SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nee @Djeez we gaan voor een mooie zomer! Kom op, nog even afwachten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is dan ook zo goed als zeker dat de zomer van 2022 minstens net zo kut wordt als vorig jaar. 2022 zal de boeken ingaan als het somberste jaar aller tijden
Gezien het streepje door z'n naam kan ie ff niet postenquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand @:Dven gezien de laatste tijd?
Jij bent benieuwd naar het weer op het platteland in Bulgarije?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien het streepje door z'n naam kan ie ff niet posten
En dat was in november...
Nee, hier al even niet meer. Misschien zit ie in Zweden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Gebanned.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Serieus, ja? waaromquote:
Nee joh, dat zijn juist mijn piekmomenten!quote:Op zondag 30 januari 2022 09:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Einde tijdperk @:dagoduck
@:Zipportal
Het zal allemaal wel weer meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat een forse storm komen met windstoten van 120-130 km/u. Statistisch gezien wordt het wel weer tijd voor een zware storm gezien volgens de statistiek iedere 1,5 jaar een zware storm plaats vind. En de laatste zware storm is alweer van bijna 2 jaar geleden in februari 2020, dus het wordt wel tijd voor de eerste zware storm in Coronatijden.
Ga je een vreugdevuur aansteken?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel weer meevallen.
Storm met windstoten beneden de 140 km/u neem ik sowieso niet zo serieus. @:wereldgozer @:zipportal
Alleen als de wind vol richting Amsterdam waait.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je een vreugdevuur aansteken?
Zorgt ook voor hoogwater. Staat nu al op de kade hier.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat een forse storm komen met windstoten van 120-130 km/u. Statistisch gezien wordt het wel weer tijd voor een zware storm gezien volgens de statistiek iedere 1,5 jaar een zware storm plaats vind. En de laatste zware storm is alweer van bijna 2 jaar geleden in februari 2020, dus het wordt wel tijd voor de eerste zware storm in Coronatijden.
Maandag zware windstoten langs Nederlandse kustquote:
@Karinaquote:Mocht het weer tot een code oranje of rood komen, dan zal de storm de naam Corrie krijgen - naar Corrie van Dijk, de eerste vrouwelijke meteoroloog bij het KNMI in 1964.
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Maandag zware windstoten langs Nederlandse kust
[..]
@:Karina![]()
Als het maar geen shitstorm wordt.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel afgekeurd voor hier hoorquote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ afbeelding ]
Ah heerlijk morgenochtend vroeg op de fiets en trouwens ook als ik weer naar huis ga. Zie al dat er dan al windkracht 5 a 6 voor hier staat pfffquote:Op zondag 30 januari 2022 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch wel afgekeurd voor hier hoorhopelijk schuift het nog een km of 50a100km op naar Duitsland
Wel apart ja dat het nog licht is. Dat ben ik niet meer gewend.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Daglicht om 17:30 is ook wel weer even genieten
OK Talpaquote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel weer meevallen.
Storm met windstoten beneden de 140 km/u neem ik sowieso niet zo serieus. @:wereldgozer @:zipportal
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/30/code-geel/quote:Enkel in de provincies Luik en Luxemburg waarschuwt het KMI voor code geel voor gladheid. Op de Ardense toppen kan winterse neerslag een gevaar vormen. Boven 500 meter gaat het meestal om sneeuw. Op het einde van de dag kan de sneeuwlaag een dikte van 1 tot lokaal 10 centimeter halen.
Ik had de plannen al klaar, lekker met vrouw en zoon de bossen in. Blijkt de kleine grote man waarschijnlijk corona te hebben. In afwachting van de testuitslag dus in quarantaine vanaf vandaagquote:
Helpt ook mee dat het sinds begin januari continu donker is geweest.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel apart ja dat het nog licht is. Dat ben ik niet meer gewend.
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als ik deze week zo kijk naar de voorspellingen is best wel treurigdeprimerend weer
[ afbeelding ]
Na zonneschijn komt regenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn. Laten we hopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |