Eigenlijk gewoon NWS, maar dan krijg je weer dat gezeur dat we geen extreemrechtse bronnen mogen plaatsen (proest).quote:
quote:Politie Ottawa overweegt leger in te zetten tegen demonstranten
De politie in het Canadese Ottawa overweegt het leger in te zetten om een einde te maken aan de coronademonstratie die er plaatsvindt. Het protest tegen de coronamaatregelen begon vorige week met duizenden vrachtwagenchauffeurs en bestaat nu nog uit een "vastberaden en turbulente" groep mensen, stelt de politiechef van Ottawa, Peter Sloly.
"De meeste demonstranten zijn vertrokken. Wat overblijft is een groep van zeer gedreven individuen", aldus de politiechef. Om ervoor te zorgen dat ook deze mensen vertrekken, overwegen de autoriteiten momenteel alle mogelijkheden, "waaronder ook steun van het leger".
De autoriteiten vrezen dat er komend weekend opnieuw meer demonstranten naar de stad trekken, nadat er afgelopen weekend al 15.000 mensen voor grote ongeregeldheden zorgden bij het Canadese parlementsgebouw. De aanleiding voor de betogers was een vaccinatieplicht voor vrachtwagenchauffeurs die de grens oversteken, maar het protest richtte zich al snel in heel het land tegen alle coronabeperkingen die zijn ingevoerd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aine-2g-beleid-ernst
Dat was de bedoeling van dit "protest", straks ook lege schappen in de winkels zodat de schuld kan worden afgeschoven op de truckers.quote:
OLMquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van dit "protest", straks ook lege schappen in de winkels zodat de schuld kan worden afgeschoven op de truckers.
De enige effectieve manier van protesteren is burgerlijke ongehoorzaamheid, massaal met zn alle de mondkapjes dumpen, qr codes verwijderen. de media negeren en je zaak weer opengooien, zonder regels en aangepaste openingstijden.
Dan kunnen ze niks meer klaarspelen..
Maar ja , helaas nog teveel types die nog steeds blind in de overheid geloven.
Ja hoor, roep maar op tot geweld..quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo is het..
Laten we beginnen met het afbreken van de walgelijke teststraten. Of de fik erin.
Ga weg overheidstrollquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ja hoor, roep maar op tot geweld..
Op ieder ander forum was je geband voor het leven, hier mag je het vrij roepen... Maar hier word je dan weer geband als je om een bron vraagt
Wat een klootzak ook, die Trudeau.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[ twitter ]
Je verzint het toch niet.
Dit dus. Schandalig en schrikbarend het optreden van GoFundMe. Ook dat blijkt weer een politieke hack te zijn die bijvoorbeeld alles toestonden tijdens de BLM-rellen in de zomer van 2020, maar nu ineens heel correct gaat doen. Haha, wat een grap. GoFundMe is simpelweg net zoals veel van die Silicon Valley bedrijven, links en progressief georiënteerd. En men vindt alles in lijn met dat gedachtegoed prima, maar als het maar als het iets anders betreft wordt er een stokje voor gestoken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk is dit een gevecht tussen de gewone man die niets meer wilt dan vrijheid en de elite die verregaande maatregelen willen implementeren om the great reset te bevorderen.
Wapperts?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.
Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steeds meer landen schrappen alle coronabeperkingen. Van die zogenaamde 'great reset', waar wapperts zoals jij voor waarschuwden, komt geen kloot terecht.
Maar natuurlijk ga je niet toegeven dat je er faliekant naast zat en twee jaar lang alarmistische lulkoek liep te verkopen.
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland en andere landen nog steeds niet volgen. Ook jammer dat de EU de coronapas nog steeds niet in de ban wilt doen. Hebben ze het laatst niet verlengt met een jaar?
Hoe zit het trouwens met een land zoals Oostenrijk waar jezelf injecteren met een experimenteel goedje een plicht is geworden?
Ik heb overigens niet een vooraanstaande politicus schande zien spreken over vaccinatieverplichting met een vaccin in de experimentele fase. Vind je het niet apart dat daar nog steeds nauwelijks kritiek op is vanuit de EU?
Waarom zou dat toch zijn?
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet naar strohalmen grijpen, zie ik. Dikke kans dat Nederland binnen enkele weken het voorbeeld van Denemarken en het VK volgt. Over een paar maanden zijn de coronabeperkingen niet meer dan een nare herinnering.
Dat de EU vasthoudt aan de coronapas, is inderdaad teleurstellend. Maar is dat werkelijk alles wat je hebt? Want jij liep hier twee jaar lang te verkondigen dat de coronaregels nooit meer zouden verdwijnen en dat de QR-code voor horeca en evenementen een blijvertje was.
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En als het aan Rutte en consorten zou liggen dan is dat ook zo. Ze willen immers vasthouden aan de QR maatschappij, niet voor niets pleitte Rutte voor 2G en zocht hij nadrukkelijk steun ervoor. Bovendien blijft zoals je zelf beaamt de pas in de EU gewoon bestaan.
Kortom je claimt de overwinning terwijl de hoogste overheidslaag het nog steeds blijft vasthouden.
Even voor de duidelijkheid ik hoop nog steeds vurig dat ik er naast zit, door deze flauwekul kan ik al maanden niet meer sporten laat staan dat ik wat leuks kan doen met mijn vriendin of de kinderen.
Als hij ze liever niet had gehad dan hoefde hij ook niet voor te stellen om het in de gereedschapskist te houden laat staan het te implementeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.
Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.
Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.
Met je Great Reset. Laat me niet lachen.
Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rutte die QR-regels liever ook gewoon schrapt. Dat 2G achter de hand wordt gehouden, is niet gek. In theorie kan immers een nieuwe variant opduiken die deze maatregel wellicht wenselijk maakt.
Wat betreft de EU: als alle lidstaten de QR-code schrappen, heeft die de facto geen enkele waarde meer. Dan moet je die code waarschijnlijk alleen laten zien als je een vliegreis maakt. Maar als je met de auto naar Duitsland of Denemarken rijdt, kun je gewoon overal naar binnen.
Heel vervelend, de strubbelingen die je ervaart. Je kunt ook gewoon een testje doen. Dan kun je met je vriendin uit eten en je kids meenemen naar de Efteling of weet ik het wat. Je kiest er nu zelf voor om jezelf te beperken.
Stuur je nou je forumvriendje op me af, @Chivaz?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je lijkt wel erg mee in te zitten dat @:Chivaz kritisch is geweest op het beleid, waarbij hij de mogelijkheid aanhaalde dat dit wel eens zo zou kunnen blijven. Opvallend om te zien dat dit zo'n invloed op je heeft.
Nederland is gewoon altijd druk met er over discussiëren, daardoor duren dingen die nodig zijn veel te lang en als al niet meer hoeft ...quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze pakken nu brandstof af van de vrijheidslievende truckers. Nu is het moment voor ze om de rug recht te houden, ze zijn immers goed bezig big Tech is tegen en de overheid van Canada is tegen. Dat betekent dat ze uitzonderlijk goed bezig zijn.quote:
dat geloof ik niet dat de truckers dat zijn. Geen wonder dat Trudeau ergens verstopt zit met als smoes dat hij corona zou hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Justin Trudeau heeft de truckers 'racisten' en 'vrouwenhaters' genoemd op televisie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gijzelen-stad-canada
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Op veel supporters hoeven ze dus niet te rekenen.
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hey ja ... net zoals de chantage van de maatschappij door de zinloze covid maatregelen opgelegd door minderheid aan een meerderheid
Verkiezingen ...quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Er zijn zelfs tussendoor verkiezingen geweest, waarbij de pro covid maatregel partijen de overgrote meerderheid van de stemmen hebben gekregen.
Zinloze vergelijkingquote:Ik begrijp echter dat jij er ook achter zou staan als er 400 truckers de boel zouden blokkeren om vaccinatieplicht af te dwingen.
uhm ok..quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
Verkiezingen ...![]()
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.quote:Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef The_End het volgende:
Geen zinloze vergelijking. Jij bent vooral een voorstander van demonstraties waar jij het mee eens bent.
Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.quote:Daarnaast is er in NL zo goed als 0 kans dat er vaccinatieplicht komt.
Ik vind dat mensen zich aan de afgesproken regels moeten houden. Het interesseert me geen reet waarvoor ze demonstreren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef UncleScorp het volgende:
Dus jij vond het wsl ok dat anti covid demonstranten neer geknuppeld werden. Dat de anti covid demonstraties verboden werden terwijl eerdere BLM demonstraties nog gestimuleerd werden ?
en ook die gaat verdwijnenquote:Zouden we 2 jaar geleden ook gezegd hebben van een QR code om een koffie te gaan drinken.
ok mr glazen bol ... en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?quote:
quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Griep verdwijnt ook niet (in de nabije toekomst)quote:en covid ... gaat dat ook verdwijnen ?
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermeequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:31 schreef The_End het volgende:
Zeg je dat nou als BNWer? Kom op zeg.
Er is in NL zo goed als geen draagvlak voor vaccinatieplicht, dus ik zie even niet hoe jij dat voor je ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou jij zegt nogal easy dat vaccinatieplicht er niet komt en dat de QR code gaat verdwijnen ... dermee
Zijn wil opleggen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is ook gewoon chantage van een kleine groep die zijn wil aan de meerderheid wil opleggen.
De rest van de wereld is geen België...quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verkiezingen ...![]()
Ik ben belg ... hier zijn zelfs de verliezers van de verkiezingen aan de macht gewoon
[..]
Zinloze vergelijking
Voorlopig wordt er nog geprobeerd om op een subtiele manier vaccinatieplicht af te dwingen.
Laat ons hopen dat het daarbij blijft.
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
De rest van de wereld is geen België...
Het land is recordhouder formatie maken, vorige record was ook van België..
Politiek gezien is dat land nog erger dan de VS.
Zal me weinig verbazen als binnen nu en 20jaar het land in 2 ligt.
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
Dat men lekker subjectief grondwetten interpreteert weten we nu wel, als je de grondwet wilt beschermen kan je dus niet bouwen op de rechterlijke macht.
Binnen de 2e wereld oorlog was ook alles "binnen de wet" de wet dicteert geen ethiek en de wet overtreden kan best ethisch zijn.
I stand with the truckers. Ik pik een hoop hoor maar dermate evident fout beleid móét weerstand krijgen.
Ik ben gigantisch teleurgesteld dat de wereld blijkbaar zo is zoals die is, en dat vanwege Covid, laat me niet lachen man, laat staan wat er in de wereld gebeurt als er een virus opduikt dat wél dodelijk is.
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak de grondrechten van alle andere mensen. Zolang jij je zin maar krijgt.
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het grondrecht om mensen te irriteren met zinloze maatregelen omdat jij vanuit je angst alle realiteitszin verloren bent? Dat recht heb je niet. Maar goed om te weten, nu, met dit laffe virus, hoe fragiel het wereldbeeld van sommigen is in deze wereld.
Enorm beangstigend ook.
Pre 2020 was de wereld nog niet eng hè? Raar, eigenlijk, zo verschillend is de wereld nu namelijk niet qua virusrisico t.o.v. pre 2020.
Dat is leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Het grondrecht van mensen om te gaan waar ze willen, zonder dat ze tegengehouden door een groepje vrachtwagen chauffeurs die hun zin willen krijgen.
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
Effectief wil jij het onmogelijk maken weerstand te bieden tegen een tirannieke overheid.
Kan best vinden dat er het één en ander elkaar in de weg zit hoor. Maar ik heb het er niet zo mee allemaal, als je beleid extreem is dat het zo een reactie in grote getale met zoveel support opwekt dan doe je iets extreem fout.
Het enige wat Trudeau hoeft te doen is zijn extremisme terugtrekken, en normaal beleid maken, en die truckers zijn weg.
Wat een onzinquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt,
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat het grondrecht schendingen zijn. Dat is het gedrag van de truckers wel. Ze beperken andere mensen ernstig in hun vrijheid.
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef ludovico het volgende:
[..]wat.
Tuurlijk wel, mensen worden letterlijk in hun vrijheid beknot, lichamelijke integriteit als wisselgeld.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt het al, ff vergeten dat ze daar twee talen spreken?
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maja ik bedoel opgesplitst in 2 landen of wij annexeren het ene gedeelte en de Fransen het andere.
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Maar dan wil ik juist de Ardennen hebben....
Kies uw tijd en plaatsquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als het zo ver is doen we wel een wedstrijdje!
gewoon de grondwet aanpassen, en door.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik! Volledig ongrondwettelijk wat die truckers doen! Dat zijn geen volksvertegenwoordigers!
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking? Vertel eens over het aanpassen van de grondwet? Wie heeft het voor welk artikel in gang gezet?
Meh als je andere beelden ziet bouwen ze er een leuk feestje van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Enige wat jij hoeft te doen is je verplaatsen in de overgrote meerderheid die het niet met je eens is. Jouw mening is geen feit. Wat de truckers doen is misbruik maken van hun macht met hun zware materieel en de bevolking is daar de dupe van.
Nogmaal, welke aanpassingen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan heb je liggen slapen de afgelopen 2 jaar.
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een onzin
1: overgrote meerderheid, lol.
2: Nee mijn mening is geen feit, maar je moet wel echt van het padje zijn als je de huidige situatie ernstig vindt en grondrecht schendingen waard vindt, mijn mening is geen feit maar als je op dit punt tot andere conclusies komt is er gewoon iets mis met je wereldbeeld, sorry.
3: De bevolking plukt de vruchten als het de overheid onder druk zet en het effect heeft doordat ze terugtrekken van extremistisch beleid.
Als de staat met wetgeving komt dat de clitoris er bij vrouwen af moet, want werkt goed tegen verspreiding van HIV virus, dan komt er hopelijk ook wat weerstand.
Fake fucking news.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Denk eerder dat volk beetje opgesplitst is 50/50 naar niet precies maar denk dat je me wel begrijpt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fake fucking news.
Er zijn hele crownfundings opgezet, mensen komen van heinde er verre om eten, brandstof etc te brengen.
Je lult mee met het fascistische regime van Trudeau en ja, daar hebben we dus de bonnetjes van inmiddels.
Hoop dat je van pek en veren houdt.
Lol.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Canada zijn er inmiddels meer tegendemonstranten dan demonstrerende truckers. Je zit er echt ver naast als je denkt dat demonstrerende truckers het volk achter hun heeft.
Jij denkt dat die polls waarde hebben. K leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://leger360.com/surv(...)ker-february-8-2022/
This web survey was conducted from February 4 to February 6, 2022, with 1,546 Canadians and 1,005 Americans, 18 years of age or older, randomly recruited from LEO’s online panel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat die polls waarde hebben. K leuk.
Jij hebt duidelijk niet de livestreams gezien, je hebt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weet je al wat er aangepast is in de grondwet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gewoon de grondwet aanpassen, en door.
weltrusten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Weet je al wat er aangepast is in de grondwet?
elke noodwet zet de grondwet buitenspel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Je bent er ook achter gekomen dat het niet waar was wat je zei. Goed zo.
Dat is niet waar en je geeft dus toe dat de grondwet niet is aangepast.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
elke noodwet zet de grondwet buitenspel.
quote:De Canadese politie heeft de blokkade van de belangrijkste grensovergang met de VS beëindigd. De Ambassador Bridge die het Canadese Windsor verbindt met het Amerikaanse Detroit werd een weeklang geblokkeerd door truckers, die zich verzetten tegen het Canadese coronabeleid. De laatste demonstranten werden aan het begin van de middag (lokale tijd) van de brug verwijderd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)test-truckers-convoy
In Frankrijk protesteert men al, als de prijs van de croissants is gedaald.quote:
Trudeau is een enge communist.quote:
Oef er ging er iemand off-script, die krijgt ontslag.quote:
Het is zeker wanbeleid, ik ben wel benieuwd wat Trudeau de covidfascist nu wilt gaan doen. De truckers vertrekken niet meer en dat is maar goed ook want ze hebben het gelijk aan hun zijde.quote:
Heel normaal gedrag.quote:Justin Trudeau is authorizing banks to unilaterally freeze accounts of Truckers and people who support the Truckers on the basis of suspicion alone, no court order required, with legal immunity.
FFs ik wou hem net postenquote:
VVD waren altijd de conservatieven... Ik dacht dat D66 liberaal was altijd maar dat is slechts medisch ethisch het geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:45 schreef Chivaz het volgende:
Er waren tijden dat progressief Nederland zowat klaarkwam toen Trudeau op het toneel verscheen. Wat is deze fascist hard door de mand gevallen, jammer dat er in de Nederlandse talkshows zo weinig gesproken word over de val van de progressieve helden in Canada en Nieuw Zeeland.
Michaelaquote:
En de progressieven zagen dat het goed was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar er is geen eenkennige moderatie op de social media hoor, echt niet. Als je je aan de regels houdt blablabla.
Defiant Ls is net geschorst omdat hij het lef had om 2 tweets van tiran Trudeau onder elkaar te zetten:
[ afbeelding ]
Dus je mag nu zelfs iemand niet meer quoten als dat tegen de poltieke voorkeur van de site gaat. Hij beledigt niemand, hij verspreidt geen fake news, hij laat 2 feitelijke quotes van Trudeau zien: BAN!!!
quote:All Canadians have the right to peaceful protests. Individuals engaged in preventing vehicles from crossing into Canada and the United States are not “peaceful protestors” as that term should not be applied to activities preventing the flow of essential goods by those who have illegally seized control and impede access to public infrastructure.
The vehicle blockades spreading across border points and highways throughout the country are costing shippers and retailers significant losses while also impairing the hard work of truck drivers who continue to keep our essential goods moving throughout the supply chain during this critical time. Canadians should also keep in mind that many of these vehicles and individuals involved in the blockades are not operating heavy trucks or are associated with the trucking industry.
“The patience of drivers and the vast majority of the trucking industry regarding these blockades has long-since expired. The trucking industry and its drivers are paying a heavy price for the unlawful actions of those who choose to politicize and target our borders and highways and choke off trade between Canada and the United States. Their actions simply hurt Canadians and they have shown a blatant disregard for all the lives they are impacting,” says Stephen Laskowski, president of the Canadian Trucking Alliance.
Drivers who are simply trying to make a living and get home to their families have been stuck at blocked border crossings for four to eight hours, many of whom have gone without access to washrooms or food.
“Many of those who are protesting having their lives disrupted by certain policies are, in turn, ironically disrupting the lives of their fellow Canadians,” says Laskowski. “Whether it’s the dedicated truck driver who’s stuck at the border and unable to get home to his or her family; or the factory worker who is sent home from work because critical products and raw materials aren’t being delivered, the only people who these blockades hurt are the hard-working Canadians who have kept our nation moving,” says Laskowski.
“This is simply not sustainable for the industry, its customers, and ultimately, the consumer.”
To protect the health and welfare of the 300,000 truck drivers who are committed to moving Canada’s domestic and international trade – as well as the economic viability of all companies in the supply chain – CTA is calling on all levels of government across Canada to put an action plan in place to end current blockades and prevent future disruptions at our nation’s ports of entry and the critical road infrastructure leading to critical trade arteries.
https://www.washingtonpos(...)otests-global-study/quote:
quote:
Carefull now, Honk Honk staat gelijk aan Heil Hitlerquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
De bullshit die je wist die zou komen, vrijheid is white supremacy en racistisch!!
[ afbeelding ]
HONK HONK!!!!!!
Toch maar aan de bitcoin dan, helaas dat overheden je telfoon wel zullen hacken en de software illegaal maken voor encryptie en de politie je telefoon komt checken op straat om te kijken of er geen foute software op staat als het zo ver komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef Ali_boo het volgende:
Jullie denken onze bankrekeningen te bevriezen ? Wij gaan er met het geld vandoor !![]()
Bankrun of Canada![]()
[ twitter ]
Vooral dit. Het is echt hilarisch. En betreffende journalisten is het natuurlijk vrij logisch, die bestaan in de MSM tegenwoordig voor een groot deel uit Linksige ideologen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Antifa hacker Aubrey Cottle, die de lijst van mensen die gedoneerd hebben aan givesendgo openbaar maakte, is daar apetrots op en schept er in een stream over op. Overal worden nu mensen lastig gevallen omdat ze een tientje hebben overgemaakt naar iets waar ze achter stonden. Journalisten doen hetzelfde, zie post van (zelfs) Omar
Dat zijn dus mensen die andere mensen kapot willen maken omdat ze een andere mening hebben. En toch elke keer maar blijven volharden dat je aan de goeie kant staat.
Je bent gewoon een fascist, kom er gewoon eens eerlijk voor uit dan ook.
Om vervolgens heel hypocriet Fox News te bekritiseren vanwege hun voorkeur voor rechts.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Uiteraard. Het is namelijk geen feitelijke berichtgeving, het is ideologisch. Daarom kunnen veel links en progressief georiënteerden zich ook zo goed vinden in outlets zoals de New York Times, daar wordt aan de lopende band hun fantasierijke wereldbeeld bevestigt als de zogenaamd feitelijke realiteit.
Links vind geweld en vandalisme prima, zolang het maar is ter ondersteuning van hun eigen agenda. Dan heiligt het doel de middelen. In alle anderen gevallen moet men natuurlijk op hysterische wijze moord en brand schreeuwen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef HeatWave het volgende:
De rellen die tientallen doden hebben opgeleverd in de naam van BLM werden ook door alles en iedereen met goedkeuring bekeken, en daar hebben ook heel veel mensen, ook celebs en politici openbaar aan gedoneerd.
En die worden nu overal onderzocht omdat ze het geld gewoon gejat hebben en er kapitale panden van gekocht hebben.
Hoe duidelijk moet je het hebben qua bias?
Hypocriet zooitje.
Inderdaad, dat is immers ook het hele idee: links en progressief georiënteerde outlets en media zijn feitelijk en objectief. En rechtsgeoriënteerd is zogenaamde misinformatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Om vervolgens heel hypocriet Fox News te bekritiseren vanwege hun voorkeur voor rechts.
En helaas blijft het niet bij kritiek, men probeert met alle macht outlets van rechtse snit te bannen van het internet en de TV.
Het is jaren geleden al mis gegaan met links. Met als gevolg Brexit, Trump en hier in eigen land de PVV.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
En helemaal verwondelijk, links, je weet wel de partij van en voor de werkende klasse, de arbeiders, staat nu massaal achter de fascistische overheid van Canada en tegen dus daadwerkelijk de "arbeiders".
Waar is het toch misgegaan?.
Ik blijf het zeggen een linkse partij in Nederland die opkomt voor de belangen van de burgers, paal en perk stelt aan immigratie en stopt met het woke geleuter kan met een charismatische leider zomaar de grootste partij in Nederland worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt helemaal. Links is allang niet meer wat het schijnbaar vroeger was. Het zijn nu salonsocialisten, veelal globalistisch ingestelde hoogopgeleide elite, die vooral bezig zijn met virtue signaling. Het zijn mensen die termen zoals 'Latinx' gebruiken in plaats van 'Latino', 'zwangere mensen' in plaats van 'vrouwen' en vinden dat jouw 7-jarige kind lessen moet krijgen over gender en seksualiteit. De arbeidersklasse kijkt men op neer, dat zijn domme heidenen die moreel verwerpelijk worden geacht.
Dit vind je wel een goede vergelijking zeker?quote:
Freedom to infect...quote:
Toen de staat bereid was om allerlei restricties op te leggen toen had een ieder begrip. Helaas is het covidfascisme nu onderdeel van de westerse wereld en is democratie en recht op demonstreren nu aan banden gelegd.quote:
Als demonstraties gevolgen hebben voor de economie heeft de overheid het recht om in te grijpen. Zo eenvoudig is dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toen de staat bereid was om allerlei restricties op te leggen toen had een ieder begrip. Helaas is het covidfascisme nu onderdeel van de westerse wereld en is democratie en recht op demonstreren nu aan banden gelegd.
@:Kijkertje geloof je nu werkelijk dat je aan de juiste kant van de geschiedenis staat? Zo ja, wanneer vind jij dat we ooit eens terug naar normaal kunnen gaan?
En als je niet terug naar normaal wilt gaan hoe hoop jij dan dat de wereld eruit gaat zien?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als demonstraties gevolgen hebben voor de economie heeft de overheid het recht om in te grijpen. Zo eenvoudig is dat.
Demonstraties tegen de overheid hebben vaak gevolgen voor de economie. Een demonstratie heeft weinig nut als het mensen niet raakt, dat is ook heel de reden waarom je in Nederland braaf naar het Malieveld verwezen word.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als demonstraties gevolgen hebben voor de economie heeft de overheid het recht om in te grijpen. Zo eenvoudig is dat.
Ah want illegaal, maar als de staat je business sloopt is het legaal.quote:
Nieuwe wegen was dat, maar men vond die kerel niet charismatisch genoeg denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen een linkse partij in Nederland die opkomt voor de belangen van de burgers, paal en perk stelt aan immigratie en stopt met het woke geleuter kan met een charismatische leider zomaar de grootste partij in Nederland worden.
Trump had dat ook goed door in de VS, die richte zich ook op de arbeiders in de minder bevolkte delen van de VS en luisterde naar hun zorgen.
De GOP verandert langzaam maar zeker in een brede arbeiderspartij van rechtse snit. De enorme stroom propaganda etc is de enige reden dat Biden zit waar hij nu zit.
Deze kanteling komt er nu ook aan in Canada, hoe langer Trudeau zijn poot stijf houd hoe meer de publieke opinie zich zal keren tegen hem, zijn partij en uiteindelijk de ideologie.
Ja jij zou er zelfs op schieten zeker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meestal niet zo'n goede zet, als regime zijnde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een heleboel organisatoren van de truckersdemonstraties zijn vandaag gearresteerd in Canada.
Of in dit geval een pandemie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
We hebben het hier specifiek over een bepaalde verregaande wetgeving die alleen ingezet kan worden bij.... Praktisch oorlog.
Nee, niet voor wat we nu hebben. Zwaar illegaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of in dit geval een pandemie.
Paar honderd truckers en land is verdeeld..
Nja je zal er maar wonen en door die truckers dus zelf in de problemen komen.
In Nederland hadden we heel erg milde regels in tegenstelling tot andere landen, en dan nog wouden mensen verkassen..
Beste wat ik ooit gedaan heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
en dan nog wouden mensen verkassen..
Wat is zwaar illegaal?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, niet voor wat we nu hebben. Zwaar illegaal.
Mexico toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Beste wat ik ooit gedaan heb.
Het stille goedkeuren van deze acties door de rest van het Westen spreekt boekdelen.
En Nederland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Denemarken, België, het VK etc etcquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mexico toch?
Nja beter dan de VS en noord Korea.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Grems het volgende:
[..]
En Nederland, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Denemarken, België, het VK etc etc
Zeer zeker wel.quote:
Oh ja dat is het!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeer zeker wel.
Er blijkt een walgelijk, verwrongen karkas onder de maskers van Westerse regenten te zitten.
Blijkt die grote mond tegenover Poetin, Assad, Erdogan door de jaren heen gewoon een kwestie van ordinaire penisnijd te zijn geweest.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bijna voorbijquote:Canadese politie pakt zeker honderd betogers op in Ottawa, 'situatie onder controle'
De politie in de Canadese hoofdstad Ottawa heeft afgelopen dag zeker honderd deelnemers van het zogeheten 'Freedom Convoy' gearresteerd. Ze worden verdacht van verschillende misdrijven, zoals het veroorzaken van schade aan andermans eigendommen. Ook zijn minstens twintig voertuigen weggesleept.
"We hebben de situatie onder controle en gaan door met het vrijmaken van onze straten", zei het waarnemend hoofd van de lokale politie. "Dat zullen we dag en nacht doen." Ondanks de politieactie staan er nog altijd tientallen vrachtwagens buiten het centrum van Ottawa. Het is de verwachting dat de politie nog het hele weekend nodig heeft om het hele gebied te ontruimen.
https://nos.nl/artikel/24(...)uatie-onder-controle
quote:De politie in de Canadese hoofdstad Ottawa heeft, nadat vrijdag al meer dan honderd arrestaties werden verricht, de demonstranten die bij het parlement protesteren verder teruggedrongen. Agenten zetten onder meer pepperspray en flitsgranaten in om een einde te maken aan het 'vrijheidskonvooi'. Meerdere mensen zijn aangehouden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijft-dalen~a8043e9b/
Fake news. Oma leeft gewoon nog ondanks haar onverantwoordelijke gedrag. Ik hoop dat haar kinderen en kleinkinderen verstandiger zijn dan op een plaats te gaan staan waarvan je weet dat het (na tig waarschuwingen) gevaarlijk kan worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja kijk ze es stoer wezen ...
Ligt er aan, hier in Nederland moet je eerst een demonstratie aanvragen op een afgesproken plek mag je dan demonstreren, moet zeggen heb vorig jaar mee gedaan aan een demonstratie wat een zeer goeie party werd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:42 schreef UncleScorp het volgende:
Opvallend dat provaxxies geweld tegen burgers en demonstranten toejuichen...geeft blijkbaar vals gevoel van verbondenheid...toejuichen en omarmen van een gewelddadige overheid waar ze ooit zelf, of alleszins hun kinderen, nog slachtoffer van zullen worden.
1 ding is zeker : vaccines kill common sense.
Dat is standaard blijkbaar, ze hebben een nummer op hun helm. Als je nou even je eigen onderzoek had gedaan had je dat kunnen wetenquote:
Is dat het zelfde India die samenscholing afstraffen met bamboe stokken vanwege corona beleid? Zie een van de eerst covid delen.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:47 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt Canada wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 03:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat het zelfde India die samenscholing afstraffen met bamboe stokken vanwege corona beleid? Zie een van de eerst covid delen.
Of is dit weer een andere India?
Teleurstellend hoor, zelfs niet een klein beetje vuur of plundering.quote:Op zondag 20 februari 2022 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
Domvolk: FREEDOM!!!! Maar niet voor de pers blijkbaar![]()
[ twitter ]
Hè hè nou nou poe poe! Geweldig punt hoor!quote:Op zondag 20 februari 2022 03:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Teleurstellend hoor, zelfs niet een klein beetje vuur of plundering.
Pfoe, ik vind je extremistisch,maar ok.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Fake news. Oma leeft gewoon nog ondanks haar onverantwoordelijke gedrag. Ik hoop dat haar kinderen en kleinkinderen verstandiger zijn dan op een plaats te gaan staan waarvan je weet dat het (na tig waarschuwingen) gevaarlijk kan worden.
Doe je dat toch: eigen schuld dikke bult![]()
[ twitter ]
En gelukkig mankeert het paard verder ook niks, die kiest er al helemaal niet voor zich door domvolk te laten bekogelen.
De 'journaliste' van je raadt het het al ... natuurlijk weer Fox News die het fake news de wereld in schopte zonder het te factchecken biedt haar excuses aan:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wonderlijk ook dat geen van de demonstranten iets deed om oma tegen zichzelf te beschermen maar ja blijkbaar worden kinderen ook gewoon vooraan gezet ondanks herhaalde waarschuwingen dat dat gevaarlijk is. Kunnen ze, als er iets gebeurt, lekker losgaan op de 'dictator' Trudeau![]()
We roepen juist op tot het houden aan de grondwet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
Opvallend dat antivaxxers nu ook al anti-ordehandhaving/-democratie zijn ... het geeft ze blijkbaar het idee dat ze met hun daden voor iets 'nobels' strijden maar waar de meerderheid van de bevolking helemaal niet achter staat. De gezamenlijke ordeverstoring geeft ze wsl het gevoel van belangrijkheid, saamhorigheid en eigenwaarde vermoed ik die ze elders in de maatschappij blijkbaar niet kunnen vinden.
“Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.” - Voltaire
Heeft het veel zin gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er aan, hier in Nederland moet je eerst een demonstratie aanvragen op een afgesproken plek mag je dan demonstreren, moet zeggen heb vorig jaar mee gedaan aan een demonstratie wat een zeer goeie party werd.
Oh en was tegen een corona maatregel
En zonder geweld zonder overlast en of financiële schade..
Kijk zo kan het ook
Logisch toch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Tedje Cruz heeft zijn tweet nu toch maar verwijderd
[ twitter ]
Een protest goedgekeurd door de overheid met als uitgangspunt dat de discotheken open gaan met alle restricties die de overheid heeft opgelegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er aan, hier in Nederland moet je eerst een demonstratie aanvragen op een afgesproken plek mag je dan demonstreren, moet zeggen heb vorig jaar mee gedaan aan een demonstratie wat een zeer goeie party werd.
Oh en was tegen een corona maatregel
En zonder geweld zonder overlast en of financiële schade..
Kijk zo kan het ook
Ah MSNBC, ik keur het niet goed maar ik begrijp zeker wel dat ze geen trek hebben in framing van MSNBC.quote:Op zondag 20 februari 2022 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Mooie quote die zeker toepasselijk is op de massavorming tijdens covid hysterie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
“Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.” - Voltaire
Verschrikkelijk wel mooi dat er tenminste nog een krant is die niet meewaait.quote:Turns out the lasting image of the Freedom Convoy protest at Parliament Hill will not be bouncy castles but that of a woman with a walker being trampled by a police horse.
The violence the Prime Minister has expressed concern about during the three-week protest in Ottawa didn’t unfold until Justin Trudeau’s Emergencies Act police army was sent in to disperse the crowd.
The three major incidents Friday, under a form of martial law, were grotesque.
Video of Toronto Police Mounted Unit officers charging into the crowd and at least one horse trampling multiple people — including an elderly woman with a walker — was disturbing.
quote:Op zondag 20 februari 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hè hè nou nou poe poe! Geweldig punt hoor!
Freedom werkt onder die truckers sowieso iets anders dan onder de rest van de bevolking:quote:Op zondag 20 februari 2022 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
Ik ben het eens met de stelling: relativerenquote:Op zondag 20 februari 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hè hè nou nou poe poe! Geweldig punt hoor!
Rofl, komop zeg.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Freedom werkt onder die truckers sowieso iets anders dan onder de rest van de bevolking:
Het verschil is dat het niet om 1 Sylvana Simons of 'links gekkie' gaat, maar om de overgrote meerderheid van de inwoners van Ottawa en Canada gaat die de ellende zat is die die truckers al wekenlang aanrichten.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rofl, komop zeg.
Jij kwetst Sylvana Simons ook als je naar haar kijkt als je samen in een lift staat.
Die linkse gekkies worden al boos als je in een diesel auto rijdt.
quote:Politie maakt na weken einde aan truckersprotest in Canada
Het gebied bij het Canadese parlement waar al weken wordt gedemonstreerd door truckers, is vrijdag en zaterdag schoongeveegd. Met pepperspray en flitsgranaten heeft de politie een einde gemaakt aan het zogenoemde vrijheidskonvooi in de hoofdstad Ottawa. 170 mensen zijn aangehouden.
Sommige actievoerders vertrokken toen de politie dichterbij kwam. Bij vrachtwagenchauffeurs die besloten te blijven sloeg de politie ruiten in om demonstranten te kunnen oppakken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anada-ottawa-politie
Jij hebt een enquete uitgevoerd bij de inwoners van Ottawa?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het verschil is dat het niet om 1 Sylvana Simons of 'links gekkie' gaat, maar om de overgrote meerderheid van de inwoners van Ottawa en Canada gaat die de ellende zat is die die truckers al wekenlang aanrichten.
Dit is pas net begonnen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar het zogenoemde vrijheidskonvooi is nu echt verleden tijd gelukkig.
[..]
Ik niet, maar er zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit elke keer bleek dat de meeste Canadezen tegen de truckersprotesten waren.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt een enquete uitgevoerd bij de inwoners van Ottawa?
Overgrote meerderheid. Uiteraard jonge. Blijf geloven.
Geloof het vooral.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit elke keer bleek dat de meeste Canadezen tegen de truckersprotesten waren.
Op een gegeven moment was er ook een tegendemonstratie met meer deelnemers dan de protesterende truckers zelf. Maar toen ik dat hier meldde werd dat afgedaan als propaganda.
Zal dat voor het 'Neuremburgproces' en voor de wereldwijde tribunalen zijn of daarna?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is pas net begonnen.
Gouverneurs gooien Trudeau voor de rechter vanwege de inzet van die emergency wet.
Post het vooral hier :quote:Op zondag 20 februari 2022 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal dat voor het 'Neuremburgproces' en voor de wereldwijde tribunalen zijn of daarna?
Wow de gevolgen van de spuit zijn vergaand ...quote:Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De enige die veroordeeld gaan worden zijn de truckers en hun supporters. Er zijn er honderden opgepakt en vele gaan celstraffen, hoge boetes, inbeslagname van cryptowallets en jarenlange invorderingen van rijbewijzen krijgen.
Niet omdat ze, zoals hier gezegd 'puur omdat ze tegen de overheid' zijn, maar omdat ze aantoonbare misdaden hebben begaan.
De geweldige misdaad van protesteren tegen het covidfascisme terwijl het virus endemisch is geworden.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De enige die veroordeeld gaan worden zijn de truckers en hun supporters. Er zijn er honderden opgepakt en vele gaan celstraffen, hoge boetes, inbeslagname van cryptowallets en jarenlange invorderingen van rijbewijzen krijgen.
Niet omdat ze, zoals hier gezegd 'puur omdat ze tegen de overheid' zijn, maar omdat ze aantoonbare misdaden hebben begaan.
Prikschapen love it...al wie tegen de spuit ingaat , gaat in tegen hen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De geweldige misdaad van protesteren tegen het covidfascisme terwijl het virus endemisch is geworden.
Trudeau is een poppetje van het WEF en de Canadezen dienen als waarschuwing voor wat er gaat gebeuren als je tegen de plannen van het WEF ingaat.
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De geweldige misdaad van protesteren tegen het covidfascisme terwijl het virus endemisch is geworden.
Trudeau is een poppetje van het WEF en de Canadezen dienen als waarschuwing voor wat er gaat gebeuren als je tegen de plannen van het WEF ingaat.
Eens er een definitief punt staat achter covid zal ik je gelijk geven.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?
Canada staat inmiddels grotendeels alleen.
Fake news boy.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal dat voor het 'Neuremburgproces' en voor de wereldwijde tribunalen zijn of daarna?
Als ongevaccineerde ben jij volgende week weer overal welkom. Staat dat niet haaks op de plannen van het WEF?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eens er een definitief punt staat achter covid zal ik je gelijk geven.
Maar eerst zien...
Lollol.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie waren er ook van overtuigd dat 'het volk' wel af zou rekenen met Rutte vanwege zijn coronamaatregelen.
Vervolgens bleek Rutte het zelfs nog beter te hebben gedaan dan toen hij 4 jaar daarvoor de grote winnaar was en Thierry die met zijn FvD als enige partij vol stelling nam voor de wappies was de grote verliezer.
Slaap kindje slaap... Zzz..quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?
Het is al 2 jaar nemen en geven...quote:Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ongevaccineerde ben jij volgende week weer overal welkom. Staat dat niet haaks op de plannen van het WEF?
Of zou het misschien kunnen dat ook regeringen graag terug willen keren naar de situatie zoals die was voor corona?quote:
Klopt. Dus waarom zou 'het kartel' de maatregelen willen handhaven als ze dat talloze zetels kost?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:48 schreef ludovico het volgende:
Nee we moeten maar zien hoeveel stemmen het gaat kosten voor het kartel bij de volgende verkiezingen.
Vooralsnog op -20 ofzo in de peilingen. Tzal allemaal wel met die medestand.
Stond gisteravond in een kroeg die tot de nok was gevuld met volk. It's over.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is al 2 jaar nemen en geven...
It aint over till...
Jij denkt dat dit gevolgen voor Trudeau kan hebben?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fake news boy.
https://edmonton.ctvnews.(...)encies-act-1.5788692
Schaam je.
.. Zucht.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of zou het misschien kunnen dat ook regeringen graag terug willen keren naar de situatie zoals die was voor corona?
Verzin eens niet een compleet verhaal met je eigen rijke fantasie terwijl je pretendeert dat het iets te maken heeft met mijn comments!quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit gevolgen voor Trudeau kan hebben?![]()
Nou, wat een tribunaal zal dat worden zeg.![]()
Zo'n rechter zal hoogstens de noodwet terug kunnen draaien. Zulke rechtszaken horen bij het dagelijkse werk van een premier.
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die post?
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
.. Zucht.
Nee dat is wel gebleken he de laatste 2 jaar!!!
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.
Volgens bepaalde lieden, ook in deze reeks, zou dat nooit gebeuren.
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Verzin eens niet een compleet verhaal met je eigen rijke fantasie terwijl je pretendeert dat het iets te maken heeft met mijn comments!
Prima.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima.
Ga jij je schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?
Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houdt, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Nogmaals ... kijk es wat een leuk topic ze hier hebben...een echt ballenbad voor prikschapen...quote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.
Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW
We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schamen niet...maar ik zal geen probleem hebben mijn ongelijk toe te geven.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?
Belangenclubje?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.
en jij doet alsof dit de grote ondergang van Trudeau gaat betekenen, terwijl de beste man niet eens zelf ter discussie staat.![]()
Naast dat ik die club weinig kans van slagen geef. dit is wat Willem Engel dagelijks deed bij het ontbijt. En hij verloor ze allemaal op 1 na. Weet jij nog welke hij won?
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,quote:Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima.
Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?
Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Alles is een antwoord. Leer lezen(!!).quote:Op zondag 20 februari 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.
Wat verrassend.
Kortzichtig ook nog.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.
Op het gebruikelijke gescheld na dan.
Hij blijft toch ook "in de gereedschapskist". Hij is niet weg. Alleen inactief.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.
Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW
Top hoor knul.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Belangenclubje?
Een gouverneur van een staat!! Lezen!!
Ik doe helemaal niks alsof, jij fantaseert, kap daarmee, hou het bij mijn woorden niet bij jouw fantasieën!
Gouverneur, niet een of ander clubje.
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top hoor knul.
En hoeveel jaar zal Trudeau bij dit tribunaal gaan krijgen?
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.
Jij bent degene die doet alsof Trudeau zelf enorme verantwoording af moet leggen.
Jij verkondigde vol overtuiging dat de maatregelen nooit meer zouden worden geschrapt, sowieso zou de QR-code volgens jou een vereiste blijven om ergens binnen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.
Kortom je claimt victorie terwijl de vijand slechts tijdelijk is teruggetrokken.
Vreemde vergelijking, maar oke.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,
Schaam jij je als je je gordel om doet en je niet wordt aangereden? Nou dan.
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, maar oke.
Nogmaals mijn vraag: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Minstens? Welke gevolgen mag Trudeau nog meer verwachten volgens jou?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Trudeau zal minstens op zijn vingers getikt worden dat wat hij gedaan heeft niet mag van de rechtbank.
Mag je zelf verder mee doen wat je wilt met die info. Lijkt mij tamelijk feitelijk allemaal maar okay.
Exact. Daarom zijn de maatregelen nooit een blijvertje en zullen ze dat ook nooit zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.
Geen idee, ik heb geen glazen bol, waarom zou ik daar verwachtingen over moeten hebben?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Minstens? Welke gevolgen mag Trudeau nog meer verwachten volgens jou?
Lol............................ We mogen ieder griep seizoen, want zo erg als Covid afgelopen 2 winters is nog minder erg dan de jaarlijkse griepgolf, en daarnaast zijn veel IC medewerkers vertrokken.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Daarom zijn de maatregelen nooit een blijvertje en zullen ze dat ook nooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |