Nou, niet in je portemonnee in ieder gevalquote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan de falafeltent op het Janskerkhof aanraden om het eens uit te proberen.
Nee, je kunt beter een frikandel of verse worst uit de supermarkt etenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is allemaal genetisch gemanipuleerde soja. Van mij hoeft dat gepruts met de natuur niet zo.
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal primaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter een frikandel of verse worst uit de supermarkt eten
Oh ken ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan de falafeltent op het Janskerkhof aanraden om het eens uit te proberen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal prima
Auf Wieder Schnitzelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, niet in je portemonnee in ieder geval
Ik eet zelf in principe geen vlees, maar van die producten van de Vegaslager krijg ik echt jeuk. Met z'n "grappige" namen als kipstuckjes e.d....
Aan de kant van het centrum, Lange Jansstraat.quote:
Niets vrije keuze,quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het een vrije keuze is , vind ik het allemaal prima
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets vrije keuze,
jij zal vreten wat de propagandemachine van Mark voorschrijft.
Zit op google maps. Niet falafel city zeker want dat heeft beroerde reviewsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan de kant van het centrum, Lange Jansstraat.
Ja die. Ik ken de reviews niet. Maar wat mij betreft:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit op google maps. Niet falafel city zeker want dat heeft beroerde reviews
Ga het proberen, vertrouw jou eerderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja die. Ik ken de reviews niet. Maar wat mij betreft:
Dat lijkt me lekkerder dan gewone bitterballen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan zelf wel lekkere Vega-bitterballen maken al zeg ik het zelf. Eekhoorntjesbrood en aubergine zijn hier favoriet.
Maar goed, dat zijn geen vleesvervangers, gewoon snacks
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Auf Wieder Schnitzel![]()
Specktakel![]()
Little Willies![]()
Vegeterriër
Als er nog een keer een "maak-zelf-wat-en-neem-mee"-meet komt, zal ik ze maken en meebrengenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me lekkerder dan gewone bitterballen.
ik word onderhand al kriebelig van producten waar vegan opstaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, niet in je portemonnee in ieder geval
Ik eet zelf in principe geen vlees, maar van die producten van de Vegaslager krijg ik echt jeuk. Met z'n "grappige" namen als kipstuckjes e.d....
Dat is een vegetarische hotdogquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?
Bitterballen is ook geen of nauwelijks vlees .. beter zelfs zonder graagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan zelf wel lekkere Vega-bitterballen maken al zeg ik het zelf. Eekhoorntjesbrood en aubergine zijn hier favoriet.
Maar goed, dat zijn geen vleesvervangers, gewoon snacks
En vergeet de liefde en de wentelteefjes niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er nog een keer een "maak-zelf-wat-en-neem-mee"-meet komt, zal ik ze maken en meebrengen
Mooie uiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vegeterriër? Is dat voor vegetarische chinezen?
Dank voor de uitlegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een vegetarische hotdogSnap je, want "dog" en "terriër"
Thanks!quote:
Toen het nog mocht, gingen we na afloop van de toneelrepetities wel eens borrelen bij een tentje in de buurt van onze repetitieruimte, en daar namen we dan vaak ook bitterballen en frietjes bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bitterballen is ook geen of nauwelijks vlees .. beter zelfs zonder graag
Wentelteefjes mét liefde!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En vergeet de liefde en de wentelteefjes niet.
Jij bent vast geen vegetariërquote:
Hahaha nee dat kloptquote:
Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar dat vlees wat soms in de normale zit kan soms niet lekker zijn kwa structuur ...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen het nog mocht, gingen we na afloop van de toneelrepetities wel eens borrelen bij een tentje in de buurt van onze repetitieruimte, en daar namen we dan vaak ook bitterballen en frietjes bij.
Van mij moesten daar natuurlijk vega-bitterballen bij, maar telkens blijkt maar weer dat de rest die ook gewoon heel lekker vindt
Ja hun humor is vaak nogal flauwquote:
Die is wel heel grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hun humor is vaak nogal flauwAccept Gyros kom ik ook net tegen
Ik had vroeger al heel vaak moeite met kroketten, die "stukjes" erin vond ik niet lekker qua structuur. Dus die peuterde ik er altijd uit. Vegetarische bitterballen en kroketten hebben dat een stuk minder.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar dat vlees wat soms in de normale zit kan soms niet lekker zijn kwa structuur ...
Dat geloof ik best .. Ik koop sws al bijna nooit snacks..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vroeger al heel vaak moeite met kroketten, die "stukjes" erin vond ik niet lekker qua structuur. Dus die peuterde ik er altijd uit. Vegetarische bitterballen en kroketten hebben dat een stuk minder.
Hier koop ik voor speciale gelegenheden nog wel eens die kaasballen van Old Amsterdam voor in de ovenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best .. Ik koop sws al bijna nooit snacks..
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier koop ik voor speciale gelegenheden nog wel eens die kaasballen van Old Amsterdam voor in de oven
Ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft oma-nijn nog een recept voor ... staat mij bij.. kaasballen
Dan moet je Rocky Mountain Oysters nemenquote:
Daar had ik dus nog nooit van gehoord. Maar ook niet zo raar, lust geen zuurkoolquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
https://wat-betekent.nl/alpenballen/
Moet dat zuurkool?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
https://wat-betekent.nl/alpenballen/
Dat lijkt mij een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste keren had ik ze ook zonder zuurkool, meer een kaasvulling met kruiden uit de Alpen regio
Nu nog de kaas veranderen voor melk.. en we zijn erquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste keren had ik ze ook zonder zuurkool, meer een kaasvulling met kruiden uit de Alpen regio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu nog de kaas veranderen voor melk.. en we zijn er
Zo ken ik er meer, komen hier ook nog wel eens voorbij onderaan de pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dat heb ik uitgezet.. Ik kwam niet meer aan posten toequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer, komen hier ook nog wel eens voorbij onderaan de pagina.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgezet.. Ik kwam niet meer aan posten toe
Dat mag wel? En 40+ is geblokkeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Salina het volgende:
Leuk als je op het werk zit te fokken, die plaatjes onderaan.
Ik log niet in op mijn werkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:22 schreef Salina het volgende:
Leuk als je op het werk zit te fokken, die plaatjes onderaan.
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik log niet in op mijn werk
En als ik thuis zit ziet toch niemand het
O, ik werk al bijna 2 jaar zo goed als volledig thuis hoor. Maar die plaatjes waren volgens mij gewoon zichtbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag wel? En 40+ is geblokkeerd?
Heeft die gozer een dagtaak aan om al dat lekkers uit te zoeken... of zou hij ergens een abonnementje hebben?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goed
John? Linda? Johnny?quote:
Mag jij dat wel op je werk kijken ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten wel lekker wijven tussen. Dat doet Danny goed
Dan heb ik er gewoon geen tijd voorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag jij dat wel op je werk kijken ?
Ik mag niet zeggen dat het vriendje van Linda schuldig is?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets hier verklikken ... worden er mensen boos.. Ik kijk gelukkig niet
Ah .. ik heb het uitstaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb ik er gewoon geen tijd voorAls ik op pad ben dan gebruik ik mobiel en dan zie ik ze niet
Molletje of Manfred.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft wel al bekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat het vriendje van Linda schuldig is?
Ik ook, hoef die foto's niet iedere keer onderinquote:
Ik niet, doet me zo nu en dan nog potent overkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, hoef die foto's niet iedere keer onderin
Wel zo handig ja, anders had ik het ook niet geweten.quote:
Maar voor de zekerheid toch maar het land uitquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel zo handig ja, anders had ik het ook niet geweten.
Komt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oke, waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar het land uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |