Daar waar Carice die bak stront over haar heen krijgt is hij degene die haar mishandeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat hij daarin dan?Is me echt ontgaan
Kans is grootquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit Zwart Boek te kijken.
Zou Theo Maassen echt psychopaat zijn? Hij speelt het wel heel overtuigend. Net als in TBS.
OK bedankt .. Ik zal eens kijken of ik het wat vindquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Chufi, we zijn aan Blackspace begonnen.
Over een aanslag op een Israëlische school. Wij vinden hem wel goed.
OH JAAAAAquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar Carice die bak stront over haar heen krijgt is hij degene die haar mishandeld.
Even terugscrollen en de Youtube video staat er, gepost door mijquote:
Als je een van mijn pilletjes neemt, krijg je alles in éénquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, nog een film, een serie of slapen?
Kwakzalverquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je een van mijn pilletjes neemt, krijg je alles in één![]()
Oh je favo , wat een toevalquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even terugscrollen en de Youtube video staat er, gepost door mij
Insomnia?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook 1 van mijn favo's.quote:
Johnny was johnny, eng.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAAAA
Nou zoveel indruk maakte hij op mijWaarschijnlijk focuste ik me vooral op de stront
Ik vond Johnny de Mol ook zo slecht in die film. "Je vloekt, en je mag niet vloeken!"
Ik heb ook wel pilletjes voor jou hoor als je daar blij van wordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het effect eerder 'parasomnia' noemen.quote:
Slik het nou een keerquote:
Soortvan, en daar heb ik pilletjes voorquote:
Wat doen die pilletjes met me?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel pilletjes voor jou hoor als je daar blij van word
Als je er genoeg neemt?quote:
Klinkt poëtisch!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er genoeg neemt?
Je kan bloed huilen,
of
je hart laten racen
of
je hart in winterslaap brengen
en misschien nog wel meer.
En dat zijn dan alleen de normale werkingen, zegt nog niets over bijwerkingen
In de bijwerkingen moet dat lukkenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt poëtisch!
Kan het ook mijn ringvingerbotje laten raaskallen?
Oke. Doe mij er maar éénquote:Op zondag 23 januari 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slik het nou een keerZulke gare dromen krijg je zelfs met paddo's niet
Ah, jij hebt er stiekem al één genomen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt poëtisch!
Kan het ook mijn ringvingerbotje laten raaskallen?
Dan wil ik hetquote:Op zondag 23 januari 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de bijwerkingen moet dat lukken![]()
![]()
* Aoibhin mikt hem recht in Domni's bekquote:Op zondag 23 januari 2022 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke. Doe mij er maar één![]()
Je hoeft hem niet in te pakken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin mikt hem recht in Domni's bek
Zij Vincent Bijlo ookquote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken of ik nu nog thuis kom zonder om te vallen.
Bizarquote:Op zondag 23 januari 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, beelden uit Tonga![]()
Amper doden nu.
Maar, ook nog geen corona
Hulpverleners die aankomen moeten op grote afstand blijven.
Het pilletje werkt alleen zodra je in slaap bent gevallen! De weg naar huis is alleen maar saai!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken of ik nu nog thuis kom zonder om te vallen.
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingenquote:
Handig zo'n pil, als je niet in slaap kàn vallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het pilletje werkt alleen zodra je in slaap bent gevallen! De weg naar huis is alleen maar saai!
En bedanktquote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingen
Dat zet toch heel wat in perspectief, hoe afgelegen sommige moderne staten daadwerkelijk echt zijnquote:Op zondag 23 januari 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vandaag dat in Kiribati en nog zo'n eilandenstaatje nu ook pas de eerste coronagevallen zijn vastgesteld. Aangekomen met vluchtelingen
Van min pil val je óók in slaap!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Handig zo'n pil, als je niet in slaap kàn vallen.
Daar heeft vast iemand over nagedacht
Wel eens gekeken waar kiribati ligt?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zet toch heel wat in perspectief, hoe afgelegen sommige moderne staten daadwerkelijk echt zijn
Veel eilandjes heel ver van elkaar verspreid in de Stille Oceaanquote:Op zondag 23 januari 2022 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens gekeken waar kiribati ligt?
En dan droom ik over jouw mismatchende pyjama.quote:
En dan volgende ochtend opzoeken wat het betekent!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan droom ik over jouw mismatchende pyjama.
Spannend!quote:Op zondag 23 januari 2022 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan volgende ochtend opzoeken wat het betekent!
Hoop op een goede nacht voor Tong en dat Ajax maar moge winnen vandaagquote:Op zondag 23 januari 2022 02:48 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt raar. Heel de dag niet kunnen eten. Een lekkerbekje. Van de visite vanmiddag. Een nacht niet kunnen slapen. Net wakker om half drie vannacht en hutspot met rookworst op. Idioot natuurlijk maar voor mij momenteel normaal. Eén om de honger te stillen en twee om op krachten te komen. Schijnt normaal te zijn. Waarom ik dit hier post? Dat is een tweede natuur en kan ik m'n ei kwijt. Ik ga nu weer liggen. Geen idee hoe laat ik wakker word en of ik in slaap val. Beschouw dit ook als een soort dagboek. Alleen door PSV-Ajax heb ik het besef welke dag het is. Weird. Trusten en tot straks. Blijf van de medicijnen af lieve mensen. Mits nodig Je gaat zweven. Ha ha ha. Ik ruim de vaat op en leg m'n oor te rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |