Hmmm, gelukkig lust ik toch geen waterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Je hebt de OP nog niet gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Scheldwoorden genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Keurige TT wel...
Ik had een iets andere verwacht
Weet niet of @pullup het op prijs steltquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin, zet je hem hier ook bij?
LIT / Tegeltjestopic!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Dat zit wel goed. Een tegel is gewoon een ingelijste quote.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet niet of @:pullup het op prijs stelt
Opgespoten Kuytquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Scheldwoorden genoegEn vissensperma
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst: @:pullup
Tegel: @:Aoibhin
Dank voor deze tipquote:
Dan houdt ie het toch lekker bij snekkiesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meer
Bij jou in de straat hebben ze volgens mij veel speciaal winkeltjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:35 schreef pullup het volgende:
Mijn extra tip van de dag is Hollandse kaas van een van de eilanden![]()
Ik heb er nu een van Terschelling en die is echt goed pittig
Ik had niet gezien dat het vega was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom iets willen eten wat lijkt op iets dat je doorgaans lekker vind?
BookZonderZandquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wil Boondinges ook geen water meer
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom iets willen eten wat lijkt op iets dat je doorgaans lekker vind?
De lekkerste vleesvervangers zijn juist degenen die niet vlees proberen te zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.
Valt wel mee. Het is slechts erger geworden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
Die Sylvana is echt knettergek aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De lekkerste vleesvervangers zijn juist degenen die niet vlees proberen te zijn
Ze takelt langzaam afquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is slechts erger geworden.
Ze kan moeilijk het groepje dat op haar stemt afvallen...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
Die Sylvana is echt knettergek aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen vega. Ik eet wel minder vlees de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil ik graag geloven, maar overtuigt me niet om te kopen, omeerlijk te zijn, je hebt wel gelijk in dat andere.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Juist! Jij weet!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoals... hoe heet dat spul ook alweer.. eeeh.. Ohja: Groente ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou je niet iets met smaak nemen ipv iets wat je nauwelijks proeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
Ik had een broodje vegaburger met extra saus en kaas.. dan proef je het nauwelijks
Alsof filet americain überhaupt nog iets van vlees weg heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarom iets eten wat op een vleesproduct lijkt, terwijl je geen vlees wil eten? De logica van veel vegetariërs.
ja gekarameliseerde uienringen met chiliquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet iets met smaak nemen ipv iets wat je nauwelijks proeft?
Falafelquote:
Klinkt al beterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja gekarameliseerde uienringen met chili
Groente is geen vleesvervangerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals... hoe heet dat spul ook alweer.. eeeh.. Ohja: Groente ?
Ja. De basis is nog steeds rundvlees. Over de vorm kun je discussiëren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsof filet americain überhaupt nog iets van vlees weg heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |