328
twitter
pi_203744859
quote:
Fake news. Oma leeft gewoon nog ondanks haar onverantwoordelijke gedrag. Ik hoop dat haar kinderen en kleinkinderen verstandiger zijn dan op een plaats te gaan staan waarvan je weet dat het (na tig waarschuwingen) gevaarlijk kan worden.
Doe je dat toch: eigen schuld dikke bult :6

twitter

En gelukkig mankeert het paard verder ook niks, die kiest er al helemaal niet voor zich door domvolk te laten bekogelen.

De 'journaliste' van je raadt het het al ... natuurlijk weer Fox News die het fake news de wereld in schopte zonder het te factchecken biedt haar excuses aan:
twitter

twitter

twitter

Wonderlijk ook dat geen van de demonstranten iets deed om oma tegen zichzelf te beschermen maar ja blijkbaar worden kinderen ook gewoon vooraan gezet ondanks herhaalde waarschuwingen dat dat gevaarlijk is. Kunnen ze, als er iets gebeurt, lekker losgaan op de 'dictator' Trudeau :|W

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 19-02-2022 23:51:15 ]
pi_203745305
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 19-02-2022 22:03:02 ]
pi_203746619
Opvallend dat provaxxies geweld tegen burgers en demonstranten toejuichen...geeft blijkbaar vals gevoel van verbondenheid...toejuichen en omarmen van een gewelddadige overheid waar ze ooit zelf, of alleszins hun kinderen, nog slachtoffer van zullen worden.

1 ding is zeker : vaccines kill common sense.
pi_203747596
Opvallend dat antivaxxers nu ook al anti-ordehandhaving/-democratie zijn ... het geeft ze blijkbaar het idee dat ze met hun daden voor iets 'nobels' strijden maar waar de meerderheid van de bevolking helemaal niet achter staat. De gezamenlijke ordeverstoring geeft ze wsl het gevoel van belangrijkheid, saamhorigheid en eigenwaarde vermoed ik die ze elders in de maatschappij blijkbaar niet kunnen vinden.

“Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.” - Voltaire

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 00:59:39 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 23:32:51 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203747870
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 22:42 schreef UncleScorp het volgende:
Opvallend dat provaxxies geweld tegen burgers en demonstranten toejuichen...geeft blijkbaar vals gevoel van verbondenheid...toejuichen en omarmen van een gewelddadige overheid waar ze ooit zelf, of alleszins hun kinderen, nog slachtoffer van zullen worden.

1 ding is zeker : vaccines kill common sense.
Ligt er aan, hier in Nederland moet je eerst een demonstratie aanvragen op een afgesproken plek mag je dan demonstreren, moet zeggen heb vorig jaar mee gedaan aan een demonstratie wat een zeer goeie party werd.

Oh en was tegen een corona maatregel ;)

En zonder geweld zonder overlast en of financiële schade..

Kijk zo kan het ook :)
pi_203748135
Ah Tedje Cruz heeft zijn tweet nu toch maar verwijderd

twitter
  zondag 20 februari 2022 @ 00:47:26 #225
451005 Grems
Clown World
pi_203749278

pi_203749408
  zondag 20 februari 2022 @ 01:06:36 #227
451005 Grems
Clown World
pi_203749437
pi_203749489
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:06 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is standaard blijkbaar, ze hebben een nummer op hun helm. Als je nou even je eigen onderzoek had gedaan had je dat kunnen weten :')

twitter
  zondag 20 februari 2022 @ 03:21:05 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203749672
quote:
Is dat het zelfde India die samenscholing afstraffen met bamboe stokken vanwege corona beleid? Zie een van de eerst covid delen.
Of is dit weer een andere India?
  zondag 20 februari 2022 @ 03:22:10 #230
451005 Grems
Clown World
pi_203749674
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 03:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is dat het zelfde India die samenscholing afstraffen met bamboe stokken vanwege corona beleid? Zie een van de eerst covid delen.
Of is dit weer een andere India?
Het lijkt Canada wel.
pi_203749684
Domvolk: FREEDOM!!!! Maar niet voor de pers blijkbaar :')

twitter

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 20-02-2022 03:38:41 ]
  zondag 20 februari 2022 @ 03:35:46 #232
451005 Grems
Clown World
pi_203749691
quote:
81s.gif Op zondag 20 februari 2022 03:31 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]

Teleurstellend hoor, zelfs niet een klein beetje vuur of plundering.
pi_203749697
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 03:35 schreef Grems het volgende:

[..]
Teleurstellend hoor, zelfs niet een klein beetje vuur of plundering.
Hè hè nou nou poe poe! Geweldig punt hoor! :{w
pi_203749729
quote:
82s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Fake news. Oma leeft gewoon nog ondanks haar onverantwoordelijke gedrag. Ik hoop dat haar kinderen en kleinkinderen verstandiger zijn dan op een plaats te gaan staan waarvan je weet dat het (na tig waarschuwingen) gevaarlijk kan worden.
Doe je dat toch: eigen schuld dikke bult :6

[ twitter ]
En gelukkig mankeert het paard verder ook niks, die kiest er al helemaal niet voor zich door domvolk te laten bekogelen.

De 'journaliste' van je raadt het het al ... natuurlijk weer Fox News die het fake news de wereld in schopte zonder het te factchecken biedt haar excuses aan:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wonderlijk ook dat geen van de demonstranten iets deed om oma tegen zichzelf te beschermen maar ja blijkbaar worden kinderen ook gewoon vooraan gezet ondanks herhaalde waarschuwingen dat dat gevaarlijk is. Kunnen ze, als er iets gebeurt, lekker losgaan op de 'dictator' Trudeau :|W
Pfoe, ik vind je extremistisch,maar ok.
pi_203749733
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
Opvallend dat antivaxxers nu ook al anti-ordehandhaving/-democratie zijn ... het geeft ze blijkbaar het idee dat ze met hun daden voor iets 'nobels' strijden maar waar de meerderheid van de bevolking helemaal niet achter staat. De gezamenlijke ordeverstoring geeft ze wsl het gevoel van belangrijkheid, saamhorigheid en eigenwaarde vermoed ik die ze elders in de maatschappij blijkbaar niet kunnen vinden.

“Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.” - Voltaire
We roepen juist op tot het houden aan de grondwet.

Maar je bent ziende blind.
pi_203749734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ligt er aan, hier in Nederland moet je eerst een demonstratie aanvragen op een afgesproken plek mag je dan demonstreren, moet zeggen heb vorig jaar mee gedaan aan een demonstratie wat een zeer goeie party werd.

Heeft het veel zin gehad?
Lol.
pi_203749735
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Tedje Cruz heeft zijn tweet nu toch maar verwijderd

[ twitter ]
Logisch toch.
pi_203749763
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een protest goedgekeurd door de overheid met als uitgangspunt dat de discotheken open gaan met alle restricties die de overheid heeft opgelegd.
Je vraagt als bang vogeltje slechts om een grotere kooi.
pi_203749766
quote:

[ twitter ]

Ah MSNBC, ik keur het niet goed maar ik begrijp zeker wel dat ze geen trek hebben in framing van MSNBC.
pi_203750621
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
Mooie quote die zeker toepasselijk is op de massavorming tijdens covid hysterie.
Quote toepasbaar op de uitleg van prof Matthias Desmedt die hiervoor waarschuwde bij het proces van massavorming en invoering totalitaire staat.
Gelukkig is het (voorlopig) nog niet zover gekomen...
Maar of het einde al in zicht is ...?
Wat loze beloften zeggen mij niets ...
pi_203750771
Nvm
  zondag 20 februari 2022 @ 11:32:38 #242
189978 controlaltdelete
pi_203751471
WARMINGTON: Police horses trample demonstrators at Freedom Convoy protest in Ottawa
quote:
Turns out the lasting image of the Freedom Convoy protest at Parliament Hill will not be bouncy castles but that of a woman with a walker being trampled by a police horse.

The violence the Prime Minister has expressed concern about during the three-week protest in Ottawa didn’t unfold until Justin Trudeau’s Emergencies Act police army was sent in to disperse the crowd.

The three major incidents Friday, under a form of martial law, were grotesque.

Video of Toronto Police Mounted Unit officers charging into the crowd and at least one horse trampling multiple people — including an elderly woman with a walker — was disturbing.
Verschrikkelijk wel mooi dat er tenminste nog een krant is die niet meewaait.
  zondag 20 februari 2022 @ 11:46:21 #243
451005 Grems
Clown World
pi_203751667
quote:
83s.gif Op zondag 20 februari 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
pi_203751861
quote:

Freedom werkt onder die truckers sowieso iets anders dan onder de rest van de bevolking:
pi_203751883
quote:
83s.gif Op zondag 20 februari 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik ben het eens met de stelling: relativeren
Ik ben het oneens met de stelling: WhaTAboUtiSm
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203751934
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Freedom werkt onder die truckers sowieso iets anders dan onder de rest van de bevolking:
Rofl, komop zeg.

Jij kwetst Sylvana Simons ook als je naar haar kijkt als je samen in een lift staat.

Die linkse gekkies worden al boos als je in een diesel auto rijdt.
pi_203751964
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rofl, komop zeg.

Jij kwetst Sylvana Simons ook als je naar haar kijkt als je samen in een lift staat.

Die linkse gekkies worden al boos als je in een diesel auto rijdt.
Het verschil is dat het niet om 1 Sylvana Simons of 'links gekkie' gaat, maar om de overgrote meerderheid van de inwoners van Ottawa en Canada gaat die de ellende zat is die die truckers al wekenlang aanrichten.
pi_203751987
Maar het zogenoemde vrijheidskonvooi is nu echt verleden tijd gelukkig.

quote:
Politie maakt na weken einde aan truckersprotest in Canada
Het gebied bij het Canadese parlement waar al weken wordt gedemonstreerd door truckers, is vrijdag en zaterdag schoongeveegd. Met pepperspray en flitsgranaten heeft de politie een einde gemaakt aan het zogenoemde vrijheidskonvooi in de hoofdstad Ottawa. 170 mensen zijn aangehouden.

Sommige actievoerders vertrokken toen de politie dichterbij kwam. Bij vrachtwagenchauffeurs die besloten te blijven sloeg de politie ruiten in om demonstranten te kunnen oppakken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anada-ottawa-politie
pi_203752027
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het verschil is dat het niet om 1 Sylvana Simons of 'links gekkie' gaat, maar om de overgrote meerderheid van de inwoners van Ottawa en Canada gaat die de ellende zat is die die truckers al wekenlang aanrichten.
Jij hebt een enquete uitgevoerd bij de inwoners van Ottawa?

Overgrote meerderheid. Uiteraard jonge. Blijf geloven.
pi_203752039
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar het zogenoemde vrijheidskonvooi is nu echt verleden tijd gelukkig.
[..]

Dit is pas net begonnen.

Gouverneurs gooien Trudeau voor de rechter vanwege de inzet van die emergency wet.
pi_203752049
En mensen, rechters zijn ook niet objectief en hebben het over subjectieve afwegingen van zaken.

Wie weet wat de uitkomst wordt.
pi_203752071
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij hebt een enquete uitgevoerd bij de inwoners van Ottawa?

Overgrote meerderheid. Uiteraard jonge. Blijf geloven.
Ik niet, maar er zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit elke keer bleek dat de meeste Canadezen tegen de truckersprotesten waren.

Op een gegeven moment was er ook een tegendemonstratie met meer deelnemers dan de protesterende truckers zelf. Maar toen ik dat hier meldde werd dat afgedaan als propaganda. :')
pi_203752077
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik niet, maar er zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit elke keer bleek dat de meeste Canadezen tegen de truckersprotesten waren.

Op een gegeven moment was er ook een tegendemonstratie met meer deelnemers dan de protesterende truckers zelf. Maar toen ik dat hier meldde werd dat afgedaan als propaganda. :')
Geloof het vooral.
pi_203752081
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit is pas net begonnen.

Gouverneurs gooien Trudeau voor de rechter vanwege de inzet van die emergency wet.
Zal dat voor het 'Neuremburgproces' en voor de wereldwijde tribunalen zijn of daarna?
pi_203752110
De enige die veroordeeld gaan worden zijn de truckers en hun supporters. Er zijn er honderden opgepakt en vele gaan celstraffen, hoge boetes, inbeslagname van cryptowallets en jarenlange invorderingen van rijbewijzen krijgen.
Niet omdat ze, zoals hier gezegd 'puur omdat ze tegen de overheid' zijn, maar omdat ze aantoonbare misdaden hebben begaan.
pi_203752139
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zal dat voor het 'Neuremburgproces' en voor de wereldwijde tribunalen zijn of daarna?
Post het vooral hier :

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Zelfde soort volkje daar.
pi_203752184
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De enige die veroordeeld gaan worden zijn de truckers en hun supporters. Er zijn er honderden opgepakt en vele gaan celstraffen, hoge boetes, inbeslagname van cryptowallets en jarenlange invorderingen van rijbewijzen krijgen.
Niet omdat ze, zoals hier gezegd 'puur omdat ze tegen de overheid' zijn, maar omdat ze aantoonbare misdaden hebben begaan.
Wow de gevolgen van de spuit zijn vergaand ...
pi_203752188
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De geweldige misdaad van protesteren tegen het covidfascisme terwijl het virus endemisch is geworden.
Trudeau is een poppetje van het WEF en de Canadezen dienen als waarschuwing voor wat er gaat gebeuren als je tegen de plannen van het WEF ingaat.
pi_203752303
Jullie waren er ook van overtuigd dat 'het volk' wel af zou rekenen met Rutte vanwege zijn coronamaatregelen.
Vervolgens bleek Rutte het zelfs nog beter te hebben gedaan dan toen hij 4 jaar daarvoor de grote winnaar was en Thierry die met zijn FvD als enige partij vol stelling nam voor de wappies was de grote verliezer.
pi_203752326
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De geweldige misdaad van protesteren tegen het covidfascisme terwijl het virus endemisch is geworden.
Trudeau is een poppetje van het WEF en de Canadezen dienen als waarschuwing voor wat er gaat gebeuren als je tegen de plannen van het WEF ingaat.
Prikschapen love it...al wie tegen de spuit ingaat , gaat in tegen hen.
Either you're with us or you are against us...
pi_203752402
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?

Canada staat inmiddels grotendeels alleen.
pi_203752450
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?

Eens er een definitief punt staat achter covid zal ik je gelijk geven.
Maar eerst zien...
pi_203752486
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Fake news boy.

https://edmonton.ctvnews.(...)encies-act-1.5788692

Schaam je.
pi_203752502
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Eens er een definitief punt staat achter covid zal ik je gelijk geven.
Maar eerst zien...
Als ongevaccineerde ben jij volgende week weer overal welkom. Staat dat niet haaks op de plannen van het WEF?
pi_203752505
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie waren er ook van overtuigd dat 'het volk' wel af zou rekenen met Rutte vanwege zijn coronamaatregelen.
Vervolgens bleek Rutte het zelfs nog beter te hebben gedaan dan toen hij 4 jaar daarvoor de grote winnaar was en Thierry die met zijn FvD als enige partij vol stelling nam voor de wappies was de grote verliezer.
Lollol.
pi_203752510
quote:

[..]

Slaap kindje slaap... Zzz..
pi_203752532
Nee we moeten maar zien hoeveel stemmen het gaat kosten voor het kartel bij de volgende verkiezingen.

Vooralsnog op -20 ofzo in de peilingen. Tzal allemaal wel met die medestand.
pi_203752534
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als ongevaccineerde ben jij volgende week weer overal welkom. Staat dat niet haaks op de plannen van het WEF?
Het is al 2 jaar nemen en geven...
It aint over till...
pi_203752551
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Slaap kindje slaap... Zzz..
Of zou het misschien kunnen dat ook regeringen graag terug willen keren naar de situatie zoals die was voor corona?
pi_203752573
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:48 schreef ludovico het volgende:
Nee we moeten maar zien hoeveel stemmen het gaat kosten voor het kartel bij de volgende verkiezingen.

Vooralsnog op -20 ofzo in de peilingen. Tzal allemaal wel met die medestand.
Klopt. Dus waarom zou 'het kartel' de maatregelen willen handhaven als ze dat talloze zetels kost?
pi_203752588
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het is al 2 jaar nemen en geven...
It aint over till...
Stond gisteravond in een kroeg die tot de nok was gevuld met volk. It's over.
pi_203752627
quote:
Jij denkt dat dit gevolgen voor Trudeau kan hebben? _O-

Nou, wat een tribunaal zal dat worden zeg. :')
Zo'n rechter zal hoogstens de noodwet terug kunnen draaien. Zulke rechtszaken horen bij het dagelijkse werk van een premier.
pi_203752633
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Of zou het misschien kunnen dat ook regeringen graag terug willen keren naar de situatie zoals die was voor corona?
.. Zucht.

Nee dat is wel gebleken he de laatste 2 jaar!!!
pi_203752639
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lollol.
Wat klopt er niet aan die post?
pi_203752655
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij denkt dat dit gevolgen voor Trudeau kan hebben? _O-

Nou, wat een tribunaal zal dat worden zeg. :')
Zo'n rechter zal hoogstens de noodwet terug kunnen draaien. Zulke rechtszaken horen bij het dagelijkse werk van een premier.
Verzin eens niet een compleet verhaal met je eigen rijke fantasie terwijl je pretendeert dat het iets te maken heeft met mijn comments!
pi_203752669
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan die post?
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.
pi_203752671
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. Zucht.

Nee dat is wel gebleken he de laatste 2 jaar!!!
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.

Volgens bepaalde lieden, ook in deze reeks, zou dat nooit gebeuren.
pi_203752695
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.

Volgens bepaalde lieden, ook in deze reeks, zou dat nooit gebeuren.
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?
pi_203752716
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verzin eens niet een compleet verhaal met je eigen rijke fantasie terwijl je pretendeert dat het iets te maken heeft met mijn comments!
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.

en jij doet alsof dit de grote ondergang van Trudeau gaat betekenen, terwijl de beste man niet eens zelf ter discussie staat. _O-

Naast dat ik die club weinig kans van slagen geef. dit is wat Willem Engel dagelijks deed bij het ontbijt. En hij verloor ze allemaal op 1 na. Weet jij nog welke hij won?
pi_203752724
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?
Prima.

Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 20-02-2022 13:13:05 ]
pi_203752741
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.
Wat verrassend.
pi_203752860
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prima.

Ga jij je schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houdt, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.
Op het gebruikelijke gescheld na dan.
pi_203752919
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.

Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW _O-
pi_203753148
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.

Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW _O-
Nogmaals ... kijk es wat een leuk topic ze hier hebben...een echt ballenbad voor prikschapen...
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Go and have some fun !
pi_203753263
quote:

[..]

We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.
Kortom je claimt victorie terwijl de vijand slechts tijdelijk is teruggetrokken.
pi_203753433
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

Schamen niet...maar ik zal geen probleem hebben mijn ongelijk toe te geven.
Wat ik vrees wens ik uberhaupt geen werkelijkheid toe...
pi_203753751
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.

en jij doet alsof dit de grote ondergang van Trudeau gaat betekenen, terwijl de beste man niet eens zelf ter discussie staat. _O-

Naast dat ik die club weinig kans van slagen geef. dit is wat Willem Engel dagelijks deed bij het ontbijt. En hij verloor ze allemaal op 1 na. Weet jij nog welke hij won?
Belangenclubje?

Een gouverneur van een staat!! Lezen!!

Ik doe helemaal niks alsof, jij fantaseert, kap daarmee, hou het bij mijn woorden niet bij jouw fantasieën!

Gouverneur, niet een of ander clubje.
pi_203753770
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prima.

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,

Schaam jij je als je je gordel om doet en je niet wordt aangereden? Nou dan.
pi_203753788
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.
Wat verrassend.
Alles is een antwoord. Leer lezen(!!).
pi_203753804
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.
Op het gebruikelijke gescheld na dan.
Kortzichtig ook nog.
pi_203753833
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Hij blijft toch ook "in de gereedschapskist". Hij is niet weg. Alleen inactief.

En met oktober als er een zuchtje griep is mogen we weer gaan zeilen.
pi_203753982
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Belangenclubje?

Een gouverneur van een staat!! Lezen!!

Ik doe helemaal niks alsof, jij fantaseert, kap daarmee, hou het bij mijn woorden niet bij jouw fantasieën!

Gouverneur, niet een of ander clubje.
Top hoor knul.
En hoeveel jaar zal Trudeau bij dit tribunaal gaan krijgen?
pi_203754148
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Top hoor knul.
En hoeveel jaar zal Trudeau bij dit tribunaal gaan krijgen?
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.
pi_203754166
quote:
81s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.

Jij bent degene die doet alsof Trudeau zelf enorme verantwoording af moet leggen.
pi_203754189
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.

Jij bent degene die doet alsof Trudeau zelf enorme verantwoording af moet leggen.
:') :') :') :')

Trudeau zal minstens op zijn vingers getikt worden dat wat hij gedaan heeft niet mag van de rechtbank.

Mag je zelf verder mee doen wat je wilt met die info. Lijkt mij tamelijk feitelijk allemaal maar okay.
pi_203754191
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.
Kortom je claimt victorie terwijl de vijand slechts tijdelijk is teruggetrokken.
Jij verkondigde vol overtuiging dat de maatregelen nooit meer zouden worden geschrapt, sowieso zou de QR-code volgens jou een vereiste blijven om ergens binnen te komen.

Maar volgende week zijn alle beperkingen verdwenen. Leg mij eens uit hoe dat past in het diabolische plan van het WEF.
pi_203754213
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,

Schaam jij je als je je gordel om doet en je niet wordt aangereden? Nou dan.
Vreemde vergelijking, maar oke.

Nogmaals mijn vraag: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
pi_203754348
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vreemde vergelijking, maar oke.

Nogmaals mijn vraag: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.

Straks als het griepseizoen weer aanbreekt mogen we weer, dat QR systeem blijft nadrukkelijk in de gereedschapskist hangen. Iemand elders poste al dat er nog stappen gezet worden Europees gezien dat vaccinatiedwang een okay middel is.

NL investeert nog in de app en de EU is ook gewoon nog door aan het buffelen met digital identity en ook central bank digital currency.

Maar blijf jij lekker slapen.

Gek hè dat mijn vertrouwen in dit hele verhaal weg is na 2 jaar lang voortdurende propaganda.

De oversterfte was onder de 50 hoger in Vaccinatiejaar 2021 dan corona jaar 2020. Lekkerrrrrr
pi_203754357
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
:') :') :') :')

Trudeau zal minstens op zijn vingers getikt worden dat wat hij gedaan heeft niet mag van de rechtbank.

Mag je zelf verder mee doen wat je wilt met die info. Lijkt mij tamelijk feitelijk allemaal maar okay.
Minstens? Welke gevolgen mag Trudeau nog meer verwachten volgens jou?
pi_203754382
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.
Exact. Daarom zijn de maatregelen nooit een blijvertje en zullen ze dat ook nooit zijn.
pi_203754386
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Minstens? Welke gevolgen mag Trudeau nog meer verwachten volgens jou?
Geen idee, ik heb geen glazen bol, waarom zou ik daar verwachtingen over moeten hebben?

Ik kan wel zeggen wat ik het meest kansrijk vind, maar mij ontgaat de waarde van deze onzin.

quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Exact. Daarom zijn de maatregelen nooit een blijvertje en zullen ze dat ook nooit zijn.
Lol............................ We mogen ieder griep seizoen, want zo erg als Covid afgelopen 2 winters is nog minder erg dan de jaarlijkse griepgolf, en daarnaast zijn veel IC medewerkers vertrokken.

Die naiiviteit is stuitend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')