Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rent nu vast weer rond in het donker
Ah dat was hier onbekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnen
Al weer in de planning voor een marathon?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schema vraagt om 1-2 rustdagen tussen iedere training, dus nu veilig binnen
Zien we tzt welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer in de planning voor een marathon?
Vooruit dan,quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zien we tzt wel
Eerst nog een maandje tot deze training (naar 10km) afgelopen is
De ene keer meer dan de andere keerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Als je er maar van geniet
Das altijd dat het niet altijd even leuk is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
De ene keer meer dan de andere keer
Achteraf altijd wel lekker
Het is meer dat na een dag veel buiten met koud en nat weer dat het 's avonds thuis binnen wel lekker warm isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd dat het niet altijd even leuk is.
In het algemeen moet het wel lekker zijn.
Ik vond het bij het trainen altijd wel lekker die kouquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is meer dat na een dag veel buiten met koud en nat weer dat het 's avonds thuis binnen wel lekker warm is
Is ook zo, eenmaal buiten valt het ook wel mee, even de elementen trotserenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het bij het trainen altijd wel lekker die kou
Had meer moeite met de zomer als het echt heet was.
Daaromquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, eenmaal buiten valt het ook wel mee, even de elementen trotseren
Theequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
En soms heerlijk volledig verzopen thuiskomen.
Heb je je warme douche verdiend. En daarna het drankje
Ik dacht... ff kijken wat Februari dan doet...quote:
quote:february is the month of love
Bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht... ff kijken wat Februari dan doet...
[..]
Klopt, heb het recept ook ergens neergeplempt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballen
Pciesquote:
Ja ook al wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe ook niet meer mee (met ESF). Ze zijn nu punten aan het tellen.
Welke was jouw favoriet?quote:
Ja, dat kan ookquote:
Neequote:
Zat hij daarin dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit Zwart Boek te kijken.
Zou Theo Maassen echt psychopaat zijn? Hij speelt het wel heel overtuigend. Net als in TBS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |