quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gijzelen-stad-canada
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid
Verkiezingen ...quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.
Zinloze vergelijkingquote:Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
uhm ok..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
Verkiezingen ...![]()
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.quote:Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef The_End het volgende:
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.quote:Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
Ik vind dat mensen zich aan de afgesproken regels moeten houden. Het interesseert me geen reet waarvoor ze demonstreren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef UncleScorp het volgende:
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?
en ook die gaat verdwijnenquote:Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
ok mr glazen bol ... en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?quote:
quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Griep verdwijnt ook niet (in de nabije toekomst)quote:en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermeequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:31 schreef The_End het volgende:
Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
Er is in NL zo goed als geen draagvlak voor vaccinatieplicht, dus ik zie even niet hoe jij dat voor je ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee
Zijn wil opleggen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
De rest van de wereld is geen België...quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verkiezingen ...![]()
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
[..]
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.
Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.
Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.
I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.
Enorm beangstigend ook.
Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
Dat is leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.
Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
Wat een onzinquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt,
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef ludovico het volgende:
[..]wat.
Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
Kies uw tijd en plaatsquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
gewoon de grondwet aanpassen, en door.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
Meh als je andere beelden ziet bouwen ze er een leuk feestje van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Nogmaal, welke aanpassingen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.
Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
Fake fucking news.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Denk eerder dat volk beetje opgesplitst is 50/50 naar niet precies maar denk dat je me wel begrijpt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fake fucking news.
Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.
Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.
Hoop dat je van pek en veren houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |