Hmmm, gelukkig lust ik toch geen waterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Je hebt de OP nog niet gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Scheldwoorden genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Weet niet of @pullup het op prijs steltquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, zet je hem hier ook bij?
LIT / Tegeltjestopic!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Dat zit wel goed. Een tegel is gewoon een ingelijste quote.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Opgespoten Kuytquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Scheldwoorden genoegEn vissensperma
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Dank voor deze tipquote:
Dan houdt ie het toch lekker bij snekkiesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meer
Bij jou in de straat hebben ze volgens mij veel speciaal winkeltjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:35 schreef pullup het volgende:
Mijn extra tip van de dag is Hollandse kaas van een van de eilanden![]()
Ik heb er nu een van Terschelling en die is echt goed pittig
Ik had niet gezien dat het vega was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom iets willen eten wat lijkt op iets dat je doorgaans lekker vind?
BookZonderZandquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meer
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom iets willen eten wat lijkt op iets dat je doorgaans lekker vind?
De lekkerste vleesvervangers zijn juist degenen die niet vlees proberen te zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.
Valt wel mee. Het is slechts erger geworden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
Die Sylvana is echt knettergek aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De lekkerste vleesvervangers zijn juist degenen die niet vlees proberen te zijn
Ze takelt langzaam afquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is slechts erger geworden.
Ze kan moeilijk het groepje dat op haar stemt afvallen...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
Die Sylvana is echt knettergek aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen vega. Ik eet wel minder vlees de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil ik graag geloven, maar overtuigt me niet om te kopen, omeerlijk te zijn, je hebt wel gelijk in dat andere.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Juist! Jij weet!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoals... hoe heet dat spul ook alweer.. eeeh.. Ohja: Groente ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou je niet iets met smaak nemen ipv iets wat je nauwelijks proeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
Ik had een broodje vegaburger met extra saus en kaas.. dan proef je het nauwelijks
Alsof filet americain überhaupt nog iets van vlees weg heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.
ja gekarameliseerde uienringen met chiliquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet iets met smaak nemen ipv iets wat je nauwelijks proeft?
Falafelquote:
Klinkt al beterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja gekarameliseerde uienringen met chili
Groente is geen vleesvervangerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals... hoe heet dat spul ook alweer.. eeeh.. Ohja: Groente ?
Ja. De basis is nog steeds rundvlees. Over de vorm kun je discussiëren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsof filet americain überhaupt nog iets van vlees weg heeft
Noten, peulvruchten en eieren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FalafelGroentenburgers
Dingen gemaakt op basis van noten
Toen wij dat vroeger kochten, moest je dat binnen twee dagen op eten... Tegenwoordig vind je het na een week achter in de koelkast...en er mankeert niets aanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. De basis is nog steeds rundvlees. Over de vorm kun je discussiëren.
Groentenburgers zijn hoe dan ook een no go voor me, aangezien ik echt niet tegen paprika kan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FalafelGroentenburgers
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar worden vleesvervangers dan van gemaakt?
quote:
Falafel heb ik nog nooit gegeten. Bonen als vleesvervanger kan ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FalafelGroentenburgers
Chemicaliën worden steeds beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen wij dat vroeger kochten, moest je dat binnen twee dagen op eten... Tegenwoordig vind je het na een week achter in de koelkast...en er mankeert niets aan
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Chemicaliën worden steeds beter.
Falafel is op basis van kikkererwten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Falafel heb ik nog nooit gegeten. Bonen als vleesvervanger kan ik ook wel waarderen.
Sommige dingen van vlees wil je niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Degene die ik haal heel erg wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
In vlees zitten ook gewoon goede voedingsstoffen; veel mensen eten alleen teveel en dan ook te goedkoop, bewerkt, vlees waar niet veel voedingsstoffen meer in zitten. Een paar keer per week vlees is voldoende, blijft er ook meer geld over om beter en lekkerder vlees te kopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben geen vega. Ik eet wel minder vlees de laatste tijd.
Ik kan de falafeltent op het Janskerkhof aanraden om het eens uit te proberen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Falafel heb ik nog nooit gegeten. Bonen als vleesvervanger kan ik ook wel waarderen.
Maar eens proberen danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Falafel is op basis van kikkererwten.
Mee eens. Zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In vlees zitten ook gewoon goede voedingsstoffen; veel mensen eten alleen teveel en dan ook te goedkoop, bewerkt, vlees waar niet veel voedingsstoffen meer in zitten. Een paar keer per week vlees is voldoende, blijft er ook meer geld over om beter en lekkerder vlees te kopen.
Ja, maar dan moet je dus niet je kiloknallerkipfilet vervangen door de vleeschvervangers van de vegetarische slagerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In vlees zitten ook gewoon goede voedingsstoffen; veel mensen eten alleen teveel en dan ook te goedkoop, bewerkt, vlees waar niet veel voedingsstoffen meer in zitten. Een paar keer per week vlees is voldoende, blijft er ook meer geld over om beter en lekkerder vlees te kopen.
Natuurlijke vleesvervangers zijn zuivel, peulvruchten, noten, soja, ook veel soort schimmels/paddestoelen. Vleesvervangers gebruiken daar vaak een combi van.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar worden vleesvervangers dan van gemaakt?
Dat 'voelt' goed toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus niet je kiloknallerkipfilet vervangen door de vleeschvervangers van de vegetarische slager
Ah, tnx!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Natuurlijke vleesvervangers zijn zuivel, peulvruchten, noten, soja, ook veel soort schimmels/paddestoelen. Vleesvervangers gebruiken daar vaak een combi van.
Ja vaak genoeg hoef je ook echt niet iets in een bepaalde burgervorm o.i.d. te kneden en spreken de ingrediënten voor zichquote:
Waarom niet? Is toch gewoon 1 soort boon.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, tnx!
Sojabonen vertrouw ik niet.. verder klinkt het wel ok
Gewoon alles in de blender gooien, een ei erbij als bindmiddel en voila!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vaak genoeg hoef je ook echt niet iets in een bepaalde burgervorm o.i.d. te kneden en spreken de ingrediënten voor zich
Oef ja, dat zit daar heel vaak in toegevoegd ja. Of je moet zelf gaan makenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Groentenburgers zijn hoe dan ook een no go voor me, aangezien ik echt niet tegen paprika kan.
Dat is allemaal genetisch gemanipuleerde soja. Van mij hoeft dat gepruts met de natuur niet zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch gewoon 1 soort boon.
Nou, niet in je portemonnee in ieder gevalquote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan de falafeltent op het Janskerkhof aanraden om het eens uit te proberen.
Nee, je kunt beter een frikandel of verse worst uit de supermarkt etenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is allemaal genetisch gemanipuleerde soja. Van mij hoeft dat gepruts met de natuur niet zo.
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal primaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter een frikandel of verse worst uit de supermarkt eten
Oh ken ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan de falafeltent op het Janskerkhof aanraden om het eens uit te proberen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal prima
Auf Wieder Schnitzelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, niet in je portemonnee in ieder geval
Ik eet zelf in principe geen vlees, maar van die producten van de Vegaslager krijg ik echt jeuk. Met z'n "grappige" namen als kipstuckjes e.d....
Aan de kant van het centrum, Lange Jansstraat.quote:
Niets vrije keuze,quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal prima
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets vrije keuze,
jij zal vreten wat de propagandemachine van Mark voorschrijft.
Zit op google maps. Niet falafel city zeker want dat heeft beroerde reviewsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan de kant van het centrum, Lange Jansstraat.
Ja die. Ik ken de reviews niet. Maar wat mij betreft:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit op google maps. Niet falafel city zeker want dat heeft beroerde reviews
Ga het proberen, vertrouw jou eerderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja die. Ik ken de reviews niet. Maar wat mij betreft:
Dat lijkt me lekkerder dan gewone bitterballen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan zelf wel lekkere Vega-bitterballen maken al zeg ik het zelf. Eekhoorntjesbrood en aubergine zijn hier favoriet.
Maar goed, dat zijn geen vleesvervangers, gewoon snacks
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Auf Wieder Schnitzel![]()
Specktakel![]()
Little Willies![]()
Vegeterriër
Als er nog een keer een "maak-zelf-wat-en-neem-mee"-meet komt, zal ik ze maken en meebrengenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me lekkerder dan gewone bitterballen.
ik word onderhand al kriebelig van producten waar vegan opstaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, niet in je portemonnee in ieder geval
Ik eet zelf in principe geen vlees, maar van die producten van de Vegaslager krijg ik echt jeuk. Met z'n "grappige" namen als kipstuckjes e.d....
Dat is een vegetarische hotdogquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?
Bitterballen is ook geen of nauwelijks vlees .. beter zelfs zonder graagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan zelf wel lekkere Vega-bitterballen maken al zeg ik het zelf. Eekhoorntjesbrood en aubergine zijn hier favoriet.
Maar goed, dat zijn geen vleesvervangers, gewoon snacks
En vergeet de liefde en de wentelteefjes niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er nog een keer een "maak-zelf-wat-en-neem-mee"-meet komt, zal ik ze maken en meebrengen
Mooie uiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?
Dank voor de uitlegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een vegetarische hotdogSnap je, want "dog" en "terriër"
Thanks!quote:
Toen het nog mocht, gingen we na afloop van de toneelrepetities wel eens borrelen bij een tentje in de buurt van onze repetitieruimte, en daar namen we dan vaak ook bitterballen en frietjes bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bitterballen is ook geen of nauwelijks vlees .. beter zelfs zonder graag
Wentelteefjes mét liefde!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En vergeet de liefde en de wentelteefjes niet.
Jij bent vast geen vegetariërquote:
Hahaha nee dat kloptquote:
Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar dat vlees wat soms in de normale zit kan soms niet lekker zijn kwa structuur ...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen het nog mocht, gingen we na afloop van de toneelrepetities wel eens borrelen bij een tentje in de buurt van onze repetitieruimte, en daar namen we dan vaak ook bitterballen en frietjes bij.
Van mij moesten daar natuurlijk vega-bitterballen bij, maar telkens blijkt maar weer dat de rest die ook gewoon heel lekker vindt
Ja hun humor is vaak nogal flauwquote:
Die is wel heel grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hun humor is vaak nogal flauwAccept Gyros kom ik ook net tegen
Ik had vroeger al heel vaak moeite met kroketten, die "stukjes" erin vond ik niet lekker qua structuur. Dus die peuterde ik er altijd uit. Vegetarische bitterballen en kroketten hebben dat een stuk minder.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar dat vlees wat soms in de normale zit kan soms niet lekker zijn kwa structuur ...
Dat geloof ik best .. Ik koop sws al bijna nooit snacks..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vroeger al heel vaak moeite met kroketten, die "stukjes" erin vond ik niet lekker qua structuur. Dus die peuterde ik er altijd uit. Vegetarische bitterballen en kroketten hebben dat een stuk minder.
Hier koop ik voor speciale gelegenheden nog wel eens die kaasballen van Old Amsterdam voor in de ovenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best .. Ik koop sws al bijna nooit snacks..
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier koop ik voor speciale gelegenheden nog wel eens die kaasballen van Old Amsterdam voor in de oven
Ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballen
Dan moet je Rocky Mountain Oysters nemenquote:
Daar had ik dus nog nooit van gehoord. Maar ook niet zo raar, lust geen zuurkoolquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
https://wat-betekent.nl/alpenballen/
Moet dat zuurkool?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
https://wat-betekent.nl/alpenballen/
Dat lijkt mij een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste keren had ik ze ook zonder zuurkool, meer een kaasvulling met kruiden uit de Alpen regio
Nu nog de kaas veranderen voor melk.. en we zijn erquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste keren had ik ze ook zonder zuurkool, meer een kaasvulling met kruiden uit de Alpen regio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu nog de kaas veranderen voor melk.. en we zijn er
Zo ken ik er meer, komen hier ook nog wel eens voorbij onderaan de pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dat heb ik uitgezet.. Ik kwam niet meer aan posten toequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer, komen hier ook nog wel eens voorbij onderaan de pagina.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgezet.. Ik kwam niet meer aan posten toe
Dat mag wel? En 40+ is geblokkeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Salina het volgende:
Leuk als je op het werk zit te fokken, die plaatjes onderaan.
Ik log niet in op mijn werkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Salina het volgende:
Leuk als je op het werk zit te fokken, die plaatjes onderaan.
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik log niet in op mijn werk
En als ik thuis zit ziet toch niemand het
O, ik werk al bijna 2 jaar zo goed als volledig thuis hoor. Maar die plaatjes waren volgens mij gewoon zichtbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag wel? En 40+ is geblokkeerd?
Heeft die gozer een dagtaak aan om al dat lekkers uit te zoeken... of zou hij ergens een abonnementje hebben?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goed
John? Linda? Johnny?quote:
Mag jij dat wel op je werk kijken ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goed
Dan heb ik er gewoon geen tijd voorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag jij dat wel op je werk kijken ?
Ik mag niet zeggen dat het vriendje van Linda schuldig is?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets hier verklikken ... worden er mensen boos.. Ik kijk gelukkig niet
Ah .. ik heb het uitstaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb ik er gewoon geen tijd voorAls ik op pad ben dan gebruik ik mobiel en dan zie ik ze niet
Molletje of Manfred.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft wel al bekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat het vriendje van Linda schuldig is?
Ik ook, hoef die foto's niet iedere keer onderinquote:
Ik niet, doet me zo nu en dan nog potent overkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, hoef die foto's niet iedere keer onderin
Wel zo handig ja, anders had ik het ook niet geweten.quote:
Maar voor de zekerheid toch maar het land uitquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel zo handig ja, anders had ik het ook niet geweten.
Komt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oke, waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar het land uit
Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rent nu vast weer rond in het donker
Ah dat was hier onbekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnen
Al weer in de planning voor een marathon?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnen
Zien we tzt welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer in de planning voor een marathon?
Vooruit dan,quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zien we tzt wel
Eerst nog een maandje tot deze training (naar 10km) afgelopen is
De ene keer meer dan de andere keerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Als je er maar van geniet
Das altijd dat het niet altijd even leuk is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
De ene keer meer dan de andere keer
Achteraf altijd wel lekker
Het is meer dat na een dag veel buiten met koud en nat weer dat het 's avonds thuis binnen wel lekker warm isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd dat het niet altijd even leuk is.
In het algemeen moet het wel lekker zijn.
Ik vond het bij het trainen altijd wel lekker die kouquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is meer dat na een dag veel buiten met koud en nat weer dat het 's avonds thuis binnen wel lekker warm is
Is ook zo, eenmaal buiten valt het ook wel mee, even de elementen trotserenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het bij het trainen altijd wel lekker die kou
Had meer moeite met de zomer als het echt heet was.
Daaromquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, eenmaal buiten valt het ook wel mee, even de elementen trotseren
Theequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
En soms heerlijk volledig verzopen thuiskomen.
Heb je je warme douche verdiend. En daarna het drankje
Ik dacht... ff kijken wat Februari dan doet...quote:
quote:february is the month of love
Bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht... ff kijken wat Februari dan doet...
[..]
Klopt, heb het recept ook ergens neergeplempt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballen
Pciesquote:
Ja ook al wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe ook niet meer mee (met ESF). Ze zijn nu punten aan het tellen.
Welke was jouw favoriet?quote:
Ja, dat kan ookquote:
Neequote:
Zat hij daarin dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit Zwart Boek te kijken.
Zou Theo Maassen echt psychopaat zijn? Hij speelt het wel heel overtuigend. Net als in TBS.
Daar waar Carice die bak stront over haar heen krijgt is hij degene die haar mishandeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat hij daarin dan?Is me echt ontgaan
Kans is grootquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit Zwart Boek te kijken.
Zou Theo Maassen echt psychopaat zijn? Hij speelt het wel heel overtuigend. Net als in TBS.
OK bedankt .. Ik zal eens kijken of ik het wat vindquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Chufi, we zijn aan Blackspace begonnen.
Over een aanslag op een Israëlische school. Wij vinden hem wel goed.
OH JAAAAAquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar Carice die bak stront over haar heen krijgt is hij degene die haar mishandeld.
Even terugscrollen en de Youtube video staat er, gepost door mijquote:
Als je een van mijn pilletjes neemt, krijg je alles in éénquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, nog een film, een serie of slapen?
Kwakzalverquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je een van mijn pilletjes neemt, krijg je alles in één![]()
Oh je favo , wat een toevalquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even terugscrollen en de Youtube video staat er, gepost door mij
Insomnia?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook 1 van mijn favo's.quote:
Johnny was johnny, eng.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAAAA
Nou zoveel indruk maakte hij op mijWaarschijnlijk focuste ik me vooral op de stront
Ik vond Johnny de Mol ook zo slecht in die film. "Je vloekt, en je mag niet vloeken!"
Ik heb ook wel pilletjes voor jou hoor als je daar blij van wordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het effect eerder 'parasomnia' noemen.quote:
Slik het nou een keerquote:
Soortvan, en daar heb ik pilletjes voorquote:
Wat doen die pilletjes met me?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel pilletjes voor jou hoor als je daar blij van word
Als je er genoeg neemt?quote:
Klinkt poëtisch!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er genoeg neemt?
Je kan bloed huilen,
of
je hart laten racen
of
je hart in winterslaap brengen
en misschien nog wel meer.
En dat zijn dan alleen de normale werkingen, zegt nog niets over bijwerkingen
In de bijwerkingen moet dat lukkenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt poëtisch!
Kan het ook mijn ringvingerbotje laten raaskallen?
Oke. Doe mij er maar éénquote:Op zondag 23 januari 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slik het nou een keerZulke gare dromen krijg je zelfs met paddo's niet
Ah, jij hebt er stiekem al één genomen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt poëtisch!
Kan het ook mijn ringvingerbotje laten raaskallen?
Dan wil ik hetquote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de bijwerkingen moet dat lukken![]()
![]()
* Aoibhin mikt hem recht in Domni's bekquote:Op zondag 23 januari 2022 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke. Doe mij er maar één![]()
Je hoeft hem niet in te pakken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin mikt hem recht in Domni's bek
Zij Vincent Bijlo ookquote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken of ik nu nog thuis kom zonder om te vallen.
Bizarquote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, beelden uit Tonga![]()
Amper doden nu.
Maar, ook nog geen corona
Hulpverleners die aankomen moeten op grote afstand blijven.
Het pilletje werkt alleen zodra je in slaap bent gevallen! De weg naar huis is alleen maar saai!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken of ik nu nog thuis kom zonder om te vallen.
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingenquote:
Handig zo'n pil, als je niet in slaap kān vallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het pilletje werkt alleen zodra je in slaap bent gevallen! De weg naar huis is alleen maar saai!
En bedanktquote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingen
Dat zet toch heel wat in perspectief, hoe afgelegen sommige moderne staten daadwerkelijk echt zijnquote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingen
Van min pil val je óók in slaap!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Handig zo'n pil, als je niet in slaap kān vallen.
Daar heeft vast iemand over nagedacht
Wel eens gekeken waar kiribati ligt?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zet toch heel wat in perspectief, hoe afgelegen sommige moderne staten daadwerkelijk echt zijn
Veel eilandjes heel ver van elkaar verspreid in de Stille Oceaanquote:Op zondag 23 januari 2022 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens gekeken waar kiribati ligt?
En dan droom ik over jouw mismatchende pyjama.quote:
En dan volgende ochtend opzoeken wat het betekent!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan droom ik over jouw mismatchende pyjama.
Spannend!quote:Op zondag 23 januari 2022 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan volgende ochtend opzoeken wat het betekent!
Hoop op een goede nacht voor Tong en dat Ajax maar moge winnen vandaagquote:Op zondag 23 januari 2022 02:48 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt raar. Heel de dag niet kunnen eten. Een lekkerbekje. Van de visite vanmiddag. Een nacht niet kunnen slapen. Net wakker om half drie vannacht en hutspot met rookworst op. Idioot natuurlijk maar voor mij momenteel normaal. Eén om de honger te stillen en twee om op krachten te komen. Schijnt normaal te zijn. Waarom ik dit hier post? Dat is een tweede natuur en kan ik m'n ei kwijt. Ik ga nu weer liggen. Geen idee hoe laat ik wakker word en of ik in slaap val. Beschouw dit ook als een soort dagboek. Alleen door PSV-Ajax heb ik het besef welke dag het is. Weird. Trusten en tot straks. Blijf van de medicijnen af lieve mensen. Mits nodig Je gaat zweven. Ha ha ha. Ik ruim de vaat op en leg m'n oor te rusten.
Mooi opnamequote:
Hup Ajax natuurlijk.. maar het blijft maar een potje voetbal.. niet meer iets om je over op te winden .. Sterktequote:Op zondag 23 januari 2022 02:48 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt raar. Heel de dag niet kunnen eten. Een lekkerbekje. Van de visite vanmiddag. Een nacht niet kunnen slapen. Net wakker om half drie vannacht en hutspot met rookworst op. Idioot natuurlijk maar voor mij momenteel normaal. Eén om de honger te stillen en twee om op krachten te komen. Schijnt normaal te zijn. Waarom ik dit hier post? Dat is een tweede natuur en kan ik m'n ei kwijt. Ik ga nu weer liggen. Geen idee hoe laat ik wakker word en of ik in slaap val. Beschouw dit ook als een soort dagboek. Alleen door PSV-Ajax heb ik het besef welke dag het is. Weird. Trusten en tot straks. Blijf van de medicijnen af lieve mensen. Mits nodig Je gaat zweven. Ha ha ha. Ik ruim de vaat op en leg m'n oor te rusten.
Morguh Cafcaquote:
Goed nieuwsquote:Op zondag 23 januari 2022 08:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Beddengoed in de was gegooid, vannacht aardig wat corona er uit gezweet en voel me alweer iets beter !
Morguhquote:
Morguh GOAquote:Op zondag 23 januari 2022 08:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Beddengoed in de was gegooid, vannacht aardig wat corona er uit gezweet en voel me alweer iets beter !
Is je spiegel nog wel in stand?quote:Op zondag 23 januari 2022 08:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Kijk zo hoor ik het graagquote:Op zondag 23 januari 2022 08:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik ga er gelijk nog eentje nemen
Hey Marc, Heb je een linkie naar die beelden?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, beelden uit Tonga![]()
Amper doden nu.
Maar, ook nog geen corona
Hulpverleners die aankomen moeten op grote afstand blijven.
Hardlopen ÉN sportschoolquote:Op zondag 23 januari 2022 08:59 schreef D. het volgende:
Eerst sportschool, dan hardlopen, of andersom, of ook hardlopen in de sportschool...
Keuzes, keuzes
Heerlijk, dank je wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft GG een sterke bak.
Môgge.
Hardlopend naar de sportschool, en ook hardlopend weer naar huis.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:59 schreef D. het volgende:
Eerst sportschool, dan hardlopen, of andersom, of ook hardlopen in de sportschool...
Keuzes, keuzes
Hij is pas echt cool als hij met ene 50kg halter gaat hardlopenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hardlopend naar de sportschool, en ook hardlopend weer naar huis.
Ja, zover was ik alquote:Op zondag 23 januari 2022 09:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hardlopen ÉN sportschool
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hardlopend naar de sportschool, en ook hardlopend weer naar huis.
Ja, nee, dat gaat 'm niet wordenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is pas echt cool als hij met ene 50kg halter gaat hardlopen
quote:
quote:
Dat hadden wij ongeveer in de rugzak toen ik nog soldaatje speeldequote:
Dank uquote:Op zondag 23 januari 2022 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogge!
< GoA schenkt ook voor Aloa een bakkie in.
Ja, en hier krijgen ze dat in de sportschool niet eens op de halters.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hadden wij ongeveer in de rugzak toen ik nog soldaatje speelde
Hey lang niet gezienquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en hier krijgen ze dat in de sportschool niet eens op de halters.
Vind je het gek, hij gaat steeds harder en sneller... Zoeeeefffffffquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij gaat steeds harder en sneller... Zoeeeefffffff
Bevalt het goed zo?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ik post minder de laatste tijd. En niet meer in dts
Learning to fly.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij gaat steeds harder en sneller... Zoeeeefffffff
Kijk das verstandig .. ik ook enkel wanneer mario nne weer eens roeptquote:Op zondag 23 januari 2022 09:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ik post minder de laatste tijd. En niet meer in dts
Morguh Nijnquote:Op zondag 23 januari 2022 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Op de berichten over Ajakkes na, wat een gezelligheid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |