abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203303652
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd

Laatste nieuws:
• BOOS uitzending: Ali B verdacht van verkrachting
• BOOS uitzending: Zeker 19 meldingen over Rietbergen - Ging zeker tien jaar door
• BOOS uitzending: Meerdere melding tegen Borsato, ook van Voice Kids deelnemers
• Edwin Evers Band zet Rietbergen aan de kant na aantijgingen bij de Voice
• Voice Kids en Senior ook stilgezet tot er meer duidelijkheid is
• RTL schort samenwerking met The Voice-coach Ali B op na tweede aangifte
• Oud-kandidaten kregen te maken met seksueel getinte opmerkingen
• Linda de Mol verbreekt relatie met Rietbergen en legt eigen werkzaamheden neer
• Anouk geeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.

twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203303665
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:01 schreef Isdatzo het volgende: [..] Oh absoluut. Maar los daarvan begrijp ik niet zo goed wat er mis is met het presenteren van een mening die duidelijk als zodanig herkenbaar is. Als je daar geen trek in hebt, dan klik je er toch niet op?
Zeker. Al vind ik het vaak juist wel verfrissend om opiniërende stukken te lezen die totaal niet in mijn straatje liggen. Maar daar gebruik ik dan weer niet nu.nl voor
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203303668
Ik vind het bizar dat vandaag vooral John de Mol als boeman wordt neergezet over wat ongelukkige woorden die compleet uit hun verband worden getrokken. John heeft gewoon gelijk dat als er niet aan de bel wordt getrokken er ook niks gedaan kan worden. Want wake-up call voor iedereen: je kunt het nog zo goed regelen als werkgever, vieze gluiperds manoeuvreren zich overal door de regeltjes heen.

Neemt natuurlijk niet weg dat John/Talpa fouten heeft gemaakt.
pi_203303706
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
...
Ergens ook wel terecht, ze worden nu al heel zwaar gestraft.
Dat harde straffen valt wel mee.

Ali b zijn muziek gaan ze niet meer draaien. Wauw!! Die,draaiden ze toch al niet Joehoeoeoe
pi_203303726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:08 schreef riazop het volgende:

[..]
Dat harde straffen valt wel mee.

Ali b zijn muziek gaan ze niet meer draaien. Wauw!! Die,draaiden ze toch al niet Joehoeoeoe
Nouja die kan elke schnabbel ook wel vergeten nu, onderschat niet wat het met iemand kan doen als je door een heel land aan de schandpaal wordt genageld

Aan de andere kant, die heeft toch al alles in vastgoed zitten dus die kan het de rest van zijn leven prima uitzingen financieel gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203303760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het bizar dat vandaag vooral John de Mol als boeman wordt neergezet over wat ongelukkige woorden die compleet uit hun verband worden getrokken. John heeft gewoon gelijk dat als er niet aan de bel wordt getrokken er ook niks gedaan kan worden. Want wake-up call voor iedereen: je kunt het nog zo goed regelen als werkgever, vieze gluiperds manoeuvreren zich overal door de regeltjes heen.

Neemt natuurlijk niet weg dat John/Talpa fouten heeft gemaakt.
John de Mol heeft ook niets gedaan om seksueel grensoverschrijdend gedrag binnen The Voice te voorkomen.

Bovendien, als het klopt dat John de Mol slechts afwist van één klacht, dan had hij zijn ogen en oren echt niet open.
pi_203303787
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja die kan elke schnabbel ook wel vergeten nu, onderschat niet wat het met iemand kan doen als je door een heel land aan de schandpaal wordt genageld


MSM is niet "heel het land" hoor. Integendeel. Ik denk zelfs dat het een minderheid is als ik zo eens om me heen luister.
pi_203303789
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef Werkman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet.
pi_203303791
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan. In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad. Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.

Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen. Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken. Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.

Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is. Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
pi_203303795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]
John de Mol heeft ook niets gedaan om seksueel grensoverschrijdend gedrag binnen The Voice te voorkomen.

Bovendien, als het klopt dat John de Mol afwist van slechts één klacht, dan had hij zijn ogen en oren echt niet open.
Eerste lijkt vooral een probleem te zijn. En voor mij ook herkenbaar. Eerste werkgever had, in het beste geval, ergens op een intranet verstopt wat je bij zulke problemen moet doen. Tweede had juist het hele kantoor volgeplakt met posters waar je terecht kunt als je zulke problemen hebt. Ik vrees alleen dat een werkgever er snel mee wegkomt als het zo onbekend was voor personeel wat je ermee moet doen. Een algemene uitlating als "dan moet je naar de directie (John de Mol)" is vrees ik ook al snel voldoende.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:15:26 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203303796
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het bizar dat vandaag vooral John de Mol als boeman wordt neergezet over wat ongelukkige woorden die compleet uit hun verband worden getrokken. John heeft gewoon gelijk dat als er niet aan de bel wordt getrokken er ook niks gedaan kan worden. Want wake-up call voor iedereen: je kunt het nog zo goed regelen als werkgever, vieze gluiperds manoeuvreren zich overal door de regeltjes heen.

Neemt natuurlijk niet weg dat John/Talpa fouten heeft gemaakt.
Zou jij je scheur open trekken als eerder blijkt dat bij een akkefietje met zijn zwager er letterlijk niks veranderd ? Laten we wel wezen, John de Mol is een gigantische zak stront die willens en wetens deze cultuur in stand heeft gehouden met zijn doofpottactiek. En nu zijn mensen SHOCKED dat John een virtuele strontkar over zich uitgesmeerd krijgt _O- kom op zeg, das toch logisch.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203303823
Begin me een beetje te irriteren aan al deze hysterische gedrag in de media. Ze zijn nou alleen maar bezig om schuldige aan te wijzen voor deze ellende terwijl de klootzakken allang bekend zijn.

John de Mol heeft het niet slim aan gepakt, maar nu zijn ze alles aan het gebruiken tegen hem. Hij kan al zeker niks goed doen bij een bepaalde groep.

Gisteren Bij1 of hoe dat programma ook heet. Jeetje was het de mannen haat brigade aanwezig ? Mannen moeten opnieuw opgevoed worden, mannen zijn beesten, kunnen zich niet gedragen. Wat is dit voor schandalige vertoning. Allemaal achter de rug van slachtoffers punten scoren.

Begrijp me niet verkeerd. Deze drie mannen zijn gewoon vieze ratten die hun positie en vertrouwen hebben misbruikt en hopelijk worden ze gestraft. Maar het geslacht mag gewoon niet uitmaken. Er zijn gewoon mensen op deze planeet die graag macht over een ander hebben, pesten, uitsluiten, vernederen, verkrachten enzovoorst.

Wat je nu krijgt is weer dat polariseer van wij tegen hun gezeik zonder enige intensie om een oplossing.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:17:33 #13
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203303827
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Drekkoning het volgende: [..] Als jij de liefde bedrijft met je vrouw of man, ga ik toch ook geen vinger in je kont steken :D
Lekker relevant wat jij wel/niet zou doen. Wellicht doe jij ook niet aan orgies of weet ik veel wat voor seksuele spelletjes, terwijl er genoeg mensen zijn die hier wel aan doen. Wat jij doet is niet relevant, wat wel relevant is of zaken met wederzijdse instemming gebeuren.
Krekker is de bom!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:17:59 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303834
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:14 schreef riazop het volgende:

[..]
MSM is niet "heel het land" hoor. Integendeel. Ik denk zelfs dat het een minderheid is als ik zo eens om me heen luister.
In een halve dag 7 miljoen views, Mark Rutte die er net minutenlang om werd ondervraagd. Elke zender, radiostation en krant die het nieuws op de voorpagina brengt. Mwah, het is wel redelijk massaal hoor de ophef.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:18:25 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203303847
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:19:10 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203303855
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Lekker relevant wat jij wel/niet zou doen. Wellicht doe jij ook niet aan orgies of weet ik veel wat voor seksuele spelletjes, terwijl er genoeg mensen zijn die hier wel aan doen. Wat jij doet is niet relevant, wat wel relevant is of zaken met wederzijdse instemming gebeuren.
Ja precies. En het feit dat iemand de liefde bedrijft betekent dus niet automatisch toestemming voor anderen om haar te gaan vingeren :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203303866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan. In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad. Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.

Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen. Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken. Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.

Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is. Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
Mogelijk zijn er nog meer details die niet tijdens de BOOS uitzending zijn genoemd en het verhaal toch iets anders maken, juist dat er meer aanwijzingen zijn voor verkrachting. Ik denk zelf wel, net als jij, dat de aangifte - momenteel - niet bewijsbaar is. Als ik kijk naar die aflevering van gisteren vermoed ik dat eigenlijk alleen de intimidatie van de betrokkenen die via tekst en foto's plaatsvond misschien zal leiden tot strafrechtelijke vervolging. De meest gepaste stap lijkt mij op dit moment dat The Voice de betrokkenen schorst en onderzoek doet.

Als ik dit zo lees lijkt het me wel behoorlijk uhm... zuur als alles niet waar of niet bewijsbaar blijkt te zijn en de betrokkenen daardoor nooit meer in "oude" carriere kunnen herpakken. Op die manier kan je binnenkort dan over iedereen "met zn allen" wat verzinnen om diegene maar ergens weg te krijgen. Maar goed, in dit geval is er iig van Jeroen bewijs dat vanaf zijn telefoonnummer ongepaste berichten en foto's kwamen dus ik denk dat in dit geval de uitkomst van het onderzoek evident is.
pi_203303872
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Caland het volgende:

[..]
In een halve dag 7 miljoen views, ...
Waarvan een groot deel de indruk kreeg dat vrouwen kennelijk niet in staat zijn NEE te roepen als ze geen zin hebben.

In die reportage werd 100 jaar vrouwenemancipatie in de prullenbak gesodemieterd.
pi_203303880
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef hunterrnl het volgende:
Begin me een beetje te irriteren aan al deze hysterische gedrag in de media. Ze zijn nou alleen maar bezig om schuldige aan te wijzen voor deze ellende terwijl de klootzakken allang bekend zijn.

John de Mol heeft het niet slim aan gepakt, maar nu zijn ze alles aan het gebruiken tegen hem. Hij kan al zeker niks goed doen bij een bepaalde groep.

Gisteren Bij1 of hoe dat programma ook heet. Jeetje was het de mannen haat brigade aanwezig ? Mannen moeten opnieuw opgevoed worden, mannen zijn beesten, kunnen zich niet gedragen. Wat is dit voor schandalige vertoning. Allemaal achter de rug van slachtoffers punten scoren.

Begrijp me niet verkeerd. Deze drie mannen zijn gewoon vieze ratten die hun positie en vertrouwen hebben misbruikt en hopelijk worden ze gestraft. Maar het geslacht mag gewoon niet uitmaken. Er zijn gewoon mensen op deze planeet die graag macht over een ander hebben, pesten, uitsluiten, vernederen, verkrachten enzovoorst.

Wat je nu krijgt is weer dat polariseer van wij tegen hun gezeik zonder enige intensie om een oplossing.
Helemaal mee eens. Sommige mensen denken helaas - al dan niet door een mentale beperking - erg zwart-wit. En daar wordt vaak polarisatie mbt geslacht bij gehaald.
pi_203303881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan.
Meegegaan naar zijn studio, met de verwachting om met muziek bezig te zijn.

quote:
In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad.
Waarom laat je weg dat Ali B. haar coach was en dus een machtspositie had?

quote:
Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.
Ali gaf nog even wat kritiek op haar optreden.

quote:
Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.
En dat is niet mogelijk?

quote:
Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen.
Ah, SjoukjeHooynaayer is rechter geworden die kan oordelen wat je wel en geen verkrachting kan noemen.

quote:
Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken.
Vluchten, vechten of verstijven (bevriezen), ja heel vreemd inderdaad.

quote:
Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.
Door wie dan?

quote:
Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is.
O, niet bekend met het wetboek der strafrecht?

quote:
Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
En jij hebt de volledige aangifte ook gelezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 21-01-2022 18:25:56 ]
pi_203303892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Denken dat de wederpartij er opgewonden van raakt of zo. Ik heb ook weleens zulke foto's gehad maar nooit daarna gedacht dat ik daarna de man wil neuken of zo.
pi_203303911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Zijn trots op hun vlees ? Heb serieus geen enkel idee overal waar een webcam optie zit zie je trekpoppen bezig zijn.

Had wel 1 vrouw vroeger die wilde via skype ofzo met de webcam aan een bevrediging spel doen met alle extra geluiden. Heb ik niet aan meegedaan, want snapte de geilheid er niet van, maar het stopte haar niet om door te gaan.
pi_203303919
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Rationeel gezien bereik je er niets mee. Maar de dickpics versturende mannen zullen het wel geil vinden dat een vrouw hun pielemans ziet.
pi_203303947
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Waarvan een groot deel de indruk kreeg dat vrouwen kennelijk niet in staat zijn NEE te roepen als ze geen zin hebben.

In die reportage werd 100 jaar vrouwenemancipatie in de prullenbak gesodemieterd.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:31:17 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203304012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Waarvan een groot deel de indruk kreeg dat vrouwen kennelijk niet in staat zijn NEE te roepen als ze geen zin hebben.

In die reportage werd 100 jaar vrouwenemancipatie in de prullenbak gesodemieterd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Serieus? Dat denken jullie echt? :N

Overigens is dit naar mijn mening victimblaming
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:32:34 #26
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203304029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Vroeger stonden dat soort mannen in een lange regenjas in de bosjes, tegenwoordig hoeft dat niet meer. Die hebben gewoon een stoornis.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203304075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zou jij je scheur open trekken als eerder blijkt dat bij een akkefietje met zijn zwager er letterlijk niks veranderd ? Laten we wel wezen, John de Mol is een gigantische zak stront die willens en wetens deze cultuur in stand heeft gehouden met zijn doofpottactiek. En nu zijn mensen SHOCKED dat John een virtuele strontkar over zich uitgesmeerd krijgt _O- kom op zeg, das toch logisch.
Als de subtop van een organisatie jarenlang overal mee wegkomt, terwijl het schijnbaar algemeen bekend op de werkvloer wasm dan ben je of een incompetente debiel die daar niet hoort, of waarschijnlijker: je hebt zelf de cultuur gecreëerd.

Bobby Kotick als recent voorbeeld van dat laatste.
pi_203304076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan. In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad. Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.

Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen. Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken. Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.

Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is. Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
Onder de huidige wetgeving heeft dit geen schijn van kans.
pi_203304092
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Vroeger stonden dat soort mannen in een lange regenjas in de bosjes, tegenwoordig hoeft dat niet meer. Die hebben gewoon een stoornis.
Hahaha precies dit zei ik gister tegen mn vriendin gisteren.

Het is gewoon potloodventen anno 21e eeuw :P
pi_203304103
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef hunterrnl het volgende:
Begin me een beetje te irriteren aan al deze hysterische gedrag in de media. Ze zijn nou alleen maar bezig om schuldige aan te wijzen voor deze ellende terwijl de klootzakken allang bekend zijn.

John de Mol heeft het niet slim aan gepakt, maar nu zijn ze alles aan het gebruiken tegen hem. Hij kan al zeker niks goed doen bij een bepaalde groep.

Gisteren Bij1 of hoe dat programma ook heet. Jeetje was het de mannen haat brigade aanwezig ? Mannen moeten opnieuw opgevoed worden, mannen zijn beesten, kunnen zich niet gedragen. Wat is dit voor schandalige vertoning. Allemaal achter de rug van slachtoffers punten scoren.

Begrijp me niet verkeerd. Deze drie mannen zijn gewoon vieze ratten die hun positie en vertrouwen hebben misbruikt en hopelijk worden ze gestraft. Maar het geslacht mag gewoon niet uitmaken. Er zijn gewoon mensen op deze planeet die graag macht over een ander hebben, pesten, uitsluiten, vernederen, verkrachten enzovoorst.

Wat je nu krijgt is weer dat polariseer van wij tegen hun gezeik zonder enige intensie om een oplossing.
Arme John ja. Hoe naïef moet je zijn dat hij dit allemaal niet wist?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:37:56 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203304106
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Vroeger stonden dat soort mannen in een lange regenjas in de bosjes, tegenwoordig hoeft dat niet meer. Die hebben gewoon een stoornis.
Dit is het juiste antwoord op de vraag.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:39:48 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203304128
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]
John de Mol heeft ook niets gedaan om seksueel grensoverschrijdend gedrag binnen The Voice te voorkomen.

Bovendien, als het klopt dat John de Mol slechts afwist van één klacht, dan had hij zijn ogen en oren echt niet open.
En hij zou moeten weten dat die ene gebeurtenis waarvan er bij hem melding wordt gemaakt slechts het topje van de pyramide van 'incidenten' is: voordat je als topman wat van dit soort kwesties meekrijgt hebben allerlei figuren lager in de organisatie al de gelegenheid gehad om erop te acteren.
Huilen dan.
pi_203304137
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja die kan elke schnabbel ook wel vergeten nu, onderschat niet wat het met iemand kan doen als je door een heel land aan de schandpaal wordt genageld

Aan de andere kant, die heeft toch al alles in vastgoed zitten dus die kan het de rest van zijn leven prima uitzingen financieel gezien.
Welnee Ali en Marco staan straks gewoon weer bij te schnabbelen. Zolang er fans zijn komen er schnabbels. Ook dat hypocriete om te stoppen met het draaien van hun muziek, over een half jaar hoor je stilletjes weer Borsato muziek of er nooit wat aan de hand is geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:41:06 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203304154
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203304173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef Confetti het volgende:

[..]
Onder de huidige wetgeving heeft dit geen schijn van kans.
Ik weet het niet.

Seks hebben als coach met een pupil kan al een zedendelict zijn.

De bewijslast zal een groter probleem zijn.
pi_203304188
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik weet het niet.

Seks hebben als coach met een pupil kan al een zedendelict zijn.

De bewijslast zal een groter probleem zijn.
Denk niet coach in een tv spelletje het zelfde is als de soort coach waar je het nu over hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203304202
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En hij zou moeten weten dat die ene gebeurtenis waarvan er bij hem melding wordt gemaakt slechts het topje van de pyramide van 'incidenten' is: voordat je als topman wat van dit soort kwesties meekrijgt hebben allerlei figuren lager in de organisatie al de gelegenheid gehad om erop te acteren.
Klopt dat heb je denk ik in elk bedrijf zo'n hierarchie. Evenals dat mensen lager in de hierarchie vaak zelf ernaast zitten asl een incident zich voordoet dan wel signalen oppikken van dat er iets fout gaat maar geen onderzoek (laten) doen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:48:33 #38
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203304261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja precies. En het feit dat iemand de liefde bedrijft betekent dus niet automatisch toestemming voor anderen om haar te gaan vingeren :D
Absoluut mee eens.

Het zou wel kunnen dat de persoon ertoe uitnodigde (komt vaak genoeg voor), maar volgens het verhaal van het slachtoffer was dit hier absoluut niet het geval en zei ze meerdere malen duidelijk "nee".

Lijkt me mits de verklaring klopt duidelijk een gevalletje verkrachting.

Het bewijzen, dat lijkt me wel uitdagend...
Krekker is de bom!
pi_203304285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als de subtop van een organisatie jarenlang overal mee wegkomt, terwijl het schijnbaar algemeen bekend op de werkvloer wasm dan ben je of een incompetente debiel die daar niet hoort, of waarschijnlijker: je hebt zelf de cultuur gecreëerd.

Bobby Kotick als recent voorbeeld van dat laatste.
Als er iemand is die bij Talpa een angstcultuur creert, dan is het John zelf. Vrij open geheim ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203304293
lol

twitter
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:51:10 #41
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203304298
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan. In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad. Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.

Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen. Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken. Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.

Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is. Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
Dat vetgedrukte:

Ze heeft gezegd dat ze verstijfde, daarna vertelde ze dat ze na de seks haar kleding aantrok, wat aangeeft dat ze eerder haar kleding uittrok en dan was ze dus niet verstijfd zoals ze beweerde (??). Ik kan moeilijk geloven dat Ali haar kleding uittrok toen ze verstijfd was, dat zou ze dan hebben onthouden en vertellen. Evenzo als Ali haar tegen haar zin in en met veel kracht uitgekleed heeft, dat zou je ook heel goed onthouden en specifiek vertellen (wat ze niet deed). Het OM en advocaten kijken ook naar dit soort inconsistenties in de verklaringen en kan tegen haar gebruikt worden.
pi_203304313
Wat ik gisteren ook als ergens op FOK! Riep. Bij de kerken en jeugdzorg knijpen ze allemaal stiekem de oogjes dicht. Ook het OM en de politiek.
Om te kotsen dit :r
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203304352
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte:

Ze heeft gezegd dat ze verstijfde, daarna vertelde ze dat ze na de seks haar kleding aantrok, wat aangeeft dat ze eerder haar kleding uittrok en dan was ze dus niet verstijfd zoals ze beweerde (??). Ik kan moeilijk geloven dat Ali haar kleding uittrok toen ze verstijfd was, dat zou ze dan hebben onthouden en vertellen. Evenzo als Ali haar tegen haar zin in en met veel kracht uitgekleed heeft, dat zou je ook heel goed onthouden en specifiek vertellen (wat ze niet deed). Het OM en advocaten kijken ook naar dit soort inconsistenties in de verklaringen en kan tegen haar gebruikt worden.
Verklaringen tot nu toe hebben veel inconsistencies, en dan is de andere kant van het verhaal nog niet aan bod gekomen, dat wordt nog wat om dat aan te tonen. Met wat er nu over de toonbank is gekomen zie ik het niet gebeuren.

Het foute gedrag tijdens de opnames is een ander verhaal.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:55:39 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203304360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Waarvan een groot deel de indruk kreeg dat vrouwen kennelijk niet in staat zijn NEE te roepen als ze geen zin hebben.

In die reportage werd 100 jaar vrouwenemancipatie in de prullenbak gesodemieterd.
da's wel wat te makkelijk hè? Je bent nou eenmaal niet altijd in die positie. Als iemand het gevoel heeft tegenover iemand te staan die met woord of daad je leven helemaal kapot kan maken, heb je niet altijd het gevoel dat veilig te kunnen doen
Laffe huichelaar
pi_203304388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg, wat zijn typische redenen waarom mannen een dickpic sturen? En bereiken ze daar ooit iets meer mee dan verbroken appcontact of andere genante situaties?
Ik zie het nut er ook niet van in, ik vind het zelfs lichtelijk naar een psychische afwijking neigen, maar dat geldt evenzeer voor wijven die een pic van hun vagina naar je sturen om even hun nieuwe clitpiercing te showen, want vergis je niet, die zijn er ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:59:14 #46
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_203304423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef potjecreme het volgende:
lol

[ twitter ]
We lachen wat af hier.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_203304435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Arme John ja. Hoe naïef moet je zijn dat hij dit allemaal niet wist?
Uit onderzoek zal blijken wanneer en wie van wat wist. Dat zal makkelijker te ontdekken zijn dan helaas bewijs te vinden tegen twee van de drie badeenden
pi_203304468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte:

Ze heeft gezegd dat ze verstijfde, daarna vertelde ze dat ze na de seks haar kleding aantrok, wat aangeeft dat ze eerder haar kleding uittrok en dan was ze dus niet verstijfd zoals ze beweerde (??). Ik kan moeilijk geloven dat Ali haar kleding uittrok toen ze verstijfd was, dat zou ze dan hebben onthouden en vertellen. Evenzo als Ali haar tegen haar zin in en met veel kracht uitgekleed heeft, dat zou je ook heel goed onthouden en specifiek vertellen (wat ze niet deed). Het OM en advocaten kijken ook naar dit soort inconsistenties in de verklaringen en kan tegen haar gebruikt worden.
Het zou haar nog een valse aangifte en een boete kunnen kosten
pi_203304484
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
da's wel wat te makkelijk hè? Je bent nou eenmaal niet altijd in die positie. Als iemand het gevoel heeft tegenover iemand te staan die met woord of daad je leven helemaal kapot kan maken, heb je niet altijd het gevoel dat veilig te kunnen doen
Ze hebben niet de macht je kapot te maken hoor. Misschien wel om je een paar ronden verder te laten komen.

Er zullen zeker dames zijn geweest die van hun pussypower gebruikt hebben gemaakt. Laten we nu niet naief doen!
  Forum Admin vrijdag 21 januari 2022 @ 19:06:27 #50
232445 crew  Specularium
pi_203304510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef riazop het volgende:

Er zullen zeker dames zijn geweest die van hun pussypower gebruikt hebben gemaakt. Laten we nu niet naief doen!
Totaal niet relevant.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:07:15 #51
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_203304523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef riazop het volgende:

[..]
Ze hebben niet de macht je kapot te maken hoor. Misschien wel om je een paar ronden verder te laten komen.

Er zullen zeker dames zijn geweest die van hun pussypower gebruikt hebben gemaakt. Laten we nu niet naief doen!
Oh, wellicht. En met wederzijdse instemming met men achteraf zeker niet gaan jammeren en beschuldigen!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_203304648
Schijnt dat Roel van Velzen ook de hele tijd onder rokjes aan het gluren was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:16:06 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203304661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte:

Ze heeft gezegd dat ze verstijfde, daarna vertelde ze dat ze na de seks haar kleding aantrok, wat aangeeft dat ze eerder haar kleding uittrok en dan was ze dus niet verstijfd zoals ze beweerde (??). Ik kan moeilijk geloven dat Ali haar kleding uittrok toen ze verstijfd was, dat zou ze dan hebben onthouden en vertellen. Evenzo als Ali haar tegen haar zin in en met veel kracht uitgekleed heeft, dat zou je ook heel goed onthouden en specifiek vertellen (wat ze niet deed). Het OM en advocaten kijken ook naar dit soort inconsistenties in de verklaringen en kan tegen haar gebruikt worden.
Dat ligt er aan of je dat verstijven in de meest letterlijke vorm op vat. Kan ook dat ze het anders bedoelt. Namelijk dat ze in de geest verstijfde, mss soort van shock ? Dus haar lichaam werd niet stijf maar haar geest stond ff op hold zodat ze niet meer kon reageren en min of meer gelaten liet doen wat de man met haar deed, dan heeft hij haar dus uitgekleed. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen namelijk.
Ik hoop dat ik dit duidelijk uitleg. :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:25:28 #54
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203304822
Blijf mij verbazen over de enorme naïviteit dat mensen moeten aangeven dat ze geen ongepaste aandacht willen voor wat dan ook ipv er veilig vanuit kunnen gaan dat het in een afhankelijkheidssetting nooit en nimmer aan de orde is (en zal zijn).

Zoals ook de advertentie heel mooi neerzet: Vrouwen (en wmb wie dan ook) zijn het probleem hier niet.
Wel de mensen die van de gelegenheid gebruik maken om anderen voor hun trekpaardje te spannen.
Ik kan mij wel voorstellen dat een alfa als de Mol totaal niet begrijpt wat het probleem is omdat het zijn leefwijze is om via anderen te ondernemen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203304824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef Nielsch het volgende:
Schijnt dat Roel van Velzen ook de hele tijd onder rokjes aan het gluren was.
:D 8/10 moest lachen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:27:13 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203304859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:D 8/10 moest lachen
Die grap is in de afgelopen week al 100.000 x gemaakt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:29:16 #57
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203304894
Klote lokkers daar in Hilversum. Gatverdamme.
pi_203304902
Hoor net dat Ali B. naar Balie A. moet voor verhoor.
pi_203304939
'Marco Borsato, voor al Uw kinderfeestjes - en partijen'

*O* *O*

Is weer iets wat anders dan een clown uitnodigen of peperkoek happen ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203304965
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mwoa in minstens 1 v/d verhalen gaf de dame aan meerdere malen "nee" gezegd te hebben en "wel eens gehoord van wederzijdse instemming?". ALS dit echt zo is gegaan, zou jij dit dan geen verkrachting noemen?
jA mAaR zE gINg onDER de DOucHe eEn aNdER pIJpeN
pi_203304968
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die grap is in de afgelopen week al 100.000 x gemaakt...
Oke en nu? Dit was voor mij de eerste keer. Dus wat is precies je punt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203304980
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mwoa in minstens 1 v/d verhalen gaf de dame aan meerdere malen "nee" gezegd te hebben en "wel eens gehoord van wederzijdse instemming?". ALS dit echt zo is gegaan, zou jij dit dan geen verkrachting noemen?
Ali hield toen ook op met vingeren.

Een kwartier later pijpte ze Ali in een andere ruimte.

Heeft ze zelf verklaard. Denk dat die rechter wel moet lachen. Als het al ooit voor een rechter komt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:37:09 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203305035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:34 schreef riazop het volgende:

[..]
Ali hield toen ook op met vingeren.

Een kwartier later pijpte ze Ali in een andere ruimte.

Heeft ze zelf verklaard. Denk dat die rechter wel moet lachen. Als het al ooit voor een rechter komt.
Hij had om te beginnen al niet ongevraagd aan haar moeten komen. Zeker niet aangezien ze al een paar x nee tegen hem had gezegd. Dat iemand een ander pijpt is GEEN vrijbrief om je vingers dan maar in die persoon te steken? Waarom is dat zó ontzettend moeilijk te bevatten voor jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 21-01-2022 20:05:28 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203305098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:34 schreef riazop het volgende:
Ali hield toen ook op met vingeren.

Een kwartier later pijpte ze Ali in een andere ruimte.

Heeft ze zelf verklaard. Denk dat die rechter wel moet lachen. Als het al ooit voor een rechter komt.
Maar je vind het niet vreemd dat die Ali gewoon zomaar z'n vingers erin stopt?
pi_203305156
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte:

Ze heeft gezegd dat ze verstijfde, daarna vertelde ze dat ze na de seks haar kleding aantrok, wat aangeeft dat ze eerder haar kleding uittrok en dan was ze dus niet verstijfd zoals ze beweerde (??). Ik kan moeilijk geloven dat Ali haar kleding uittrok toen ze verstijfd was, dat zou ze dan hebben onthouden en vertellen. Evenzo als Ali haar tegen haar zin in en met veel kracht uitgekleed heeft, dat zou je ook heel goed onthouden en specifiek vertellen (wat ze niet deed). Het OM en advocaten kijken ook naar dit soort inconsistenties in de verklaringen en kan tegen haar gebruikt worden.
Als je verstijft in zo'n situatie durf je gewoon niks meer. Je praat niet, je protesteert niet, je laat doen met je wat diegene wil doen want je durft verder niks meer. De angst is dan zo groot dat nee zeggen niet meer lukt. Je gaat in overlevingsstand en laat doen wat er moet gebeuren zodat het niet nog dreigender word.
Twiddel
pi_203305201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef TLC het volgende:
'Marco Borsato, voor al Uw kinderfeestjes - en partijen'

*O* *O*

Is weer iets wat anders dan een clown uitnodigen of peperkoek happen ^O^
Die BBQ's zagen er wel leuk uit.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:46:44 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203305208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef riazop het volgende:

[..]
Ze hebben niet de macht je kapot te maken hoor. Misschien wel om je een paar ronden verder te laten komen.

Er zullen zeker dames zijn geweest die van hun pussypower gebruikt hebben gemaakt. Laten we nu niet naief doen!
Het zullen vast alle 40+ melders mensen zijn die van hun pussypower gebruiken 8)7 Als het 40 tegen 1 is, is de rekensom voor mij snel gemaakt. Zouden al die mensen een verkeerde indruk hebben of die ene gast?
Laffe huichelaar
pi_203305234
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij gat om te beginnen al niet ongevraagd aan haar moeten komen. Zeker niet aangezien ze al een paar x nee tegen hem had gezegd. Dat iemand een ander pijpt is GEEN vrijbrief om je vingers dan maar in die persoon te steken? Waarom is dat zó ontzettend moeilijk te bevatten voor jou?
Ik heb deze user vanmiddag zien verklaren dat er in principe niet wordt voortgeplant als de man niet een beetje door gaat drammen. Neem dat even mee in je overweging.
pi_203305235
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:40 schreef vipergts het volgende:

[..]
Welnee Ali en Marco staan straks gewoon weer bij te schnabbelen. Zolang er fans zijn komen er schnabbels. Ook dat hypocriete om te stoppen met het draaien van hun muziek, over een half jaar hoor je stilletjes weer Borsato muziek of er nooit wat aan de hand is geweest.
Over een paar jaar zijn ze vast weer in alle media te vinden om te vertellen dat ze in therapie zijn geweest en daarvan zoveel hebben geleerd dat ze nu een nieuwe versie van zichzelf zijn. En daar een boek/plaat/theatertour bij. :')
pi_203305273
sowieso je zult maar het kwakje van ali op je krijgen, gatver :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 21 januari 2022 @ 19:55:58 #71
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203305380
Btw ook sneu voor de kinderen van de B's...

Eerst ben je vol trots de dochter van of zonen van en nu vol schaamte... En zeker in geval van M.B. kent/herkent iedereen de dochter. Niemand die haar wat zal verwijten denk ik, maar je wordt waarschijnlijk wel op een bepaalde manier aangekeken ;(

-edit-
Nadat ik dit postte dacht ik, wacht even, er zijn zoveel idioten in de wereld. Na de aanslag op koningin Beatrix werden bestuurders van een zelfde type auto als de aanslagpleger bedreigd...

En ja hoor, al in december bij de eerdere aangifte:

https://www.flaironline.n(...)orsato-dreigementen/

|:(
Krekker is de bom!
pi_203305545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:34 schreef riazop het volgende:

[..]
Ali hield toen ook op met vingeren.

Een kwartier later pijpte ze Ali in een andere ruimte.

Heeft ze zelf verklaard. Denk dat die rechter wel moet lachen. Als het al ooit voor een rechter komt.
Zij verklaarde toch ook dat ze niet anders kon dan pijpen? Wellicht dat als ze de details vertelt meer duidelijk wordt van wat ze hiermee bedoelt.
pi_203305566
Het is wel genieten dit, ook omdat ik The Voice altijd al een kutprogramma heb gevonden en Ali B en vervelende gozer.
pi_203305814
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel genieten dit, ook omdat ik The Voice altijd al een kutprogramma heb gevonden en Ali B en vervelende gozer.
Genieten ja die verhalen over aangerande en verkrachte vrouwen :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 21 januari 2022 @ 20:16:47 #75
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203305837
quote:
Waarom voelen mannen de behoefte om zichzelf ongevraagd bloot te geven?

The Journal of Sex Research stelde een vragenlijst samen waarop 1087 mannen reageerden. Daaruit bleek dat de meeste mannen die ongevraagd een foto van hun lid naar een vrouw stuurden dat deden in de hoop er een seksueel getinte afbeelding voor terug te krijgen. Ook hoopten ze dat de ontvanger er opgewonden van zou raken. Mannen die zich er schuldig aan maakten, waren vaak narcistischer en seksistischer van aard.

Uit een ander onderzoek dat ze een jaar later hielden, kwam echter naar voren dat de reactie van de vrouwen die een afbeelding ongevraagd kregen, voor het overgrote deel negatief was.
https://www.limburger.nl/(...)mburger&utm_term=0-1

quote:
Is het versturen van een dickpic strafbaar?

Ja, het versturen van dickpics is strafbaar. Het is niet toegestaan om ‘een afbeelding of voorwerp dat aanstotelijk is voor de eerbaarheid aan iemand, anders dan op diens verzoek, toe te zenden’. Mocht dit tot een aangifte leiden en vervolgens een veroordeling, dan kan er een maximum straf op staan van twee maanden celstraf of een geldboete. Als de afbeelding wordt verstuurd naar iemand die nog geen 16 jaar oud is, dan kan er een maximum gevangenisstraf van een jaar worden opgelegd.
>:)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203305946
quote:
Het lijkt me dat de context ook belangrijk is. Als er vrolijk heen en weer geappt wordt, en er al schunnige dingen gezegd zijn, is de strafbaarheid lager dan wanneer het zomaar uit het niets komt.
pi_203306006
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:02 schreef 09 het volgende:

[..]
Zij verklaarde toch ook dat ze niet anders kon dan pijpen? Wellicht dat als ze de details vertelt meer duidelijk wordt van wat ze hiermee bedoelt.
Dit zei ze letterlijk daarover




pi_203306125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef riazop het volgende:

[..]
Dit zei ze letterlijk daarover

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck it, dan ben ik er ook van af is de juiste instelling :') helaas kom ik ze nooit tegen.
Facts don't care about your feelings
pi_203306140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Fuck it, dan ben ik er ook van af is de juiste instelling :') helaas kom ik ze nooit tegen.
Je weet dat dit "nee is nooit echt nee" instelling is he.
Gewoon net zo vervelend doen tot ze toegeeft.
Twiddel
pi_203306166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Fuck it, dan ben ik er ook van af is de juiste instelling :') helaas kom ik ze nooit tegen.
Jammer dat je geen meiden tegenkomt die je net zo lang kan pushen tot ze met tegenzin overstag gaan?
pi_203306182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Jammer dat je geen meiden tegenkomt die je net zo lang kan pushen tot ze met tegenzin overstag gaan?
Dit, ik snap niet hoe mensen "net zo lang klieren/dreigen/pushen tot ze toegeeft" normaal gedrag vinden.
Twiddel
pi_203306289
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:38 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dit, ik snap niet hoe mensen "net zo lang klieren/dreigen/pushen tot ze toegeeft" normaal gedrag vinden.
Het toont in ieder geval aan dat er nog een hele lang weg te gaan voor slachtoffers van misbruik en dat is verschrikkelijk.
Het is koud, het is guur....
pi_203306292
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:38 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dit, ik snap niet hoe mensen "net zo lang klieren/dreigen/pushen tot ze toegeeft" normaal gedrag vinden.
Het is idd ziekmakend.

Van veel mensen komt de ware aard nu wel naar boven blijkt.
pi_203306296
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Jammer dat je geen meiden tegenkomt die je net zo lang kan pushen tot ze met tegenzin overstag gaan?
Huh, in films is het altijd romantisch als een man van alles doet om een vrouw te versieren en het eindelijk lukt :')
Facts don't care about your feelings
pi_203306335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Huh, in films is het altijd romantisch als een man van alles doet om een vrouw te versieren en het eindelijk lukt :')
Wacht.

Versieren
Pushen

Jij ziet het verschil niet?
pi_203306343
Ben je dan door de wolven grootgebracht of wat? :')
  vrijdag 21 januari 2022 @ 20:49:13 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203306351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Huh, in films is het altijd romantisch als een man van alles doet om een vrouw te versieren en het eindelijk lukt :')
Iemand maar blijven pushen om jou oraal te bevredigen/seks met je te hebben = versieren?

Wow.. ;(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203306367
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Huh, in films is het altijd romantisch als een man van alles doet om een vrouw te versieren en het eindelijk lukt :')
In films eindigt het spelen met Ouja borden ook altijd ermee dat je binnenkort word aangevallen door kwaardaardige geesten, zou dat dan ook echt zijn?
Twiddel
pi_203306403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:48 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Wacht.

Versieren
Pushen

Jij ziet het verschil niet?
Ik heb vaker de klacht gezien dat je niet meer kan flirten als je de praktijken van de voice heren niet meer mag doen.
Ik denk echt dat een aantal users oprecht denkt dat het sturen van dickpics, afdwingen van seks en seksuele intimidatie flirten is.

Ik word er een beetje somber van dat er echt zulke mensen rondlopen.
Twiddel
pi_203306445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
jA mAaR zE gINg onDER de DOucHe eEn aNdER pIJpeN
In een villa in een dorp waar ze nooit was geweest met de deur open. Omdat ze zo geschrokken was van Ali zijn avances, stond ze daarna een ander in de douche hoofd te geven.
pi_203306467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb vaker de klacht gezien dat je niet meer kan flirten als je de praktijken van de voice heren niet meer mag doen.
Ik denk echt dat een aantal users oprecht denkt dat het sturen van dickpics, afdwingen van seks en seksuele intimidatie flirten is.

Ik word er een beetje somber van dat er echt zulke mensen rondlopen.
Ik ook. Het is echt triest. Het is nog triester dat dit blijkbaar als een soort van inner circle wordt goedgepraat ook.

Ziekmakend. Het laat echt de ware aard zien van bepaalde personen.
pi_203306471
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In een villa in een dorp waar ze nooit was geweest met de deur open. Omdat ze zo geschrokken was van Ali zijn avances, stond ze daarna een ander in de douche hoofd te geven.
Ze zei niet dat ze uit schrik een ander is gaan pijpen.
pi_203306481
wat is hoofd geven? is ali ook al qaida?
pi_203306530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In een villa in een dorp waar ze nooit was geweest met de deur open. Omdat ze zo geschrokken was van Ali zijn avances, stond ze daarna een ander in de douche hoofd te geven.
Dat is hier gewoon een saaie zondagmiddag hoor.
pi_203306543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze zei niet dat ze uit schrik een ander is gaan pijpen.
Wil je nu beweren dat ze iemand ging pijpen omdat ze daar zelf zin in had?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:00:11 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203306565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In een villa in een dorp waar ze nooit was geweest met de deur open. Omdat ze zo geschrokken was van Ali zijn avances, stond ze daarna een ander in de douche hoofd te geven.
Wat heeft wat ze wel of niet met een ander doet ergens mee te maken?
Huilen dan.
pi_203306628
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat heeft wat ze wel of niet met een ander doet ergens mee te maken?
“jjja maar als hij mag mag ik ook”
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:06:38 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203306681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:04 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
“jjja maar als hij mag mag ik ook”
Huilen dan.
pi_203306690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze zei niet dat ze uit schrik een ander is gaan pijpen.
Nee, maar het doet wel af aan de geloofwaardigheid van het verhaal.
pi_203306711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Huh, in films is het altijd romantisch als een man van alles doet om een vrouw te versieren en het eindelijk lukt :')
Hele ongepaste opmerking dit. Dit zijn hele andere situaties en de meerdere comments die ik hier heb gelezen zijn best wel schrokkend. Het lijkt wel alsof mensen niet begrijpen dat meisjes in shock kunnen zijn ivm macht en dat ze niet thuis zijn en zich dus geforceerd en machteloos voelen. Het is toch niet zo moeilijk? Overigens zijn dickpics veelvoorkomend sinds dat snapchat bestaat, genoeg vieze lui daarop
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:08:21 #101
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203306717
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat ligt er aan of je dat verstijven in de meest letterlijke vorm op vat. Kan ook dat ze het anders bedoelt. Namelijk dat ze in de geest verstijfde, mss soort van shock ? Dus haar lichaam werd niet stijf maar haar geest stond ff op hold zodat ze niet meer kon reageren en min of meer gelaten liet doen wat de man met haar deed, dan heeft hij haar dus uitgekleed. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen namelijk.
Ik hoop dat ik dit duidelijk uitleg. :@
De 'bevriezingsreactie' (zoals het genoemd wordt en waar je hier meer over kan lezen) wordt niet zo omschreven. Het is een fysieke verstijving door angst en verlamming van je spieren.

Dat ze haar kleding uittrok probeer je eerst te verklaren door te stellen dat het een "geestelijke verstijving" is (wat het niet is, zie artikel), daarna kom je tot de conclusie dat het Ali moet zijn die haar kleding uittrok? Dat begrijp ik niet en klinkt tegenstrijdig. En zoals ik al zei als Ali haar kleding had uitgetrokken dan zou ze dat nog heel goed kunnen herinneren (omdat dat ook afschuwelijk is als je dat meemaakt) en daarover verteld hebben (maar dat deed ze niet).

In de aflevering zegt ze (vanaf 20min) dat Ali naast haar kwam zitten, hij begon haar te zoenen, ... ze liet het over zich heen komen omdat Ali zo machtig was, meteen daarna zegt ze dat ze "toen soort van verstijfd raakte" en "toen heeft hij seks met mij gehad" en "en toen, daarna, was ik beduusd me aan het aankleden" "toen ging hij tegenover me zitten..."

Dat stuk over kleding uittrekken heeft ze niet vertelt (terwijl dat ook belangrijk is), ze raakte verstijfd en daarna had hij seks met haar. Hoe heeft ze zich dan uitgekleed? En nogmaals, zie het artikel, bij een bevriezingsreactie kan je gewoon niks (soms zelfs niet praten) en vaak herinneren slachtoffers zich veel details. Niet dat ik haar niet geloof, het kan zijn dat ze het zich niet goed herinnert, maar ja...??? het is wel tegenstrijdig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Als je verstijft in zo'n situatie durf je gewoon niks meer. Je praat niet, je protesteert niet, je laat doen met je wat diegene wil doen want je durft verder niks meer. De angst is dan zo groot dat nee zeggen niet meer lukt. Je gaat in overlevingsstand en laat doen wat er moet gebeuren zodat het niet nog dreigender word.
Zie bovenstaande reactie van mij. Dat is wat ik niet begrijp en inconsistent vind: Hoe heeft ze zich uitgekleed als ze verstijfd raakte vóór de seks? Als Ali haar had uitgekleed (terwijl ze dat niet wilde en verstijfd was) zou ze dat hebben verteld, omdat dat ook heel erg is als het je overkomt.
pi_203306755
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
De 'bevriezingsreactie' (zoals het genoemd wordt en waar je hier meer over kan lezen) wordt niet zo omschreven. Het is een fysieke verstijving door angst en verlamming van je spieren.

Dat ze haar kleding uittrok probeer je eerst te verklaren door te stellen dat het een "geestelijke verstijving" is (wat het niet is, zie artikel), daarna kom je tot de conclusie dat het Ali moet zijn die haar kleding uittrok? Dat begrijp ik niet en klinkt tegenstrijdig. En zoals ik al zei als Ali haar kleding had uitgetrokken dan zou ze dat nog heel goed kunnen herinneren (omdat dat ook afschuwelijk is als je dat meemaakt) en daarover verteld hebben (maar dat deed ze niet).

In de aflevering zegt ze (vanaf 20min) dat Ali naast haar kwam zitten, hij begon haar te zoenen, ... ze liet het over zich heen komen omdat Ali zo machtig was, meteen daarna zegt ze dat ze "toen soort van verstijfd raakte" en "toen heeft hij seks met mij gehad" en "en toen, daarna, was ik beduusd me aan het aankleden" "toen ging hij tegenover me zitten..."

Dat stuk over kleding uittrekken heeft ze niet vertelt (terwijl dat ook belangrijk is), ze raakte verstijfd en daarna had hij seks met haar. Hoe heeft ze zich dan uitgekleed? En nogmaals, zie het artikel, bij een bevriezingsreactie kan je gewoon niks (soms zelfs niet praten) en vaak herinneren slachtoffers zich veel details. Niet dat ik haar niet geloof, het kan zijn dat ze het zich niet goed herinnert, maar ja...??? het is wel tegenstrijdig.
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Dat is wat ik niet begrijp en inconsistent vind: Hoe heeft ze zich uitgekleed als ze verstijfd raakte vóór de seks? Als Ali haar had uitgekleed (terwijl ze dat niet wilde en verstijfd was) zou ze dat hebben verteld, omdat dat ook heel erg is als het je overkomt.
Gast, weet jij veel, misschien had ze alleen een jurkje aan en duwde hij haar slipje opzij. Misschien weet ze alleen nog maar fragmenten van het gebeuren door de stress. Misschien is het te pijnlijk voor haar om heel gedetailleerd te vertellen. Misschien schaamt ze zich er nog over. Ik denk dat je hier veel teveel inleest.
Twiddel
pi_203306779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Gast, weet jij veel, misschien had ze alleen een jurkje aan en duwde hij haar slipje opzij. Ik denk dat je hier veel teveel inleest.
Dit soort details gaat het uiteindelijk wel om draaien om een bewijs te kunnen vormen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:14:07 #104
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203306798
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Gast, weet jij veel, misschien had ze alleen een jurkje aan en duwde hij haar slipje opzij. Misschien weet ze alleen nog maar fragmenten van het gebeuren door de stress. Misschien is het te pijnlijk voor haar om heel gedetailleerd te vertellen. Misschien schaamt ze zich er nog over. Ik denk dat je hier veel teveel inleest.
Ze zei dat ze zich na de seks "aankleedde", dat is niet even je slipje recht trekken die opzij is geduwd.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:15:58 #105
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203306837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dit soort details gaat het uiteindelijk wel om draaien om een bewijs te kunnen vormen.
Precies. Niet dat ik het voor die Ali wil opnemen of haar niet geloof.
pi_203306870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:14 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Ze zei dat ze zich na de seks "aankleedde", dat is niet even je slipje recht trekken die opzij is geduwd.
hij heeft haar kleren uitgetrokken. Is ook een optie.
pi_203306903
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
De 'bevriezingsreactie' (zoals het genoemd wordt en waar je hier meer over kan lezen) wordt niet zo omschreven. Het is een fysieke verstijving door angst en verlamming van je spieren.

Dat ze haar kleding uittrok probeer je eerst te verklaren door te stellen dat het een "geestelijke verstijving" is (wat het niet is, zie artikel), daarna kom je tot de conclusie dat het Ali moet zijn die haar kleding uittrok? Dat begrijp ik niet en klinkt tegenstrijdig. En zoals ik al zei als Ali haar kleding had uitgetrokken dan zou ze dat nog heel goed kunnen herinneren (omdat dat ook afschuwelijk is als je dat meemaakt) en daarover verteld hebben (maar dat deed ze niet).

In de aflevering zegt ze (vanaf 20min) dat Ali naast haar kwam zitten, hij begon haar te zoenen, ... ze liet het over zich heen komen omdat Ali zo machtig was, meteen daarna zegt ze dat ze "toen soort van verstijfd raakte" en "toen heeft hij seks met mij gehad" en "en toen, daarna, was ik beduusd me aan het aankleden" "toen ging hij tegenover me zitten..."

Dat stuk over kleding uittrekken heeft ze niet vertelt (terwijl dat ook belangrijk is), ze raakte verstijfd en daarna had hij seks met haar. Hoe heeft ze zich dan uitgekleed? En nogmaals, zie het artikel, bij een bevriezingsreactie kan je gewoon niks (soms zelfs niet praten) en vaak herinneren slachtoffers zich veel details. Niet dat ik haar niet geloof, het kan zijn dat ze het zich niet goed herinnert, maar ja...??? het is wel tegenstrijdig.
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Dat is wat ik niet begrijp en inconsistent vind: Hoe heeft ze zich uitgekleed als ze verstijfd raakte vóór de seks? Als Ali haar had uitgekleed (terwijl ze dat niet wilde en verstijfd was) zou ze dat hebben verteld, omdat dat ook heel erg is als het je overkomt.
Als je iets shockerend ervaart neem ik aan dat je niet gelijk tot in de detail wilt gaan, dat gebeurt wel bij de politie en niet op tv met een camera op je neus toch? Ze raakte verstijfd, maar ze was te bang om weg te rennen, dat is ook een voorkomende reactie. Ze voelde zich machteloos bij hem ergens binnen wat van hem is en zag voor haar geen uitweg meer. Of ze dan heeft meegedaan zodat ze niet bang hoefde te zijn of niet, heeft toch niks met haar shock te maken?
pi_203306905
Waar gaat dit over......

Kan dit achterlijke gebabbel niet ergens anders?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203306921
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:15 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Precies. Niet dat ik het voor die Ali wil opnemen of haar niet geloof.
Inderdaad. Wat er afgespeeld heeft moet tot op detail naverteld kunnen worden en zo min mogelijk inconsistenties hebben.

Anders maken die topadvocaten van de aangeklaagde er maximaal gehakt van.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:23:21 #110
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203306970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
De 'bevriezingsreactie' (zoals het genoemd wordt en waar je hier meer over kan lezen) wordt niet zo omschreven. Het is een fysieke verstijving door angst en verlamming van je spieren.

Dat ze haar kleding uittrok probeer je eerst te verklaren door te stellen dat het een "geestelijke verstijving" is (wat het niet is, zie artikel), daarna kom je tot de conclusie dat het Ali moet zijn die haar kleding uittrok? Dat begrijp ik niet en klinkt tegenstrijdig. En zoals ik al zei als Ali haar kleding had uitgetrokken dan zou ze dat nog heel goed kunnen herinneren (omdat dat ook afschuwelijk is als je dat meemaakt) en daarover verteld hebben (maar dat deed ze niet).

In de aflevering zegt ze (vanaf 20min) dat Ali naast haar kwam zitten, hij begon haar te zoenen, ... ze liet het over zich heen komen omdat Ali zo machtig was, meteen daarna zegt ze dat ze "toen soort van verstijfd raakte" en "toen heeft hij seks met mij gehad" en "en toen, daarna, was ik beduusd me aan het aankleden" "toen ging hij tegenover me zitten..."

Dat stuk over kleding uittrekken heeft ze niet vertelt (terwijl dat ook belangrijk is), ze raakte verstijfd en daarna had hij seks met haar. Hoe heeft ze zich dan uitgekleed? En nogmaals, zie het artikel, bij een bevriezingsreactie kan je gewoon niks (soms zelfs niet praten) en vaak herinneren slachtoffers zich veel details. Niet dat ik haar niet geloof, het kan zijn dat ze het zich niet goed herinnert, maar ja...??? het is wel tegenstrijdig.
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Dat is wat ik niet begrijp en inconsistent vind: Hoe heeft ze zich uitgekleed als ze verstijfd raakte vóór de seks? Als Ali haar had uitgekleed (terwijl ze dat niet wilde en verstijfd was) zou ze dat hebben verteld, omdat dat ook heel erg is als het je overkomt.
Ik ga er gewoon van uit dat ze het verkeerde woord gebruikt heeft. Dat ze in haar hoofd de boel sort of on hold heeft gezet en daardoor alles over zich heen liet komen. Wellicht leek mee te werken.
Ik snap trouwens erg goed waarom de meeste vrouwen er zalig voor passen om aangifte te doen. Het is natuurlijk erg lastig om na een dergelijke akelige ervaring nog alles goed te kunnen na vertellen. Schaamte en denken dat het mss toch je eigen schuld was ligt dan ook nog 'ns op de loer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203306980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Inderdaad. Wat er afgespeeld heeft moet tot op detail naverteld kunnen worden en zo min mogelijk inconsistenties hebben.

Anders maken die topadvocaten van de aangeklaagde er maximaal gehakt van.
Die topadvocaat van Ali B. heeft het voor stichting Martijn niet al te best gedaan (gelukkig).
pi_203306986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:48 schreef TanteMathilde het volgende:

[..]
Over een paar jaar zijn ze vast weer in alle media te vinden om te vertellen dat ze in therapie zijn geweest en daarvan zoveel hebben geleerd dat ze nu een nieuwe versie van zichzelf zijn. En daar een boek/plaat/theatertour bij. :')
En het deel van de Hilversumse inteeltkliek wat zich met talkshows bezig houdt glijdt dan weer van hun stoel af bij zoveel moed en kracht. Zo mooi! :') :r
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203307109
Jezus ben de lange aflevering van 1u20m van BOOS aan het kijken. Ik hoop dat types zoals ali b zijn carriere voorbij is. Dat hij eerst een paar jaar in het gevang beland.

En daarna pallets sorteren ipv zingen
pi_203307437
quote:
Jeroen Rietbergen vertrokken naar buitenland na beschuldigingen
The Voice-bandleider Jeroen Rietbergen (50) is vertrokken naar het buitenland. Dat bevestigt zijn advocaat Peter Plasman aan RTL Boulevard. Volgens betrouwbare bronnen zit de ex-partner van Linda de Mol in een kliniek in de Amerikaanse staat Tennessee.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)land-beschuldigingen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:48:56 #115
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203307460
Wil ook wel op vakantie…
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203307508
Waarom hadden ze niet alleen vrouwen bij de couches gestopt?, hadden we dit gezeur niet gehad.
(ook achter de schermen enkel vrouwen), je hoort ook bijna nooit dat een vrouw een man aanrand buiten dat bij The Voice Kids bv. doen 90% meiden mee en mischien 10% jongens dus per definitie ook al veel minder kans.

Het ongewenste gedrag speelde zich achter en buiten de schermen af?, en dit is geen ongewenst gedrag?, een arm over de schouder en zijn hand tussen haar borsten?
Volgens mij staat die MB te popelen om haar rokje omhoog te trekken.



[ Bericht 19% gewijzigd door zoey27 op 21-01-2022 22:03:41 ]
pi_203307855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:51 schreef zoey27 het volgende:
Waarom hadden ze niet alleen vrouwen bij de couches gestopt?, hadden we dit gezeur niet gehad.
(ook achter de schermen enkel vrouwen), je hoort ook bijna nooit dat een vrouw een man aanrand buiten dat bij The Voice Kids bv. doen 90% meiden mee en mischien 10% jongens dus per definitie ook al veel minder kans.
Als Ali, Marco, Jeroen en Martijn normaal konden doen en hun handjes thuis houden hadden we dit gezeur niet gehad, er zullen veel meer mannen daar aanwezig zijn tijdens de opnames van de show en die hebben wel normaal gedaan en hun handen thuis gehouden.
Boven alles had dit grensoverschrijdend gedrag natuurlijk nooit 11 jaar mogen woekeren, daar is gewoon niet ingegrepen omdat men het zelf ok vond blijkbaar.
Het is niet ok, het is niet gewenst, dat word ze nu duidelijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203307926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 19:48 schreef TanteMathilde het volgende:

[..]
Over een paar jaar zijn ze vast weer in alle media te vinden om te vertellen dat ze in therapie zijn geweest en daarvan zoveel hebben geleerd dat ze nu een nieuwe versie van zichzelf zijn. En daar een boek/plaat/theatertour bij. :')
Nee die media campagne begint veel eerder beide B hebben 2 telefoontjes gepleegd de afgelopen dagen naar hun advocaat en naar een imago deskundige. Evengevolgen van deze beerput afwachten, eventueel naar de rechter, vervolgens een persbericht beetje therapie, dan een belletje hier of daar naar de media dat ze herboren zijn. Vervolgens door een nieuwe verschijning in de media over koetjes en kalfjes waar terloops even wordt opgemerkt je hebt een nieuwe cd wanneer komt hij uit en ik wil deze onverkwikkelijke toestand achter me laten.
Al doende leert men concertje hier of daar en als ze dan nog steeds dezelfde neigingen hebben laten ze zich niet weer zo makkelijk betrappen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203307953
Ja maar laten we wel eerlijk zijn, 99% van de vrouwen verkrachters en pedo's zijn mannen. (okay er zijn natuurlijk uitzonderingen bv. Michelle Martin)
Het is daarnaast per defintie ook al makkelijk als man over een vrouw en al helemaal een jong meisje, mannen zijn nu doorgaans eenmaal sterker.
pi_203307997
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:51 schreef zoey27 het volgende:
Waarom hadden ze niet alleen vrouwen bij de couches gestopt?, hadden we dit gezeur niet gehad.
(ook achter de schermen enkel vrouwen), je hoort ook bijna nooit dat een vrouw een man aanrand buiten dat bij The Voice Kids bv. doen 90% meiden mee en mischien 10% jongens dus per definitie ook al veel minder kans.

Het ongewenste gedrag speelde zich achter en buiten de schermen af?, en dit is geen ongewenst gedrag?, een arm over de schouder en zijn hand tussen haar borsten?
Volgens mij staat die MB te popelen om haar rokje omhoog te trekken.

[ afbeelding ]
heb je een link waar die foto staat ?


gevonden> hier staat ie

https://www.ad.nl/show/di(...)~ae9875fd/146369771/

[ Bericht 9% gewijzigd door StaceySinger op 21-01-2022 22:25:47 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203308289
Achteraf vraag je je ook echt wel af waar Marco mee bezig was ja. :') Weet niet of dat Italiaans is maar constant die handen op billen en borsten is op z'n zachtst gezegd onhandig.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203308385
Er schuilt een Marco in iedere man. Poooooh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_203308514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Achteraf vraag je je ook echt wel af waar Marco mee bezig was ja. :') Weet niet of dat Italiaans is maar constant die handen op billen en borsten is op z'n zachtst gezegd onhandig.
Die billen heb je daar ook foto's van? Niet kunnen vinden. Dit zijn trouwens geen billen, maar heupen. Laten we het in ieder geval niet erger maken dan het is.:



Sowiezo trek ik al die korte rokjes, en broekjes (vooral met blote benen) ook al in twijvel.)
Trek ze gewoon een lange broek aan, trouwens dat dans ook makkelijker dan een rok. En ook geen last van inkijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoey27 op 21-01-2022 22:43:52 ]
pi_203308542
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Die billen heb je daar ook foto's van? Niet kunnen vinden. Dit zijn trouwens geen billen, maar heupen.:

[ afbeelding ]

Sowiezo trek ik die korte rokjes, en broekjes (vooral met blote benen) ook al in twijvel.)
Trek ze gewoon een lange broek aan, trouwens dat dans ook makkelijker dan een rok.
:')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203308629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Die billen heb je daar ook foto's van? Niet kunnen vinden. Dit zijn trouwens geen billen, maar heupen.:

[ afbeelding ]
Ik vind die foto gewoon niet nodig, ongeacht waar hij haar vastpakt. Blijf gewoon van dat kind af, het is niet je dochter, tengels af.

quote:
Sowiezo trek ik die korte rokjes, en broekjes (vooral met blote benen) ook al in twijvel.)
Trek ze gewoon een lange broek aan, trouwens dat dans ook makkelijker dan een rok.
Ik krijg bij al die kids in talentenjachten sowieso een sterke Little Miss Sunshine vibe. Het heeft natuurlijk niets te maken met wat er gebeurt, want als ze een broek aan hadden gehad had Marco ook aan de kontjes gevoeld. Je moet deze opmerking in die zin ook echt los zien van wat er is gebeurt, die disclaimer kan ik niet duidelijk genoeg maken in dit topic.

Maar hemel wat trekken ze die kids soms aan.
pi_203308732
Er zijn zeker 10-20 foto's te vinden waar MB, Jonge meiden (vooral van The Voice Kids) in heupen, schouder, en andere vreemde plekken aanraakt.

Het hele idee van dat The Voice Kids is dan geloof ik ook dat het gewoon de volwassen versie is, alleen dan met kinderen.

Daarom ook geen (kinderlijke) kleding of sesamstraat liedjes. (ofwel kindermuziek)
Ik kijk het niet, maar is er in The Voice Kids ooit weleens een nummer van K3 bv. voorbij gekomen?
(OK, wel in de Vlaamse versie, maar ik bedoel NL, kan er overigens ook mee te maken hebben dat in de Vlaamse versie K3 ook bij de couches zit)



[ Bericht 6% gewijzigd door zoey27 op 21-01-2022 22:59:09 ]
pi_203309045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:49 schreef zoey27 het volgende:
Er zijn zeker 10-20 foto's te vinden waar MB, Jonge meiden (vooral van The Voice Kids) in heupen, schouder, en andere vreemde plekken aanraakt.

Het hele idee van dat The Voice Kids is dan geloof ik ook dat het gewoon de volwassen versie is, alleen dan met kinderen.

Daarom ook geen (kinderlijke) kleding of sesamstraat liedjes. (ofwel kindermuziek)
Ik kijk het niet, maar is er in The Voice Kids ooit weleens een nummer van K3 bv. voorbij gekomen?
(OK, wel in de Vlaamse versie, maar ik bedoel NL, kan er overigens ook mee te maken hebben dat in de Vlaamse versie K3 ook bij de couches zit)

[ afbeelding ]
Staat op de website van Marco Borsato, wat is er mis mee ?

https://borsato.nl/wp-con(...)ceder_66-768x512.jpg

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203309145
Het is koud, het is guur....
pi_203309190
Zelfde als @BehoorlijkKritisch (zie enkele post terug)

Het is niet zijn dochter of familie in enige vorm, aanraken vind ik onnodig. OK een hand kan nog, maar ook niet meer dan dat. Blijf er met je poten vanaf. Knuffelen doet ie maar met z'n eigen kinderen.

Bij het Junior Songfesrival heb ik nog nooit gezien dat presentatoren kandidaten aanraken. (of in ieder geval niet op deze manier) Dit lijkt ook echt iets dat alleen bij die Voice Kids speelt dus.
pi_203309318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
De 'bevriezingsreactie' (zoals het genoemd wordt en waar je hier meer over kan lezen) wordt niet zo omschreven. Het is een fysieke verstijving door angst en verlamming van je spieren.

Dat ze haar kleding uittrok probeer je eerst te verklaren door te stellen dat het een "geestelijke verstijving" is (wat het niet is, zie artikel), daarna kom je tot de conclusie dat het Ali moet zijn die haar kleding uittrok? Dat begrijp ik niet en klinkt tegenstrijdig. En zoals ik al zei als Ali haar kleding had uitgetrokken dan zou ze dat nog heel goed kunnen herinneren (omdat dat ook afschuwelijk is als je dat meemaakt) en daarover verteld hebben (maar dat deed ze niet).

In de aflevering zegt ze (vanaf 20min) dat Ali naast haar kwam zitten, hij begon haar te zoenen, ... ze liet het over zich heen komen omdat Ali zo machtig was, meteen daarna zegt ze dat ze "toen soort van verstijfd raakte" en "toen heeft hij seks met mij gehad" en "en toen, daarna, was ik beduusd me aan het aankleden" "toen ging hij tegenover me zitten..."

Dat stuk over kleding uittrekken heeft ze niet vertelt (terwijl dat ook belangrijk is), ze raakte verstijfd en daarna had hij seks met haar. Hoe heeft ze zich dan uitgekleed? En nogmaals, zie het artikel, bij een bevriezingsreactie kan je gewoon niks (soms zelfs niet praten) en vaak herinneren slachtoffers zich veel details. Niet dat ik haar niet geloof, het kan zijn dat ze het zich niet goed herinnert, maar ja...??? het is wel tegenstrijdig.
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Dat is wat ik niet begrijp en inconsistent vind: Hoe heeft ze zich uitgekleed als ze verstijfd raakte vóór de seks? Als Ali haar had uitgekleed (terwijl ze dat niet wilde en verstijfd was) zou ze dat hebben verteld, omdat dat ook heel erg is als het je overkomt.
Ik snap wat je probeert aan te duiden, maar wellicht gebruikt dit meisje net de verkeerde term.
Ik hoop ook dat bij het onderzoek niet blind wordt gestaard op een definitie van 'bevriezing' of één van de andere 2 overlevingsstanden.

Ik denk namelijk dat menig (jonge) vrouw geen van drie doet. Dus dat men niet altijd vlucht, vecht en niet verstijfd, maar in een 4e overlevingsstand gaat en dat is doen wat er wordt verwacht/gevraagd (al dan niet het gevolg van een soort geestelijke verlamming). Puur omdat ze bang zijn dat hen anders nog iets veel ergers overkomt.

Daarom vind ik persoonlijk de discussie over weerbaarheid van de vrouw ook een beetje flauw. Tuurlijk moeten vrouwen weerbaar zijn en is het zeker goed om jonge en of onzekere vrouwen te trainen weerbaarder te zijn. De praktijk blijft echter dat mannen altijd fysiek weerbaarder zullen zijn dan de vrouw. Hoe goed vrouwen ook nee kunnen zeggen, fysiek kunnen ze die nee nagenoeg niet verdedigen. Die wetenschap (of angst) maakt dat in sommige gevallen het slachtoffer dan het minste geweld maar 'gewoon' ondergaat. En dus bijvoorbeeld wel de kleren aan en uittrekt, maar dit niet bewust uit vrije wil doet, omdat ze bang is voor erger geweld dan opgedrongen sex.
pi_203309376
Die video van Borsato van dat feest in zijn tuin is ook 'bijzonder'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203309388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die video van Borsato van dat feest in zijn tuin is ook 'bijzonder'.
Link naar video?
pi_203309427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind die foto gewoon niet nodig, ongeacht waar hij haar vastpakt. Blijf gewoon van dat kind af, het is niet je dochter, tengels af.
[..]
Je kan ook overdrijven, als een knuffel al te ver gaat. :') Sinterklaas en de kerstman ook maar preventief verbieden dan.
pi_203309511
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je kan ook ovedrijven.
Okay, die is dan enigzins overdreven, kan ik nog inkomen.

Maar deze niet, met z'n verlekkerende Romeo en Julia blik, en hij zit aan of tussen der borsten. Dat is m.i. zeker een ongewenste plek, tenzij het met toestemming van haar is, maar dat zal wel niet.

Een school leraar kan daar voor geschort worden, maar de beroemde MB mag dit blijkbaar wel.

  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:29:06 #135
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203309519
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
hij heeft haar kleren uitgetrokken. Is ook een optie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:19 schreef Kastanjebruin het volgende:

[..]
Als je iets shockerend ervaart neem ik aan dat je niet gelijk tot in de detail wilt gaan, dat gebeurt wel bij de politie en niet op tv met een camera op je neus toch? Ze raakte verstijfd, maar ze was te bang om weg te rennen, dat is ook een voorkomende reactie. Ze voelde zich machteloos bij hem ergens binnen wat van hem is en zag voor haar geen uitweg meer. Of ze dan heeft meegedaan zodat ze niet bang hoefde te zijn of niet, heeft toch niks met haar shock te maken?
Aan de hand van jullie reacties zie ik dat jullie mijn post niet goed hebben gelezen/begrepen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik ga er gewoon van uit dat ze het verkeerde woord gebruikt heeft. Dat ze in haar hoofd de boel sort of on hold heeft gezet en daardoor alles over zich heen liet komen. Wellicht leek mee te werken.
Ik snap trouwens erg goed waarom de meeste vrouwen er zalig voor passen om aangifte te doen. Het is natuurlijk erg lastig om na een dergelijke akelige ervaring nog alles goed te kunnen na vertellen. Schaamte en denken dat het mss toch je eigen schuld was ligt dan ook nog 'ns op de loer.
Begrijp ik, maar het is hetzelfde meisje dat later ook zegt:

- "Mag, kan ik verkracht zeggen? Het voelt niet oke om dat te zeggen."
- "Waarom niet?"
- "Het voelt alsof verkracht erger is dan wat er mij is gebeurd."
pi_203309541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd
Je doet net alsof je erbij was geweest en het een feit is wat de dame verklaart. Men kan hier geen onderscheid maken tussen claims en feiten.
pi_203309628
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:11 schreef zoey27 het volgende:
Zelfde als @:BehoorlijkKritisch (zie enkele post terug)

Het is niet zijn dochter of familie in enige vorm, aanraken vind ik onnodig. OK een hand kan nog, maar ook niet meer dan dat. Blijf er met je poten vanaf. Knuffelen doet ie maar met z'n eigen kinderen.

Bij het Junior Songfesrival heb ik nog nooit gezien dat presentatoren kandidaten aanraken. (of in ieder geval niet op deze manier) Dit lijkt ook echt iets dat alleen bij die Voice Kids speelt dus.
Met alle respect, maar hier doet er weinig toe van wat jij vind. Deze foto's zijn lastig te beoordelen want blijkbaar is hier niemand ooit over gevallen. Op dat moment zal het door de betrokken als niks slecht zijn ervaren.

Als wij jou theorie op meerdere foto's van bekende mensen met bijvoorbeeld fans gebruiken schouder enzovoorts. Dan kan je heel veel mensen voor de rechtbank slepen. Al zie ik graag veel van de BNers of bepaalde voetballers uit de spotlights verdwijnen slaat het gewoon nergens op.
pi_203309655
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je kan ook overdrijven, als een knuffel al te ver gaat. :') Sinterklaas en de kerstman ook maar preventief verbieden dan.
Sinterklaas en de Kerstman zijn kindervrienden, MB heeft die naam niet.
pi_203309682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Okay, die is dan enigzins overdreven, kan ik nog inkomen.

Maar deze niet, met z'n verlekkerende Romeo en Julia blik, en hij zit aan of tussen der borsten. Dat is m.i. zeker een ongewenste plek, tenzij het met toestemming van haar is, maar dat zal wel niet.

Een school leraar kan daar voor geschort worden, maar de beroemde MB mag dit blijkbaar wel.

[ afbeelding ]
Hele foto's plaatsen svp met de link naar de foto toe.
Niet een deel van een foto en er dan een hijgerig verhaaltje bij verzinnen.
dank u
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203309719
OK hier de hele foto:

  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:40:45 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203309746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef zoey27 het volgende:
Maar deze niet, met z'n verlekkerende Romeo en Julia blik, en hij zit aan of tussen der borsten. Dat is m.i. zeker een ongewenste plek, tenzij het met toestemming van haar is, maar dat zal wel niet.
[ afbeelding ]
Weet je wat ik vooral eng vind? We stonden er bij en keken er naar (met miljoenen mensen!). Ik weet niet of het met de informatie achteraf pas smerig lijkt, maar wat hij met dit meisje deed, hoe kunnen we dit niet meteen gezien hebben???

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203309824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef zoey27 het volgende:
OK hier de hele foto:

[ afbeelding ]
Zit Anouk nou aan dat kontje te voelen ? Kijk die lach oei oei oei
Ali B met twee handen op de schouders. WE GOT HIM WE HAVE PROOF!
Blonde vrouw met de hand op de schouder van ongemaklijk kijkende jongen.
Marco B doet graai graai.

Sluit ze allemaal op !
pi_203309860
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef zoey27 het volgende:
OK hier de hele foto:

[ afbeelding ]
Anouk lacht wel heel vreemd naar die jongen he, vind je niet ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203309874
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je wat ik vooral eng vind? We stonden er bij en keken er naar (met miljoenen mensen!). Ik weet niet of het met de informatie achteraf pas smerig lijkt, maar wat hij met dit meisje deed, hoe kunnen we dit niet meteen gezien hebben???

:{²
Ja bizar. Ik weet nog dat Ogene Marco B. ook als coach had en dat er op een gegeven moment zo'n filmpje werd getoond (voor het optreden) waarin ze leuk doen met de coach. Ogene en Marco B. liepen over het strand, en hij had 1 meid op de rug en verder veel knuffels en aanrakingen. Toen dacht ik ook al ; huh? zo klef.

Maar ik heb altijd het idee dat ik van een andere planeet kom want ik ben extreem afstandelijk dus dan denk ik vaak; ja zal wel normaal zijn, ik ben hier niet joviaal genoeg voor. Helaas ook irl zeg ik er dan niks van.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:48:40 #145
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203309875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Nee, maar het doet wel af aan de geloofwaardigheid van het verhaal.
Waarom? Wat heeft dat überhaupt met elkaar te maken? Als jij met vrienden op een uit de hand gelopen after bent en één van je vrienden krijgt een goed begin van de dag in de douche, toevallig door een dame die jij ook wel erg aantrekkelijk vindt... maakt dat dat jij recht zou hebben op seks met diezelfde dame? Hoe werkt dat precies in jouw hoofd? Als iemand zich een beetje gewillig toont dan zou ze makkelijk zijn dus mogen anderen ook geen plezier worden ontnomen? Wat precies is de logica?
pi_203309876
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kernvraag: heeft Ali de vrouw die vrijwillig met hem meeging verkracht?

Zij kenden elkaar en hadden al minimaal wekenlang vriendschappelijk contact. Hij heeft haar opgehaald en ze is uit vrije wil met hem meegegaan. In zijn studio heeft hij haar gezoend. Zij maakte hiertegen geen bezwaar. Hij wilde seks en ook hiertegen heeft zijn niet geprotesteerd. Ze hebben seks gehad. Naderhand hebben ze nog even gesproken en zij is vervolgens eigenstandig weer huiswaarts gegaan.

Acht jaar later doet deze vrouw aangifte van verkrachting. Zij verklaart nu dat zij destijds verstijfde en niet durfde te protesteren.

Mijn mening: hoewel Ali misbruik heeft gemaakt van een situatie en op geraffineerde wijze deze jonge vrouw heeft versierd, kun je dit geen echte verkrachting noemen. Achteraf spreekt zij van "verstijving". Een wat vreemd woord dat we herkennen uit andere verkrachtingszaken. Ik denk dat dit woord haar in de mond is gelegd door een derde.

Ali is een smeerlap, daarover bestaat geen twijfel. Maar ik geloof niet dat zijn gedrag voor de wet strafbaar is. Het is wel waar dat er meer zaken zijn geweest met "verstijving" waarbij de rechter dit heeft beoordeeld als zijnde verstijving. In specifieke gevallen kan dit terecht zijn, maar in de aangifte tegen Ali vind ik het vergezocht en niet bewijsbaar.
En zelfs al zou ze verstijven dan is dat onderdeel van de evolutie, je ziet dit ook in het dierenrijk, wanneer een dier zou tegenspartelen is de kans op voortplanting kleiner daarom verstijft een vrouw ook tijdens de seks omdat ze onderdanig is van nature en dit de kans op voortplanting vergroot. wat wil een mens met zijn ratio nou tegen de wetten van de natuur inbrengen? ethisch klopt het allemaal, maar het gaat wel tegen de maatschappelijke doctrine van collectieve afspraken in.
pi_203309911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:45 schreef hunterrnl het volgende:
Zit Anouk nou aan dat kontje te voelen ? Kijk die lach oei oei oei
Waarmee dan? Heeft ze drie armen? :D
pi_203309930
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef zoey27 het volgende:
OK hier de hele foto:

[ afbeelding ]
Deze foto zegt geen reet.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:53:01 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309936
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
En zelfs al zou ze verstijven dan is dat onderdeel van de evolutie, je ziet dit ook in het dierenrijk, wanneer een dier zou tegenspartelen is de kans op voortplanting kleiner daarom verstijft een vrouw ook tijdens de seks omdat ze onderdanig is van nature en dit de kans op voortplanting vergroot. wat wil een mens met zijn ratio nou tegen de wetten van de natuur inbrengen? ethisch klopt het allemaal, maar het gaat wel tegen de maatschappelijke doctrine van collectieve afspraken in.
Whut?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203309964
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:49 schreef zoey27 het volgende:
Er zijn zeker 10-20 foto's te vinden waar MB, Jonge meiden (vooral van The Voice Kids) in heupen, schouder, en andere vreemde plekken aanraakt.

Het hele idee van dat The Voice Kids is dan geloof ik ook dat het gewoon de volwassen versie is, alleen dan met kinderen.

Daarom ook geen (kinderlijke) kleding of sesamstraat liedjes. (ofwel kindermuziek)
Ik kijk het niet, maar is er in The Voice Kids ooit weleens een nummer van K3 bv. voorbij gekomen?
(OK, wel in de Vlaamse versie, maar ik bedoel NL, kan er overigens ook mee te maken hebben dat in de Vlaamse versie K3 ook bij de couches zit)

[ afbeelding ]
Schouder een vreemde plek :?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:44 #151
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203309974
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Whut?
Zo is natoer gewoon. Ofzo.
pi_203309976
Dubbel
pi_203309979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef hoedenderand het volgende:
ze onderdanig is van nature en dit de kans op voortplanting vergroot.
ze onderdanig is van nature ? _O- :W
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203309997
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:47 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Anouk lacht wel heel vreemd naar die jongen he, vind je niet ?
Het zal een fokker zijn. Anouk kennende
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
En zelfs al zou ze verstijven dan is dat onderdeel van de evolutie, je ziet dit ook in het dierenrijk, wanneer een dier zou tegenspartelen is de kans op voortplanting kleiner daarom verstijft een vrouw ook tijdens de seks omdat ze onderdanig is van nature en dit de kans op voortplanting vergroot. wat wil een mens met zijn ratio nou tegen de wetten van de natuur inbrengen? ethisch klopt het allemaal, maar het gaat wel tegen de maatschappelijke doctrine van collectieve afspraken in.
Kijk mensen, nog iemand die denkt dat verkrachten nodig is om voort te planten |:)
pi_203310002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:51 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Waarmee dan? Heeft ze drie armen? :D
Op de foto zie je maar 1 arm en de ander zit er blijkbaar al diep in. Hij is gewoon verdwene !
pi_203310029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef hunterrnl het volgende:
Op de foto zie je maar 1 arm en de ander zit er blijkbaar al diep in. Hij is gewoon verdwene !
Haar andere hand ligt op zijn schouder...
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:00:18 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203310045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Op de foto zie je maar 1 arm en de ander zit er blijkbaar al diep in. Hij is gewoon verdwene !
Je ziet haar hand op zijn schouder.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:02:38 #158
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_203310073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef zoey27 het volgende:
OK hier de hele foto:

[ afbeelding ]
Hmmzz..

Eventuele verdenkingen n.a.v. deze foto hier heeft eerder wat weg van stemmingmakerij en zegt vrij weinig.

Nu is het aan de hand daarvan zeker niet volledig duidelijk of het hier gaat om onschuldige taferelen of ongewenste intimiteiten. Laatste valt ook weer niet volledig voor 100 procent uit te sluiten.
Echter de afbeelding van Borsato rechts en het meiske lijkt niet helemaal ongewenst te zijn, tenminste gelet op haar handen over Borsato's hand.
In het slechtste geval werd zij fors in verlegenheid gebracht op dat moment wat heel goed zou kunnen, maar dan wordt het in soortgelijke gevallen vrij moeilijk bewijzen of sprake was van aanranding en een strafbaar feit.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:05:26 #159
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310102
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Cosima het volgende:

[..]
Ja bizar. Ik weet nog dat Ogene Marco B. ook als coach had en dat er op een gegeven moment zo'n filmpje werd getoond (voor het optreden) waarin ze leuk doen met de coach. Ogene en Marco B. liepen over het strand, en hij had 1 meid op de rug en verder veel knuffels en aanrakingen. Toen dacht ik ook al ; huh? zo klef.

Maar ik heb altijd het idee dat ik van een andere planeet kom want ik ben extreem afstandelijk dus dan denk ik vaak; ja zal wel normaal zijn, ik ben hier niet joviaal genoeg voor. Helaas ook irl zeg ik er dan niks van.
Ja, lastig oordelen is dat altijd. Ik ken ook mensen die een stuk amicaler zijn in fysiek opzicht, wat op zichzelf niet meteen een probleem hoeft te zijn, want het kan in theorie ook gewoon een positief en platonisch iets zijn. Nu achteraf zien die foto's er ineens heel anders uit, maar ja.
pi_203310149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:59 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Haar andere hand ligt op zijn schouder...
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je ziet haar hand op zijn schouder.
Bedankt. Dat had ik niet gezien.

Nou maakt het grappig bedoelde sarcasme minder leuk
  Beste debater 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 00:11:22 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203310153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:14 schreef riazop het volgende:

[..]
MSM is niet "heel het land" hoor. Integendeel. Ik denk zelfs dat het een minderheid is als ik zo eens om me heen luister.
in dat incel-hol? logisch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:11:27 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203310154
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, lastig oordelen is dat altijd. Ik ken ook mensen die een stuk amicaler zijn in fysiek opzicht, wat op zichzelf niet meteen een probleem hoeft te zijn, want het kan in theorie ook gewoon een positief en platonisch iets zijn. Nu achteraf zien die foto's er ineens heel anders uit, maar ja.
Het ene moment denk je het is een warme (touchy) Italiaan, het andere moment denk je wat een viezerik. Beide momenten zijn de handelingen hetzelfde alleen wat je kennelijk weet is anders. En toch vind ik het bijzonder dat met dit ene voorbeeld niet meteen alle alarmbellen gingen rinkelen. Want dit ging wel erg ver.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:12:53 #163
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310171
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het ene moment denk je het is een warme (touchy) Italiaan, het andere moment denk je wat een viezerik. Beide momenten zijn de handelingen hetzelfde alleen wat je kennelijk weet is anders. En toch vind ik het bijzonder dat dit ene voorbeeld niet meteen alle alarmbellen gingen rinkelen. Want dit ging wel erg ver.

:{²
Bij kinderen lijkt me dat wel behoorlijk glad ijs, ja. Maar ja, 1 foto zegt wat dat betreft niet heel veel. Ik ben dan wel weer benieuwd wat voor gevoel de ouders van de desbetreffende kinderen daar dan bij hadden.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:15:02 #164
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310190
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:14 schreef riazop het volgende:

[..]
MSM is niet "heel het land" hoor. Integendeel. Ik denk zelfs dat het een minderheid is als ik zo eens om me heen luister.
Als jij denkt dat Ali B en Marco Borsato binnen een jaar weer hun glansrijke carrière kunnen voortzetten dan ga je nog van een koude kermis thuis komen. Dat jouw omgeving je wat anders vertelt verbaast me weinig, want de opvattingen die je hier hebt geëtaleerd getuigen nou niet bepaald van een frisse bovenkamer.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:15:36 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203310195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Bij kinderen lijkt me dat wel behoorlijk glad ijs, ja. Maar ja, 1 foto zegt wat dat betreft niet heel veel. Ik ben dan wel weer benieuwd wat voor gevoel de ouders van de desbetreffende kinderen daar dan bij hadden.
3 mensen passeerden de revue in mijn hoofd: de ouders, het kind zelf en de partner van Marco Borsato. Niemand lijkt aan de bel getrokken te hebben. Overigens, stel het kind zocht er niks achter, kan dat achteraf met deze kennis alsnog schade aanrichten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:17:21 #166
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310212
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
3 mensen passeerden de revue in mijn hoofd: de ouders, het kind zelf en de partner van Marco Borsato. Niemand lijkt aan de bel getrokken te hebben.
Dat is toch redelijk inherent aan iemand op zo'n positie? Dan wuif je eventuele alarmbellen wat sneller weg dan wanneer een willekeurige docent op een willekeurige school wel heel amicaal met je kind omgaat.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:19:11 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203310230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat is toch redelijk inherent aan iemand op zo'n positie? Dan wuif je eventuele alarmbellen wat sneller weg dan wanneer een willekeurige docent op een willekeurige school wel heel amicaal met je kind omgaat.
Absoluut. Daar heb je een punt. Maar dan vraag ik me af waar de specialisten bleven? Die zouden met dit ene filmpje op zijn minst voer genoeg moeten hebben om een onderzoek in te stellen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203310243
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:30 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je doet net alsof je erbij was geweest en het een feit is wat de dame verklaart. Men kan hier geen onderscheid maken tussen claims en feiten.
Uiteraard.
pi_203310267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Waarom? Wat heeft dat überhaupt met elkaar te maken? Als jij met vrienden op een uit de hand gelopen after bent en één van je vrienden krijgt een goed begin van de dag in de douche, toevallig door een dame die jij ook wel erg aantrekkelijk vindt... maakt dat dat jij recht zou hebben op seks met diezelfde dame? Hoe werkt dat precies in jouw hoofd? Als iemand zich een beetje gewillig toont dan zou ze makkelijk zijn dus mogen anderen ook geen plezier worden ontnomen? Wat precies is de logica?
Ik heb het hier toch niet over de rechtvaardigheid van de acties van Ali. Ik zeg enkel vraagtekens bij het verloop van het verhaal.

Als je 3 keer erg schrikt van een vent die je seksueel lastig valt, waarbij je zelfs in zijn huis bent. En dan daarna in de douche sexuele handelingen verricht met een ander. Wat is daar precies de logica van?

Ik ben gewoon benieuwd hoe dit stand houdt in een rechtbank.
pi_203310280
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Als jij denkt dat Ali B en Marco Borsato binnen een jaar weer hun glansrijke carrière kunnen voortzetten dan ga je nog van een koude kermis thuis komen. Dat jouw omgeving je wat anders vertelt verbaast me weinig, want de opvattingen die je hier hebt geëtaleerd getuigen nou niet bepaald van een frisse bovenkamer.
Die carrieres zijn voorbij, Marco en Ali gaan in dit land geen cent meer verdienen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:25:27 #171
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310292
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ik heb het hier toch niet over de rechtvaardigheid van de acties van Ali. Ik zeg enkel vraagtekens bij het verloop van het verhaal.

Als je 3 keer erg schrikt van een vent die je seksueel lastig valt, waarbij je zelfs in zijn huis bent En dan daarna in de douche sexuele handelingen verricht met een ander. Wat is daar precies de logica van?

Ik ben gewoon benieuwd hoe dit stand houdt in een rechtbank.
Nou ja, de logica is dat je niet gediend bent van een viespeuk die uit is op seks maar je vindt een ander in die ruimte wel aantrekkelijk genoeg voor een blowjob in de douche. Gebeurt wel vaker, naar het schijnt althans, dat je met de een wel het bed zou kunnen delen, maar met een bekende van diegene dan weer niet.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:26:50 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203310301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die carrieres zijn voorbij, Marco en Ali gaan in dit land geen cent meer verdienen.
Dit zijn de gevolgen van trial by media. Het is mens eigen om een mening klaar te hebben en zelfs te oordelen nog voor alle relevante en zelfs noodzakelijke informatie hen heeft bereikt.

Iemand een voorbeeld van iemand die er nog bovenop is gekomen na zulke beschuldigingen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:29:28 #173
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203310317
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn de gevolgen van trial by media.
De gevolgen van het leven als BN'er. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. En er zijn zoveel verklaringen naar voren gekomen, als ook maar 20% verzonnen of aangedikt zou zijn blijft de overige 80% staan.
pi_203310324
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn de gevolgen van trial by media. Het is mens eigen om een mening klaar te hebben en zelfs te oordelen nog voor alle relevante en zelfs noodzakelijke informatie hen heeft bereikt.

Iemand een voorbeeld van iemand die er nog bovenop is gekomen na zulke beschuldigingen?

:{²
OJ Simpson.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:38:32 #175
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203310403
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De gevolgen van het leven als BN'er. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. En er zijn zoveel verklaringen naar voren gekomen, als ook maar 20% verzonnen of aangedikt zou zijn blijft de overige 80% staan.
Gedane zaken nemen geen keer. Dat gaat hier echt op. Daarom moet men hier voorzichtig mee zijn. Achter de verdachten schuilt nog een hele rits entourage die hier niet om heeft gevraagd. Denk aan de ouders, kinderen of de partner.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203310498
https://www.telegraaf.nl/(...)eten-en-willen-weten
quote:
Of The voice ooit nog terugkeert op de buis? „Niet op korte termijn in ieder geval. Het blijft een fantastisch programma, dat is nu besmeurd. Het format is ijzersterk, op dit moment weet ik het nog niet”, aldus Peter van der Vorst.
Het programma ligt zeker tot ten minste 2023 in de koelkast, als het er ooit uit komt, hangt af van hoe de aangiftes evolueren want anders is het besmeurd zijn niet meer weg te wrijven.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 01:14:03 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203310690
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:51 schreef zipcon het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eten-en-willen-weten
[..]
Het programma ligt zeker tot ten minste 2023 in de koelkast, als het er ooit uit komt, hangt af van hoe de aangiftes evolueren want anders is het besmeurd zijn niet meer weg te wrijven.
Tegen die tijd heet het de "The Talk"
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 22 januari 2022 @ 01:24:46 #178
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203310777
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, lastig oordelen is dat altijd. Ik ken ook mensen die een stuk amicaler zijn in fysiek opzicht, wat op zichzelf niet meteen een probleem hoeft te zijn, want het kan in theorie ook gewoon een positief en platonisch iets zijn. Nu achteraf zien die foto's er ineens heel anders uit, maar ja.
Ik vond & vind het sws altijd wat bizar hoe in feite wildvreemden dan andere mensen in een (feitelijke) werkrelatie (en dus voor de ander een ongekozen over/machtssituatie) zo intiem omhelzen.
Als je dat op straat doet, laat staan bij andermans kinderen, krijg je doorgaans een vette hengst.

Ik moet altijd denken aan borrels/nieuwjaarsrecepties waar mensen het zich moe(s)ten welgevallen om door iedereen aangeraakt te worden. Dat dit cultuur is, is voor mij vooral een excuus een andermans vrijheidszone te (mogen) betreden. In dat opzicht ben ik nu wel blij dat ook dat achterlijke met iedereen "handen schudden", passé is. een knikje is meer dan genoeg als begroeting.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 januari 2022 @ 01:56:24 #179
22592 crew  Ole
pi_203310930
Ben 50+ en altijd haatte ik het 'verplicht' kus geven / knuffelen met mensen die ik eigenlijk niet kende of geen klik mee had. Gelukkig heb ik ouders die dat helemaal begrepen en die steunden mij! Dan heb ik het over dat ik een koter was. Wel geinig vind ik dat mensen die er ook zo instaan. Zelfs generatie 80+ dat ook hebben! Gaat om respect
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 22 januari 2022 @ 03:22:47 #180
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203311108
^O^
pi_203311111
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:02 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Hmmzz..

Eventuele verdenkingen n.a.v. deze foto hier heeft eerder wat weg van stemmingmakerij en zegt vrij weinig.

Nu is het aan de hand daarvan zeker niet volledig duidelijk of het hier gaat om onschuldige taferelen of ongewenste intimiteiten. Laatste valt ook weer niet volledig voor 100 procent uit te sluiten.
Echter de afbeelding van Borsato rechts en het meiske lijkt niet helemaal ongewenst te zijn, tenminste gelet op haar handen over Borsato's hand.
In het slechtste geval werd zij fors in verlegenheid gebracht op dat moment wat heel goed zou kunnen, maar dan wordt het in soortgelijke gevallen vrij moeilijk bewijzen of sprake was van aanranding en een strafbaar feit.
Dit is geen foto, maar een stilgezet beeld van een filmopname. Deze film is te zien op YouTube bij de Voicekids 2019.

In die film is goed zichtbaar dat Marco B. dat jonge meisje voortdurend aan het betasten is. Voor het oog van de camera, dus hij lijkt zich van geen schuld bewust.

Hij omhelst haar, kust haar in de hals en op het haar, hij grijpt haar bij beide borsten, wrijft over haar armen en haar hand, drukt zijn lichaam tegen haar lichaam aan, enz.

En iedereen staat er bij te kijken en te lachen. Dit is gewoon uitgezonden op de tv.



[ Bericht 13% gewijzigd door SjoukjeHooynaayer op 22-01-2022 03:36:17 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 04:19:55 #182
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203311122
Heb beetje geskipt, maar borsten grijpen? Ik zie ze handen vasthouden over haar borstkas heen, niet superslim, maar toch anders dan ‘borsten grijpen’.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 22 januari 2022 @ 04:51:24 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203311144
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 04:19 schreef Tyr80 het volgende:
Heb beetje geskipt, maar borsten grijpen? Ik zie ze handen vasthouden over haar borstkas heen, niet superslim, maar toch anders dan ‘borsten grijpen’.
Op een gegeven ogenblik lijkt zijn hand tussen de hand van het meisje en haar borst te zitten. Hoe hebben we dit niet kunnen zien. Je hoeft als ouder niet paranoia te zijn, maar hier hadden toch zeker alarmbellen moeten rinkelen. Op zijn minst! Dit gaat wel even een stuk verder dan de warme Italiaan uithangen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203311217
Ik had een ex die een middag buitenproportioneel kwaad kon zijn omdat ze ergens gezien had dat ik op straat in de verte met een andere vrouw had staan flirten die ik serieus niet eens had gezien of dat er op een bepaalde manier oogcontact was met notabene eigen familie. Dat was niet mijn probleem, maar 200% de hare. Net als dat ze dacht dat we in 2012 moesten verkassen naar het hoogste punt ter wereld omdat de wereld eraan zou gaan. En zo denk ik er ook over met mensen die spijkers op laag water gaan zoeken met "bestuderen van beelden", maak jezelf niet ziek.

Ik zal Marco verder niet verdedigen voor strafbare feiten maar dit idee van beschuldigen waarbij hij voor iets als een "verlekkerde blik" en handtastelijkheden die helemaal niet zo het boekje te buiten gaan zoals hier al door iemand opgemerkt ook veroordeelt worden is een beetje vergezocht.

Ook het hele contrast dat iemand als Paul de Leeuw hier een paar jaar geleden massaal verdedigd werd toen hij in een oude clip "wel" een grens van fatsoen overging. En we nu "hints van ongewenst gedrag" proberen te vinden bij Borsato is waar we zelf ook de fout in gaan.

Bij mensen die bewezen iets stratbaars hebben gedaan is het prima dat ze voor dat strafbare feit onder de loep worden gelegd, maar we moeten er voor waken dat we niet iedereen pedo gaan noemen die zonder seksueel wangedrag kinderen benaderd. Een leerkracht moet op zijn tijd een knuffel kunnen geven. Er zijn miljoenen kinderen die nu volwassen zijn en warme leerkrachten en anderen gekend hebben zonder iets met bijbedoelingen.

Als we piketpaaltjes willen verschuiven op dit vlak krijgen we straks een kille afstandelijke samenleving waarbij iedereen op de tenen gaat lopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 22-01-2022 06:35:04 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 06:26:50 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203311232
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:15 schreef Beathoven het volgende:
Een leerkracht moet op zijn tijd een knuffel kunnen geven. Er zijn miljoenen kinderen die nu volwassen zijn en warme leerkrachten en anderen gekend hebben zonder iets met bijbedoelingen.
Dit is echt heel mooi wat je zegt en zo ontzettend waar. We leven helaas in een tijdperk van paranoia. Ik zie niet in hoe we dit kunnen gaan oplossen. Maar ga er maar aan staan als ouder met dit soort berichtgevingen bij de vleet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203311251
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is echt heel mooi wat je zegt en zo ontzettend waar. We leven helaas in een tijdperk van paranoia. Ik zie niet in hoe we dit kunnen gaan oplossen. Maar ga er maar aan staan als ouder met dit soort berichtgevingen bij de vleet.

:{²
Als ouder moet je altijd een goed filter hebben voor signalen. Bij sommige is deze echter een beetje of gruwelijk defect.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 07:09:20 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203311298
Wat Marco doet deed Joe Biden ook voor de Camera. Ouders vonden het goed. Werd gewoon geaccepteerd door de Democraten.
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 07:30:59 #188
88815 The_Emotion
98.3
pi_203311339
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is echt heel mooi wat je zegt en zo ontzettend waar. We leven helaas in een tijdperk van paranoia. Ik zie niet in hoe we dit kunnen gaan oplossen. Maar ga er maar aan staan als ouder met dit soort berichtgevingen bij de vleet.

:{²

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 22 januari 2022 @ 07:38:55 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203311355
quote:
Je kan als ouder ook achter elke boom een spook zien. M.i. is het medicijn dan erger dan de kwaal. Elke dag in argwaan leven moet je niet willen. Maar inderdaad, wat dan wel?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203311356
Ongewenst gedrag komt ook bij pinguins voor

"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 22 januari 2022 @ 07:47:01 #191
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203311368
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die carrieres zijn voorbij, Marco en Ali gaan in dit land geen cent meer verdienen.
Wellicht dat ze een graantje kunnen meepikken middels een uitkering.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203311371
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik had een ex die een middag buitenproportioneel kwaad kon zijn omdat ze ergens gezien had dat ik op straat in de verte met een andere vrouw had staan flirten die ik serieus niet eens had gezien of dat er op een bepaalde manier oogcontact was met notabene eigen familie. Dat was niet mijn probleem, maar 200% de hare. Net als dat ze dacht dat we in 2012 moesten verkassen naar het hoogste punt ter wereld omdat de wereld eraan zou gaan. En zo denk ik er ook over met mensen die spijkers op laag water gaan zoeken met "bestuderen van beelden", maak jezelf niet ziek.

Ik zal Marco verder niet verdedigen voor strafbare feiten maar dit idee van beschuldigen waarbij hij voor iets als een "verlekkerde blik" en handtastelijkheden die helemaal niet zo het boekje te buiten gaan zoals hier al door iemand opgemerkt ook veroordeelt worden is een beetje vergezocht.

Ook het hele contrast dat iemand als Paul de Leeuw hier een paar jaar geleden massaal verdedigd werd toen hij in een oude clip "wel" een grens van fatsoen overging. En we nu "hints van ongewenst gedrag" proberen te vinden bij Borsato is waar we zelf ook de fout in gaan.

Bij mensen die bewezen iets stratbaars hebben gedaan is het prima dat ze voor dat strafbare feit onder de loep worden gelegd, maar we moeten er voor waken dat we niet iedereen pedo gaan noemen die zonder seksueel wangedrag kinderen benaderd. Een leerkracht moet op zijn tijd een knuffel kunnen geven. Er zijn miljoenen kinderen die nu volwassen zijn en warme leerkrachten en anderen gekend hebben zonder iets met bijbedoelingen.

Als we piketpaaltjes willen verschuiven op dit vlak krijgen we straks een kille afstandelijke samenleving waarbij iedereen op de tenen gaat lopen.
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311382
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Punt uit! :7
pi_203311392
Kind krijgt bezoek en ziet dat het Marco Borsato is

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203311397
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik had een ex die een middag buitenproportioneel kwaad kon zijn omdat ze ergens gezien had dat ik op straat in de verte met een andere vrouw had staan flirten die ik serieus niet eens had gezien of dat er op een bepaalde manier oogcontact was met notabene eigen familie. Dat was niet mijn probleem, maar 200% de hare. Net als dat ze dacht dat we in 2012 moesten verkassen naar het hoogste punt ter wereld omdat de wereld eraan zou gaan.
Gevalletje borderline?
pi_203311401
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:09 schreef KingRadler het volgende:
Wat Marco doet deed Joe Biden ook voor de Camera. Ouders vonden het goed. Werd gewoon geaccepteerd door de Democraten.
nee, Biden ging verder.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 08:00:06 #197
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203311420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Dit was inderdaad anders dan een vluchtige knuffel.

Maar met de kennis die wij nu hebben over deze viespeuk, kijken wij toch anders naar deze beelden. Als wij niet wisten van zijn wanpraktijken ten opzichte van jonge kwetsbare dames, dan zou dit waarschijnlijk niet eens zijn opgevallen. Maar nu daar de nadruk op wordt gezet, valt bepaald gedrag nu eenmaal op.

Zie de recentelijke tuinvideo van Marco.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203311436
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:54 schreef Werkman het volgende:

[..]
Gevalletje borderline?
Vermoedelijk

Erkende ook wel dat ze problemen had, maar ik voelde me niet de partij om haar daarbij te kunnen ondersteunen of er doorheen te kunnen loodsen. Al helemaal niet omdat ze tegelijkertijd ook vond dat ik mijn best moest doen op hetgeen zij volledig onterecht vermoede en als 100% waar zag. :)

iets met zachte heelmeesters..
pi_203311439
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:00 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Dit was inderdaad anders dan een vluchtige knuffel.

Maar met de kennis die wij nu hebben over deze viespeuk, kijken wij toch anders naar deze beelden. Als wij niet wisten van zijn wanpraktijken ten opzichte van jonge kwetsbare dames, dan zou dit waarschijnlijk niet eens zijn opgevallen. Maar nu daar de nadruk op wordt gezet, valt bepaald gedrag nu eenmaal op.

Zie de recentelijke tuinvideo van Marco.
Die video ken ik niet.

Maar ik neem toch aan dat dat meisje ook ouders heeft. Ik zou mij bij iedere volwassen man die tegen mijn dochter staat aan te rijden terwijl hij met zijn handen over haar lichaam glijdt zorgen maken, ook als ik geen weet had van enige verdere verdenkingen tegen die man.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Een willekeurig iemand op straat heeft ook geen instructies gekregen van een regisseur om met je tiener op een podium te gaan staan.
pi_203311456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Een willekeurig iemand op straat heeft ook geen instructies gekregen van een regisseur om met je tiener op een podium te gaan staan.
Wat heeft dat er mee te maken? Met hoeveel kinderen heeft Hennie Huisman of Peter Jan Rens op een podium gestaan? Zag je hen ook hun kruis er tegenaan duwen en hun vroeg puberale deelnemers in de borststreek betasten?

Als jij denkt dat ouders wanneer ze toestemming geven om met hun kind op een podium te staan ze ook toestemming geven dat kind te betasten bij haar borsten heb je iets gemist ben ik bang.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 22 januari 2022 @ 08:20:02 #202
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203311478
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 04:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Op een gegeven ogenblik lijkt zijn hand tussen de hand van het meisje en haar borst te zitten. Hoe hebben we dit niet kunnen zien. Je hoeft als ouder niet paranoia te zijn, maar hier hadden toch zeker alarmbellen moeten rinkelen. Op zijn minst! Dit gaat wel even een stuk verder dan de warme Italiaan uithangen.

:{²
Ik krijg hiervan alleen maar het idee dat jij de “vunzige geest” bent in deze, als je dát hierachter zoekt.
pi_203311488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Met hoeveel kinderen heeft Hennie Huisman of Peter Jan Rens op een podium gestaan? Zag je hen ook hun kruis er tegenaan duwen en hun vroeg puberale deelnemers in de borststreek betasten?

Als jij denkt dat ouders wanneer ze toestemming geven om met hun kind op een podium te staan ze ook toestemming geven dat kind te betasten bij haar borsten heb je iets gemist ben ik bang.
Ik had hier al uiteengezet wat anderen ook al schreven. Ik zie hem de borsten van die tiener niet betasten. En als dit zo zou zijn dat ik dat gemist heb dan kom ik daar op terug.

Kruis tegen haar aanduwen. Tja, dan is achter iemand staan als support op een podium dus het volgende punt. Ik ga er vanuit dat de ouders nav alles met het meisje om de tafel zijn gegaan of er ongewenste dingen zijn gebeurd en dat moet het maar uitwijzen. Liever dat als bron dan een sensatiezoekende user op een forum.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 22-01-2022 08:27:15 ]
pi_203311515
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik had hier al uiteengezet wat anderen ook al schreven. Ik zie hem de borsten van die tiener niet betasten. En als dit zo zou zijn dat ik dat gemist heb dan kom ik daar op terug.
Ik denk dat wel te zien. Maar je zou er niet eens over Moeten hoeven twijfelen want zijn handen hebben bij heel haar borststreek niets te zoeken. Echt helemaal niets.

Kijk, zo deed Henny Huisman dat:







Zo kun je ook met kinderen op een podium staan. Dan vraagt niemand zich af of je nou wel of niet met je handen op plaatsen komt waar het niet hoort.

En dit was nota bene in een tijd dat seks met kinderen gedoogd werd en kinderporno legaal was.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 22 januari 2022 @ 08:35:17 #205
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203311537
Dit is wel zulks ontzettende kolder. De andere voice-coaches staan nota bene ook met “hun kids” te knuffelen. Dit is echt gewoon een uiting van jullie eigen vunzige geest, of stemmingmakerij.
pi_203311561
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat wel te zien. Maar je zou er niet eens over Moeten hoeven twijfelen want zijn handen hebben bij heel haar borststreek niets te zoeken. Echt helemaal niets.

Kijk, zo deed Henny Huisman dat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo kun je ook met kinderen op een podium staan. Dan vraagt niemand zich af of je nou wel of niet met je handen op plaatsen komt waar het niet hoort.

En dit was nota bene in een tijd dat seks met kinderen gedoogd werd en kinderporno legaal was.
Niet te selectief plaatjes posten..

Verder vind ik dat zoeken naar aanwijzingen in plaatjes wel ver gaat. Dan kan je straks als presentator helemaal niks meer, met die seksuele blik waarmee alles geanalyseerd word.
pi_203311567
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat wel te zien. Maar je zou er niet eens over Moeten hoeven twijfelen want zijn handen hebben bij heel haar borststreek niets te zoeken. Echt helemaal niets.
serieuze vraag aan iedereen die dit meeleest.. wat is dit?

Verder laat ik het bij wat ik schreef. Alleen het meisje en de ouders die met haar spreken zullen moeten aangeven of er wat mis was of niet.

quote:
Kijk, zo deed Henny Huisman dat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo kun je ook met kinderen op een podium staan. Dan vraagt niemand zich af of je nou wel of niet met je handen op plaatsen komt waar het niet hoort.

En dit was nota bene in een tijd dat seks met kinderen gedoogd werd en kinderporno legaal was.
Als we van die warrige posts naar Henny gaan en we komen ineens vanuit het niets met kinderporno om de hoek dan zijn we wel ergens in Tokyo als we het over Amsterdam hebben
pi_203311580
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:35 schreef T.Durden het volgende:
Dit is wel zulks ontzettende kolder. De andere voice-coaches staan nota bene ook met “hun kids” te knuffelen. Dit is echt gewoon een uiting van jullie eigen vunzige geest, of stemmingmakerij.
Als er iets duidelijk is geworden is dat The Voice een groot seksueel riool is met vele vormen van grensoverschrijdend gedrag en een cultuur waarin men dat van elkaar accepteert. Dus ik vraag me af of wat andere coaches doen een goede maatstaf voor geaccepteerd gedrag is.

Overigens heb ik geen filmpjes gezien van andere coaches gezien die hun deelnemers bij hun beginnende tietjes grijpen. Evenmin ken ik andere coaches waartegen vrouwen aangifte en meerdere meldingen hebben gedaan wegens ontucht als minderjarige.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311614
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als er iets duidelijk is geworden is dat The Voice een groot seksueel riool is met vele vormen van grensoverschrijdend gedrag en een cultuur waarin men dat van elkaar accepteert. Dus ik vraag me af of wat andere coaches doen een goede maatstaf voor geaccepteerd gedrag is.

Overigens heb ik geen filmpjes gezien van andere coaches gezien die hun deelnemers bij hun beginnende tietjes grijpen. Evenmin ken ik andere coaches waartegen vrouwen aangifte en meerdere meldingen hebben gedaan wegens ontucht als minderjarige.
Misschien kan je nog een leuke onschuldige foto plaatsen van Henny Huisman.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203311617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
serieuze vraag aan iedereen die dit meeleest.. wat is dit?
wat snap je er niet aan?
quote:
Verder laat ik het bij wat ik schreef. Alleen het meisje en de ouders die met haar spreken zullen moeten aangeven of er wat mis was of niet.
[..]
Als we van die warrige posts naar Henny gaan en we komen ineens vanuit het niets met kinderporno om de hoek dan zijn we wel ergens in Tokyo als we het over Amsterdam hebben
Tja jij lijkt te denken dat als je met kinderen op een podium staat je hen dan moet betasten. Ik haal Henny Huisman aan als voorbeeld van hoe het ook kan.

Het voorbeeld van kinderporno haal ik aan omdat in de tijd dat Henny Huisman met kinderen op het podium stond er veel losser werd gedacht over omgang van volwassenen en kinderen op seksueel vlak. En zelfs in die tijd begreep Henny al dat je pubermeisjes niet betast in de borststreek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311650
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
wat snap je er niet aan?
[..]
Tja jij lijkt te denken dat als je met kinderen op een podium staat je hen dan moet betasten. Ik haal Henny Huisman aan als voorbeeld van hoe het ook kan.

Het voorbeeld van kinderporno haal ik aan omdat in de tijd dat Henny Huisman met kinderen op het podium stond er veel losser werd gedacht over omgang van volwassenen en kinderen op seksueel vlak. En zelfs in die tijd begreep Henny al dat je pubermeisjes niet betast in de borststreek.
Kinderporno was in de jaren 90 bijna geen probleem lees ik, weer wat geleerd :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203311666
:') Ik vind de analyses van al die foto's op zichzelf nogal vunzig.

Geen best topic dit. Pleitte pas al voor een wat rationeler topic (toch maar niet gedaan) maar dit wordt er ook niet beter op zo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203311690
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Kinderporno was in de jaren 90 bijna geen probleem lees ik, weer wat geleerd :'(
Zo leer je nog eens wat ja. Dat was gewoon legaal inderdaad.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo leer je nog eens wat ja. Dat was gewoon legaal inderdaad.
Je fantasie slaat op hol.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203311744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Je fantasie slaat op hol.
Tja als je slecht geïnformeerd bent is het lastig discussiëren.

Tot in de jaren 80 kon je het gewoon kopen in de seksshop en tot eind jaren 90 was bezit gewoon legaal.

Hier een artikel uit 1996 in de Trouw:

quote:
Is het bezitten van kinderporno strafbaar?

Nee. In Nederland wordt groot belang gehecht aan de vrijheid van meningsuiting. De burger moet in vrijheid kunnen bepalen wat hij wil schrijven, lezen of bekijken. Binnen redelijke grenzen. Het bezit van een plankje met pornofilms voor eigen gebruik, waarop kinderen seksueel worden misbruikt, is dus toegestaan.
https://www.trouw.nl/cs-b2b408f2
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203311837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja als je slecht geïnformeerd bent is het lastig discussiëren.

Tot in de jaren 80 kon je het gewoon kopen in de seksshop en tot eind jaren 90 was bezit gewoon legaal.

Hier een artikel uit 1996 in de Trouw:
[..]
https://www.trouw.nl/cs-b2b408f2
In 2010 is deze wet over bezit van kinderporno pas van kracht.

Maargoed slecht geinformeerd zal meevallen zou me niks verbazen dat je het net zelf heb gegoogled. Trouw link was niet echt bepaald moeilijk te vinden.
pi_203311862
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:15 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
In 2010 is deze wet over bezit van kinderporno pas van kracht.

Maargoed slecht geinformeerd zal meevallen zou me niks verbazen dat je het net zelf heb gegoogled. Trouw link was niet echt bepaald moeilijk te vinden.
Ik Google er naar om onderbouwing te zoeken bij mijn eerdere stelling dat kinderporno legaal was in de jaren 90 maar wat Pedroso niet geloofde.

En nee, die link is niet moeilijk te vinden. Moet dat dan? Hij onderbouwt mijn eerdere bewering toch?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 09:21:20 #218
367000 roos94
pi_203311907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tot in de jaren 80 kon je het gewoon kopen in de seksshop en tot eind jaren 90 was bezit gewoon legaal.

Wat :{
pi_203311908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja als je slecht geïnformeerd bent is het lastig discussiëren.

Tot in de jaren 80 kon je het gewoon kopen in de seksshop en tot eind jaren 90 was bezit gewoon legaal.

Hier een artikel uit 1996 in de Trouw:
[..]
https://www.trouw.nl/cs-b2b408f2
Ook in die tijd was het not done om met kinderen te kloten, net als nu. Dus waar je het vandaan haalt dat het in die tijd allemaal niet zo erg was is onzin.
Bovendien praten we hier (over Borsato) niet over kinderporno, dit is ook gewoon legaal wat hij doet (volgens de wet). Dus dat is dan ook normaal ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 09:23:45 #220
367000 roos94
pi_203311934
De burger moet in vrijheid kunnen bepalen wat hij wil schrijven, lezen of bekijken. Binnen redelijke grenzen. Het bezit van een plankje met pornofilms voor eigen gebruik, waarop kinderen seksueel worden misbruikt, is dus toegestaan


Ik krijg even een mentale 404 error
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:23:46 #221
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203311935
Dat meisje geeft hem aan het einde spontaan een dikke knuffel nog, maar dat zal vast uitgelegd worden als een poging om zijn handen van haar lichaam af te krijgen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203311943
Ok dus de les: alleen je eigen kind een knuffel geven en een ander kind hooguit een hand (met covid ook al twijfelachtig)
pi_203311987
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ok dus de les: alleen je eigen kind een knuffel geven en een ander kind hooguit een hand (met covid ook al twijfelachtig)
Zelfs bij je eigen kinderen betreedt je in gevaarlijk gebied, zou maar door iemand anders geinterpreteerd worden als iets anders.

Beste 1.5m afstand.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:27:39 #224
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203311990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:20 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Ik krijg hiervan alleen maar het idee dat jij de “vunzige geest” bent in deze, als je dát hierachter zoekt.
Ik was even ontbijten, excuus voor de late reactie:

Dat is het hem nou juist. Default zoek ik hier helemaal niks achter. Echter met de info nu kan ik niet anders dan het smerig vinden. Het is een emotie of drift zo u wilt waar ik niet om vraag. Ik sta hier niet alleen in heb ik de indruk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203311991
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ok dus de les: alleen je eigen kind een knuffel geven en een ander kind hooguit een hand (met covid ook al twijfelachtig)
Ook met je eigen kind zal het volgens enkele zedenpredikers hier niet kunnen om te knuffelen. Bah !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203312011
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ook met je eigen kind zal het volgens enkele zedenpredikers hier niet kunnen om te knuffelen. Bah !
Of nog erger.... Je eigen baby niet meer een bad mogen geven.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:31:09 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203312024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ook met je eigen kind zal het volgens enkele zedenpredikers hier niet kunnen om te knuffelen. Bah !
Je moet heel die schijn niet willen. En als het goed is zou je je als ouder (vooral als vader) ook ongemakkelijk voelen als je hand ineens over een kuis borstje van je dochter gaat. Better safe than sorry.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203312031
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ok dus de les: alleen je eigen kind een knuffel geven en een ander kind hooguit een hand (met covid ook al twijfelachtig)
Praktijkcasus:

Mijn dochter heeft een vriendin (9 jaar) die de eerste keer dat ze kwam spelen de hele tijd tegen me aan kwam staan en op enig moment mij een knuffel gaf.

Ik heb haar toen uitgelegd dat ik alleen mij eigen kindjes in 'mijn zone' wil. En ik twijfel nog steeds of ik hierover een signaal naar haar ouders moet geven.

Of zou het bij die mensen normaal zijn dat ook andere kinderen knuffels krijgen en wil ik dan nog dat mijn dochter daar speelt?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:32:13 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203312038
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ok dus de les: alleen je eigen kind een knuffel geven en een ander kind hooguit een hand (met covid ook al twijfelachtig)
Gewoon een boks. Maar dan ook niet te hard natuurlijk!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203312056
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:14 schreef Vallon het volgende:

[..]
Tegen die tijd heet het de "The Talk"
Ik ga voor 'The Final Touch'
pi_203312064
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je moet heel die schijn niet willen. En als het goed is zou je je als ouder (vooral als vader) ook ongemakkelijk voelen als je hand ineens over een kuis borstje van je dochter gaat. Better safe than sorry.

:{²
Ga toch weg koekwaus. Ik stoei gewoon met mijn dochter en dan komt het echt wel eens voor dat ik haar borst (al zit daar nog niks) of billen aanraak. Als je dat als vader een probleem vindt, dan heb je pas een probleem.

Het gaat er vooral om dat zij begrijpt dat papa net iets meer mag dan andere volwassenen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:37:14 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203312077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:34 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Ik ga voor 'The Final Touch'
Weet je waar ik vooral benieuwd naar ben? Of dit van invloed gaat zijn op het hele format the Voice. En dan bedoel ik ook buiten de landsgrenzen. Want in principe heeft dit format alles om de holistische vierezerik te helpen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203312105
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Door dit soort berichten van mannen krijg ik nog hoop in mannen die geen smeerlappen zijn

Marco Borsato heeft nota bene zelf een dochter… hoe kan hij een andere kind zo betasten als hij zelf weet hoe het is om vader te zijn?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:39:51 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203312106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ga toch weg koekwaus. Ik stoei gewoon met mijn dochter en dan komt het echt wel eens voor dat ik haar borst (al zit daar nog niks) of billen aanraak. Als je dat als vader een probleem vindt, dan heb je pas een probleem.
Met hele jongen meiden begrijp ik dat ook heel goed. Maar heb je dat ook als ze ouder zijn?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203312122
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ga toch weg koekwaus. Ik stoei gewoon met mijn dochter en dan komt het echt wel eens voor dat ik haar borst (al zit daar nog niks) of billen aanraak. Als je dat als vader een probleem vindt, dan heb je pas een probleem.

Het gaat er vooral om dat zij begrijpt dat papa net iets meer mag dan andere volwassenen.
Dat laatste is een beetje vreemd verwoord. Volgens mij vind het meeste kindermisbruik namelijk nog steeds plaats in huiselijke kringen.
pi_203312140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
wat snap je er niet aan?
[..]
Tja jij lijkt te denken dat als je met kinderen op een podium staat je hen dan moet betasten.
haha, wtf is dit voor labiele twist.

Ik denk dat jij je je excuses mag gaan aanbieden of einde discussie.


quote:
Ik haal Henny Huisman aan als voorbeeld van hoe het ook kan.
Henny is een prima kerel, maar als Marco er zo bijzat als Henny op de foto stond die hier ook getoond was, had jij 'm al van het podium geslagen begrijp ik.
pi_203312233
Eigenlijk is het jammer dat ze er hoe dan ook goed mee weg komen.
Voor alle drie is het einde carriere.
(hoge) celstraffen zie ik niet gebeuren.

En dan kunnen ze allemaal naar een ander land gaan en daar van hun miljoenen verder genieten.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 10:00:17 #238
74056 crew  ToT
pi_203312241
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:58 schreef fubaaar22 het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat ze er hoe dan ook goed mee weg komen.
Voor alle drie is het einde carriere.
(hoge) celstraffen zie ik niet gebeuren.

En dan kunnen ze allemaal naar een ander land gaan en daar van hun miljoenen verder genieten.
Ja Ali heeft bijvoorbeeld 40 huizen gekocht. Die kan nu in principe lekker van Dubai naar Marokko vliegen en flappen blijven tellen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:01:02 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203312245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:58 schreef fubaaar22 het volgende:

En dan kunnen ze allemaal naar een ander land gaan en daar van hun miljoenen verder genieten.
Het zal ze niet dezelfde voldoening geven als met het werk hier. Dat is al een grote straf op zich.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203312259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:58 schreef fubaaar22 het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat ze er hoe dan ook goed mee weg komen.
Voor alle drie is het einde carriere.
(hoge) celstraffen zie ik niet gebeuren.

En dan kunnen ze allemaal naar een ander land gaan en daar van hun miljoenen verder genieten.
Ik denk dat die klap wel harder aankomt, dan een paar maanden in het gevang. Iedereen in Nederland herkent je en je kinderen gaan een zware tijd tegemoet op school/rest van hun leven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 10:03:53 #241
74056 crew  ToT
pi_203312266
Maar komt er nog een nieuwe uitzending waarin die Nieman besproken wordt of zo? :? Zijn naam werd duidelijk buiten de uitzending gehouden.
pi_203312271
Dat je als rechtgeaarde TV-kijker of radioluisteraar niet meer onverwacht wordt geconfronteerd met Ali B. Marco B. of The V. is ook wat waard natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203312288
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Met hele jongen meiden begrijp ik dat ook heel goed. Maar heb je dat ook als ze ouder zijn?

:{²
Ik weet niet, ik heb geen dochter van 15. Zien we tegen die tijd wel hoe dat dan voelt (in mijn hoofd, niet fysiek).
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 10:06:22 #244
74056 crew  ToT
pi_203312292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:04 schreef Monolith het volgende:
Dat je als rechtgeaarde TV-kijker of radioluisteraar niet meer onverwacht wordt geconfronteerd met Ali B. Marco B. of The V. is ook wat waard natuurlijk.
Borsato kon ik wel met minder moeite tolereren dan Ali.
pi_203312299
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:41 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat laatste is een beetje vreemd verwoord. Volgens mij vind het meeste kindermisbruik namelijk nog steeds plaats in huiselijke kringen.
*Zucht*

Je kunt goed genoeg begrijpend lezen, hoop ik, om te snappen wat ik bedoel.
pi_203312425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:47 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Wellicht dat ze een graantje kunnen meepikken middels een uitkering.
Ali kan altijd weer gaan hosselen natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203312468
Ik heb Boos niet gezien maar gisteren de uitspraken gelezen in het AD. Die Ali B. is nog veel erger dan ik dacht, haalt zelfs zijn vriendjes erbij om die meisjes te misbruiken. En dat noemt zich 'coach', je kan hem beter 'vernieler' noemen. Ik denk dat die geen voet meer op Nederlandse bodem zet. Hij zit in Dubai had ik begrepen.
En meneer R. is naar Amerika naar een afkickkliniek voor seksverslaafden. Mooi.
Maar ik zou die werkvloer ook maar eens goed opschonen, iedereen die meedeed aan voortdurend seksuele opmerkingen maken gewoon laten opdonderen en nooit meer terugkomen. Ook degenen die erbij waren maar verder niks deden. Juist omdat ze niks deden, opsodemieteren, zero tolerance. Alleen zo voorkom je dat het tien jaar onder de pet blijft en misschien hooguit 2 jaar duurt, want het zal altijd weer voorkomen.
En iedereen die vertrokken is vanwege die sfeer, mag terugkomen. Dát zou mijn beleid zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mondkapje op 22-01-2022 11:03:41 ]
pi_203312521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik weet niet, ik heb geen dochter van 15. Zien we tegen die tijd wel hoe dat dan voelt (in mijn hoofd, niet fysiek).
Ik wel, de jongste, en ze krijgt nog regelmatig de kieteldood, stoeien etc. Alleen lui die al ziek zijn in hun hoofd denken daar andere zaken bij.
Het is koud, het is guur....
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:37:07 #249
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203312569
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef roos94 het volgende:
De burger moet in vrijheid kunnen bepalen wat hij wil schrijven, lezen of bekijken. Binnen redelijke grenzen. Het bezit van een plankje met pornofilms voor eigen gebruik, waarop kinderen seksueel worden misbruikt, is dus toegestaan


Ik krijg even een mentale 404 error
Nederland is een vies landje. Veel van die vrije linkse geesten die kindermisbruik en andere bestialiteit normaal vinden.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:39:03 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203312586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:37 schreef damsco het volgende:

[..]
Nederland is een vies landje. Veel van die vrije linkse geesten die kindermisbruik en andere bestialiteit normaal vinden.
Zoals?
Huilen dan.
pi_203312610
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ook met je eigen kind zal het volgens enkele zedenpredikers hier niet kunnen om te knuffelen. Bah !
ik ga als ouder deze rabbithole niet met paranoia figuren m/v in. Wat een andere user hier al aangaf, de mogelijkheid tot rationeel discussieren ontbreekt.

Misschien is het, als dit deel van de users de overhand in de maatschappij krijgt, weer tijd om als man alles omtrent kinderen weer lekker traditioneel aan de vrouw over te laten en 24/7 te gaan werken.
pi_203312635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef zoey27 het volgende:
OK hier de hele foto:

[ afbeelding ]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier het fragment waar deze foto oorspronkelijk vandaan komt:
twitter

:{ :{ :{ :{ :{
pi_203312654
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat :{
Schatjes nooit gezien? De actrice die een seksscene speelde met een tennisleraar was 14 tijdens de opnames. Toen normaal nu is het bezit van kinderporno.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203312737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:00 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Dit was inderdaad anders dan een vluchtige knuffel.

Maar met de kennis die wij nu hebben over deze viespeuk, kijken wij toch anders naar deze beelden. Als wij niet wisten van zijn wanpraktijken ten opzichte van jonge kwetsbare dames, dan zou dit waarschijnlijk niet eens zijn opgevallen. Maar nu daar de nadruk op wordt gezet, valt bepaald gedrag nu eenmaal op.

Zie de recentelijke tuinvideo van Marco.
Link naar die video?
pi_203312761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je kunt kletsen wat je wilt, maar ik vind hoe Marco dat kind staat te betasten alle perken te buiten gaan. Ik heb een dochter van die leeftijd en als ik een volwassen vent haar zo zie betasten dan krijgt hij een klap voor zijn kop en aangifte aan zijn broek.

Het arme kind is ook helemaal ongemakkelijk en pakt zijn hand zodat hij niet aan haar borst kan zitten. Dit is verpakt als een leuke spontane coach maar in feite is het gewoon een oude geilaard die zijn handen over een kinderlichaam laat glijden en met zijn handen op plekken komt waar hij ver uit de buurt dient te blijven. Zijn handen hebben niks maar dan ook helemaal niks in de buurt van haar borsten te zoeken.
Dit.
Miljoenen mensen hebben hier ook naar gekeken zonder dat ooit iemand blijkbaar de nood voelde om Marco er op te wijzen dat dit wel erg ver gaat inderdaad.
Het kan natuurlijk dat er wel over gepraat werd op social media maar hij is daar nimmer op gecorrigeerd.
Het zou ook niet nodig moeten zijn want iedere man weet dat dit ver over de grens is maar Marco lijkt ongeremd.

Nog kwalijker is naar mijn mening dat Marco en Ali aan de haal gingen met kandidaten buiten the voice en dat dat allemaal maar toegelaten werd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203312792
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dit.
Miljoenen mensen hebben hier ook naar gekeken zonder dat ooit iemand blijkbaar de nood voelde om Marco er op te wijzen dat dit wel erg ver gaat inderdaad.
Het kan natuurlijk dat er wel over gepraat werd op social media maar hij is daar nimmer op gecorrigeerd.
Het zou ook niet nodig moeten zijn want iedere man weet dat dit ver over de grens is maar Marco lijkt ongeremd.

Nog kwalijker is naar mijn mening dat Marco en Ali aan de haal gingen met kandidaten buiten the voice en dat dat allemaal maar toegelaten werd.
Applaus voor de meiden dat het nu uitgekomen is, kijk naar Engeland waar die Jimmie Saville pas na zijn dood gesnapt werd.
pi_203312888
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier het fragment waar deze foto oorspronkelijk vandaan komt: [ twitter ]
:{ :{ :{ :{ :{
En miljoenen keken mee en zagen niets.
pi_203312902
quote:
KLM doet intern onderzoek na uitlekken vluchtgegevens Jeroen Rietbergen
Luchtvaartmaatschappij KLM gaat intern onderzoeken hoe vluchtgegevens van de in opspraak geraakte muzikant Jeroen Rietbergen hebben kunnen uitlekken naar een roddelkanaal op Instagram. Dat meldt het bedrijf op Twitter.
https://www.ad.nl/show/kl(...)rietbergen~a2bc70b5/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203312933
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:')

Als iemand hem volgt naar zijn gate, weet je toch waar ie heen gaat.
pi_203312958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor gelul? Die foto was mogelijk gemaakt door een medepassagier.
Lekker boeiend ook, jankbal Jeroen snapt het geloof ik nog niet.

Laat hem in Tennessee maar lekker doorgaan met zijn gedrag, kan die daar meteen een paar jaar de bak in. Opgeruimd staat netjes.
  Beste debater 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 11:17:09 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203312980
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:37 schreef damsco het volgende:

[..]
Nederland is een vies landje. Veel van die vrije linkse geesten die kindermisbruik en andere bestialiteit normaal vinden.
Dat geflikflooi in de bijbel-belt en de katholieke kerk... super linkse geesten daar.

Maar je het weer even je drol kunnen leggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203313259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat geflikflooi in de bijbel-belt en de katholieke kerk... super linkse geesten daar.

Maar je het weer even je drol kunnen leggen.
Het is natuurlijk heel pijnlijk dat die sectes als jehovagetuigen nog steeds niet aangepakt worden. Daarin heb je als slachtoffer geen schijn van kans.
pi_203313265
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ik denk dat die klap wel harder aankomt, dan een paar maanden in het gevang. Iedereen in Nederland herkent je en je kinderen gaan een zware tijd tegemoet op school/rest van hun leven.
tja die kinderen zullen ontrecht wel eens opmerkingen krijgen of gepest worden.

Maar als die eikels naar marokko/spanje/brazilie etc gaan. ander kapsel en weinig zullen ze nog herkend worden.
Zo'n marco kan nooit meer normaal over straat of ff boodschappen doen in nederland.
pi_203313278
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zelfs bij je eigen kinderen betreedt je in gevaarlijk gebied, zou maar door iemand anders geinterpreteerd worden als iets anders.

Beste 1.5m afstand.
De tijd dat machines en robots kinderen grootbrengen zal wellicht de droom zijn voor paniekzaaiers.

Mits die robot geen Marco Borsato setting heeft natuurlijk.
pi_203313293
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je moet heel die schijn niet willen. En als het goed is zou je je als ouder (vooral als vader) ook ongemakkelijk voelen als je hand ineens over een kuis borstje van je dochter gaat. Better safe than sorry.

:{²
Jij bent wel heel erg aan het projecteren. Je moet je eigen dubieuze gevoelens niet neer leggen bij een vader die gewoon met zijn dochter/zoon aan het stoeien is.
pi_203313372
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je moet heel die schijn niet willen. En als het goed is zou je je als ouder (vooral als vader) ook ongemakkelijk voelen als je hand ineens over een kuis borstje van je dochter gaat. Better safe than sorry.

:{²
Mensen die de hele wereld bekijken vanuit een seksuele bril zouden zich pas ongemakkelijk moeten voelen.
pi_203313374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja Ali heeft bijvoorbeeld 40 huizen gekocht. Die kan nu in principe lekker van Dubai naar Marokko vliegen en flappen blijven tellen.
Die 40 huizen zijn nooit doorgegaan.

Maar evengoed heeft ie geld zat, de op het schild gehesen knuffelmarokkaan :r

https://www.quotenet.nl/z(...)raak-geraakte-ali-b/

"De vermeende vastgoedklapper die hij in 2019 samen met ondernemer Vasco Rouw zou hebben gemaakt en waarin zij samen 40 woningen kochten, is nooit doorgegaan, blijkt ook uit het feit dat de daarvoor door het duo opgerichte BV bij de KvK is uitgeschreven."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 11:55:58 #268
74056 crew  ToT
pi_203313387
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:55 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Die 40 huizen zijn nooit doorgegaan.

Maar evengoed heeft ie geld zat, de op het schild gehesen knuffelmarokkaan :r

https://www.quotenet.nl/z(...)raak-geraakte-ali-b/

"De vermeende vastgoedklapper die hij in 2019 samen met ondernemer Vasco Rouw zou hebben gemaakt en waarin zij samen 40 woningen kochten, is nooit doorgegaan, blijkt ook uit het feit dat de daarvoor door het duo opgerichte BV bij de KvK is uitgeschreven."
Ahhh check! :)
Maar goed, hij zal vast idd wel genoeg reserves hebben opgebouwd inmiddels.
pi_203313396
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Praktijkcasus:

Mijn dochter heeft een vriendin (9 jaar) die de eerste keer dat ze kwam spelen de hele tijd tegen me aan kwam staan en op enig moment mij een knuffel gaf.

Ik heb haar toen uitgelegd dat ik alleen mij eigen kindjes in 'mijn zone' wil. En ik twijfel nog steeds of ik hierover een signaal naar haar ouders moet geven.

Of zou het bij die mensen normaal zijn dat ook andere kinderen knuffels krijgen en wil ik dan nog dat mijn dochter daar speelt?
Ik ben ook zo opgevoed, dat knuffelen spannend en intiem is.
pi_203313471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:57 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Applaus voor de meiden dat het nu uitgekomen is, kijk naar Engeland waar die Jimmie Saville pas na zijn dood gesnapt werd.
Natuurlijk is ieder slachtoffer dat zich uitspreekt een held(in).

Maar met Savile heb je het ook wel over een buitencategorie. Jimmy Savile was Borsato x100 en werd er ook van verdacht een necrofiel te zijn, dus doe er gerust een 0 bij.
pi_203313489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:55 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Die 40 huizen zijn nooit doorgegaan.

Maar evengoed heeft ie geld zat, de op het schild gehesen knuffelmarokkaan :r

https://www.quotenet.nl/z(...)raak-geraakte-ali-b/

"De vermeende vastgoedklapper die hij in 2019 samen met ondernemer Vasco Rouw zou hebben gemaakt en waarin zij samen 40 woningen kochten, is nooit doorgegaan, blijkt ook uit het feit dat de daarvoor door het duo opgerichte BV bij de KvK is uitgeschreven."
Zijn vermogen ligt waarschijnlijk op zo'n 11 miljoen.

Ruim voldoende voor hem en zijn familie om de rest van het leven in luxe te leven.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:10:07 #272
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_203313559
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier het fragment waar deze foto oorspronkelijk vandaan komt: [ twitter ]
:{ :{ :{ :{ :{
Het was dus ook geen echte foto, maar een filmpje dat inderdaad bedenkelijke beelden oplevert van Borsato.

Voorheen zag men dit soort amicaliteit jegens zowel mannelijke als vrouwelijke deelnemers wel vaker. Men zocht daar weinig tot niets achter, maar slechts als uiting van waardering voor soms wat onzekere jonge deelnemers die hopen op succes.
Het zou inherent zijn aan het programma.

Maar nu door deze kwestie de publieke ogen pas goed geopend zijn, realiseert men zich dat het een en ander mogelijk niet door de beugel kon. Naast hetgeen waar de heren Ali B en Jeroen Rietbergen en Borsato van worden verdacht/ beschuldigd naar aanleiding van div. aangiftes, bevinden veel andere verdachte taferelen zich helaas nog in een grijs gebied.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_203313566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Natuurlijk is ieder slachtoffer dat zich uitspreekt een held(in).

Maar met Savile heb je het ook wel over een buitencategorie. Jimmy Savile was Borsato x100 en werd er ook van verdacht een necrofiel te zijn, dus doe er gerust een 0 bij.
Dat is nu ook wel een punt dat alles op een hoop wordt gegooid, terwijl er echt genoeg gradaties zijn. Kinderen/jong volwassen, buiten werktijd, tijdens werktijd, opmerkingen, aanraking of meer, dickpicks sturen, tot aan verkrachting etc.

Ook de aanklachten zijn alle 3 verschillend van aard.
pi_203313579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zijn vermogen ligt waarschijnlijk op zo'n 11 miljoen.

Ruim voldoende voor hem en zijn familie om de rest van het leven in luxe te leven.
ik hoop dat talpa en rtl hem helemaal kapot procederen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 januari 2022 @ 12:13:42 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203313587
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier het fragment waar deze foto oorspronkelijk vandaan komt: [ twitter ]
:{ :{ :{ :{ :{
Onder ons neus is zo'n onzin... ja, nu achteraf makkelijk zeggen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:14:24 #276
74056 crew  ToT
pi_203313594
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:11 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat is nu ook wel een punt dat alles op een hoop wordt gegooid, terwijl er echt genoeg gradaties zijn. Kinderen/jong volwassen, buiten werktijd, tijdens werktijd, opmerkingen, aanraking of meer, dickpicks sturen, tot aan verkrachting etc.

Ook de aanklachten zijn alle 3 verschillend van aard.
Vanuit het niets zeggen "Ik krijg zin om je te neuken!" of een hand in de broek steken.
Een condoom omdoen en zeggen: "Ah kom op joh, het is zo voorbij!" waarna de dame in kwestie zoiets heeft van: "Ah whatever, dan ben ik er maar van af."
Een kandidate de kleedkamer in sleuren (voor zover ik me kan herinneren?)

:X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:15:32 #277
74056 crew  ToT
pi_203313609
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Onder ons neus is zo'n onzin... ja, nu achteraf makkelijk zeggen.
Het was sowieso al wel wat dubieus, maar om nu te zeggen van "Oh, hoe hadden we dit nou niet kunnen zien?" gaat idd ook wel weer ietsjes ver.
pi_203313618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:14 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jij bent zeker zo’n incel die met een halfje in de kappersstoel zit als de kapster een keer over je hoofd aait?
mooi

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2022 12:16:59 ]
pi_203313692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Vanuit het niets zeggen "Ik krijg zin om je te neuken!" of een hand in de broek steken.
Een condoom omdoen en zeggen: "Ah kom op joh, het is zo voorbij!" waarna de dame in kwestie zoiets heeft van: "Ah whatever, dan ben ik er maar van af."
Een kandidate de kleedkamer in sleuren (voor zover ik me kan herinneren?)

:X
Dat 'vrouwbeeld' van Ali B. moet toch al langer bekend zijn? Waarom zet je zo iemand op zo'n positie? Blijkbaar omdat het normaal bevonden wordt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 januari 2022 @ 12:20:29 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203313693
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Het was sowieso al wel wat dubieus, maar om nu te zeggen van "Oh, hoe hadden we dit nou niet kunnen zien?" gaat idd ook wel weer ietsjes ver.
Je kan het net zo goed op spanning gooien en de kennis dat die twee ook gewoon een goede band hebben opgebouwd in de maanden voor de finale.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:22:29 #281
74056 crew  ToT
pi_203313726
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:20 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Dat 'vrouwbeeld' van Ali B. moet toch al langer bekend zijn? Waarom zet je zo iemand op zo'n positie? Blijkbaar omdat het normaal bevonden wordt.
M'n vrouw en ik hadden ook wel bepaalde ideeën over de dames die voor hem als coach kozen, maar blijkbaar was het niet altijd terecht, anders waren er geen klachten over hem gekomen.

Maar goed, same met Lil Kleine, en over hem zijn er blijkbaar geen klachten. :)
pi_203313780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:20 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Dat 'vrouwbeeld' van Ali B. moet toch al langer bekend zijn? Waarom zet je zo iemand op zo'n positie? Blijkbaar omdat het normaal bevonden wordt.
Natuurlijk was dat al langer bekend. John de Mol kan het leuk vertellen maar zeker als er meerdere van dit soort types op zijn werkvloer rondlopen, is het meer dan ongeloofwaardig om te stellen dat je daar niets van wist.

Enige reden dat 'zo iemand' op zo'n positie wordt gezet is omdat er geld aan verdiend wordt.
pi_203313883
Lyrics Ali B. 2016:
'Maar ik ben een pussymagneet door m'n faam
Ik kan niet eens zingen, maar ik zit bij The Voice
En ik draai met m'n stoelen als ze mee willen gaan
Ken je die bruidssuite boven? (Boven)
Ik kan je niks beloven (Beloven)
Maar als je voor me danst (Danst)
Gooi 'm dan in de oven (Oven)'

'Pimp ze'

En hoe vaak het woord 'bitch' in zijn teksten voorkomt is niet te tellen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mondkapje op 22-01-2022 12:45:35 ]
pi_203313915
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Dit.
Miljoenen mensen hebben hier ook naar gekeken zonder dat ooit iemand blijkbaar de nood voelde om Marco er op te wijzen dat dit wel erg ver gaat inderdaad.
Het kan natuurlijk dat er wel over gepraat werd op social media maar hij is daar nimmer op gecorrigeerd.
Het zou ook niet nodig moeten zijn want iedere man weet dat dit ver over de grens is maar Marco lijkt ongeremd.
Met de wetenschap van nu is het makkelijk lullen natuurlijk. Het moment dat zo'n fragment op tv komt kijken mensen daar anders naar dan nu. Blijkbaar is het al die kijkers op het moment zelf niet opgevallen, wat naar mijn idee betekent dat het niet per se heel vreemd is dat een coach een arm om een kandidaat heen legt. Nu kijk je anders naar zo'n fragment en ga je heel erg letten op Borsato en dan zie je inderdaad dat het aanraken wel te ver gaat. Maar het is een beetje onzinnig om te beweren dat het bizar is dat het mensen niet opgevallen is.

quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Nog kwalijker is naar mijn mening dat Marco en Ali aan de haal gingen met kandidaten buiten the voice en dat dat allemaal maar toegelaten werd.
Door wie toegelaten werd? Mijn werkgever weet toch ook niet met wie ik allemaal aan de haal ga buiten werktijd om?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:43:13 #285
74056 crew  ToT
pi_203314000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:34 schreef Mondkapje het volgende:
Lyrics Ali B. 2016:
'Maar ik ben een pussymagneet door m'n faam
Ik kan niet eens zingen, maar ik zit bij The Voice
En ik draai met m'n stoelen als ze mee willen gaan
Ken je die bruidssuite boven? (Boven)
Ik kan je niks beloven (Beloven)
Maar als je voor me danst (Danst)
Gooi 'm dan in de oven (Oven)'

'Pimp ze'
Ik moest serieus ff googlen of dit echt was! :X
pi_203314050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:37 schreef Accordtje het volgende:

Door wie toegelaten werd? Mijn werkgever weet toch ook niet met wie ik allemaal aan de haal ga buiten werktijd om?
Ik mag toch hopen dat een schooldirecteur vragen gaat stellen als een van zijn leraren date met leerlingen.
pi_203314063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moest serieus ff googlen of dit echt was! :X
Hij heeft het ook al over een 'bruidssuite boven', Jeroen R. over een 'studio', zal John de Mol daarvan niets geweten hebben?
pi_203314072
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:37 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Met de wetenschap van nu is het makkelijk lullen natuurlijk. Het moment dat zo'n fragment op tv komt kijken mensen daar anders naar dan nu. Blijkbaar is het al die kijkers op het moment zelf niet opgevallen, wat naar mijn idee betekent dat het niet per se heel vreemd is dat een coach een arm om een kandidaat heen legt. Nu kijk je anders naar zo'n fragment en ga je heel erg letten op Borsato en dan zie je inderdaad dat het aanraken wel te ver gaat. Maar het is een beetje onzinnig om te beweren dat het bizar is dat het mensen niet opgevallen is.
[..]
Nederlanders zijn ook wel erg koud en afstandelijk. Ik heb een tijd lang in Zuid-Europa gewoond, en daar is het wel anders, knuffels, mensen aanraken als je iets zegt, meer zoenen. Ook in Zuid-Amerika, waar mijn vrouw vandaan komt is het ook anders. De broertjes van mijn vrouw kwamen, als ze bij ons op bezoek waren, ook elke avond mij een knuffel en een zoen op de wang geven voor na bed gaan (13-15), de eerste keer was ik daar erg verbaasd over.

Vaak ook opmerkingen daarover gehad, dat zij dat dus vreemd (Italiaanse/Spanjaarden/Zuid-Amerikanen) vonden als we in Nederland waren en iedereen zo afstandelijk was, familie/vrienden etc.
pi_203314079
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:46 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat een schooldirecteur vragen gaat stellen als een van zijn leraren date met leerlingen.
Het zou idd wel raar zijn als een leraar een relatie heeft met een leerling. Alleen al omdat die dan vooringenomen is met het beoordelen van toetsen.
pi_203314089
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dit.
Miljoenen mensen hebben hier ook naar gekeken zonder dat ooit iemand blijkbaar de nood voelde om Marco er op te wijzen dat dit wel erg ver gaat inderdaad.
Het kan natuurlijk dat er wel over gepraat werd op social media maar hij is daar nimmer op gecorrigeerd.
Het zou ook niet nodig moeten zijn want iedere man weet dat dit ver over de grens is maar Marco lijkt ongeremd.

Nog kwalijker is naar mijn mening dat Marco en Ali aan de haal gingen met kandidaten buiten the voice en dat dat allemaal maar toegelaten werd.
Dat dacht ik eerst ook. Maar later bedacht ik mij dat het wereldje heel klein is. En als een coach zegt, ik zie muzikale potentie en wil verder met jou werken. Dan moet dat kunnen.
pi_203314114
Ik heb een nieuwe meid, vandaar dat ik je niet bereik
Je zou jezelf eens moeten zien wanneer je viezig kijkt, bitch
[Verse 2: Ali B]
Ik ben niet met die skeere skunkzuigende rappers
Ik ben met John de Mol money aan 't maken
Je merkt dat als ik money praat het never nooit over donnies gaat
Minimaal een millie voordat ik een beetje lol heb
Ik lach de ballen uit m'n broek
Domme bitches willen ballen in de hoek, want ze vallen voor m'n loot
Maar ik ben op m'n money als een Jew

'Dat is money' - Ali B.
pi_203314115
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat geflikflooi in de bijbel-belt en de katholieke kerk... super linkse geesten daar.

Maar je het weer even je drol kunnen leggen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zoals?
Blijkbaar was het woord 'links' weer een flinke trigger.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203314131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:46 schreef RegularOrange het volgende:
Ik mag toch hopen dat een schooldirecteur vragen gaat stellen als een van zijn leraren date met leerlingen.
Ja, als de schooldirecteur het weet wel ja. Maar wat ik zeg: mijn werkgever weet toch ook niet met wie ik date buiten werk om. Dan valt er ook weinig te vragen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:55:35 #294
74056 crew  ToT
pi_203314153
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:53 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ja, als de schooldirecteur het weet wel ja. Maar wat ik zeg: mijn werkgever weet toch ook niet met wie ik date buiten werk om. Dan valt er ook weinig te vragen.
Het gebeurt wel vaker. Tijdje geleden ook met Kopen zonder kijken of zo, dat Martijn Krabbé een stelletje hielp waarvan de man de voormalige leraar van z'n partner was. "Laat mijn werkgever het maar niet horen!", grapte die vent nog.
pi_203314170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:37 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Met de wetenschap van nu is het makkelijk lullen natuurlijk. Het moment dat zo'n fragment op tv komt kijken mensen daar anders naar dan nu. Blijkbaar is het al die kijkers op het moment zelf niet opgevallen, wat naar mijn idee betekent dat het niet per se heel vreemd is dat een coach een arm om een kandidaat heen legt. Nu kijk je anders naar zo'n fragment en ga je heel erg letten op Borsato en dan zie je inderdaad dat het aanraken wel te ver gaat. Maar het is een beetje onzinnig om te beweren dat het bizar is dat het mensen niet opgevallen is.
[..]
Door wie toegelaten werd? Mijn werkgever weet toch ook niet met wie ik allemaal aan de haal ga buiten werktijd om?
Jij gaat als werknemer toch ook niet met mensen van jouw afdeling aan de haal?
Wat je prive doet is je aan jezelf maar hier gaat het om the voice en mag verwacht worden dat professionaliteit voorop staat.
Ik ben wel als leidinggevende bij mensen thuis geweest maar dat was dan om te kijken hoe we kunnen aanpassen op de werkvloer of even interesse tonen en een fruitmand brengen, bovenal altijd professionaliteit voorop.

Marco ging gewoon erg ver en daar had op gereageerd moeten worden, dat hij te ver ging blijkt wel uit woorden van kandidaten over dat hij te dichtbij kwam en te ver ging.
Die kandidaten kunnen echter niet zomaar ergens naartoe om hun beklag te doen, die staan immers onder contract en mogen zich niet negatief uitlaten over the voice.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:57:34 #296
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203314188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Nederlanders zijn ook wel erg koud en afstandelijk. Ik heb een tijd lang in Zuid-Europa gewoond, en daar is het wel anders, knuffels, mensen aanraken als je iets zegt, meer zoenen. Ook in Zuid-Amerika, waar mijn vrouw vandaan komt is het ook anders. De broertjes van mijn vrouw kwamen, als ze bij ons op bezoek waren, ook elke avond mij een knuffel en een zoen op de wang geven voor na bed gaan (13-15), de eerste keer was ik daar erg verbaasd over.

Vaak ook opmerkingen daarover gehad, dat zij dat dus vreemd (Italiaanse/Spanjaarden/Zuid-Amerikanen) vonden als we in Nederland waren en iedereen zo afstandelijk was, familie/vrienden etc.
Ik denk ook vaker dat men hier vreselijk aan t doorschieten is hoor. Dat is niet zo zeer koud of afstandelijk maar achterdocht. Het is iig geen gezonde ontwikkeling.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:58:08 #297
74056 crew  ToT
pi_203314196
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Jij gaat als werknemer toch ook niet met mensen van jouw afdeling aan de haal?
Wat je prive doet is je aan jezelf maar hier gaat het om the voice en mag verwacht worden dat professionaliteit voorop staat.
Ik ben wel als leidinggevende bij mensen thuis geweest maar dat was dan om te kijken hoe we kunnen aanpassen op de werkvloer of even interesse tonen en een fruitmand brengen, bovenal altijd professionaliteit voorop.

Marco ging gewoon erg ver en daar had op gereageerd moeten worden, dat hij te ver ging blijkt wel uit woorden van kandidaten over dat hij te dichtbij kwam en te ver ging.
Die kandidaten kunnen echter niet zomaar ergens naartoe om hun beklag te doen, die staan immers onder contract en mogen zich niet negatief uitlaten over the voice.
Behalve met dingen die duidelijk illegaal zijn. Nu achteraf wordt haastig gezegd dat ze met dat soort dingen NATUURLIJK naar de politie moesten gaan en dat ze in dat geval geen boete van minstens 10 mille zouden krijgen.
pi_203314256
Ben niet vergeten hoe een geschiedenisleraar opmerkingen maakte over een leerlinge in de klas van het middelbaar onderwijs. Hij zei letterlijk toen ze het klaslokaal in liep 'ze zijn weer gegroeid hè', over haar borsten. Een aantal weken later hadden we opeens geen geschiedenisles meer, we hebben de leraar nooit meer gezien. Was in 1997 of 1998.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203314269
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier het fragment waar deze foto oorspronkelijk vandaan komt: [ twitter ]
:{ :{ :{ :{ :{
Wat Marco Borsato hier doet is erg ongepast. Zijn hand zakt af naar de borst van dat jonge meisje blijft daar ook lekker lang zitten. Walgelijk. Zijn ongepaste gedrag is niet voor niets in opspraak geraakt.

De andere coaches houden hun hand(en) droogjes op de schouder van hun kandidaten. Dat is goed.

Ik heb nooit naar The Voice of The Voice Kids gekeken. Ik neem aan dat dit de Kids versie is.
pi_203314286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik denk ook vaker dat men hier vreselijk aan t doorschieten is hoor. Dat is niet zo zeer koud of afstandelijk maar achterdocht. Het is iig geen gezonde ontwikkeling.
Nu wil men het ook overal inzien alsof het altijd al duidelijk was, dat was het dus niet. Ook moeten we de veroordeling nog afwachten.
pi_203314308
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar later bedacht ik mij dat het wereldje heel klein is. En als een coach zegt, ik zie muzikale potentie en wil verder met jou werken. Dan moet dat kunnen.
Eens, maar er zijn heel veel mensen in de muziek en niet alleen toevallig de coaches van the voice.
Het is een mooie springplank voor de kandidaten om verder te komen en natuurlijk zijn ze niet afhankelijk van een coach.
Sterker, in zo een studio zal een team zitten lijkt me waar ook die coach van afhankelijk is.
Het lijkt me dus dat als men met een kandidaat verder wil men ook gezamenlijk in gesprek gaat voordat er daadwerkelijk samen gewerkt gaat worden, contract en helderheid.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')