Wat een klootzak ook, die Trudeau.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[ twitter ]
Je verzint het toch niet.
Dit dus. Schandalig en schrikbarend het optreden van GoFundMe. Ook dat blijkt weer een politieke hack te zijn die bijvoorbeeld alles toestonden tijdens de BLM-rellen in de zomer van 2020, maar nu ineens heel correct gaat doen. Haha, wat een grap. GoFundMe is simpelweg net zoals veel van die Silicon Valley bedrijven, links en progressief georiënteerd. En men vindt alles in lijn met dat gedachtegoed prima, maar als het maar als het iets anders betreft wordt er een stokje voor gestoken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
Wapperts?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.
Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.
Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?
Hoe zit het trouwens met een land zoals Oostenrijk waar jezelf injecteren met een experimenteel goedje een plicht is geworden?
Ik heb overigens niet een vooraanstaande politicus schande zien spreken over vaccinatieverplichting met een vaccin in de experimentele fase. Vind je het niet apart dat daar nog steeds nauwelijks kritiek op is vanuit de EU?
Waarom zou dat toch zijn?
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.
Dat de EU vasthoudt aan de coronapas, is inderdaad teleurstellend. Maar is dat werkelijk alles wat je hebt? Want jij liep hier twee jaar lang te verkondigen dat de coronaregels nooit meer zouden verdwijnen en dat de QR-code voor horeca en evenementen een blijvertje was.
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.
Kortom je claimt de overwinning terwijl de hoogste overheidslaag het nog steeds blijft vasthouden.
Even voor de duidelijkheid ik hoop nog steeds vurig dat ik er naast zit, door deze flauwekul kan ik al maanden niet meer sporten laat staan dat ik wat leuks kan doen met mijn vriendin of de kinderen.
Als hij ze liever niet had gehad dan hoefde hij ook niet voor te stellen om het in de gereedschapskist te houden laat staan het te implementeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.
Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.
Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.
Met je Great Reset. Laat me niet lachen.
Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.
Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.
Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.
Stuur je nou je forumvriendje op me af, @Chivaz?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @:Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.
Nederland is gewoon altijd druk met er over discussiëren, daardoor duren dingen die nodig zijn veel te lang en als al niet meer hoeft ...quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze pakken nu brandstof af van de vrijheidslievende truckers. Nu is het moment voor ze om de rug recht te houden, ze zijn immers goed bezig big Tech is tegen en de overheid van Canada is tegen. Dat betekent dat ze uitzonderlijk goed bezig zijn.quote:
dat geloof ik niet dat de truckers dat zijn. Geen wonder dat Trudeau ergens verstopt zit met als smoes dat hij corona zou hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Justin Trudeau heeft de truckers 'racisten' en 'vrouwenhaters' genoemd op televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |