SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/thuis/trending/![]()
Geen idee meer waarom maar een vriend van mij heeft zijn vaatwasser boven in de badkamer staanquote:Op maandag 31 januari 2022 11:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nja, als je eerst met je vaat van de keuken door de woonkamer naar de hal van je jaren dertig rijtjeshuis moet voor een vaatwasser onder de trap (want dat was het in dit geval) dan is t gewoon kut hoor
Alleen als al onze kinderen er zijn bracht ik nog weleens naar boven. Als we met zijn tweetjes zijn dan was ik het gewoon wel met de hand in de keuken![]()
Edit: Oh wacht, geen afvoerplek oid in de keuken. Is een appartement in een oud gebouw middenin het centrum van Delft
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2022 13:35:11 ]![]()
Afvoer heb je altijd in de keuken, of hij moet een keuken zonder spoelbak hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee meer waarom maar een vriend van mij heeft zijn vaatwasser boven in de badkamer staan
Alleen als al onze kinderen er zijn bracht ik nog weleens naar boven. Als we met zijn tweetjes zijn dan was ik het gewoon wel met de hand in de keuken![]()
Edit: Oh wacht, geen afvoerplek oid in de keuken. Is een appartement in een oud gebouw middenin het centrum van Delft![]()
![]()
Kon geen vaatwasser bij aangesloten worden, anders slang (?) door de keuken heen want vaatwasser kon alleen tegenover het keukenblok.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:01 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Afvoer heb je altijd in de keuken, of hij moet een keuken zonder spoelbak hebben
Huurwoning particulier dus dan valt er ook weinig te verbouwen![]()
![]()
Voor iedereen die nog een lekker authentieke plee zoekt:
Een prachtig huis met vrij uitzicht op een hoogspanning verdeelstation.
Moet wel nog wat aan gebeuren.
![]()
ik zou best in staat zijn een dergelijke ombouw om mn plee te plaatsen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Crap, daar zitten serieus wat structurele scheuren in zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lol, I see what you did therequote:Op donderdag 3 februari 2022 13:11 schreef BBach het volgende:
[..]
Crap, daar zitten serieus wat structurele scheuren in zeg.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die balken die op diverse plekken gestut moeten wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik hoop toch dat de uiteindelijke koper de mooie authentieke details zoals het glas in lood wil behouden, en niet gaat voor de moderne impressie die erbij staat. Zou doodzonde zijn!
Edit: ik zie nu dat die impressie hoort bij de al goedgekeurde verbouwingsplannen. Prachtig karakteristiek pand dat straks van binnen weer een 13-in-een-dozijn-woning wordt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 03-02-2022 13:40:51 ]Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Om je handen af te drogen, lijkt mij duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:10 schreef Karstman het volgende:
Ehm mini Sneeuwwitje jurkje op de wc? Waarom?
[ afbeelding ]
Alhier.
![]()
Melding gemaakt van ongewenst onzedelijk gedrag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om je handen af te drogen, lijkt mij duidelijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik vermoed dat het vooral gewoon te duur was om al die details in het 3D model te tekenen. Dat hoop ik tenminste heel erg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die balken die op diverse plekken gestut moeten worden.
Ik hoop toch dat de uiteindelijke koper de mooie authentieke details zoals het glas in lood wil behouden, en niet gaat voor de moderne impressie die erbij staat. Zou doodzonde zijn!
Edit: ik zie nu dat die impressie hoort bij de al goedgekeurde verbouwingsplannen. Prachtig karakteristiek pand dat straks van binnen weer een 13-in-een-dozijn-woning wordt.
![]()
De stijl van de aanbouw vind ik wel 13 in een dozijn, je kunt ook op een moderne wijzen bij het huis aansluiten.
Die stempels in de nok zijn wel heel ernstig, volgens mij houden die het hele dak overeind.![]()
![]()
Het huis van wijlen Jan des Bouvrie staat te koop. En dat is gelijk voor het eerst dat een makelaar het niet vermeld wanneer het interieur van Jan des Bouvrie is:
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
In de bouwplannen zit blijkbaar ook dat de energiekabels verwijderd wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan heb je een winst zeg![]()
![]()
Zonde inderdaad. En dan heb je al echt een kast van een huis..... waarom die énorme aanbouw?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar goed, zal aan mij liggen.
In dit huis matcht de keuken best goed bij de vloer....
En heb je een eigen slootje in je tuin![]()
Had ik niet gelijk verwacht, achter zo'n standaard doorzonwoning: https://www.funda.nl/koop(...)s-bernhardstraat-71/![]()
Alsof je sowieso al niet goed wordt van die keuken bij die vloer...hebben ze ook nog eens een spiegelachterwand geplaatstquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. En dan heb je al echt een kast van een huis..... waarom die énorme aanbouw?
Maar goed, zal aan mij liggen.
In dit huis matcht de keuken best goed bij de vloer....
[ afbeelding ]
En heb je een eigen slootje in je tuin![]()
[ afbeelding ]
Had ik niet gelijk verwacht, achter zo'n standaard doorzonwoning: https://www.funda.nl/koop(...)s-bernhardstraat-71/![]()
![]()
De tekst van de makelaar is ook tamelijk hilarisch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Berkery het volgende:
Het huis van wijlen Jan des Bouvrie staat te koop. En dat is gelijk voor het eerst dat een makelaar het niet vermeld wanneer het interieur van Jan des Bouvrie is:
[ afbeelding ]
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen.quote:Direct verbonden met de ensuite badkamer is de prachtige kleedkamer. Dankzij de ligging op de ‘kop’ van de villa met prachtig uitzicht over de tuin is er geen betere plek om inspiratie op te doen voor de vraag: wat draagt u vandaag?![]()
Maar deze snapte ik niet. Wat betekent J.E.W.? Is het een afkorting die ik niet ken? Of toch een hint naar een wereldwijd complot?
quote:Normaal gesproken behandelen wij dit soort prachtige villa's vanuit onze portefeuille 'Secret objects are secret' maar dit keer heeft de verkopende familie gekozen voor een andere manier (J.E.W).![]()
Ik word helemaal ongemakkelijk van dat huis. Zelden iets gezien waar ik met deze meubels en aankleding ab-so-luut niet zou willen wonen. Het is een showroom. Geen woonhuis. De tuin is leuk. En vooruit, dat zwembad is wel ok zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De inhoud van de garage ben ik ook wel geïnteresseerd in.
Wel typisch dat ie een zwart C1, E-Type, 356 en Ferrari? had. Alle vier de auto's zijn veel mooier in een andere kleur.
![]()
Showroom, galerie, museum.. geen thuis inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word helemaal ongemakkelijk van dat huis. Zelden iets gezien waar ik met deze meubels en aankleding ab-so-luut niet zou willen wonen. Het is een showroom. Geen woonhuis.![]()
Ik heb overigens ooit wel een witte laminaatvloer gehad van Jan des Bouvrie.![]()
Je zag er elk stofje op, maar het was wel lekker licht.
![]()
![]()
Op zich kun je wel zien dat ze van die woon-pockets hebben toegevoegd. Denk aan die bank met enorm hoogpolig tapijt in de zee van wit. Slaapkamer is met een constructie knusser gemaakt e.d.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Showroom, galerie, museum.. geen thuis inderdaad.![]()
Ik heb overigens ooit wel een witte laminaatvloer gehad van Jan des Bouvrie.![]()
Je zag er elk stofje op, maar het was wel lekker licht.
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Maak mij ook wel een beetje zorgen dat in die woning de halve nok constructie met bouwstempels omhoog gehouden wordquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Binnenkijken: villa (met kroeg) Henk Krol te koop voor 1 miljoen!
Voormalig 50Plus-voorman Henk Krol gaat verhuizen. Daarom heeft hij zijn luxueuze optrekje in een chique Eindhovense villawijk te koop gezet voor 1 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)-koop-voor-1-miljoen
https://www.funda.nl/koop(...)391-ministerlaan-73/
Ministerlaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salon tafel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Binnenkijken: villa (met kroeg) Henk Krol te koop voor 1 miljoen!
Voormalig 50Plus-voorman Henk Krol gaat verhuizen. Daarom heeft hij zijn luxueuze optrekje in een chique Eindhovense villawijk te koop gezet voor 1 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)-koop-voor-1-miljoen
https://www.funda.nl/koop(...)391-ministerlaan-73/
Ministerlaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Salon tafel![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar wordt jij helemaal foxwild van.![]()
Als er nou iets is wat Henk graag had willen worden ...
Maar door geruzie nooit geworden is![]()
![]()
Een van de betrokken makelaars heet Jaques E. Wallach.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:09 schreef yinu het volgende:
[..]
De tekst van de makelaar is ook tamelijk hilarisch.
[..]![]()
Maar deze snapte ik niet. Wat betekent J.E.W.? Is het een afkorting die ik niet ken? Of toch een hint naar een wereldwijd complot?
[..]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Mooi groot huis met een grote lap grond en zwembad!!
alleen kom je er waarschijnlijk bruin uit.
https://www.funda.nl/koop(...)aetseweg-10/#foto-13
https://www.funda.nl/koop(...)207-zelzaetseweg-10/![]()
https://www.funda.nl/koop(...)zaetseweg-10/#foto-3quote:Op maandag 7 februari 2022 14:57 schreef hoechst het volgende:
Mooi groot huis met een grote lap grond en zwembad!!
alleen kom je er waarschijnlijk bruin uit.
https://www.funda.nl/koop(...)aetseweg-10/#foto-13
https://www.funda.nl/koop(...)207-zelzaetseweg-10/
Vergeet niet dat sfeervolle kerstplaatje.![]()
![]()
Je bent wel snel in het buitenland. Die foto is gemaakt vanuit Belgiëquote:Op maandag 7 februari 2022 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)zaetseweg-10/#foto-3
Vergeet niet dat sfeervolle kerstplaatje.![]()
![]()
Vind ook de omschrijving "extra groot perceel" goed gevonden.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Geen zwart/wit huis maar eentje in sepia. En dan ook nog met bouwjaar 2018...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perceeloppervlakte is 164 M2![]()
Ik ben zo benieuwd wat dit soort keuzes doen voor de waarde van je huis. Smaken verschillen, maar dit lijkt mij toch wel erg specifiek. Nog zo nieuw, maar ik zou toch bijna alles moeten strippen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Geen zwart/wit huis maar eentje in sepia. En dan ook nog met bouwjaar 2018...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Je koopt de inrichting toch niet? Die vloer is wel een dingetje dan, als je er niet mee kan leven met wat vloerkleden om het visueel te breken dan is het kostbaar. Voor de rest van het huis is het een rol behang en een pot verf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat dit soort keuzes doen voor de waarde van je huis. Smaken verschillen, maar dit lijkt mij toch wel erg specifiek. Nog zo nieuw, maar ik zou toch bijna alles moeten strippen.![]()
Dat is geen vloer die je met wat vloerkleden 'oplost' hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:39 schreef qajariaq het volgende:
Je koopt de inrichting toch niet? Die vloer is wel een dingetje dan, als je er niet mee kan leven met wat vloerkleden om het visueel te breken dan is het kostbaar. Voor de rest van het huis is het een rol behang en een pot verf.Plus vloerbedekking overal, trapbekleding, spotjes in de woonkamer. Maar misschien botst het alleen heel erg met mijn smaak en vinden andere mensen dit dikke prima.
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is geen vloer die je met wat vloerkleden 'oplost' hoor.Plus vloerbedekking overal, trapbekleding, spotjes in de woonkamer. Maar misschien botst het alleen heel erg met mijn smaak en vinden andere mensen dit dikke prima.
Maar ik zou zo'n huis voor het gemak niet kopen. Liever een bouwval als je toch alles moet strippen. Als het dan af is, wil ik ook dat het naar mijn smaak af is.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Het is mijn smaak absoluut niet (die vloer beneden vooral, nondejumet de vloerbedekking boven kan ik prima leven eigenlijk, alleen niet in combinatie met de huidige meubels e.d.) maar het is wel allemaal nieuw en lijkt netjes afgewerkt. Keuken, badkamer en wc zijn ook wel redelijk neutraal.
Ik vind er weinig aan hoor, maar ik ken wel mensen (familie) die er zo zouden intrekken en dan met een andere vloer beneden en wat minder nicotine-kleuren op de muur/meubels helemaal tevreden zouden zijn. Die houden van het gemak van nieuwbouw, een kluswoning zouden ze nooit kopen.
Zelf zou ik vooral depressief van die 'tuin' worden. Ook met andere vloer in de woonkamer.
![]()
Ik raak helemaal overprikkeld van alle tierelantijntjes.
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.![]()
Daar staat een alleraardigste hifi installatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/![]()
Vreslijk dit, zou er gillend gek worden!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/![]()
Wat weer een vondstquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/Wat....vreselijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind mijn (vrij lege) huis al een drama om schoon te maken. Hoe doe je dat in zo'n huisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
Ik raak helemaal overprikkeld van alle tierelantijntjes.![]()
![]()
En toch... zo veel tierlantijntjes staan er helemaal niet, het is best een "lege" inrichtingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/De meubels en kleden en alles zijn alleen zo ontzettend ornamenteel en gedecoreerd dat het heel druk oogt, maar als je daar doorheen kijkt staan er helemaal niet veel frutsels ofzo
disclaimer![]()
En als je een tuin wilt, moet je wat beton eruit slopen:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog zo nieuw, maar ik zou toch bijna alles moeten strippen.quote:De onderhoudsarme tuin ligt ideaal op het zuidwesten en voorzien van speciaal beton om onkruid tegen te houden.
crap in = crap out![]()
Ach los of vast, dat schaar ik ook onder tierelantijntjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
En toch... zo veel tierlantijntjes staan er helemaal niet, het is best een "lege" inrichtingDe meubels en kleden en alles zijn alleen zo ontzettend ornamenteel en gedecoreerd dat het heel druk oogt, maar als je daar doorheen kijkt staan er helemaal niet veel frutsels ofzo
Van Dale zegt:
tie·re·lan·tijn (de; m; meervoud: tierelantijnen), tier·lan·tijn (de; m; meervoud: tierlantijnen)
1
versiersel van weinig waardeI 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.![]()
Oef ik hoop maar dat ze alleen onkruid werend voegsel bedoelen. Zoals ze het nu verwoorden moet ik meer denken aan een betonmolen die staat te storten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
En als je een tuin wilt, moet je wat beton eruit slopen:
[..]
[ afbeelding ]I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.![]()
Was ook een beetje gericht naar degene die zei dat dit moeilijk schoon te houden isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:15 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ach los of vast, dat schaar ik ook onder tierelantijntjes.
Van Dale zegt:
tie·re·lan·tijn (de; m; meervoud: tierelantijnen), tier·lan·tijn (de; m; meervoud: tierlantijnen)
1
versiersel van weinig waarde
disclaimer![]()
Onze natuurstenen tegels liggen op een 10cm laag cement. Dat ontdekten we toen we gingen uitbouwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Oef ik hoop maar dat ze alleen onkruid werend voegsel bedoelen. Zoals ze het nu verwoorden moet ik meer denken aan een betonmolen die staat te storten.![]()
![]()
Maar dat is wat ik hier ook voor me zie, en ik weet nu wat een hoofdpijndossier het is om dat eruit te halen. Daar zit je echt niet op te wachten.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:40 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Onze natuurstenen tegels liggen op een 10cm laag cement. Dat ontdekten we toen we gingen uitbouwen.![]()
![]()
Maar dat is wat ik hier ook voor me zie, en ik weet nu wat een hoofdpijndossier het is om dat eruit te halen. Daar zit je echt niet op te wachten.
Uurtje werk.
![]()
De toegang is alleen buitenom. Dan valt er heel veel af. Feitelijk blijft alleen opslag en een knutselhoekje over. Anders was het leuk als slaapkamer en een zithoekje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef hoechst het volgende:
Wat zouden jullie doen met zo'n kelder?
https://www.funda.nl/koop(...)straat-13-a/#foto-37![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef hoechst het volgende:
Wat zouden jullie doen met zo'n kelder mancave?
https://www.funda.nl/koop(...)straat-13-a/#foto-37crap in = crap out![]()
Als het in Amsterdam lag, verkopen als twee volwaardige appartementen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef hoechst het volgende:
Wat zouden jullie doen met zo'n kelder?
https://www.funda.nl/koop(...)straat-13-a/#foto-37![]()
Iets in mij zegt dat de ketel niet elk jaar onderhoud krijgt. En de wasmachine niet waterpas staat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Elpis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-42552088-havendam-7/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Even 'gezellig' zitten in zo'n troosteloze tuin:
https://www.funda.nl/koop(...)hordijk-130/#foto-23
Waarom laten mensen hun tuin zo gaan? Gooi er af toe tenminste een bezem doorheen... Zoveel moeite is dat toch niet?![]()
Je weet dat het winter is, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom laten mensen hun tuin zo gaan? Gooi er af toe tenminste een bezem doorheen... Zoveel moeite is dat toch niet?![]()
Hoe ziet jouw tuin er nu uit dan?![]()
Geen enkele tuin ziet er nu fantastisch uit, daar ben ik me van bewustquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet dat het winter is, toch?![]()
Hoe ziet jouw tuin er nu uit dan?![]()
Ik vind het gewoon een troeptuin en ik vind zoiets wel wat zeggen over de bewoners. Bij mij staan overigens nu alleen kliko's in de tuin en ook niet in het zicht. Als ik naar buiten kijk zie ik een lege achtertuin en dat geeft mij persoonlijk rust. Ik zou kriegel worden als ik elke dag naar buiten zou kijken en ik zie allemaal zooi. Maargoed, deze mensen Kon het allemaal blijkbaar niks boeien. Ook best.![]()
Mag jouw bezem in de winter niet buitenspelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet dat het winter is, toch?![]()
Hoe ziet jouw tuin er nu uit dan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Alleen op bestrating en gras. Maar blad gaat allemaal de borders in. Perfecte schuilplek voor insecten en andere beestjes die het al moeilijk zat heb en tegenwoordig. Daarnaast vergaat het waardoor je natuurlijke voeding en bodemverbeteraar hebt voor je planten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag jouw bezem in de winter niet buitenspelen?![]()
Het voorste deel wordt ook nog eens gedeeld met bewoners van een ander appartement. Jammer, want het is wel echt een heel mooie kelder!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:31 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De toegang is alleen buitenom. Dan valt er heel veel af. Feitelijk blijft alleen opslag en een knutselhoekje over. Anders was het leuk als slaapkamer en een zithoekje.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Voor de verkoop zal het niet uitmaken, in de winter zit je toch niet in de tuin.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen enkele tuin ziet er nu fantastisch uit, daar ben ik me van bewust![]()
Ik vind het gewoon een troeptuin en ik vind zoiets wel wat zeggen over de bewoners. Bij mij staan overigens nu alleen kliko's in de tuin en ook niet in het zicht. Als ik naar buiten kijk zie ik een lege achtertuin en dat geeft mij persoonlijk rust. Ik zou kriegel worden als ik elke dag naar buiten zou kijken en ik zie allemaal zooi. Maargoed, deze mensen Kon het allemaal blijkbaar niks boeien. Ook best.crap in = crap out![]()
Ik vind het persoonlijk wel vreemd dat ze dat zitje zo in vol ornaat midden in de winter hebben staan. Dat past totaal niet bij het plaatje. Het zal wel speciaal voor de verkoopfoto's neergezet zijn, want alles is nog veel te wit en schoon om er echt de hele herfst en winter gestaan te hebben. Ik vind het met de troep verder wel meevallen, vergelijkbaar met onze eigen achtertuin. In de winter is het gewoon niet mooi. Deze foto had beter geweest zonder de megalomane zithoek denk ik.
Edit: andere foto's ook bekeken en ik denk wel dat ik voor de verkoop iets meer geveegd zou hebben. De andere tuinfoto's zijn nog wat rommeliger. En grappig dat de foto's van de voortuin wél midden in de zomer zijn gemaakt. Hadden ze beter toen ook de achtertuin mee kunnen nemen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Phaidra op 09-02-2022 10:30:42 ]Venus in pocketformaat
© loveli![]()
De tuin kan niet maar..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom laten mensen hun tuin zo gaan? Gooi er af toe tenminste een bezem doorheen... Zoveel moeite is dat toch niet?
https://www.funda.nl/koop(...)hordijk-130/#foto-12
Hier gaan m'n nekharen van overeind![]()
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Innovatieve constructie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat de ketel niet elk jaar onderhoud krijgt. En de wasmachine niet waterpas staat.
[ afbeelding ]![]()
De ketel geeft overigens aan het allemaal wel good te vinden.![]()
Wit..? Dat patroontje op het dak is niet hoe het uit de fabriek kwam, denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:23 schreef Phaidra het volgende:
want alles is nog veel te wit en schoon om er echt de hele herfst en winter gestaan te hebben .![]()
crap in = crap out![]()
Waarom denk je dat zoveel mensen zo'n onderhoudsarme, betonnen hel met onkruidwerende laag in hun tuin hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom laten mensen hun tuin zo gaan? Gooi er af toe tenminste een bezem doorheen... Zoveel moeite is dat toch niet?
Mijn buurman heeft het ook. Soort basalten grindbak met donkergrijs stenen borders en een keer in de zoveel tijd giet hij azijn over de hele bende heen en gaat alles weer dood. Een deel van mijn buxushaag is meegestorven en het liefst had hij ook mijn passiebloem haag uit de grond getrokken, want blaadjes. ALLES MOET DOOD.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hij is hier al eens genoemd, nu dus verkocht:
Historische deal over duurste woning van Benelux: dit is de nieuwe eigenaar van Philips-landgoed De Wielewaal in Eindhovenquote:EINDHOVEN - Een spectaculaire huizenverkoop in Eindhoven: niet Bill Gates of Bruce Springsteen maar de gemeente Eindhoven koopt landgoed De Wielewaal. De stad tikt 29 miljoen euro af voor de voormalige residentie van Frits Philips. Daarmee is het in één klap het duurste ‘woonhuis’ in de Benelux ooit.![]()
![]()
Ja, aan de gemeentequote:Op woensdag 9 februari 2022 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Hij is hier al eens genoemd, nu dus verkocht:
Historische deal over duurste woning van Benelux: dit is de nieuwe eigenaar van Philips-landgoed De Wielewaal in Eindhoven
[..]
[ afbeelding ].
![]()
Mijn nekharen gaan overeind van mods die zich niet aan de regels houden mbt foto´s plaatsenquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De tuin kan niet maar..
https://www.funda.nl/koop(...)hordijk-130/#foto-12
Hier gaan m'n nekharen van overeind![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gelukkig is het een tuin met veel privicy.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
ik tel maar 40 ramen
[ Bericht 0% gewijzigd door hoechst op 09-02-2022 19:47:45 ]![]()
Wij mogen er straks rondlopen jonge!quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waarom koopt de gemeente het?quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
“ Eindhoven wil het landgoed op termijn openstellen als stadspark, waar Eindhovenaren kunnen wandelen en recreëren.”quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom koopt de gemeente het?The love you take is equal to the love you make.![]()
Verfrissend, een gemeente die meer groen wil voor haar inwoners in plaats van een extra woonwijk, fabriek of windmolenpark. Mijn eigen gemeente offert een stuk bos op voor woningen; daar worden we minder vrolijk van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“ Eindhoven wil het landgoed op termijn openstellen als stadspark, waar Eindhovenaren kunnen wandelen en recreëren.”
Ik lees dat de gemeente hoopt op steun van het rijk voor aankoop en uit de omgeving (PSV, het bedrijfsleven) voor beheer en onderhoud. Dat klinkt wat minder hoopgevend.
Historische deal over duurste woning van Benelux: dit is de nieuwe eigenaar van Philips-landgoed De Wielewaal in EindhovenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik hoor in gedachten een staartklok tikken en verder doodse stilte.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Een huis met nog een echt opkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hele huis ademt trouwens de sfeer van rond 1900.
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel cool, een keuken met een ronding:
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Staat ook al een tijdje te koop zo te zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik heb nu dus geleerd dat ik geen liefhebber ben van de jaren 90quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Mijn eerste associatie is 'wanstaltig'. Maar dat wist ik al over mezelf en de jaren '90.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus geleerd dat ik geen liefhebber ben van de jaren 90I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus geleerd dat ik geen liefhebber ben van de jaren 90![]()
![]()
Zouden ze een hond of kat hebben?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
Kerkje te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Er is inpandig volledige rust, maar buiten wel bedrijvigheid."
[ afbeelding ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het is duidelijk het huis van een stel zonder kinderen of huisdieren. Bewijsstuk #1: de trappen. Bewijsstuk #2: de sokkels.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden ze een hond of kat hebben?
[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
haha zeker waar. Zag alleen zo'n gek gelig plasje/vlekje op de vloer op die foto die ik postte.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is duidelijk het huis van een stel zonder kinderen of huisdieren. Bewijsstuk #1: de trappen. Bewijsstuk #2: de sokkels.
[ afbeelding ]
Wel echt een machtig mooi huis.
Financiele steun vanuit PSV lijkt mij sterk. Daar gaat alleen maar geld in. Maar aan de andere kant van de weg zit de Herdgang (trainingscomplex PSV) en daar zullen ze wel samen wat mee willen doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verfrissend, een gemeente die meer groen wil voor haar inwoners in plaats van een extra woonwijk, fabriek of windmolenpark. Mijn eigen gemeente offert een stuk bos op voor woningen; daar worden we minder vrolijk van.
Ik lees dat de gemeente hoopt op steun van het rijk voor aankoop en uit de omgeving (PSV, het bedrijfsleven) voor beheer en onderhoud. Dat klinkt wat minder hoopgevend.
Historische deal over duurste woning van Benelux: dit is de nieuwe eigenaar van Philips-landgoed De Wielewaal in Eindhoven
Wat betreft bedrijfsleven is het zeker kansrijk. Het grote succes, maar ook risico voor deze omgeving is dat de gemeenschap zwaar leunt op een handvol bedrijven. Was vroeger zo in de hoogtij dagen van Philips. En is nu weer zo met de successen van VDL, ASML, etc..
Gevolg is dat de regio met een in slaap gesust lokaal bestuur zit omdat de shit elke keer door het bedrijfsleven opgelost wordt. Pluspunt is dat de bedrijven heel veel doen voor de omgeving. In het gat waar wij wonen kan je geen bankje op straat vinden dat niet gesponsord is door bedrijf X. Simpelweg omdat het voor de tech bedrijven erg belangrijk is om een interessante leefomgeving te hebben in de buurt waardoor mensen over de hele wereld naar deze regio willen komen om hier te gaan werken.
De aankoop van dat landgoed biedt in ieder geval mogelijkheden om het erfgoed in stand te houden. Weer een plek te hebben waar concerten gegeven kunnen worden. Waar misschien zelfs eindelijk plek is voor het rijksmuseum waar al jaren over gedroomd wordt en bovenal, een mooi groot park voor bewoners uit de regio.
Risico daarentegen van het ophangen van jezelf aan bijdragen vanuit het bedrijfsleven is dat je direct een uitdaging hebt bij economische tegenwind. Want Den Haag blijft alles buiten de randstad zien als bijzaak. Dat is na al die jaren wel duidelijk. (Maar goed, aardig off topic)
![]()
..en de andere 13 klokken die ik in de gauwigheid even tel..quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoor in gedachten een staartklok tikken en verder doodse stilte.![]()
Ook mijn buurtje kent steeds meer Indiase en Chinese expats (ik woon 5km van de High Tech Campus af): maar niks geen bankjes hierquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef bleiblei het volgende:
In het gat waar wij wonen kan je geen bankje op straat vinden dat niet gesponsord is door bedrijf X. Simpelweg omdat het voor de tech bedrijven erg belangrijk is om een interessante leefomgeving te hebben in de buurt waardoor mensen over de hele wereld naar deze regio willen komen om hier te gaan werken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb ook zo'n trapquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is duidelijk het huis van een stel zonder kinderen of huisdieren. Bewijsstuk #1: de trappen. Bewijsstuk #2: de sokkels.
[ afbeelding ]met kind
![]()
Ook een aparte verdeling 4 woonkamers en 2 slaapkamersquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.![]()
De buitenkant vind ik prachtig. Binnen is het de zoveelste levenloze saaie grijze hut. Alles eruit en opnieuw beginnen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
Kerkje te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Er is inpandig volledige rust, maar buiten wel bedrijvigheid."
[ afbeelding ]![]()
Het is verder wel een prachtig huis en fantastisch gelegen zo te zien. De jaren 90 worden verder vast wel weer een keer hip... (maar niet voor mij, dank u)quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.![]()
![]()
Dit lijkt op zich niet zo'n opmerkelijke foto, maar als je de rest van het huis gezien hebt snap je eigenlijk niet hoe die zonnepanelen daar ooit gekomen zijn.....
[ Bericht 37% gewijzigd door Leandra op 11-02-2022 01:29:30 ]![]()
credits aan de buren zo te zienquote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op zich niet zo'n opmerkelijke foto, maar als je de rest van het huis gezien hebt snap je eigenlijk niet hoe die zonnepanelen daar ooit gekomen zijn.....voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Wat is er met dat laatste stukje keukenblad gebeurd links? Wat kansloos zeg, die niet in dezelfde kleurquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis in Amsterdam, een feest voor de liefhebber van de jaren '90.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Is dat niet zo'n houtensnijblok-achtig-ding?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Wat is er met dat laatste stukje keukenblad gebeurd links? Wat kansloos zeg, die niet in dezelfde kleur![]()
Gedwongen verkoop, volgens mij gaat de buurt ook wel blij zijn met nieuwe buren (meuk in de tuin, zooi op straat, hek met verboden toegang)![]()
![]()
Lijken boomers te zijn geweest met een hang naar vroegâh en toch eenwens om te verduurzamenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op zich niet zo'n opmerkelijke foto, maar als je de rest van het huis gezien hebt snap je eigenlijk niet hoe die zonnepanelen daar ooit gekomen zijn.....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Christus te paard, je zou er een compleet boek over kunnen schrijven. Mijn fantasie slat hier op hol. Zouden het ook hoarders zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
Gedwongen verkoop, volgens mij gaat de buurt ook wel blij zijn met nieuwe buren (meuk in de tuin, zooi op straat, hek met verboden toegang)
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik mis de foto's van de binnenkant enorm hierquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Christus te paard, je zou er een compleet boek over kunnen schrijven. Mijn fantasie slat hier op hol. Zouden het ook hoarders zijn?Daarvoor klikte ik op de link. Maar helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik zag aan het keukenraam waar dit wasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel kleedjes liggen er in jouw woonkamer?
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag aan het keukenraam waar dit was![]()
![]()
Je zult er in eerste instantie toch niet van uit gaan; dat achter zo'n gevelwerk in Groningen.
Een boerderij met stallen schuilgaat.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Je zult er in eerste instantie toch niet van uit gaan; dat achter zo'n gevelwerk in Groningen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een boerderij met stallen schuilgaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Erg fraai gebouwd, je hebt alleen nog even niets aan die stallen want het geheel staat op 7.500m² grond, dus daar kun je geen beesten houden, tenzij je die fraaie voortuin door dieren in gebruik laat nemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Geloof dat het ook niet ter bedrijfsovername is (dan heb je naast de grond ook nog fosfaatrechten e.d. nodig), google verteld mij dat het ooit een biologische boerderij met horeca en een winkel was.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erg fraai gebouwd, je hebt alleen nog even niets aan die stallen want het geheel staat op 7.500m² grond, dus daar kun je geen beesten houden, tenzij je die fraaie voortuin door dieren in gebruik laat nemen.![]()
Dan moet je dus iets anders met de stallen....quote:Op zondag 13 februari 2022 15:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Geloof dat het ook niet ter bedrijfsovername is (dan heb je naast de grond ook nog fosfaatrechten e.d. nodig), google verteld mij dat het ooit een biologische boerderij met horeca en een winkel was.![]()
Zoveel geld en dan van die lelijke, plastic borderranden. 't Is bovendien nep-oud.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Voormalig verzamelaar die het niet gehaald heeft:
Vitrinekasten...
Nog meer vitrinekasten...
Gelukkig in de garage nog meer ruimte voor de verzameling..
https://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-42692297-heezerweg-283/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Koningshuis gezinde tegeltjes en poppenhoarder uit Apeldoorn.
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-42609133-prinsenhof-10/
trouwens vraagprijs bijna 7 ton voor een 2 onder 1 kap die opgeknapt moet worden in de provincie![]()
![]()
Zeer nette prijs voor een ruime tweekapper op 100 meter van het bos en 200 meter van paleis het Loo. Dit is binnen een week onder bod.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
Koningshuis gezinde tegeltjes en poppenhoarder uit Apeldoorn.
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-42609133-prinsenhof-10/
trouwens vraagprijs bijna 7 ton voor een 2 onder 1 kap die opgeknapt moet worden in de provincie![]()
Ik zou helemaal gek worden van het schommelplankje. Dan grijp je net mis en dondert de boel weer op de grond. Waar je natuurlijk nét niet bij kan vanuit het bad.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef Myraela het volgende:
...is dat ze zo'n badkamer hebben.![]()
[ afbeelding ]![]()
Dat huis is aan de ene kant fantastisch gestyld maar tegelijkertijd straalt het ook een zeldzaam zielloze doodsheid uitquote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef Myraela het volgende:
Wat ik echt niet zag aankomen bij zo'n portiekwoning...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die babykamer
disclaimer![]()
Ja, zoals die babykamer, ik geloof er niets van dat daar een kindje slaapt.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat huis is aan de ene kant fantastisch gestyld maar tegelijkertijd straalt het ook een zeldzame zielloze doodsheid uit
Edit: ah, dit schreef ik al voor jouw edit![]()
![]()
Klopt, dit is een flip-woning. Er staat niet 1 kast in het hele huis. Ik geloof niet in mensen zonder spullen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, zoals die babykamer, ik geloof er niets van dat daar een kindje slaapt.
Edit: ah, dit schreef ik al voor jouw edit
disclaimer![]()
Een flip woning?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef SQ het volgende:
Klopt, dit is een flip-woning. Er staat niet 1 kast in het hele huis. Ik geloof niet in mensen zonder spullen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, opgekocht, opgeknapt en doorverkocht, oftewel huisjes flippen voor snelle winst.quote:disclaimer![]()
Ik zie het nu ookquote:Op maandag 14 februari 2022 22:19 schreef SQ het volgende:
Ja, opgekocht, opgeknapt en doorverkocht, oftewel huisjes flippen voor snelle winst.Alles is ook nieuw uit dezelfde winkel = exact zelfde stijl.
Ik snap nog steeds niet waar de verkopers van mijn eerste woning hun spullen bewaarden. Die hadden 1 inbouwkast op de slaapkamer en 1 kast op de babykamer en dat was het. Ik had in mijn eentje al niet genoeg aan die inbouwkast.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, dit is een flip-woning. Er staat niet 1 kast in het hele huis. Ik geloof niet in mensen zonder spullen.![]()
![]()
https://indebuurt.nl/leid(...)p-in-leiden~90532/2/
Eerst kostte hij 3 ton. En ze hebben hem na het flippen ook nog geprobeerd te verhuren voor 3200 per maand.![]()
![]()
Daar vind ik de stijl eigenlijk wel heel erg persoonlijk voor. Ik denk eerder dat de mensen gewoon al verhuisd zijn en het pas later verkopen. Je kiest al die donkere kleuren toch niet om te flippen? En dat grind zowel rondom dat bad in de slaapkamer, maar ook in de normale badkamer. Hoe hou je dat ooit helemaal schoon?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef SQ het volgende:
Klopt, dit is een flip-woning. Er staat niet 1 kast in het hele huis. Ik geloof niet in mensen zonder spullen.![]()
Huh, wat maken die mensen rare keuzes dan om het sjiek eruit te laten zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Vaiana het volgende:
https://indebuurt.nl/leid(...)p-in-leiden~90532/2/
Eerst kostte hij 3 ton. En ze hebben hem na het flippen ook nog geprobeerd te verhuren voor 3200 per maand.Ik vind het niet echt succesvol.
![]()
Vaiana haar link bewijst toch het tegendeel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar vind ik de stijl eigenlijk wel heel erg persoonlijk voor. Ik denk eerder dat de mensen gewoon al verhuisd zijn en het pas later verkopen. Je kiest al die donkere kleuren toch niet om te flippen? En dat grind zowel rondom dat bad in de slaapkamer, maar ook in de normale badkamer. Hoe hou je dat ooit helemaal schoon?
Ik dacht het ook hoor, de stijl is best uitgesproken voor een flipwoning.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Uitgesproken, maar wel behoorlijk gebruikmakend van de huidige trends. Van houten meubels met zwart-stalen poten, tot hexagontegels, tot je plafond meeschilderen.
Maar het mist inderdaad persoonlijke spullen, tekenen dat er geleefd wordt. En ik zou elke dag staan vloeken als ik onder de douche sta, naar achteren stap en er weer zo'n dikke kiezel zich een weg boort in mijn hiel![]()
![]()
Als ze er alleen maar een visgraatpeeveecee in hadden geklapt met een stemmig wit/grijze badkamer en zwarte keuken met gersdeuren hadden ze er minder voor kunnen vragen. Nu is het "UNIEK EN DESIGN EN ONE OF A KIND!!! NU OF NOOIT" Tik je er zo weer een half tonnetje bij. Mensen betalen toch wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar vind ik de stijl eigenlijk wel heel erg persoonlijk voor. Ik denk eerder dat de mensen gewoon al verhuisd zijn en het pas later verkopen. Je kiest al die donkere kleuren toch niet om te flippen? En dat grind zowel rondom dat bad in de slaapkamer, maar ook in de normale badkamer. Hoe hou je dat ooit helemaal schoon?
disclaimer![]()
Ik zie alleen de noikende konijnen/honden op het tv meubelquote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Franse bulldogs lijken het. Goed gespot welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie alleen de noikende konijnen/honden op het tv meubel![]()
![]()
![]()
ja ik blijf een viespeukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Franse bulldogs lijken het. Goed gespot wel![]()
![]()
![]()
Vind ik ook. Ongelooflijk saai. Bruine vloeren, bruine muren, bruine meubels.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat huis is aan de ene kant fantastisch gestyld maar tegelijkertijd straalt het ook een zeldzaam zielloze doodsheid uit
Die babykamer
En de contrasterende kleurtjes (geel, blauw en wit) zorgen dat saaiheid nog extra wordt benadrukt.![]()
Ik vind het stiekem wel heel vet. Ik waan me in een Rituals kamer, jonge!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef gukde het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van het schommelplankje. Dan grijp je net mis en dondert de boel weer op de grond. Waar je natuurlijk nét niet bij kan vanuit het bad.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel gewaagd om een flip-woning aan te bieden met bruine plafonds.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je deze stijl zou maken in een flip woning. Dit is zo smaakgevoelig, dan kun je er beter een vt wonen huis van maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat een kitch. Ik ben toch meer voor eerlijke architectuur, laat een stal maar gewoon lekker een stal zijn en geen middeleeuws kasteeldecor.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja sorry don't shoot the messenger etcquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef archito het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je deze stijl zou maken in een flip woning. Dit is zo smaakgevoelig, dan kun je er beter een vt wonen huis van maken.
disclaimer![]()
Ik vond die kleikleuren anders nog best prominent aanwezig in de recente uitzendingen van ‘VT Wonen weer verliefd op je huis’.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik zou hier meer voor willen neerleggen dan voor zo'n vt wonen interieur met zo'n witte hoogglans keuken. Want die zou ik enkel laten zitten omdat het anders kapitaalvernietiging is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef archito het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je deze stijl zou maken in een flip woning. Dit is zo smaakgevoelig, dan kun je er beter een vt wonen huis van maken.![]()
Ik wou net zeggen, ís dit niet gewoon het huidige VT Wonen-interieur?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond die kleikleuren anders nog best prominent aanwezig in de recente uitzendingen van ‘VT Wonen weer verliefd op je huis’.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Haha, wees maar niet bang, ik shoot alleen die flipper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja sorry don't shoot the messenger etc![]()
![]()
Maar als flipper is je doel zoveel mogelijk winst maken. Ik denk dat je met deze stijl een veel minder breed publiek aanspreekt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou hier meer voor willen neerleggen dan voor zo'n vt wonen interieur met zo'n witte hoogglans keuken. Want die zou ik enkel laten zitten omdat het anders kapitaalvernietiging is.![]()
Dat maakt toch niet uit? Dit verkoop je echt wel in deze markt, waarschijnlijk voor meer geld dan met het saaie standaard interieurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:43 schreef archito het volgende:
[..]
Maar als flipper is je doel zoveel mogelijk winst maken. Ik denk dat je met deze stijl een veel minder breed publiek aanspreekt.
disclaimer![]()
"Kopje koffie Henk?" "Lekker Ria. Laten we onder onze hippe overkapping gaan zitten."
In dit huis waar de begin jaren 80 herleven: https://www.funda.nl/koop(...)352-voltherstraat-3/
[ Bericht 0% gewijzigd door Mrmime op 16-02-2022 08:55:03 ]Alius aliud dicit![]()
Wel bijzonder verbouwd, ik vraag mij alleen af, die steentjes in de douche, wordt dat niet met tijd 1 grote kalkbende? lijkt me zo onpractisch!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:30 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kalk zou ik me nog het minste druk om maken. Wat denk je van haren en zeepresten?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:23 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Wel bijzonder verbouwd, ik vraag mij alleen af, die steentjes in de douche, wordt dat niet met tijd 1 grote kalkbende? lijkt me zo onpractisch!![]()
Waar komt de term flipper vandaan? Blijkbaar heel populair hier maar verder nergens te vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:43 schreef archito het volgende:
[..]
Maar als flipper is je doel zoveel mogelijk winst maken. Ik denk dat je met deze stijl een veel minder breed publiek aanspreekt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Flipping houses.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar komt de term flipper vandaan? Blijkbaar heel populair hier maar verder nergens te vinden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ja oke, gewoon alle zooi daarin. Dit wil toch niemand?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Kalk zou ik me nog het minste druk om maken. Wat denk je van haren en zeepresten?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja oke, gewoon alle zooi daarin. Dit wil toch niemand?
Ik niet in ieder geval. Niet eens mooi, bewerkelijk met schoon te maken en pijnlijk als je een stapje opzij doet.![]()
Ja ik vind het ook niet heel geweldig, maar goed. Overigens vind ik die kleuren bij mekaar ook niks. Dat groen vind ik sowieso lelijk, maar er zijn gewoon teveel kleuren bij mekaar op dit plaatje naar mijn smaak.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet in ieder geval. Niet eens mooi, bewerkelijk met schoon te maken en pijnlijk als je een stapje opzij doet.Breitling - Instruments for Professionals![]()
En waarom niet gewoon twee hele tegels in plaats van allemaal stukjes om de rand maar even breed te houden. Rommelig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet heel geweldig, maar goed. Overigens vind ik die kleuren bij mekaar ook niks. Dat groen vind ik sowieso lelijk, maar er zijn gewoon teveel kleuren bij mekaar op dit plaatje naar mijn smaak.![]()
Ja zeg dat, gekkigheid!quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:09 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon twee hele tegels in plaats van allemaal stukjes om de rand maar even breed te houden. Rommelig."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Lijkt wel een huis in België. Maar zou wel niet aangezien de foto van Funda komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
Gedwongen verkoop, volgens mij gaat de buurt ook wel blij zijn met nieuwe buren (meuk in de tuin, zooi op straat, hek met verboden toegang)
[ afbeelding ]![]()
Lekker fris en opgeruimd
Leuke buurt en bouwstijl van het huis, maar verder moet je echt ALLES nog wel doen. Prijzig wel.
https://www.funda.nl/koop(...)-nonnendaalseweg-33/![]()
Ja, die staat er over een paar maanden wel opnieuw op in VT wonen stijlquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Lekker fris en opgeruimd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke buurt en bouwstijl van het huis, maar verder moet je echt ALLES nog wel doen. Prijzig wel.
https://www.funda.nl/koop(...)-nonnendaalseweg-33/. Schattig huisje zeg
.
beetje anders als anders..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet in ieder geval. Niet eens mooi, bewerkelijk met schoon te maken en pijnlijk als je een stapje opzij doet.
maare net of je bij de wellness bent ofzo![]()
![]()
Ben ondertussen een beetje bang geworden dat het Belgische huizenbezit erg hoog is in Zuid-Limburg. Wij willen graag daarheen verhuizen, ook al een paar keer wezen kijken bij huizen, maar er zijn elke keer wel hele vette no-go's.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:06 schreef HPoi het volgende:
[..]
Lijkt wel een huis in België. Maar zou wel niet aangezien de foto van Funda komt.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat een geweldig huis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:24 schreef fietsie het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom had ik 'm ook gevonden, hij ligt maar een klein beetje boven mn budget ookquote:![]()
En dan nog even een nieuw dak erop...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Misschien zijn er ook liefhebbers hier van woningen die volgestampt zijn met ontwerp hoogstandjes?
Een drukbezocht toilet blijkbaar...
Geweldig huis. Wat mij betreft zou niet alleen het dak maar ook in ieder geval alle vloeren opnieuw moeten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:24 schreef fietsie het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En: is dit nou de 'zwem/vis/drinkvijver'? Bij het lezen van de tekst had ik gedacht dat de vijver groter zou zijn. En wat is een drinkvijver eigenlijk? Kun je drinken uit de vijver, of moet je op de steiger zitten en drinken?![]()
![]()
Op de satellietfoto's van Google is ie te zien kort na de aanleg, toen het nog niet dichtgegroeid was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef yinu het volgende:
[..]
Geweldig huis. Wat mij betreft zou niet alleen het dak maar ook in ieder geval alle vloeren opnieuw moeten.
En: is dit nou de 'zwem/vis/drinkvijver'? Bij het lezen van de tekst had ik gedacht dat de vijver groter zou zijn. En wat is een drinkvijver eigenlijk? Kun je drinken uit de vijver, of moet je op de steiger zitten en drinken?
[ afbeelding ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aha! Dat verduidelijkt het wel een beetje. Lijkt me overigens heerlijk, een zwem/vis/drinkvijver, ik zou het er zo voor doen, ook al weet ik niet wat het precies betekent...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de satellietfoto's van Google is ie te zien kort na de aanleg, toen het nog niet dichtgegroeid was.![]()
Nou de bodem is daar zandgrond met een laagje klei erop, dus het water in die vijver zal zeker schoon genoeg zijn om te zwemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef yinu het volgende:
[..]
Aha! Dat verduidelijkt het wel een beetje. Lijkt me overigens heerlijk, een zwem/vis/drinkvijver, ik zou het er zo voor doen, ook al weet ik niet wat het precies betekent...
Alleen beeeeetje exhibitionist moet je wel zijn want er ligt een staatsbos wandelroute klem langs, dus er zullen vast wandelaars-met-een-oordeel langslopen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, als die vijver altijd zo begroeid is als op de foto lijkt me dat geen probleem...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou de bodem is daar zandgrond met een laagje klei erop, dus het water in die vijver zal zeker schoon genoeg zijn om te zwemmen.
Alleen beeeeetje exhibitionist moet je wel zijn want er ligt een staatsbos wandelroute klem langs, dus er zullen vast wandelaars-met-een-oordeel langslopen.![]()
![]()
Wat een drama perceel zeg. Heb je 1.4hectare grond... en als de buren op dat perceel ernaast gaan bouwen, zitten ze alsnog mee te kijken op je bord tijdens het avondeten. Maar aan de andere kant kan je wel in de zomer 2 keer per week een uur of wat op een trekker zitten om het gras te maaienen is het 10min lopen naar je drink/zwem/visvijver vanaf je achterdeur. Dus ff een nieuw koud biertje pakken is er niet bij *oh shit, opener vergeten. Schat, ik ben over 20min terug!*
.
![]()
Eerste wereldprobleem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Dus ff een nieuw koud biertje pakken is er niet bij *oh shit, opener vergeten. Schat, ik ben over 20min terug!*.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Lijkt mij wel dat als je 1.2mln betaald voor een huis, je niet tegen 3de wereldproblemen aan looptquote:.
![]()
Ik zou haast denken dat je dan iemand hebt die je biertje komt brengen...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat als je 1.2mln betaald voor een huis, je niet tegen 3de wereldproblemen aan loopt.
Maar met de huidige huizenprijzen is het 'punt-huis' wel zodanig gedevalueerd dat je dan geen personeel meer hoeft te verwachten vrees ik.
OT: deze mensen hebben (naast behoorlijke lekkage her en der) een badkamer met voldoende natuurlijke ventilatie.![]()
![]()
Zag hem ook op Geenstijl voorbijkomen...quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Lekker fris en opgeruimd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-nonnendaalseweg-33/
Wat een puinhoop...quote:Kortom een woning met potentie voor starters of jonge gezinnen die van een uitdaging houden.Ik zou mijn kinderen daar niet los rond hebben willen lopen... Als ze al niet geelectrocuteerd worden dan flikkeren ze wel ergens in, vanaf of doorheen...
[ Bericht 5% gewijzigd door AchJa op 18-02-2022 11:03:27 ]![]()
Ligt het nou aan de foto of lijkt de verdiepingsvloer boven de woonkamer helemaal door te buigen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Lekker fris en opgeruimd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De messen achter de leidingen bij de (achter?)deur vind ik ook wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Lekker fris en opgeruimd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Mwah, handig voor als je een groentetuin hebt en even een krop sla gaat halen. Ik ken die manier wel van huis uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De messen achter de leidingen bij de (achter?)deur vind ik ook wel opmerkelijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die groentetuin moet dan op het dak zijn zie ik bij nadere bestudering van de foto's.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, handig voor als je een groentetuin hebt en even een krop sla gaat halen. Ik ken die manier wel van huis uit![]()
dat nog niemand een B achter NS heeft gespoten verbaasd me wel eigenlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De messen achter de leidingen bij de (achter?)deur vind ik ook wel opmerkelijk.
[ afbeelding ]
maja het is ook vast weer niet in een stad vol gangstertjes.![]()
Het verbaast me meer dat ze het niet hebben verwijderd voordat de foto's werden gemaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:03 schreef hoechst het volgende:
[..]
dat nog niemand een B achter NS heeft gespoten verbaasd me wel eigenlijk..
maja het is ook vast weer niet in een stad vol gangstertjes.![]()
jaa die gedachte is eigenlijk nog logischerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat ze het niet hebben verwijderd voordat de foto's werden gemaakt.![]()
![]()
Oh, dan is het maar goed dat je niet hier woont. Ik heb echt een hekel aan symmetrie in het interieur. Dat is zo voorspelbaar. Ik heb ook altijd de neiging om bijvoorbeeld deurknoppen e.d. net ietsjes uit het midden te monterenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn OCD kan het gebrek aan symmetrie van dat raam niet waarderen![]()
.
![]()
Dat had ik dus ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn OCD kan het gebrek aan symmetrie van dat raam niet waarderenOur task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.![]()
Die van mij komt vooral in opstand vanwege het gebrek aan symmetrie bij de ophanging gordijnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn OCD kan het gebrek aan symmetrie van dat raam niet waarderen![]()
Niet mooi ook, zo'n raam.![]()
![]()
Het uitzicht vanaf het balkon vind ik de grootste teleurstelling.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hehe, ik ook. Voor mij - met mijn OCD - is dat raam precies goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, dan is het maar goed dat je niet hier woont. Ik heb echt een hekel aan symmetrie in het interieur. Dat is zo voorspelbaar. Ik heb ook altijd de neiging om bijvoorbeeld deurknoppen e.d. net ietsjes uit het midden te monteren![]()
.
Oh dan word ik gek jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, dan is het maar goed dat je niet hier woont. Ik heb echt een hekel aan symmetrie in het interieur. Dat is zo voorspelbaar. Ik heb ook altijd de neiging om bijvoorbeeld deurknoppen e.d. net ietsjes uit het midden te monteren![]()
.
![]()
Wij hebben het hier met de boekenkast. Die staat dus perfect in het midden van de muur.
...
We waren alleen even vergeten dat er aan één kant gordijnen in de ruimte tussen kast en raam zouden vallen....
(Kast was net met weetikveelhoeveel houtjes waterpas gezet, en met het bovendeel erop gezet niet meer te tillen zo zwaar....dus ik erger me nu al 10 jaar stilletjes en minder stilletjes...)
EDIT: Niet alles hoeft van mij symmetrisch te zijn hoor. Zeker niet. (Handgrepen wel) Mijn eigen ramen zijn dat hier ook niet. Maar die zijn niet de eye-catchers van mijn interieur.
![]()
Ik weet niet of ik behoefte aan dit uitzicht zou hebben tijdens het eten:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Het uitzicht vanaf het balkon vind ik de grootste teleurstelling.
Best toepasselijk toch, gewoon een stel hamlappen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik behoefte aan dit uitzicht zou hebben tijdens het eten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of een herinnering aan de kringloop van het levenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Best toepasselijk toch, gewoon een stel hamlappen?![]()
Ik vind symmetrie ook vaak saai, en bovendien valt het zo enorm op als het nét wordt verstoord. Als je echte symmetrie wilt bereiken moet je er van tevoren heel goed over nadenken en het ook echt perfect uitvoeren. Mijn aannemer zegt altijd 'gelijk is ongelijk' (of eigenlijk zegt hij 'gelaik is ongelaik') waarmee hij bedoelt dat bijvoorbeeld bij het proberen om platen of tegels precies op één lijn te krijgen, je het verschil zo enorm ziet. Dus óf je probeert het niet eens en zet dingen juist wat spannender asymmetrisch neer, óf je moet er echt tijd, aandacht, planning tot in de details, en goede materialen voor over hebben.![]()
een vrouw met het hoofd schuin naar rechts (tussen de blauw roze uitzichten zit het hoofd)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Myraela het volgende:
Wat moet het voorstellen dan? Ik zie het niet.
Die naakt met de rug naar de eettafel toe zitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is een pronkkamer, een opkamer heeft een klein trappetje bij de deur.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Een huis met nog een echt opkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hele huis ademt trouwens de sfeer van rond 1900.
[ afbeelding ]Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:48 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat is een pronkkamer, een opkamer heeft een klein trappetje bij de deur.
De pronkkamer voor als meneer pastoor en de dokter op bezoek komen.![]()
Ik wil dat bureau (braakman?) Sowieso leuke meubels!quote:"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Geen foto's helaas, maar nog een leuke qua waardeloze kavels:
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42617421-heuvelstraat-21/
1000m2 grond in op een gewilde plek met vrij uitzicht.
Wel is de voortuin 8 meter breed en 62 meter lang.
1 voordeel, geen inkijk vanaf de straat. Schijnen fok!kers belangrijk te vinden las ik laatst ergens.
![]()
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef bleiblei het volgende:
Geen foto's helaas, maar nog een leuke qua waardeloze kavels:
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42617421-heuvelstraat-21/
1000m2 grond in op een gewilde plek met vrij uitzicht.
Wel is de voortuin 8 meter breed en 62 meter lang.
Oh, en je betaald er de hoofdprijs voor.
Overigens prima prijs voor de vierkante meters die je er voor koopt, als het gewoon een redelijke tweekapper was met een flinke achtertuin.The love you take is equal to the love you make.![]()
Wat snap je niet? Dat 1000m2 grond kopen, waarvan er 500 in de voortuin zitten die 8meter breed is, "niet ideaal" is? 1 hint, de postbode komt de post niet bij je in de brievenbus in de voordeur gooienquote:.
![]()
Ah in dat geval, zie mijn editquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar durfde het niet te zeggen.
![]()
Het lijkt mij heerlijk zo'n diepe voortuin!!! Ben ik nu een echte Fokker!?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah in dat geval, zie mijn edit.
![]()
![]()
Als dat het enige is. Er zijn wel meer mensen met een brievenbus aan de straat, die dan een eindje moeten lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat 1000m2 grond kopen, waarvan er 500 in de voortuin zitten die 8meter breed is, "niet ideaal" is? 1 hint, de postbode komt de post niet bij je in de brievenbus in de voordeur gooien.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Een voortuin is ook een tuin.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Het lijkt mij heerlijk zo'n diepe voortuin!!! Ben ik nu een echte Fokker!?The love you take is equal to the love you make.![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Het lijkt mij heerlijk zo'n diepe voortuin!!! Ben ik nu een echte Fokker!?.
Maar vertel eens. Wat moet je met een enorm diepe en smalle voortuin als je ook nog eens in een 2kapper woont? Ik zie daar oprecht het nut niet van in. Ik denk dan vooral aan heel veel nutteloze tuin die veel tijd aan onderhoud kost. Al is het wel tof als je autohandelaar bent natuurlijk.
![]()
Veel tuin aan de achterkant, check. Privacy. Je kan er feestjes geven. Doen en laten wat je wil enz.
Tuin aan de voorkant, erg duur qua verharding (en ander tyfuseind ploeteren door grind of wat dan ook met je fiets, auto of boodschappen). Heel veel onderhoud. En privacy... tja. Met een meter of 10-15 heb je ook al flink wat privacy. En sowieso... je buren horen je letterlijk bekvechten als je ruzie hebt binnen. Welke privacy.
Maar wel fijn voor de huidige eigenaren dat er genoeg mensen zijn die 650k over hebben voor een half boerderijtje met 62m voortuin.
![]()
Ja, oké, die tweekapper verpest het wel een beetje. Maar nu heb ik een postzegeltuin, dus deze tuin is zeker een verbetering. Tevens geen pratende mensen onder je slaapkamerraam of lawaaiige auto's. Daarom leek het mij top!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar vertel eens. Wat moet je met een enorm diepe en smalle voortuin als je ook nog eens in een 2kapper woont? Ik zie daar oprecht het nut niet van in. Ik denk dan vooral aan heel veel nutteloze tuin die veel tijd aan onderhoud kost. Al is het wel tof als je autohandelaar bent natuurlijk.
![]()
Is het zo gehorig?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Veel tuin aan de achterkant, check. Privacy. Je kan er feestjes geven. Doen en laten wat je wil enz.
Tuin aan de voorkant, erg duur qua verharding (en ander tyfuseind ploeteren door grind of wat dan ook met je fiets, auto of boodschappen). Heel veel onderhoud. En privacy... tja. Met een meter of 10-15 heb je ook al flink wat privacy. En sowieso... je buren horen je letterlijk bekvechten als je ruzie hebt binnen. Welke privacy.
Maar wel fijn voor de huidige eigenaren dat er genoeg mensen zijn die 650k over hebben voor een half boerderijtje met 62m voortuin.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Kunnen er gewoon weer meer foto’s in het topic, in plaats van het oeverloze geleuter.
Het wordt steeds meer een breikransje hier.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nou, doe er wat aan dan. Beetje janken maar niets doen heeft niemand wat aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen er gewoon weer meer foto’s in het topic, in plaats van het oeverloze geleuter.
Het wordt steeds meer een breikransje hier.![]()
Geen huis voor mensen die gemakkelijk overprikkeld raken.
"Bij binnenkomst word je, via de hal, gul onthaald op een heerlijk en ruim woonvertrek met laminaat vloer."
"Maar liefst twee slaapkamers staan tot je beschikking. En wat voor een slaapkamers: groot en bijzonder."
"De badkamer(2020) heeft een gezellige "italiaanse sfeer" met een gegoten vloer en beton stuuk op de wanden."
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Geen huis voor mensen die gemakkelijk overprikkeld raken.Niet mijn smaak, maar ik hou er wel van dat mensen gewoon hun eigen ding durven doen. Ik zie 100x liever zo´n badkamer, dan die 1001 dezelfde badkamers in NL Jaartje of wat geleden stonden hier ook eens foto´s van een huis met veel kleur, in de badkamer of keuken, ik vond het geweldig, beetje Middellandse Zee uitstraling, maar wel "echt" en niet uit de hoe-heet-die-winkel ook weer.
Dat gezegd hebbende, en weer OT, dit is dan wel weer het andere uiterste:
Godsamme
WAUWquote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Niet mijn smaak, maar ik hou er wel van dat mensen gewoon hun eigen ding durven doen. Ik zie 100x liever zo´n badkamer, dan die 1001 dezelfde badkamers in NL Jaartje of wat geleden stonden hier ook eens foto´s van een huis met veel kleur, in de badkamer of keuken, ik vond het geweldig, beetje Middellandse Zee uitstraling, maar wel "echt" en niet uit de hoe-heet-die-winkel ook weer.
[ afbeelding ]
Godsammeal dat licht. Ik vind het echt een geweldig huis!
Ah, hier ben ik regelmatig geweest tijdens mijn zwangerschapquote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Niet mijn smaak, maar ik hou er wel van dat mensen gewoon hun eigen ding durven doen. Ik zie 100x liever zo´n badkamer, dan die 1001 dezelfde badkamers in NL Jaartje of wat geleden stonden hier ook eens foto´s van een huis met veel kleur, in de badkamer of keuken, ik vond het geweldig, beetje Middellandse Zee uitstraling, maar wel "echt" en niet uit de hoe-heet-die-winkel ook weer.
[ afbeelding ]
Godsamme![]()
![]()
![]()
Een Italiaanse sfeer in Heemskerk, steenstrips en behang met baksteenmotief zou ik niet gauw "echt" noemen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik had het over die andere foto´s die hier eerder hebben gestaan, ander huisquote:Op zondag 20 februari 2022 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een Italiaanse sfeer in Heemskerk, steenstrips en behang met baksteenmotief zou ik niet gauw "echt" noemen.
Zoek de verschillen:
Dezeen die anderestaan wel lekker bij elkaar in de buurt...
[ Bericht 11% gewijzigd door Vonkenboer op 21-02-2022 19:44:31 ]![]()
Waarom?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Myraela het volgende:
Wat een vervelende keukenindeling ook.
[ afbeelding ]![]()
Amersfoort is hell qua NO.. Stikt van dit soort bouw in de omgeving Emiclaer etc (Gesloten Stad eo). Prestigewijk qua moderne architectuur. Ik vind het persoonlijk afzichtelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsamme
En Vathorst
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als je er zelf in zit, hoef je het niet te zien..quote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amersfoort is hell.. Stikt van dit soort bouw in de omgeving Emiclaer etc (Gesloten Stad eo). Prestigewijk qua moderne architectuur. Ik vind het persoonlijk afzichtelijkcrap in = crap out![]()
Je ziet het echt wel. Zeer lelijk allegaartje. Wat mij betreft dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je er zelf in zit, hoef je het niet te zien..
Ik woon er niet, bekenden van mij wel.
Woon jij er?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Tekst:quote:Op zondag 20 februari 2022 13:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsammequote:- Werd jou hartslag in deze woning voor het eerst gehoord en ben je op zoek naar een speelse woning, bel dan snel voor een afspraak. Ben je nooit eerder in deze woning geweest, zelfs niet in je moeders buik maar ben je toch op zoek naar een speelse woning, bel dan ook snel voor een afspraak:-)![]()
![]()
Rijksmonument te koop.
Ik vraag me af wat daar allemaal is gebeurd. Het gaat om een executieverkoop. Er zit of zat op dit adres en het pand ernaast een juwelier/goudsmid/diamantair, een familiebedrijf met een lange geschiedenis ("al meer dan 65 jaar een begrip in Amsterdam" volgens Instagram). In 2020 is nog een vergunning voor funderingsherstel aangevraagd. Later dat jaar heeft het pand in de verkoop gestaan.
Verkoopfilmpje van november 2020:
Dat zeiden mijn ouders ook altijd: je kan beter ín een lelijk huis wonen, dan er tegenover.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je er zelf in zit, hoef je het niet te zien..![]()
![]()
Goeie vondst! De ontwikkelaar krijgt zeker quantumkorting bij de Dumawall wandplaten, sealskin douchedeuren en al die zwarte kranen... Maar waarom zit die spiegel helemaal vast met tape?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:41 schreef Yinny het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezeen die anderestaan wel lekker bij elkaar in de buurt...![]()
![]()
"Hoogwaardig gerenoveerd turn-key dubbel benedenhuis"quote:Op maandag 21 februari 2022 19:41 schreef Yinny het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezeen die anderestaan wel lekker bij elkaar in de buurt...
"Hoogwaardig gerenoveerde turn key woning met dakterras aan de Waterloostraat 66, in Kralingen Oost."
Ja, dan krijg je wel gelijk ogende badkamers natuurlijk.
En weer een vertyfte jaren 30 woning....Korreltapijt, dat is in de bieb al lelijk. En wat er handig aan is om de WC beneden er uit te slopen?
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42616269-parallelweg-13/![]()
Ach, een tijdcapsule in een tijdcapsuleAls je toch gaat verbouwen kun je ook de plee wel weer terug plaatsen
quote:Het is een grote badkamer, dus er kan bij vernieuwing iets heel moois van gemaakt worden!disclaimer![]()
https://www.funda.nl/koop(...)1845-vogelzand-2264/
Beetje groen buiten.
Beetje groen binnen.
Blijkbaar zit hier een oprit naar een garage onder:
Vergelijk maar met Street View uit 2010
Wel lekker groen allemaal
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
525kquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
En weer een vertyfte jaren 30 woning....Korreltapijt, dat is in de bieb al lelijk. En wat er handig aan is om de WC beneden er uit te slopen?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42616269-parallelweg-13/![]()
We overwogen in 2017 een jaren 30 woning in Den Bosch te kopen. Vraagprijs was 375k met grotere tuin dan dit en de originele elementen nog. Vonden we te duur.![]()
![]()
Ach, er wordt ook geroepen dat het aan een rustige weg ligt. Er worden aan de overkant de komende 10 jaar 800 appartementen gebouwd....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:11 schreef SQ het volgende:
Ach, een tijdcapsule in een tijdcapsuleAls je toch gaat verbouwen kun je ook de plee wel weer terug plaatsen
[..]![]()
Die makelaar probeert wel knollen voor citroenen te verkopen zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42616269-parallelweg-13/
'Je komt de woning binnen bij een portaal waar de meterkast is gesitueerd. Door het hoge plafond heb je meteen de jaren ‘30 sfeer te pakken.'
De sfeer:
'In de hal bevindt zich verder de ruimte om een toilet terug in te richten onder de trap en de trapopgang naar boven.'
Toch knap hoe je een gebrek aan een toilet kunt verkopen als positief punt omdat er wel ruimte voor is.
'Het authentieke kozijn aan de voorzijde geeft charme aan het huis en valt direct in het oog alsmede de hoge serre met schuifpui aan de achterzijde.'
De charme en het fantastische kozijn (met groot ventilatierooster achter het gordijn)
'de gezellige binnentuin waar het heerlijk bourgondisch vertoeven is'
Bourgondisch genieten op 20 vierkante meter:![]()
![]()
Makelaar heet zelfverkopen.nl, klinkt alsof ze zelf de tekst geschreven heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:47 schreef archito het volgende:
[..]
Die makelaar probeert wel knollen voor citroenen te verkopen zeg.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)1845-vogelzand-2264/
Beetje groen buiten.
[ afbeelding ]
Beetje groen binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zit hier een oprit naar een garage onder:
[ afbeelding ]
Vergelijk maar met Street View uit 2010
[ afbeelding ]
Wel lekker groen allemaalDat vind ik dan wel weer leuk.quote:De verkoper geeft er de voorkeur aan dat de woning wordt verkocht aan een kandidaat die hier een geweldige woning van gaat maken voor EIGEN bewoning.crap in = crap out![]()
Zoals je hier kunt zien zijn de huizen opvolgend genummerd, en toevallig zijn beide buurhuizen (nummer 12 en 14) het afgelopen jaar ook verkocht:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42616269-parallelweg-13/
Beide een stuk fraaier en niet met die spuuglelijke open jaren 90 trap:
Nummer 12: https://www.funda.nl/koop(...)1462-parallelweg-12/
Nummer 14: https://www.funda.nl/koop(...)1527-parallelweg-14/
Het bourgondisch vertoeven in de prachtige binnentuin is overigens rechtstreeks gegapt van de makelaar van nummer 14, en dat geldt niet alleen voor dat stukje tekst....![]()
weet ik, ik kan ons huis ook zien op je kadasterkaartjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals je hier kunt zien zijn de huizen opvolgend genummerd, en toevallig zijn beide buurhuizen (nummer 12 en 14) het afgelopen jaar ook verkocht:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik quote jou vooral omdat de fundalink naar nummer 13 daar in staat, en de nummers 12 en 14 een enorm verschil zijn. In de meeste straten is de nummering niet doorlopend maar even aan de ene kant en oneven aan de andere kant, in dit geval zijn het dus letterlijk beide buurhuizen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
weet ik, ik kan ons huis ook zien op je kadasterkaartje
Op deze manier kan iedereen dat zien en ook wat een enorm verschil dit huis is met de andere 2 die nog wel een jaren 30 sfeer hebben.
Zelfs mijn nieuwbouw huis waar ik bewust niet doorgestyled heb op het jaren 30 thema heeft meer jaren 30 sfeer dan nummer 13![]()
![]()
Dat is inderdaad wel een behoorlijk verschil in prijs/kwaliteit ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals je hier kunt zien zijn de huizen opvolgend genummerd, en toevallig zijn beide buurhuizen (nummer 12 en 14) het afgelopen jaar ook verkocht:
[ afbeelding ]
Beide een stuk fraaier en niet met die spuuglelijke open jaren 90 trap:
Nummer 12: https://www.funda.nl/koop(...)1462-parallelweg-12/
Nummer 14: https://www.funda.nl/koop(...)1527-parallelweg-14/
Het bourgondisch vertoeven in de prachtige binnentuin is overigens rechtstreeks gegapt van de makelaar van nummer 14, en dat geldt niet alleen voor dat stukje tekst....
Ik vond vooral de douche opmerkelijk. Sta je dan midden in een open ruimte te douchen? Brrr.
En als je dan zo moet zoeken (en als je bezoek naar boven moet voor de wc) is het wel handig als er een bordje bij hangt ja![]()
![]()
![]()
Dat fonteintje in die enorme badkamer is ook raar, hang dan een gewone wastafel op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een behoorlijk verschil in prijs/kwaliteit ja.
Ik vond vooral de douche opmerkelijk. Sta je dan midden in een open ruimte te douchen? Brrr.
[ afbeelding ]
En als je dan zo moet zoeken (en als je bezoek naar boven moet voor de wc) is het wel handig als er een bordje bij hangt ja![]()
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad ja! Ik krijg sowieso het idee dat deze mensen een niet heel standaard idee hebben over de vereisten aan een badkamer...quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat fonteintje in die enorme badkamer is ook raar, hang dan een gewone wastafel op.![]()
Dit is nog eens een hal.
Verder is het niet mijn smaak, maar bijzonder is het wel. Zie bijvoorbeeld de vorm van de ramen:
Omg wat een droomhuisquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is nog eens een hal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is het niet mijn smaak, maar bijzonder is het wel. Zie bijvoorbeeld de vorm van de ramen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
disclaimer![]()
Alsof ze inspiratie hebben opgedaan bij Jachthuis Sint Hubertus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is nog eens een hal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldig huis
Godzijdank ruim boven budget![]()
![]()
Om precies te zijn: Deze markante villa "Opheem is gelegen op een kavel van 1620 m2, heeft een gebruiksoppervlak wonen van 450 m2 en is in 1920 gebouwd voor de papierfabrikant C.F.D. Beuker naar ontwerp in Gooise landhuisstijl van architect P.J.W.J. van der Burgh in samenwerking met ing. F. Eschauzier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ze inspiratie hebben opgedaan bij Jachthuis Sint Hubertus.
En hier nog meer informatie.
[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 23-02-2022 17:35:39 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wow, wat een prachtig huis, denk alleen niet dat ik mijn vrouw ooit de randstad uit krijg...quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Deze mensen houden van roze - en ik ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Da gao nie nou!![]()
Oh daar hou ik ook van! En het is ook nog mooi gebalanceerd toegepast. Alleen dat dekbedovertrekquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Deze mensen houden van roze - en ik ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En:Ik neem aan dat je op de foto hierboven een stukje van die plafondschildering ziet, wel jammer dat daar geen aparte foto van is!quote:Er zijn drie slaapkamers, waarvan die aan de voorzijde toegang geeft tot een kleine serre met een bijzondere plafondschildering.![]()
Het huis heeft sowieso een merkwaardige combinatie van klasse en wansmaak, dat laatste door een deel de aankleding (meubilair, gordijnen).quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:44 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh daar hou ik ook van! En het is ook nog mooi gebalanceerd toegepast. Alleen dat dekbedovertrek![]()
[ afbeelding ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja en hier en daar tapijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het huis heeft sowieso een merkwaardige combinatie van klasse en wansmaak, dat laatste door een deel de aankleding (meubilair, gordijnen).![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)42483579-het-fort-5/
ik had wel verwacht dat zo'n gigantisch object wel iets duurder zou zijn.
of zie ik iets over het hoofd.![]()
Ja, je ziet iets over het hoofd. Het gaat om een appartement in het complex.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef hoechst het volgende:
of zie ik iets over het hoofd."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Het is een appartement in een gigantisch objectquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef hoechst het volgende:
of zie ik iets over het hoofd.
A mind with a heart of it's own![]()
Pardon ik heb niet goed gekeken..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is een appartement in een gigantisch object
Maar in dat geval is het mega duur.. zeker in combinatie met die 300vve.![]()
En daarom gaan we er maar weer eens met de bezem door...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:24 schreef SQ het volgende:
Hè ja, laten we weer een pagina volklagen over hoge vraagprijzen in de randstad.![]()
![]()
Als je goed richt is je wederhelft wel de hele nacht rustig.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
interessante hobby voor het slapen gaan
[ afbeelding ]![]()
Deze makelaar zet de eigen bewoners vaak op een foto. Why? Ik zou er niet op zitten te wachten als ik mijn te koop had staan..
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/oldenzaal/huis-42615503-samoslaan-10/Alius aliud dicit![]()
Dat gemaakte kijk eens hoe gezellig het hier zit...quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:39 schreef Mrmime het volgende:
Deze makelaar zet de eigen bewoners vaak op een foto. Why? Ik zou er niet op zitten te wachten als ik mijn te koop had staan..
[ afbeelding ]
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/oldenzaal/huis-42615503-samoslaan-10/
Die foto van die Japanse F4 is dan wel weer cool."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Even doen alsof je helemaal niet in een scheiding ligtquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:39 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/oldenzaal/huis-42615503-samoslaan-10/geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
ja dit dacht ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even doen alsof je helemaal niet in een scheiding ligt
Alius aliud dicit![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even doen alsof je helemaal niet in een scheiding ligt![]()
![]()
Kut, boven budgetquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:11 schreef stavromulabeta het volgende:
Voor als je altijd al je eigen geoglyphen in de tuin had wil hebben. Dit huis.
[ afbeelding ]
Edit: Hm, ik keek alleen naar de oppervlakte van het stuk grond, na het zien van de foto?s denk ik eerder: HOE DAN?? Fucking hell, daar gaat toch niemand een klein miljoen voor uitgevenMaar goed, misschien krijg je dit er wel bij
[ Bericht 23% gewijzigd door flipsen op 02-03-2022 15:25:41 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hahaha, ik had de url van deze foto net gekopieerd voor een post van gelijke strekking... GMTA denk ik dan maar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kut, boven budget
Edit: Hm, ik keek alleen naar de oppervlakte van het stuk grond, na het zien van de foto?s denk ik eerder: HOE DAN?? Fucking hell, daar gaat toch niemand een klein miljoen voor uitgevenMaar goed, misschien krijg je dit er wel bij
[ afbeelding ]![]()
Dan zie je meteen wie je de schuld kan geven van vreselijke inrichtingen of kleurencombinatiesquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:39 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/oldenzaal/huis-42615503-samoslaan-10/![]()
![]()
Dat raam doet me denken aan een gruwelijk lelijk huis in Sint Niklaasquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Daar heb ik nog gewerkt, het komt nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amersfoort is hell qua NO.. Stikt van dit soort bouw in de omgeving Emiclaer etc (Gesloten Stad eo). Prestigewijk qua moderne architectuur. Ik vind het persoonlijk afzichtelijk
En Vathorst
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wel jammer dat je voor 3.600.000 dan nog steeds geen vrijstaande woning hebt, maar slechts 1 van de 4 woningen die erin gerealiseerd zijn... ondanks het enorme woonoppervlak.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:12 schreef Iemand91 het volgende:
Even dakramen tellen voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)4245-binnenweg-12-a/![]()
Volgens mij is die al eerder voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:12 schreef Iemand91 het volgende:
Even dakramen tellen voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)4245-binnenweg-12-a/
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 03-03-2022 23:31:00 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Een opmerkelijke foto voor funda begrippen, maar wel een prachtige:
dit huis
Wel een drama serre trouwens. Oud glas-in-lood met dit formaat. Daar blaast de koude winterwind dwars doorheen...
De serre aan de achterkant vind ik trouwens wel echt serieus tof gedaan.![]()
![]()
"De woonkamer is een licht afgewerkte ruimte met een goede maatvoering, dit biedt veel potentie" zet daar maar neer!
Geeft gelijk een goede impressie van de algehele staat van de woning ..
https://www.funda.nl/koop(...)waalstraat-2/#foto-3
[ Bericht 26% gewijzigd door Beunhazin op 03-03-2022 01:43:20 ]![]()
Klein ingreepje gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:37 schreef Beunhazin het volgende:
[ afbeelding ]
"De woonkamer is een licht afgewerkte ruimte met een goede maatvoering, dit biedt veel potentie" - scooter voor schaalJe afsluitende img tag was fout
Thanks, was nog druk met fixen. Gaat niet zo snel via mobielquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klein ingreepje gedaanJe afsluitende img tag was fout
![]()
![]()
Over de tuin: Dankzij de schutting heb je hier voldoende privacy.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:37 schreef Beunhazin het volgende:
[ afbeelding ]
"De woonkamer is een licht afgewerkte ruimte met een goede maatvoering, dit biedt veel potentie" zet daar maar neer!
Welke schutting??
Oh wacht, deze, die er uitgewaaid is bij de storm!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
En dan gewoon die prijs proberen te vragen? Volgens mij ziet zelfs een "flipper" daar geen gat (lees:verdienmodel) inquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:37 schreef Beunhazin het volgende:
[ afbeelding ]
Ook bijzonder, kijk eens naar dat dak, als enige niet meegedaan met het isolatieproject in de hele straat. En nu ik beter kijk ook de kozijnen niet meegenomen net als de buren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Over de tuin: Dankzij de schutting heb je hier voldoende privacy.
Welke schutting??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Waaistraatquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Over de tuin: Dankzij de schutting heb je hier voldoende privacy.
Welke schutting??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crap in = crap out![]()
Echt he? In een van de lelijkste buurten van Purmerendquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dan gewoon die prijs proberen te vragen? Volgens mij ziet zelfs een "flipper" daar geen gat (lees:verdienmodel) inAlius aliud dicit![]()
Die serrekamer aan de voorkant ziet er ook uit alsof daar voornamelijk de deur naartoe dichtgehouden wordt en er nooit iemand komt. Je ziet de vochtstrepen over de panelen lopen aan de onderkant.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:28 schreef bleiblei het volgende:
Een opmerkelijke foto voor funda begrippen, maar wel een prachtige:
dit huis
Wel een drama serre trouwens. Oud glas-in-lood met dit formaat. Daar blaast de koude winterwind dwars doorheen...
De serre aan de achterkant vind ik trouwens wel echt serieus tof gedaan.***![]()
Dat dak was het eerste wat mij opviel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook bijzonder, kijk eens naar dat dak, als enige niet meegedaan met het isolatieproject in de hele straat. En nu ik beter kijk ook de kozijnen niet meegenomen net als de buren.
[ afbeelding ]De woningen er naast zullen wel sociale huurwoningen zijn en deze eigenaar wilde/kon zo te zien niet investeren.
Protège moi de mes désirs.![]()
Die serrekamer aan de voorkant ziet er ook uit alsof daar voornamelijk de deur naartoe dichtgehouden wordt en er nooit iemand komt. Je ziet de vochtstrepen over de panelen lopen aan de onderkant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:40 schreef BE het volgende:
[quote]
[..]
dit huis
De serre aan de achterkant vind ik trouwens wel echt serieus tof gedaan.
[/quote]
Ik zou daar een prachtige orangerie - een wintertuin - in beginnen met mooie (sub)tropische planten...![]()
*kijkt op bankrekening*
![]()
*moet nog even sparen*![]()
Hier hebben ze een aantal struiken nog even gesloopt, zo van "die krijg je lekker niet!"
https://goo.gl/maps/7KEeSvvrxaEhT1it5
Beetje grijs die huizen, dan vind ik ze aan de andere kant leuker: https://goo.gl/maps/LHWB1GkysjsCQXmB7|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De grijze huizen schetsen precies de sfeer van Den Helder, een beetje sip. De gekleurde huizen zijn veel vrolijker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hier hebben ze een aantal struiken nog even gesloopt, zo van "die krijg je lekker niet!"
[ afbeelding ]
Beetje grijs die huizen, dan vind ik ze aan de andere kant leuker: https://goo.gl/maps/LHWB1GkysjsCQXmB7![]()
https://cloud.funda.nl/valentina_media/155/309/587_2160.jpgquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje grijs die huizen, dan vind ik ze aan de andere kant leuker: https://goo.gl/maps/LHWB1GkysjsCQXmB7
Fietsen is gezond!!!![]()
Ja, die viel me later ook nog op. Tel er 9 of 10.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:00 schreef mark1969 het volgende:
[..]
https://cloud.funda.nl/valentina_media/155/309/587_2160.jpg
Fietsen is gezond!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Achter deze gevel...
... had ik dit niet verwacht:
De schuur wordt verzwolgen door klimop:
En je mag 60k neertellen voor funderingsherstel. Maar het wordt vast heel mooi allemaal, ooit!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wauw, dat is wel een hoop troep ja. Maar de tegeltjes in de keuken zijn weer helemaal on trend, met monstera-bladeren!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Achter deze gevel...
[ afbeelding ]
... had ik dit niet verwacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schuur wordt verzwolgen door klimop:
[ afbeelding ]
En je mag 60k neertellen voor funderingsherstel. Maar het wordt vast heel mooi allemaal, ooit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |