Da's toch niet mijn schuldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja met de context van Koen vind ik dit licht onsmakelijk overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's toch niet mijn schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ik heb dartsen aan staan, maar let niet echt opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik besef dat dat ook over de woningproductie, stikstofsituatie of de haarlijn van Ernst Kuipers zou kunnen gaan, maar ik doel op het zaalvoetbal.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef sportfreak het volgende:
Nederland en penalty's, zelfs in de zaal dus een probleem
.quote:Wielrenner Egan Bernal heeft na zijn zware trainingsongeluk van afgelopen maandag voor het eerst gereageerd. De Colombiaan fietste in volle snelheid tegen een stilstaande bus aan tijdens een training in Colombia. Hij liep een reeks van verwondingen op, zoals een gebroken ruggenwervel, een gebroken dijbeen, een gebroken knieschijf, een borsttrauma, een geperforeerde long en meerdere gebroken ribben
Misschien even vragen bij VBL.quote:
Je hoeft maar een seconde je concentratie te verliezen en je ligt onderuit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegen een stilstaande bus aanfietsen.
Ik vond het een goede film, maar wel wat langquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef [url=https://forum.fok.n:Dl/user/profile/442280]Prisha[/url] het volgende:
[..]
Geen idee ik vind m wel grappig.
Ik zag het. 3 uurtjes in de bios zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond het een goede film, maar wel wat langVeel plezier!
wow dan moet een film wel heel goed zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag het. 3 uurtjes in de bios zitten
Dat weet je pas zeker als je zo lang in de bios hebt gezetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dan moet een film wel heel goed zijn
ik ben geen bios-ganger, had ooit maar bij 1 film in de bios de neiging weg te lopen (The Devils Advocate)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je zo lang in de bios hebt gezeten![]()
Aan de andere kant heb je weer veel minder tijd nodig om te weten dat Just My Luck met Lindsay Lohan best wel ruk is
Ik probeer deze zin volledig te begrijpen. Geef je nou aan dat als je vaker zou gaan, je ook vaker weg zou lopen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen bios-ganger, had ooit maar bij 1 film in de bios de neiging weg te lopen (The Devils Advocate)
Wanneer ze deze film zouden draaien wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer deze zin volledig te begrijpen. Geef je nou aan dat als je vaker zou gaan, je ook vaker weg zou lopen?
De enige film waarbij ik voortijdig ben vertrokken was Savage Grace. Twee andere bezoekers wachtten niet eens tot de pauze voor ze er vandoor gingenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen bios-ganger, had ooit maar bij 1 film in de bios de neiging weg te lopen (The Devils Advocate)
geheid dat er wel meer films zijn waarbij ik die neiging zou hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer deze zin volledig te begrijpen. Geef je nou aan dat als je vaker zou gaan, je ook vaker weg zou lopen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat wij niet de enigen zijn die grappig wilden doen over Ranomi.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd. Morgen wedstrijd.![]()
Als voorshow voor een nieuwe attractie zou het Spookslot zo slecht nog niet zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Er is wat nieuws uit de wandelgangen opgedoken over de vernieuwing van het Spookslot! Thema en muziek zouden behouden blijven
In welke wandelgangen begeef jij je in vredesnaam!?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Er is wat nieuws uit de wandelgangen opgedoken over de vernieuwing van het Spookslot! Thema en muziek zouden behouden blijven
Dat kan ook nog steedsquote:
Ho ho dat is wel heel snel geconcludeerd!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:35 schreef NailQueen het volgende:
*komt de toko binnen*
*kijkt rond of er nog iemand is*
*ziet niemand*
Zal ik het licht maar weer uit doen?
*schrikt zich rot*quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho dat is wel heel snel geconcludeerd!
Je weet dat het licht via spraak gaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:37 schreef Strani het volgende:
* Doet snel het licht uit voordat Nailqueen het kan doen
Die vraag stellen vrouwen me vaker dan je misschien zou verwachten. Vooral 's nachts, om de één of andere reden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*schrikt zich rot*
Hoe kom jij hier vanuit Spanje?
*opent in de vroegte van de ochtend*quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:35 schreef NailQueen het volgende:
*komt de toko binnen*
*kijkt rond of er nog iemand is*
*ziet niemand*
Zal ik het licht maar weer uit doen?
Ik dacht dat ik vroeg uit bed was om 5 uur, jij bent nog vroegerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 03:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
*opent in de vroegte van de ochtend*
Ik ga zo aan de muesliquote:
Mooi! Ik ga brood roosteren en dan met kaas, Philadelphia of zogenaamde mortadela met olijven beleggen.quote:
Als een dief in de nacht sluip jij binnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vraag stellen vrouwen me vaker dan je misschien zou verwachten. Vooral 's nachts, om de één of andere reden.
Olijven in de ochtend, daar word je toch niet blij van.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga brood roosteren en dan met kaas, Philadelphia of zogenaamde mortadela met olijven beleggen.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Olijven in de ochtend, daar word je toch niet blij van.![]()
Ik had een broodje kaas en een cappuccino.
Ja daar word je na verloop van tijd natuurlijk super behendig inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een dief in de nacht sluip jij binnen.
Zo, lekker hypocriet inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Em31 het volgende:
Ik zag net dat Doutzen Kroes stopt met moddelenwerk, want het is 'corruptie'.
Ja als je zelf een PR-nachtmerrie bent geworden kun je dat maar beter roepen nadat je miljoenen hebt binnen geharkt met corruptie.
Ik zou willen dat ik dit niet gezien had.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Haha nou ja het is erin verwerkt. Mortadela con aceitunas, als je het wilt opzoeken. Het is niet zo heftig hoor
Ik ben bereid haar plek over te nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Em31 het volgende:
Ja als je zelf een PR-nachtmerrie bent geworden kun je dat maar beter roepen nadat je miljoenen hebt binnen geharkt met corruptie.
Oh jij vindt het wel heftig?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dit niet gezien had.
Ik gok dat je sowieso een stuk knapper bent dan Doutzen, dus dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben bereid haar plek over te nemen
Het vlees eromheen vind ik meer een probleem.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jij vindt het wel heftig?is hartstikke lekker joh! Of hou je sowieso niet van olijven?
Oh nee dat went zo. En dit alles met olijfolie natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het vlees eromheen vind ik meer een probleem.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het vlees eromheen vind ik meer een probleem.
Lekker hypocriet inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Em31 het volgende:
Ha ja sowieso dat zoiets gaat gebeuren inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker hypocriet inderdaad
Ik gok dat ze over een tijdje onderdeel is van een andere corrupte industrie, want ja er moet natuurlijk wel geld op de plank komen.
Doutzen Kroes is een voorbeeld van iemand met beperkte intelligentie die jarenlang haar zegje heeft mogen doen, want wereldberoemd topmodel, en erin is gaan geloven dat ze écht slim is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Em31 het volgende:
Ja, plus wat er gebeurt als je compleet in je eigen bubbel komt te zitten. Het is bijna sneu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doutzen Kroes is een voorbeeld van iemand met beperkte intelligentie die jarenlang haar zegje heeft mogen doen, want wereldberoemd topmodel, en erin is gaan geloven dat ze écht slim is.
Wat voor lánd leven jullie in johquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Weer pakketjes gedoe.
Gisteren melding dat vanmiddag een pakketje bezorgd zou worden, in verband met mogelijk niet thuis omgezet naar bezorging bij PostNL punt.Krijg ik net melding van de app, bezorgt is onderweg, bekijk de app en zie dat ie vanaf maandag pas af te halen is
Blijkbaar heeft de bezorger flink gas gegeven, want het is inmiddels bijgesteld naar vanmiddagquote:
Of de bezorger leest hier meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de bezorger flink gas gegeven, want het is inmiddels bijgesteld naar vanmiddag
Typisch die Nederlanders hè. Eerst helemaal van 'ja komt morgen wel of zo' en dan een beetje druk zetten en dan kan het opeens wel op tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de bezorger flink gas gegeven, want het is inmiddels bijgesteld naar vanmiddag
15 miljoen pakjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een land met veel te veel pakketjes.
Op dat hele kleine stukje aarde..quote:
Waarom denk je dat we zo'n woningprobleem hebben. Daarvoor wordt wel gedaan alsof met te weinig betaalbare woningen te maken heeft, maar in werkelijkheid komt dat door teveel pakketjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |