abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203560540
Justin Trudeau in His Secret Ottawa Bunker Live Footage Hiding From Canada Freedom Convoy 2022.mp4

https://ugetube.com/watch(...)weICUQasRuYwc1U.html
pi_203563065

weer een voorspelling van de simpsoms? trudeau op de vlucht.

pi_203563483
twitter
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:06:26 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203568811
quote:
:D
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203569741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
pi_203572152
twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Ali_boo op 08-02-2022 17:32:53 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203594878
twitter

Nadat de politie al eerder de brandstof afpakte van de truckers pakken ze nu het brandhout af.
Zijn er nog steeds mensen over die moeite hebben met het woord covidfascisme?
pi_203595005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203595578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid :D
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.

Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
pi_203595966
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.
Verkiezingen ... :')
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon

quote:
Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203596196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
uhm ok..
quote:
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.

Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
pi_203596286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef The_End het volgende:
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?

quote:
Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
pi_203596947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef UncleScorp het volgende:
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?
Ik vind dat mensen zich aan de afgesproken regels moeten houden. Het interesseert me geen reet waarvoor ze demonstreren.
quote:
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
en ook die gaat verdwijnen
pi_203596971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef The_End het volgende:
en ook die gaat verdwijnen
ok mr glazen bol ... en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
pi_203597025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ok mr glazen bol ...
_O- Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
quote:
en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Griep verdwijnt ook niet (in de nabije toekomst)
pi_203597074
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:31 schreef The_End het volgende:

_O- Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee ;)
pi_203597438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee ;)
Er is in NL zo goed als geen draagvlak voor vaccinatieplicht, dus ik zie even niet hoe jij dat voor je ziet.

Daarnaast zullen de maatregelen in rap tempo verdwijnen (waarschijnlijk merendeel eind deze maand), waarna ook de noodzaak van de QR code verdwijnt. Sowieso vind ik het hele QR verhaal echt een bullshit maatregel. Ik kan me niet voorstellen dat dat ook maar een ziekenhuisopname heeft voorkomen.
pi_203598768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Zijn wil opleggen...

Gaat over een paar hele fundamentele grondrechten maar okay.
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.

Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.

I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:38:00 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203599505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Zinloze vergelijking
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.

Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
pi_203599841
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.

Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203600472
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.

Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.

I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
pi_203600738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.

Enorm beangstigend ook.

Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
pi_203600754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.

Enorm beangstigend ook.

Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
pi_203600777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
Dat is leuk _O-

Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.

Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
pi_203600901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is leuk _O-

Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.

Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
pi_203600974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.

Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
pi_203601526
quote:
81s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt,
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
pi_203601562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
_O- wat.

Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
pi_203602163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- wat.

Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
pi_203602182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
_O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 18:19:48 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203602454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.

:P
pi_203602529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:19 schreef theguyver het volgende:

[..]
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.

:P
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
  donderdag 10 februari 2022 @ 18:42:19 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203602824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
pi_203603575
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
Kies uw tijd en plaats :D
pi_203603900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:

[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
Plaats hier uw advertentie
pi_203605968
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
pi_203606448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
pi_203606962
twitter

vers van de pers.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:36:42 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203608092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Meh als je andere beelden ziet bouwen ze er een leuk feestje van.

Denk dat beetje 50/50 is..
pi_203608295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
Nogmaal, welke aanpassingen.
pi_203617623
twitter

Covidfascist Trudea houd zijn voet nog steeds stijf, toegeven is natuurlijk gezichtsverlies en een enorme klap tegen het covidfascisme die de westerse wereld in zijn greep heeft.
Honk Honk en doorrrrrrrrrr……….
pi_203617698
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203617761
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:42:04 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203617876
Geld van crowdsourcing in beslag nemen, politie afsturen op burgers die eten en diesel komen brengen uit steun, dreigen met wegnemen van de kinderen, wegnemen van hun werk etc.

Maar je bent verder geen fascistische leider hoor Trudeau, het ligt allemaal aan de anderen!

Doe nog ff blackface anders :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:02:14 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203618713
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203619581
twitter
pi_203619713
quote:
81s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.

Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:10:08 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203619763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Fake fucking news.

Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.

Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.

Hoop dat je van pek en veren houdt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:46:05 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203620266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fake fucking news.

Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.

Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.

Hoop dat je van pek en veren houdt.
Denk eerder dat volk beetje opgesplitst is 50/50 naar niet precies maar denk dat je me wel begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')