Rigoureus.quote:
Gewoon de nummer 1 uit de hitlijst gezocht denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oprecht goede Nederlandse uitspraak wajooo
Vraag me af hoe ze in godsnaam bij dit nummer komt
Van mezelf hoef ik helemaal niks vandaag en dan ga ik vanavond ESF-dingen kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
Fijne zaterdag allemaal!! Wat zijn de plannen?
Klinkt als een prima dagjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Van mezelf hoef ik helemaal niks vandaag en dan ga ik vanavond ESF-dingen kijkenMisschien alvast een recept uitzoeken om volgende week te bakken, misschien een beetje opruimen, verder niet zo veel.
Zin in!
Aaaah ok. Had wel ff gemist dat dat nummer op 1 staat nu, ik houd dat totl niet meer bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de nummer 1 uit de hitlijst gezocht denk ik
En de mensen waren gelkkig toen, H_Tquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
Een van de kookboeken die ik in de kast heb staan komt uit 1973 en dat is soms goed te merken ookHet boek belooft niet al te ingewikkelde recepten, maar sommige van de dingen die erin staan...
Hier de ingredintenlijst van hun recept voor appeltaart.
-8 beschuiten
-50 gram pitloze rozijnen
-50 gram boter
-50 gram gepelde amandelen
-1 grote goudrenet
-3 eieren
-0,5 liter appelmoes (uit blik) (ja, uit blik staat er echt tussen haakjes bij)
-1 eetlepel rum
-poedersuiker
Het recept komt neer op 'ram de beschuiten door een zeef, klop eiwitten stijf, meng de rest met elkaar, spatel de eiwitten door die brij, tyf het geheel in een springvorm en bak de taart in 1 uur in een niet te warme oven (lekker duidelijk) gaar. Laat de taart afkoelen en donder er poedersuiker over'.
Er is dus niet eens sprake van een aparte taartbodem![]()
Kan er ook iets mee te maken hebben dat in de meeste recepten wel een scheut drank moetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En de mensen waren gelkkig toen, H_T
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan er ook iets mee te maken hebben dat in de meeste recepten wel een scheut drank moet
Ik heb nu de pagina voor me met het recept voor meloen met ham. Nodig: 1 meloen, 8 plakken ham, eventueel port. De bereidingswijze bestaat uit drie zinnen, waarvan de laatste optioneel is.
Er staat ook ergens een recept voor ijs met marsrepensaus in dit boekje
Mijn plannen zijn al klaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
Fijne zaterdag allemaal!! Wat zijn de plannen?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
Een van de kookboeken die ik in de kast heb staan komt uit 1973 en dat is soms goed te merken ookHet boek belooft niet al te ingewikkelde recepten, maar sommige van de dingen die erin staan...
Hier de ingredintenlijst van hun recept voor appeltaart.
-8 beschuiten
-50 gram pitloze rozijnen
-50 gram boter
-50 gram gepelde amandelen
-1 grote goudrenet
-3 eieren
-0,5 liter appelmoes (uit blik) (ja, uit blik staat er echt tussen haakjes bij)
-1 eetlepel rum
-poedersuiker
Het recept komt neer op 'ram de beschuiten door een zeef, klop eiwitten stijf, meng de rest met elkaar, spatel de eiwitten door die brij, tyf het geheel in een springvorm en bak de taart in 1 uur in een niet te warme oven (lekker duidelijk) gaar. Laat de taart afkoelen en donder er poedersuiker over'.
Er is dus niet eens sprake van een aparte taartbodem![]()
Ik vind 'Opening van de Zeesluis IJmuiden' wel een goede naam voor het programma.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een soort deja vu gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |